|
|
remco k
|
|
|
quote: Om 1 wedstrijd, Steek is nu ook top toch volgens velen, als we daar een video van in elkaar draaien met Blunders heeft Hansie Kraay nog een vol seizoen met lachen met kijkers.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 01:47 schreef Peter19864 het volgende:Vermeer....lijkt mij een aardige vent. Maar je houd je hart vast, als de bal in de buurt van het doel komt. Ik heb Ferdinand ( een niet onverdienstelijke verdediger van Manchester United) eens horen zeggen: Het verdedigen is een stuk makkelijker als je een keeper als Van de Sar achter je hebt staan. Een rots in de branding, en schreeuwd als we volgens hem niet goed staan. Dat mis ik volledig bij Vermeer. Hij doet zijn stinkende best, maar hij straalt niet echt veel zelfvertrouwen uit. En dat zie je terug in zijn spel. Je mag het niet hardop zeggen, maar ik vind hem een drama! Toch maar snel Edwin vragen om Cilissen wat tips te geven, zodat hij eerste keeper word. Wat Theo betreft, daar moet iedereen het toch overeens zijn. Sinds zijn komst heeft ie amper op de plek gestaan waar hij kan uitblinken. Theo is de beste in passes, en dat achter de spitsen. En op een afstand waarin hij ze zelf uit de tweede lijn in kan rossen. Maar goed...iedereen heeft zijn eigen mening. Theo staat al 8 wedstrijden op rij samen met Erikssen achter de spitsen, Ajax speelt met 2 aanvallende middenvelders waarvan Theo er 1 is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 04:31 schreef bully het volgende:[..] weet niet welke wedstrijden jij heb gezien. maar steek had ook in zijn mindere periode veel meer potentie wat vermeer nooit zal krijgen. wou eigenlijk niet hier reageren na weer een blunder van vermeer. want omdit gelijk weer na zo`n wedstrijd tedoen vond ik niet gepast. maar na deze reactie van jou kon ik het toch niet laten. en als je mijn oudere posten terug leest. is zie je dat mijn kritiek op vermeer niet alleen van vandaag en twee weken terug is. Volgens mij moet je het forum hier eens vanaf dag 1 terug lezen, Steek is bij Ajax op zijn laatste seizoen na ALTIJD een duscussie punt geweest onder de meeste Ajacieden. Wat je roept zijn dus veel mensen mee eens, maar ook heel veel zijn het er niet mee eens waaronder ik. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jasper???? Yaeh right die pakt punten voor je nou sorry daar ben ik helemaal bang voor als die dr in komt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 09:43 schreef Guyt het volgende:[..] Jasper???? Yaeh right die pakt punten voor je nou sorry daar ben ik helemaal bang voor als die dr in komt. Dus dan toch gewoon Vermeer.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Oja joh vertel....Gister de 1ste goal is gewoon te triest voor woorden recht op hem af en onder hem door. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: je zou hier op het 'Ajax Forum' toch niet meer komen????? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Christiaan Eriksen dramatisch zie je dat dan niet joh.Wil alles mooi doen niks lukt om van te kotsen.Jij met je eeuwige gezeik over Theo.Die Eriksen je heb dr geen moer aan.Heb me weer het meest aan hem geergerd en Ebecilio die waarschijnlijk niet eens het niveau van een topklasser aan kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door Guyt -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 09:47 schreef Guyt het volgende:[..] Oja joh vertel....Gister de 1ste goal is gewoon te triest voor woorden recht op hem af en onder hem door. Inderdaad een belachelijke blunder..Ook Steek maakte dit soort blunders, zeker in zijn eerste seizoenen, maar daar gaat het niet meer om want Stek is niet meer bij Ajax.. We hebben JAsper en Vermeer, en beiden zijn goede keepers, Vermeer moet in mijn ogen gewoon het vertrouwen houden, minimaal tot aan de winterstop. Wat Ikkie ook al zegt, Ajax moet met de rust gewoon met 4-0 voor staan, Erikssen Sulejmani Boulykin en Ebecilio mogen best 1 van de kansen af maken. om over de kansen in de tweede helft maar te zwijgen..
