BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vandaag D-Day voor plannen Cruijff met Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 20 november 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Nee maar rust in de gelederen zou fijn zijn zodat je in ieder geval nog Europees voetbal gaat halen
triplestar
 triplestar - zondag 20 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 19:24 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Nee maar rust in de gelederen zou fijn zijn zodat je in ieder geval nog Europees voetbal gaat halen
ja cl zou moeilijk worden met al die
blessures.
wel opvallend veel blessures trouwens!!!
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 17:44 schreef triplestar het volgende:

[..]

ze denken met de vieste spelletjes te winnen
coronel zei zelf wel hard,maar toelaatbaar.
ze doen zelf al der kop in de strop
altijd johan
Ik zie dat verhaal van Davids als een spel om Cruijff van alle kanten te beschimpen...ik heb nog eens gekeken naar dat interview van Davids en wanneer Joep Schreuder er verder op ingaat kijkt Davids naar onder en word ie onrustiger....het kan een teken zijn dat ie glashard staat te liegen..
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 18:44 schreef Roger ajacied het volgende:
Jongens jongens jongens, zijn we nu allemaal blind. Ten have had gehoopt dat door het aanstellen van Van Gaal Johan Cruijff zich zou terugtrekken. Dit is godzijdank niet gebeurd. Maar als de ledenraad zich door die 4 pipo's laat beïnvloeden en toch kiest tegen JC dan ziet het eruit. Davids is rascisme er al bij aan het halen om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe lang laten we dit nog gebeuren???? Tot Cruijff en 15 trainers wegrennen???? We moeten wat doen, ik vind dit zeer zorgwekkend...........eindelijk gaat Cruijff het doen en dan verkloten 4 van die pipo's het...........ajacieden laat je horen en spreek je uit voor Cruijff anders is het straks te laat.......een emotionele ajax fan in hart en nieren....
Ik heb precies hetzelfde gevoel Roger!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 20 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:21 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zie dat verhaal van Davids als een spel om Cruijff van alle kanten te beschimpen...
Het verhaal Davids interesseert me geen zier, zolang de optelsom van deze dagen maar blijft dat we straks zowel van Gaal als Cruijff binnen hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 20 november 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Het verhaal Davids interesseert me geen zier, zolang de optelsom van deze dagen maar blijft dat we straks zowel van Gaal als Cruijff binnen hebben.
En dat gaat dus NIET gebeuren,helaas maar waar!
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik zie dat echt niet gebeuren....hoe zouden die 2 moeten samenwerken??? Dat bestaat toch niet???
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 20:33   quote  deeplink  
Ik zou bij god niet weten hoe het morgen gaat op de Toekomst. Danny Blind gaat te werk als TD morgen...hoe gaat dat dan met Jonk en Bergkamp?? Ik begrijp Blind echt niet..hoe gaat hij dat morgen uitleggen??
Oceanu
 Oceanu - zondag 20 november 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 16:48 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik zal de hele discussie voor je samenvatten. Vanmiddag stonden een academische mooiprater en een voetbalman tegenover elkaar. De academische mooiprater is een paar maanden 'Ajacied' en de voetbalman is al zijn hele leven lang AJACIED. Over en weer zijn er spelletjes gespeeld, zowel door Cruijff als Ten Have en consorten. Maar 1 ding staat voor mij als een paal boven water: Cruijff denkt in het belang van Ajax en Ten Have wil het misschien wel, maar kan niet goed inschatten wat in het belang van Ajax is, omdat hij totaal geen historisch besef heeft. En aan mensen die alleen maar vanuit processen kunnen denken heb ik een broertje dood. Nu is de tijd om rigoreuze maatregelen te nemen in het belang van Ajax en daarbij vind ik het als supporter volstrekt onbelangrijk of het vanuit het boekje wel geoorloofd is. Feit is dat we door dit geneuzel weer een paar weken vertraging oplopen in het toch al reeds verloren seizoen...
Dank je Harm. Scheelt mij weer een hoop tikwerk.
Eduard 1
 Eduard 1 - zondag 20 november 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Het is schandelijk dat zo'n prachtige club, door het gekrakeel van een paar "doorgeleerde" mensen , naar de afgrond afglijdt!! Ik hoop dat het gezonde verstand zal zegevieren !
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:41 schreef Eduard 1 het volgende:
Het is schandelijk dat zo'n prachtige club, door het gekrakeel van een paar "doorgeleerde" mensen , naar de afgrond afglijdt!! Ik hoop dat het gezonde verstand zal zegevieren !
EENS
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zondag 20 november 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:32 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zie dat echt niet gebeuren....hoe zouden die 2 moeten samenwerken??? Dat bestaat toch niet???
Waarom niet? Ze hebben toch beiden één belang?

