BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
brita
 brita - zondag 20 november 2011 - 19:44   quote  deeplink  
Nou er zat echt een lastige stuit in die bal hoor!! Hij heeft ajax ook al genoeg wedstrijden wel gered!! Zo'n jongen moet gewoon vertrouwen blijven krijgen van de trainer!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 november 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Zie een hoop nieuwe forummers hier......goeie zaak.......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 november 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 13:10 schreef remco k het volgende:

[..]

3 fouten.
5 fouten; tegen Utrecht, 2x verkeerd wegspelen. zo'n bal moet dan de tribune in
1x twijfelen met uitkomen in het 5 meter gebied=funest
tegen NAC; over de bal heen duiken en te ver voor je doel staan /verkeerd opgesteld staan.

Maar hij moet niet geslachtofferd worden nu. Steek heeft ook veel fouten gemaakt in het begin.
remco k
 remco k - zondag 20 november 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:11 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

5 fouten; tegen Utrecht, 2x verkeerd wegspelen. zo'n bal moet dan de tribune in
1x twijfelen met uitkomen in het 5 meter gebied=funest
tegen NAC; over de bal heen duiken en te ver voor je doel staan /verkeerd opgesteld staan.

Maar hij moet niet geslachtofferd worden nu. Steek heeft ook veel fouten gemaakt in het begin.
2 van de fouten die je noemt zie ik niet als fouten.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 20 november 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die komen hier allemaal om mee te liften op de huidge malaise en verdwijnen straks weer vanzelf.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 november 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

2 van de fouten die je noemt zie ik niet als fouten.
verschil van mening, mag natuurlijk, maar welke 2 dan niet?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Die komen hier allemaal om mee te liften op de huidge malaise en verdwijnen straks weer vanzelf.
We zullen het zien.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 november 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik moet ineens super veel lezen :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 november 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Of blijven wel, alleen posten niet meer..
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik moet ineens super veel lezen :P
Ja, was een dagje er niet, en liep gelijk bergen achter! Iedereen had maar een forum aangemaakt over van Gaal/JC enz. of de sportieve mailaise... Alles op 1 forum zou overzichtelijker zijn!
goldwing-interstate
 goldwing-interstate - zondag 20 november 2011 - 21:33   quote  deeplink  
vermeer vis liever in het net en dat kan bij ajax (das pech vermeer weg)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:33 schreef goldwing-interstate het volgende:
vermeer vis liever in het net en dat kan bij ajax (das pech vermeer weg)
Jij bent geen Ajacied pik....kijk maar uit anders hang jij straks ook in het net.....
Mr. Watcher
 Mr. Watcher - zondag 20 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Helaas zijn fouten menselijk en zag hij er niet fris uit....echter als WIJ de kansen benutten had hij er nog wel 5 mogen doorlaten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:00 schreef Mr. Watcher het volgende:
Helaas zijn fouten menselijk en zag hij er niet fris uit....echter als WIJ de kansen benutten had hij er nog wel 5 mogen doorlaten.
NAC heeft geen moer aan kansen gehad hapsnurker....dus opzouten....zuip maar lekker verder in de Bommel.....
Eide
 Eide - dinsdag 22 november 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Ere wie ere toekomt:

Vermeer houdt ons vanavond misschien wel in de CL. Hulde aan de kerel die deze avond toonde onder druk te kunnen presteren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 november 2011 - 22:39   quote  deeplink  
WIE OOK WEER, KENNETH VERMEER!!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 november 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:39 schreef Ronald 1960 het volgende:
WIE OOK WEER, KENNETH VERMEER!!!!!
EENS
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 22:42   quote  deeplink  
KENNETH VERMEER///////////////HELD..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2011 - 22:42   quote  deeplink  
waar zijn alle anti vermeer luitjes nu ???
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:
KENNETH VERMEER///////////////HELD..
tjah remco.. hoelang zeggen wij dit al niet :( maar ze geloven ons nooit
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Ze zullen ook nu wel wat te zeiken hebben over hoe hij dan stond enzo..
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Hoe dan ook hoop ik dat het hem erg helpt om over zijn slechte periode heen te komen, want het is wel een feit dat hij daarin in zit..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Ze zullen ook nu wel wat te zeiken hebben over hoe hij dan stond enzo..
whaha yer... inderdaad.. 2cm meer naar links en hij kon hem pakken ofzo.. fak dat hij houd de 0 omdat het team het de laatste minuten weer af laat weten.. CL dankzij Vermeer waarschijnlijk nu.. en de Titel van Vorig jaar.. dat het normale seizoen zo kut is komt echt niet enkel door Vermeer zijn fouten.. Vertonghen was vandaag ook ouderwets goed en Alder ook..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Hoe dan ook hoop ik dat het hem erg helpt om over zijn slechte periode heen te komen, want het is wel een feit dat hij daarin in zit..
yer ik zei na die eerste redding tegen mijn oom hiero, let op dit was ff wat hij nodig had.. en toen kwamen laten die andere reddingen
Eide
 Eide - dinsdag 22 november 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:42 schreef nummer10 het volgende:
Beetje jammer dit. Kijk even naar de reacties. Over het algemeen zijn die best positief, met dien verstande dat aangegeven werd dat Vermeer te veel steken liet vallen. En dat klopte ook. En vanavond laat hij zien zichzelf te kunnen herpakken, en daarvoor verdient hij complimenten. Als hij nu nog wat rustiger wordt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door Eide --
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Ik heb me nooit negatief over Vermeer uitgelaten, maar je moet toegeven dat Kenneth nu slechts gedaan heeft wat ie in de Eredivisie de afgelopen wedstrijden heeft nagelaten.
Kenneth hoefde niet afgefikt te worden maar enig commentaar was op zijn plaats.
Vind het een beetje een flauwe reactie van je......heeft een hoog 'lekker puh-gehalte'.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:01 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik heb me nooit negatief over Vermeer uitgelaten, maar je moet toegeven dat Kenneth nu slechts gedaan heeft wat ie in de Eredivisie de afgelopen wedstrijden heeft nagelaten.
Kenneth hoefde niet afgefikt te worden maar enig commentaar was op zijn plaats.
Vind het een beetje een flauwe reactie van je......heeft een hoog 'lekker puh-gehalte'.
Als je kijkt hoe sommige mensen Vermeer helemaal met de grond gelijk maakten en het zelfs nodig vonden hem uit te gaan schelden... Kan ik het wel begrijpen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Hij heeft ons tot nu toe in de competitie 5 punten gekost, maar levert ons nu (naar alle waarschijlijkheid) miljoenen op in de CL.

Mag ik nu penningmeester worden bij AJAX? ;-)
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je kijkt hoe sommige mensen Vermeer helemaal met de grond gelijk maakten en het zelfs nodig vonden hem uit te gaan schelden... Kan ik het wel begrijpen..
Ik heb me er niet schuldig aan gemaakt,
maar zo zit het voetbal in elkaar: Van zero to hero.
En ja de vele fans branden iedereen af, is natuurlijk niet goed.
Maar is ook logisch dat ze zich nu niet laten zien....oppertunisme ten top.
nora
 nora - dinsdag 22 november 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Twee geweldige reflexen dat is ook zijn kracht,maar sluit je ogen niet voor zijn nerveusiteit 2x te vroeg de bal uitgegooid en 2 ballen los gelaten liep gelukkig goed uit,maar zitten jullie met een gerust hart op je stoel bij Vermeer nee helaas niet.
D.B.
 D.B. - woensdag 23 november 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Vermeer moet constanter proberen te worden, dan kan hij (op latere leeftijd dan) nog uitgroeien tot een hele grote
nora
 nora - woensdag 23 november 2011 - 11:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