Als dat gebeurt heeft zo'n fout van Vermeer veel minder gevolgen, nu zit Ajax in een flinke dip en als Vermeer nu zo'n fout maakt heeft dat altijd grote gevolgen, de wet op behoud van ellende.. Men geeft af op Vermeer, maar bijvoorbeeld die bal van Jan had er zeker in gemogen om over zijn verdedigende falen maar niet te spreken, die had zich bij beide tgengoals wel wat meer mogen inzetten, zelfde geld voor Alder.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Voor mij wel ja liever Vermeer.Vind ik dan nog de beste van de 3 ondanks zn foutjes. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 09:51 schreef Guyt het volgende:[..] Christiaan Eriksen dramatisch zie je dat dan niet joh.Wil alles mooi doen niks lukt om van te kotsen.Jij met je eeuwige gezeik over Theo.Die Eriksen je heb dr geen moer aan.Heb me weer het meest aan hem geergerd en Ebecilio die waarschijnlijk niet eens het niveau van een topklasser aan kan. Theo toch echt veel slechter.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 09:53 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad een belachelijke blunder..Ook Steek maakte dit soort blunders, zeker in zijn eerste seizoenen, maar daar gaat het niet meer om want Stek is niet meer bij Ajax.. We hebben JAsper en Vermeer, en beiden zijn goede keepers, Vermeer moet in mijn ogen gewoon het vertrouwen houden, minimaal tot aan de winterstop. Wat Ikkie ook al zegt, Ajax moet met de rust gewoon met 4-0 voor staan, Erikssen Sulejmani Boulykin en Ebecilio mogen best 1 van de kansen af maken. om over de kansen in de tweede helft maar te zwijgen.. Als dat gebeurt heeft zo'n fout van Vermeer veel minder gevolgen, nu zit Ajax in een flinke dip en als Vermeer nu zo'n fout maakt heeft dat altijd grote gevolgen, de wet op behoud van ellende.. Men geeft af op Vermeer, maar bijvoorbeeld die bal van Jan had er zeker in gemogen om over zijn verdedigende falen maar niet te spreken, die had zich bij beide tgengoals wel wat meer mogen inzetten, zelfde geld voor Alder.. Eriksen moet zn oplossing simpel zoeken en niet steeds zo moeilijk en maar denken dat hij alles en iedereen wel voorbij kan.Kan die niet daar verlies je ook wedstrijden door . |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dat is jou irritatiepunt en CE de mijne.Al moest ik gister in de 2e helft wel ff kijken of Theo er nog instond.Omdat hij al een tijdje niet meer mee deed in begin 2de helft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De aanval scoort gemiddeld 2/3 keer per wedstrijd, lijkt me sterk dat we daardoor verliezen. Natuurlijk moet hij nog veel leren, maar van een 19 jarige jongen mag men niet wekelijks verwachten dat hij de sterren van de hemel speelt, zelfs niet bij Ajax. Bij iedere andere "topclub" speelt zo'n talent in de schaduw van andere goede voetballers, dat was zelfs bij Ajax zo met alle grote sterren die we hebben gehad.. En ja hij speelde gister niet zijn beste wedstrijd van het seizoen, maar hij zet wel 2 keer iemand alleen voor de keeper, en dat zie ik zelden andere spelers doen, gister was Lodeiro toevallig ook een speler die dat een aantal keer deed, Sulejmani scoorde hieruit evenals Boerrigter. Ik ben het met je eens dat bepaalde dingen weleens wat minder mooi mogen, maar dat neemt niet weg dat ik iedere week van die jongen geniet..
Wat me trouwens bij Ajax wel opvalt is dat er zo weinig spelers zijn die bepaalde loopacties op waarde inschatten. Zo zag ik gister tot een keer of 4/5 Theo niet de dieptepass geven op Sulejmani of Erikssen terwijl die alleen door hadden kunnen lopen op de keeper, ook Anita heeft daar een handje van enenals Vetonghen en van der Wiel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 09:56 schreef Guyt het volgende:[..] Dat is jou irritatiepunt en CE de mijne.Al moest ik gister in de 2e helft wel ff kijken of Theo er nog instond.Omdat hij al een tijdje niet meer mee deed in begin 2de helft. Ik heb me er al lang en breed bij neergelegd dat jij hem niet goed vind. De tijd zal daarin je ongelijk bewijzen, maar iedere keer dat je op hem uithaald reageer ik daarop, net zoals jij met Theo doet.. |
|
|
|
|
Dina
|
|
|
Vermeer moet gewoon blijven staan, Cilissen van zijn schouders schudden, dan keept hij weer als de beste! Volhouden Vermeer, je hebt lang genoeg moeten wachten achter die kanjer van een Stekelenburg, NU is het jouw tijd! Houdt vol!!!! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ik begin ajax-moe te worden van al dat gezeik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Even terug op Vermeer. Ik ben zelf niet van mening dat de Boer hem meteen moet laten vallen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat Vermeer zich realiseert dat na blunders tegen Utrecht en NAC hij wel op de wip zit. Dat Vermeer goed een bal kan pakken weet iedereen. Hij moet dat alleen wel betrouwbaar elke pot doen.