En Jonk en Bergkamp gaan morgen gewoon doen waar ze voor aangenomen zijn. Boeien of daar nu Blind óf van mijn part Bertus Veenstra boven staat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 18:44 schreef Roger ajacied het volgende:
Jongens jongens jongens, zijn we nu allemaal blind. Ten have had gehoopt dat door het aanstellen van Van Gaal Johan Cruijff zich zou terugtrekken. Dit is godzijdank niet gebeurd. Maar als de ledenraad zich door die 4 pipo's laat beïnvloeden en toch kiest tegen JC dan ziet het eruit. Davids is rascisme er al bij aan het halen om de publieke opinie te beïnvloeden. Hoe lang laten we dit nog gebeuren???? Tot Cruijff en 15 trainers wegrennen???? We moeten wat doen, ik vind dit zeer zorgwekkend...........eindelijk gaat Cruijff het doen en dan verkloten 4 van die pipo's het...........ajacieden laat je horen en spreek je uit voor Cruijff anders is het straks te laat.......een emotionele ajax fan in hart en nieren....
Jij zegt het precies zoals het is! + 1000000
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:48 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

En Jonk en Bergkamp gaan morgen gewoon doen waar ze voor aangenomen zijn. Boeien of daar nu Blind óf van mijn part Bertus Veenstra boven staat.
Man man man....ik vind je echt vrij irritant...ik heb het gevoel dat je alleen maar aan het stoken bent en dat je met een grijns op je gezicht alles staat te posten....het kan je werkelijk geen reet roesten hoe met Ajax gaat...
Roger ajacied
 Roger ajacied - zondag 20 november 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Heren, we moeten voorkomen dat Cruijff en consorten worden weggestuurd door die 4 pipos. Als dit gebeurd lever ik mijn kaart van Ajax in, ik kan er niet mee leven dan om die 4 nog te zien. Dit zal ik zeer betreuren maar kijk eens wat voor kennis er nu rondloopt op de toekomst....welke club kan dat zeggen...dit mogen we niet verloren laten gaan, nooit !!!! Steun Cruijff op een nette manier, maar we moeten ons laten horen..... Een echte ajacied
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik hoop ook dat JC en van Gaal samen werken, wat zou dat toch een duo zijn zeg! Blijf er maar op hopen. Jonk en Bergkamp moeten gewoon doorgaan, verandert nog niet zo veel, wel als JC weggaat, maar dat is een ander verhaal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:31 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat JC en van Gaal samen werken, wat zou dat toch een duo zijn zeg! Blijf er maar op hopen. Jonk en Bergkamp moeten gewoon doorgaan, verandert nog niet zo veel, wel als JC weggaat, maar dat is een ander verhaal
Daar geloofde ik al niet in.....nog meer niet na vandaag....zou een mooi sprookje uit 1 nacht kunnen zijn.....
triplestar
 triplestar - zondag 20 november 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

jij ging toch naar je nest
las ik (cafe)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:51 schreef triplestar het volgende:

[..]