tjah remco.. hoelang zeggen wij dit al niet :( maar ze geloven ons nooit
Ik hoop dat jullie gelijk krijgen maar ik vrees van niet !!
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 23 november 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Had een paar uitstekende reddingen gisteravond. Maar ik blijf het een te onrustige keeper vinden. En moet eens leren de rust te pakken als de wedstrijd daar om vraagt.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 11:41 schreef Booya4Afca het volgende:
Had een paar uitstekende reddingen gisteravond. Maar ik blijf het een te onrustige keeper vinden. En moet eens leren de rust te pakken als de wedstrijd daar om vraagt.
Dat ben ik volledig met je eens, gister ook weer, in de laatste 10 minuten bij die stand mag je gewoon niet doe bal snel het veld in brengen of hij moet zeker weten dat Sulejmani bijvoorbeeld direct 1 tegen 1 met de keeper komt te staan, anders lekker wachten en het hele veld een stuk laten opschuiven..
sebas79
 sebas79 - woensdag 23 november 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Ik denk dat het probleem va Vermeer is dat hij soms een 8 of 9 keept, maar ook soms een 4 of 5 .. In mijn ogen keept een goeie keeper altijd minimaal een 7
Senja
 Senja - woensdag 23 november 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Theo is volgens mij niet op zijn plaats maar dat komt wel goed. Vermeer is prima hij groeit alleen maar van deze fouten en je houd over een prima keeper die je toch keihard nodig hebt. Kwaliteit zat maar met zo een achterhoede zou ik ook soms twijfelen. Vermeer staat in een lastige positie maar deed het toch super in de CL. Ik heb wel vertrouwen in deze jongen.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Oppurtunisme voert weer hoogtij bij vriendje remco. Toen ik dit topic zag verschijnen wist ik al van tevoren dat hij zijn gelijk even moest halen. Het blijft echter zijn gelijk, want voor mij is er niets veranderd. Wederom stond hij zeer onrustig te keepen. Ook de verslaggever vroeg zich herhaaldelijk af waarom hij toch steeds die bal zo onnodig snel weer in het spel bracht. Maar Vermeer is wel een lijnkeeper met prima reflexen en dat heb je gisteren een paar keer gezien. Gelukkig pakt hij dus ook wel eens een paar ballen. Maar ik vond hem wederom onrustig. Zijn uittrappen zijn ronduit matig en zijn spelvoortzettingen leiden vaak tot gevaarlijke situaties. En dat verwacht je niet van een Ajax keeper, waar er voetballend ook het een en ander verwacht wordt. En dat ik niet eerder reageerde komt natuurlijk dat ik gewoon moet werken overdag en niet omdat ik bang ben om een gefundeerde mening te geven die weliswaar gesterkt werd door de afgelopen competitiewedstrijden, maar daar feitelijk los van staat. Voldoende onderbouwd Remco? Eigenlijk had ik dit ook al eerder gezegd en is er niet veel veranderd in de tussentijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2011 door Harm de Graaf --
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:12 schreef Harm de Graaf het volgende:
Oppurtunisme voert weer hoogtij bij vriendje remco. Toen ik dit topic zag verschijnen wist ik al van tevoren dat hij zijn gelijk even moest halen. Het blijft echter zijn gelijk, want voor mij is er niets veranderd. Wederom stond hij zeer onrustig te keepen. Ook de verslaggever vroeg zich herhaaldelijk af waarom hij toch steeds die bal zo onnodig snel weer in het spel bracht. Maar Vermeer is wel een lijnkeeper met prima reflexen en dat heb je gisteren een paar keer gezien. Gelukkig pakt hij dus ook wel eens een paar ballen. Maar ik vond hem wederom onrustig. Zijn uittrappen zijn ronduit matig en zijn spelvoortzettingen leiden vaak tot gevaarlijke situaties. En dat verwacht je niet van een Ajax keeper, waar er voetballend ook het een en ander verwacht wordt. En dat ik niet eerder reageerde komt natuurlijk dat ik gewoon moet werken overdag en niet omdat ik bang ben om een gefundeerde mening te geven die weliswaar gesterkt werd door de afgelopen competitiewedstrijden, maar daar feitelijk los van staat. Voldoende onderbouwd Remco? Eigenlijk had ik dit ook al eerder gezegd en is er niet veel veranderd in de tussentijd.
Als je op zo'n domme manier begint te posten lees ik de rest al niet eens door, als je namelijk op dezelfde voet verder bent gegaan staat er namelijk geen zinnig wordt in.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vond het overigens nodig om Stekelenburg af te branden, terwijl hij helemaal niets met de discussie te maken had. Dat vind ik veel kwalijker. Mijn mening blijft dat Vermeer de veters van Stekelenburg nog niet mag strikken.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je op zo'n domme manier begint te posten lees ik de rest al niet eens door, als je namelijk op dezelfde voet verder bent gegaan staat er namelijk geen zinnig wordt in.
Prima inhoudelijke reactie Remco! Hulde! Maar ik had net trouwens een andere post gelezen van jou en kom eigenlijk tot de conclusie dat we het redelijk eens zijn. Je zegt net zelf dat je hem ook onrustig vindt en dat is ook mijn hele bezwaar. Alleen jij tilt er blijkbaar iets minder zwaar aan.