Blunders horen erbij, iedereen maakt blunders. Dat deed Edwin, Steek en dus ook Jasper en Kenneth maar ergens houd het op.... en dat punt komt voor Vermeer wel steeds dichterbij vrees ik. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Dat mag van mij best... Geen probleem mee.... Vermeer is uit vorm, maar wat sommige roepen gaat mij echt te ver.. Nee hoor er wordt nu wederom bevestigt wat die sommige roepen. Vermeer is gewoon een heel onzekere factor waar je niet op kan bouwen. Ik las hier een slechte kopie van Menzo. Zo is het ook. Komt ook ook bij dat hij 25 is dus geen talent meer dus veel groeien zal hij ook niet meer. Conclusie: Cillessen erin |
|
|
|
|
RoelZH
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:04 schreef Harm de Graaf het volgende:Die blunders van vandaag en vorige week hadden niks met Vertonghen te maken. Je moet de discussie wel zuiver houden. Gisteren was het niet Vertonghen maar tegen Utrecht was het wel zeker die belg die verzaakte samen met Anita. Als Vermeer die blunders niet had gemaakt, hadden we gewoon op nummer 1 gestaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vermeer= clown Anita lb= niks
Cillessen op doel en een linksback aantrekken van de winter want dat zijn de plaatsen waar het echt fout gaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 11:50 schreef Hummel10 het volgende:Vermeer= clown Anita lb= niks Cillessen op doel en een linksback aantrekken van de winter want dat zijn de plaatsen waar het echt fout gaat. De tegengoals ontstaan zelden vanaf onze linksback zijde, de meeste tegen goals gaan dwars door het centrum en worden afgemaakt of opgezet door middenvelders, als tweede komen de meeste goals vanaf de kant van Gregory.. |
|
|
|
|
Idijood
|
|
|
Vertonghen en Alderweireld vededigen veel te laks, maar Vermeer maakt echt veel blunders.
Stekelenburg werd pas onomstreden nadat v Basten hem had gepasseerd, misschien helpt dit ook bij Vermeer? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: 2 laatste wedstrijden, 5 fouten, 5 doelpunten en 5 PUNTEN!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Valt wel mee, maar men doet net alsof Steek het 7 jaar lang geweldig gedaan heeft bij ons.. enkel na het WK was hij echt goed.. Ook nu dot hij het maar matig in Italie.. Steek was het seizoen voor het WK juist goed.....het eerste jaar onder Jol.....voornamelijk de 2e helft van de competitie is een inhaalslag geweest van Ajax daar heeft Steek een grote steen aan bij gedragen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:23 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Absoluut wel. Maar bij hem zag ik, in tegenstelling tot Vermeer, wel de potentie en zeker de rust. Klopt, Steek was in potentie onze beste keeper, dat is een statement, Vermeer zal niet voor het grote Oranje uitgenodigd worden omdat hij niet stabiel betrouwbaar keept.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als hij over de top is zit hij op de reservebank....dus niet.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Rust? Ik hoop niet dat je dan op voorzetten vanaf de flanken of corners doelt, want die waren dramatisch voor Steek. Niet vergelijken met Steek maar inhoudelijk Vermeer zelf beoordelen.... |
|
|
|
|
Idijood
|
|
|
Vermeer is n geweldige lijnkeeper, maar met hoge ballen is hij kwetsbaar en komt (is) hij te kort. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Vermeer faalt publiek baalt. Hij Heeft te veel kostbare punten verspeeld kan ons het kampioenshap kosten! Brengt bij iedere hoge bal en hoekschop paniek Tijd voor cillessen! |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 november 2011 - 23:07 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Nogmaals: Vermeer is prima als stand-in, maar als eerste keeper lijkt hij de druk niet aan te kunnen. harm de graaf ik ben het zeker met je eens, Vermeer speelt ook al langer bij ajax waardoor hij zich al had kunnen ontwikkelen als vaste waarde, Steek weg, dan hoort hij er al te staan.Ik denk dat het een mentaal kwestie is. Ook denk ik dat cillessen in een korter periode een beter keeper zal zijn dan vermeer nu is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 10:45 schreef Eide het volgende:Even terug op Vermeer. Ik ben zelf niet van mening dat de Boer hem meteen moet laten vallen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat Vermeer zich realiseert dat na blunders tegen Utrecht en NAC hij wel op de wip zit. Dat Vermeer goed een bal kan pakken weet iedereen. Hij moet dat alleen wel betrouwbaar elke pot doen. Blunders horen erbij, iedereen maakt blunders. Dat deed Edwin, Steek en dus ook Jasper en Kenneth maar ergens houd het op.... en dat punt komt voor Vermeer wel steeds dichterbij vrees ik. Frank houdt te lang vast aan de posities van de spelers.....wacht te lang met ingrijpen.... 