BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
100% zeker dat Erikssen verder gaat komen dan Vertonghen.. Het talent wat hij heeft en al wekelijks laat zien is echt extreem.. Daar durf ik wel een maandje op te zetten..
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 23 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 - 22:43 schreef remco k het volgende:
Pfffffff
Bruine bonensoep?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 23 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 20:25 schreef remco k het volgende:
100% zeker dat Erikssen verder gaat komen dan Vertonghen.. Het talent wat hij heeft en al wekelijks laat zien is echt extreem.. Daar durf ik wel een maandje op te zetten..
Tuurlijk is Eriksen getalenteerd... Maar dan wel met bal. Zonder bal heb je niet zoveel aan hem... Zet hem bij een degradatiekandidaat en je kunt beter zonder hem spelen. Zet hem bij Barcelona en hij speelt de pannen van het dak. Zo'n voetballer is het...
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 20:27 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Tuurlijk is Eriksen getalenteerd... Maar dan wel met bal. Zonder bal heb je niet zoveel aan hem... Zet hem bij een degradatiekandidaat en je kunt beter zonder hem spelen. Zet hem bij Barcelona en hij speelt de pannen van het dak. Zo'n voetballer is het...
En de beste spelers voetballen over het algemeen niet bij degradatiekandidaten he..
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 27 november 2011 - 20:08   quote  deeplink  
remco k gaa weg man theo is gewoon goed jij bent gewoon geen echt ajaxcied en ik vind dat iederen die wat op ajax spellers te klagen heeft en hem dan in westrijden gaan lopen uit fluit dat zijn geen echte ajaxcieden
Ajx
 Ajx - zondag 27 november 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Leuk allemaal, maar ik dacht dat dit topic over Kenneth Vermeer ging??
remco k
 remco k - zondag 27 november 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:08 schreef amsterdam123 het volgende:
remco k gaa weg man theo is gewoon goed jij bent gewoon geen echt ajaxcied en ik vind dat iederen die wat op ajax spellers te klagen heeft en hem dan in westrijden gaan lopen uit fluit dat zijn geen echte ajaxcieden
Och, iedereen is gewoon heel goed aan het spelen, daarom staan we ook zo ver achter.. Ach ik heb het natuurlijk helemaal niet goed gezien..
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 27 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Och, iedereen is gewoon heel goed aan het spelen, daarom staan we ook zo ver achter.. Ach ik heb het natuurlijk helemaal niet goed gezien..
hoor je mij dat zeggen dan ik vind dat je het niet allen by theo en vermeer moet zoeken die ander 9 spellers die waaren er ook de afgelopen westrijden nergus
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 27 november 2011 - 20:54   quote  deeplink  
ik vind dat mensen hier niet zo moete zite zijken vermeer kan er ook niks aan doen dat de verdedigin zo slecht
remco k
 remco k - zondag 27 november 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:52 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

hoor je mij dat zeggen dan ik vind dat je het niet allen by theo en vermeer moet zoeken die ander 9 spellers die waaren er ook de afgelopen westrijden nergus
Je quote mij en reageert op helemaal niks uit mijn post??
baco74
 baco74 - zondag 27 november 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:54 schreef amsterdam123 het volgende:
ik vind dat mensen hier niet zo moete zite zijken vermeer kan er ook niks aan doen dat de verdedigin zo slecht
Nu zeik je zelf spelers af terwijl je een post geleden tettert:
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:08 schreef amsterdam123 het volgende:
......en ik vind dat iederen die wat op ajax spellers te klagen heeft dat zijn geen echte ajaxcieden
Je bent gewoon de cofrontatie aan het zoeken hier....kinderachtig hoor.
Net als je spelling.
Amsterdam 1...2...3...weg ermee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door baco74 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 27 november 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 21:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

[..]

Net als je spelling.
Ach die gozer valt al vanaf het begin dat hij hier is, niet serieus te nemen..
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 29 november 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 21:10 schreef baco74 het volgende:

[..]

[..]