P.s. domme posts doe ik niet aan. En als je de post had gelezen had je dat zelf ook kunnen concluderen. Dat je het ermee oneens bent is iets anders en voor mij overigens volstrekt irrelevant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2011 door Harm de Graaf --
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:20 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Prima inhoudelijke reactie Remco! Hulde!
Dat lok je zelf uit met je domme op de persoon gerichte reactie.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat lok je zelf uit met je domme op de persoon gerichte reactie.
Heel goed! Kom voor jezelf op kerel!
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:37 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Heel goed! Kom voor jezelf op kerel!
Vermoeiend..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 18:40   quote  deeplink  
Lijkt me inderdaad ook heel vermoeiend als je zoveel slimmer bent dan de rest en dan iedereen moet vertellen hoe het zit. Maar je doet het goed hoor! Ik denk ook echt dat ik het nu snap. Vermeer is een wereldkeeper en het is onbegrijpelijk dat Barcelona hem nog niet heeft gepakt. Of zit ik er nu weer naast? Vertel het me dan alsjeblieft, want ik wil het echt leren!

remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:40 schreef Harm de Graaf het volgende:
Lijkt me inderdaad ook heel vermoeiend als je zoveel slimmer bent dan de rest en dan iedereen moet vertellen hoe het zit. Maar je doet het goed hoor!
Wat ben je nou aan het provoceren dan?? Ik geen gewoon mijn mening en ja dat doe ik vaak maar daar is een forum voor bedoeld he.. Hou het gewoon bij het topic man..
Ajx
 Ajx - woensdag 23 november 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Ik vond hem toch niet zo goed spelen tegen OL, liet een aantal ballen los, soms een slechte hervatting. Op het laatst 3 goede zweefduiken, meer niet.
Ajx
 Ajx - woensdag 23 november 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:18 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Jij vond het overigens nodig om Stekelenburg af te branden, terwijl hij helemaal niets met de discussie te maken had. Dat vind ik veel kwalijker. Mijn mening blijft dat Vermeer de veters van Stekelenburg nog niet mag strikken.
Laatste zin klopt ook, nog steeds.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 19:59   quote  deeplink  
De beste man van het veld was in ieder geval Vertonghen, waar ik ook een aantal negatieve reacties op had gelezen hier. In tegenstelling tot Vermeer heeft Vertonghen het wel in zich om een absolute wereldtopper te worden. Als hij opstoomt met een bal, dan is er niemand die hem daar vanaf kan zetten. Als hij zou willen loopt hij zo met de bal aan de voet het hele veld over, als een generaal. Wat een geweldenaar is dat! De laatste weken helaas minder in vorm dan zijn laatste periode in het vorige seizoen, maar gisteren zag ik weer iets van die Vertonghen terug.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 19:59 schreef Harm de Graaf het volgende:
De beste man van het veld was in ieder geval Vertonghen, waar ik ook een aantal negatieve reacties op had gelezen hier. In tegenstelling tot Vermeer heeft Vertonghen het wel in zich om een absolute wereldtopper te worden. Als hij opstoomt met een bal, dan is er niemand die hem daar vanaf kan zetten. Als hij zou willen loopt hij zo met de bal aan de voet het hele veld over, als een generaal. Wat een geweldenaar is dat! De laatste weken helaas minder in vorm dan zijn laatste periode in het vorige seizoen, maar gisteren zag ik weer iets van die Vertonghen terug.
Helemaal mee eens, al vind ik het wereldtopper potentieel nog wel wat ver gezocht..
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Ik zie in hem meer potentieel dan in Eriksen. Eriksen is soms geniaal, maar valt in fysieke wedstrijden ook vaak door de mand. Maar misschien heeft dat ook wel met zijn leeftijd te maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer?

0.0095617