6 a 7 westrijden heeft hij Janssen op de verkeerde positie laten spelen....te lang heeft hij vast gehouden aan De jong.....Vermeer verdiend nu ondertussen zijn plaats op de reserve bank....het is gewoon weer een kwestie van tijd......over een paar weken speelt Cillesen.... en staan we 15 punten achter..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 12:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Steek was het seizoen voor het WK juist goed.....het eerste jaar onder Jol.....voornamelijk de 2e helft van de competitie is een inhaalslag geweest van Ajax daar heeft Steek een grote steen aan bij gedragen. Ben ik niet met je eens, de laatste wedstrijden van dat seizoen was hij wel goed, zo'n 10 stuks en na het WK was hij goed zo'n 10 wedstrijden.. Zozo dat zijn wel 20 wedstrijden in 7 seizoenen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Och en de Boer heeft de rest van dit seizoen alles wel goed gezien zeker.. Zal ook de reden zijn dat ie niet meer wordt opgeroepen voor het NL elftal.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 13:11 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik niet met je eens, de laatste wedstrijden van dat seizoen was hij wel goed, zo'n 10 stuks en na het WK was hij goed zo'n 10 wedstrijden.. Zozo dat zijn wel 20 wedstrijden in 7 seizoenen.. Dat is we heel erg overdreven gesteld...maar hij is de laatste 2 jaar pas echt goed geworden....door van Basten verdreven naar de reservebank....toen hij daar van af kwam is hij goed gaan gaan keepen....en is hij voor Nederland uit gaan komen.. Hij is gegroeid in die periode....Vermeer is uitgegroed........ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoezo is Vermeer uitgegroeid, Steek ging ook pas op latere leeftijd groeien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In die andere seizoenen heeft hij zelden tot nooit punten voor het team gepakt, sterker nog, zonder hem en Urby waren we vaker kampioen geworden in de laatste jaren. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 13:48 schreef remco k het volgende:In die andere seizoenen heeft hij zelden tot nooit punten voor het team gepakt, sterker nog, zonder hem en Urby waren we vaker kampioen geworden in de laatste jaren. Nee, dat is niet waar. Stekelenburg was altijd stabieler en beter als Vermeer, heeft natuurlijk ook mindere periodes gehad, maar nooit zo slecht als Vermeer nu aan het sjouwen is.... Dat is echt waardeloos. Ik vind dat Cilissen een stukkie beter is en moet spelen. Dacht eigenlijk aan een wissel in winterstop, maar moet nu gelijk doorgevoerd worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:28 schreef Ajx het volgende:[..] Nee, dat is niet waar. Stekelenburg was altijd stabieler en beter als Vermeer, heeft natuurlijk ook mindere periodes gehad, maar nooit zo slecht als Vermeer nu aan het sjouwen is.... Dat is echt waardeloos. Ik vind dat Cilissen een stukkie beter is en moet spelen. Dacht eigenlijk aan een wissel in winterstop, maar moet nu gelijk doorgevoerd worden! Gewoon gelul, Steek kreeg vanaf dat hij keeper was bij Ajax vrijwel wekelijks gezeik dat hij niet goed genoeg was, geen vertrouwen uitstraalde en meer van dat soort dingen, kijk dit forum er maar op terug, zijn gewoon feiten.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Remco jij weet net zo als ik en nog heel veel andere voetbaldieren.... dat als een keeper een aantal wedstijden kapitale fouten maakt waardoor er punten verloren gaan.... de spelrs met name de verdediging steeds verder onzeker maakt. Hij heeft op dit moment geen vertrouwen meer bij onze spelers. Als je dat niet zo vindt dan stop ik met deze discussie want dan is tie zinloos...... |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:55 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon gelul, Steek kreeg vanaf dat hij keeper was bij Ajax vrijwel wekelijks gezeik dat hij niet goed genoeg was, geen vertrouwen uitstraalde en meer van dat soort dingen, kijk dit forum er maar op terug, zijn gewoon feiten.. Dat zijn geen feiten Remco, dat zijn meningen van forumbezoekers. Alle analisten waren het er vorige zomer over eens dat wij met Stekelenburg één van de beste keepers ter wereld in onze selectie hadden. Dus ik vind het vrij stuitend dat jij hier zo respectloos over hem praat. Zo praat je ook niet over Sneijder, Van der Vaart, Suarez en/of Ibrahimovic toch?