Net als je spelling.
weg met jou nep ajaxcied ik lees hier allen maar van die kloote berichten over ajax spellers nou echt mensen die hier zite moete zich dood schaamen echt ajaxcieden die steune die spellers en die schrijfen geen onzin want jij met die holle kruipers doen
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 29 november 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op sunday 27 november 2011 - 21:14 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ach die gozer valt al vanaf het begin dat hij hier is, niet serieus te nemen..
ja en gaa jij lekker met je kop in de wiet zite want veder heb jij geen leven oo ja en hier stoer doen
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 29 november 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:30 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

ja en gaa jij lekker met je kop in de wiet zite want veder heb jij geen leven oo ja en hier stoer doen
Whahaha, ik en stoer doen?
Laat me niet lachen..
Overigens moet jij na die paar maanden nog steeds een nieuw toetsenbord kopen, want deze is nog steeds kapot..
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 29 november 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:32 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Whahaha, ik en stoer doen?
Laat me niet lachen..
Overigens moet jij na die paar maanden nog steeds een nieuw toetsenbord kopen, want deze is nog steeds kapot..
hahah gaa weg jo wiet snuifer gaa lekker by psv zite daar geven ze de geld uit of het niks is muschien kan je nog wel wa leenen voor je wiet
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 29 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:37 schreef amsterdam123 het volgende:

[..]

hahah gaa weg jo wiet snuifer gaa lekker by psv zite daar geven ze de geld uit of het niks is muschien kan je nog wel wa leenen voor je wiet
Whaha, dus jij denkt dat ik bij Ajax geld wil uitgeven??
En je bent wel origineel he, met je nickname-grappen..
Wat een aap ben jij..
amsterdam123
 amsterdam123 - dinsdag 29 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
ik vind echt dat mensen die hier dom lopen te lulen over ajax spellers dat zijn geen ajaxcieden
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 29 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:47 schreef amsterdam123 het volgende:
ik vind echt dat mensen die hier dom lopen te lulen over ajax spellers dat zijn geen ajaxcieden
Wow! Deze post was gewoon bijna helemaal te begrijpen!
Knap hoor..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:12 schreef Harm de Graaf het volgende:
Oppurtunisme voert weer hoogtij bij vriendje remco. Toen ik dit topic zag verschijnen wist ik al van tevoren dat hij zijn gelijk even moest halen. Het blijft echter zijn gelijk, want voor mij is er niets veranderd. Wederom stond hij zeer onrustig te keepen. Ook de verslaggever vroeg zich herhaaldelijk af waarom hij toch steeds die bal zo onnodig snel weer in het spel bracht. Maar Vermeer is wel een lijnkeeper met prima reflexen en dat heb je gisteren een paar keer gezien. Gelukkig pakt hij dus ook wel eens een paar ballen. Maar ik vond hem wederom onrustig. Zijn uittrappen zijn ronduit matig en zijn spelvoortzettingen leiden vaak tot gevaarlijke situaties. En dat verwacht je niet van een Ajax keeper, waar er voetballend ook het een en ander verwacht wordt. En dat ik niet eerder reageerde komt natuurlijk dat ik gewoon moet werken overdag en niet omdat ik bang ben om een gefundeerde mening te geven die weliswaar gesterkt werd door de afgelopen competitiewedstrijden, maar daar feitelijk los van staat. Voldoende onderbouwd Remco? Eigenlijk had ik dit ook al eerder gezegd en is er niet veel veranderd in de tussentijd.
die verslaggever is zowieso niet goed snik.. iedereen vergeet echter dat Steek ook pas zijn laatste seizoen constant was.. en hoelang keepte hij wel niet ? dit is Vermeer zijn eerste siezoen...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:47 schreef amsterdam123 het volgende:
spellers ? ajaxcieden ?

dude maak jezelf niet nog meer belachelijk ok ? gewoon een tip om niet meer de typen hier..
donfer
 donfer - donderdag 03 november 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Ik vind vermeer geen rust uit stralen, en dat is belangrijk voor een keeper. Jasper heeft daar tegen veel meer. En er is toch goed gevoetbalt, vooral zonder echte spits speelde. Het lijkt een beetje op de barca style.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer?

0.0093109