Verder vind ik eerlijk gezegd dat Cillessen en Vermeer niet zo veel van elkaar verschillen. Dus ja, we mogen ook met Cillessen in het doel geen wonderen verwachten. Maar wat ik wel vind is, dat Cillessen veel meer talent heeft dan Vermeer. En dat is niet alleen mijn mening, dat is ook de mening van Van Marwijk. Hij selecteerde bij afwezigheid van Stekelenburg Cillessen en niet Vermeer, terwijl ze allebei eerste keeper waren op dat moment. En dat zijn feiten beste Remco. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:14 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Dat zijn geen feiten Remco, dat zijn meningen van forumbezoekers. Alle analisten waren het er vorige zomer over eens dat wij met Stekelenburg één van de beste keepers ter wereld in onze selectie hadden. Dus ik vind het vrij stuitend dat jij hier zo respectloos over hem praat. Zo praat je ook niet over Sneijder, Van der Vaart, Suarez en/of Ibrahimovic toch? Verder vind ik eerlijk gezegd dat Cillessen en Vermeer niet zo veel van elkaar verschillen. Dus ja, we mogen ook met Cillessen in het doel geen wonderen verwachten. Maar wat ik wel vind is, dat Cillessen veel meer talent heeft dan Vermeer. En dat is niet alleen mijn mening, dat is ook de mening van Van Marwijk. Hij selecteerde bij afwezigheid van Stekelenburg Cillessen en niet Vermeer, terwijl ze allebei eerste keeper waren op dat moment. En dat zijn feiten beste Remco. Het zijn wel degelijk feiten wat ik opnoem, ik zeg dat er discussie was over hem, dat is dus een feit. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:28 schreef Ajx het volgende:[..] Nee, dat is niet waar. Stekelenburg was altijd stabieler en beter als Vermeer, heeft natuurlijk ook mindere periodes gehad, maar nooit zo slecht als Vermeer nu aan het sjouwen is.... Dat is echt waardeloos. Ik vind dat Cilissen een stukkie beter is en moet spelen. Dacht eigenlijk aan een wissel in winterstop, maar moet nu gelijk doorgevoerd worden! Mee eens , wat je heb je aan al die wissel spelers als je ze nooit een kans geeft. Gisteren bewees Lodeiro ook dat hij veel vaker een kans verdient , ipv De Jong ,Enoh ,Janssen |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:15 schreef remco k het volgende:[..] Het zijn wel degelijk feiten wat ik opnoem, ik zeg dat er discussie was over hem, dat is dus een feit. Ik vind het allemaal prima. Maar volgens mij gaat de discussie hier over Vermeer versus Cillessen en staat Stekelenburg daar helemaal buiten. Toch? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 14:55 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon gelul, Steek kreeg vanaf dat hij keeper was bij Ajax vrijwel wekelijks gezeik dat hij niet goed genoeg was, geen vertrouwen uitstraalde en meer van dat soort dingen, kijk dit forum er maar op terug, zijn gewoon feiten.. Stekelenburg was altijd betrouwbaarder dan Vermeer nu is, bij Vermeer krijg je het aan je hart en maag bij hoge ballen, bij Stekelenburg niet/in mindere mate. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:17 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Ik vind het allemaal prima. Maar volgens mij gaat de discussie hier over Vermeer versus Cillessen en staat Stekelenburg daar helemaal buiten. Toch? Waarom reageer je er dan toch inhoudelijk op? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:23 schreef Ajx het volgende:[..] Stekelenburg was altijd betrouwbaarder dan Vermeer nu is, bij Vermeer krijg je het aan je hart en maag bij hoge ballen, bij Stekelenburg niet/in mindere mate. Bij Steek net zo, zeker de eerste jaren. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vermeer zag er idd niet sterk uit, maar moet ie geslachtofferd worden???? NEE zeg ik....gewoon het vertrouwen blijven uitspreken in hem....stel je haalt hem er nu uit en Cillisen zou ook blunderen..wat dan?? Vermeer heeft bewezen een goeie keeper te zijn...laat hem staan zeg ik.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:47 schreef alibabba het volgende:Vermeer zag er idd niet sterk uit, maar moet ie geslachtofferd worden???? NEE zeg ik....gewoon het vertrouwen blijven uitspreken in hem....stel je haalt hem er nu uit en Cillisen zou ook blunderen..wat dan?? Vermeer heeft bewezen een goeie keeper te zijn...laat hem staan zeg ik.. Als Cilissen ook zo enorm blijft blunderen, doen we toch gewoon Verhoeven??? |
|
|
|