jij ging toch naar je nest
las ik (cafe)
Pfff.. Hoezo een faalreactie..
triplestar
 triplestar - zondag 20 november 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

verklaar nader
triplestar
 triplestar - zondag 20 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:52 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

ik zie het tijds barriere
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Davids laatste nummertje....
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Roy:_Ik_denk_dat_Davids_zijn_laatste_troef_wil_uitspelen.html
Peter19864
 Peter19864 - zondag 20 november 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 15:35 schreef tonfokker het volgende:
Als je het goed voor heb met die mensen van Ajax en je heb zo'n grote liefde voor je club, dan ga je met die andere icoon in zee en ga je niet huilie huilie doen bij de pers en stook je de bevriende media niet op. De verlosser heeft zijn eigen regels en universum
Houdt hij echt van Ajax dan laat hij dat zien. Maar helaas denk ik dat hij net als altijd de boel de boel laat. Zou zielig zijn als mijn held van lang geleden de sleutel van Ajax krijgt. Hij in Barcelona, zet het alleen ff op en dat is dat. De rest laat ie over aan zijn paladijnen en een daarvan liet van de week een al zien (Jonk) dat je aan de mondpraters van onze heiligheid bent overgeleverd.
Natuurlijk is iedereen die het niet met onze heiligheid eens is gek. Maar waarom? Wel eens gehoord dat als je je met je ziel en zaligheid overgeeft aan een persoon loopt dat niet goed af. Maar ja volgens de gelovigen ben ik natuurlijk gek. Laatste nieuws, ik krijg mijn zin of ik ben weg. Wie is er nu gek?????/
Hahahahaha.....leuk gebracht. Wat is er in jou optiek nodig dan? Waarom vergeet iedereen dat hij(JC) gevraagd is. Om mee te denken om Ajax weer aan de top te krijgen. Hij had er niets eens zin in, maar deed het alsnog voor zijn grote liefde. Hij verdedigd zijn plan, die iedereen als goed beschouwde. Dat is zijn goed recht, lijkt mij zo! Je reist maar op en neer, op LET WEL, EIGEN KOSTEN! naar A'dam. En hij heeft idd aangegeven dat de Toekomst geleid worden door ex-topvoetballers met een Ajax-hart. Ik zeg dus...had hem dan niet gevraagd. En om eerlijk te zijn, ik zou ook furieus zijn geweest. Als er zo met mij zou worden omgegaan.

Bekijk even deze link. En vraag jezelf dan af...wil ik dat wel dan?
http://nos.nl/video/232142-hoeness-van-gaal-zorgde-voor-onrust.html
gonny
 gonny - zondag 20 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Wat kan deze man het mooi brengen op tv. Maar het feit, dat zij met z n 4 gehandeld hebben en cruiff en heel ajex niet ingelicht hebben, daar gaat hij mooi aan voorbij. Dit had nooit mogen gebeuren.En ja, nu achteraf hoe mooi kan het zijn, cruiff en van gaal.

sprookje bestaan niet.

Ik hoop dat ze bij ajax op de vergardering as. een goede keus maken.
Peter19864
 Peter19864 - zondag 20 november 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Dat denk ik idd ook, walgelijk en ongeloofwaardig. Zielig en laag bij de grond. Coronel, niet de grootste vriend van Johan, zegt tijdens de persconferentie dat het een pittige maar faire vergadering was. Waar ik erg blij om was. En ik durf te stellen als Johan echt zó iets gezegd zou hebben, Coronel het graag wereldkundig zou hebben gemaakt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:48 schreef Peter19864 het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook, walgelijk en ongeloofwaardig. Zielig en laag bij de grond. Coronel, niet de grootste vriend van Johan, zegt tijdens de persconferentie dat het een pittige maar faire vergadering was. Waar ik erg blij om was. En ik durf te stellen als Johan echt zó iets gezegd zou hebben, Coronel het graag wereldkundig zou hebben gemaakt.
Stel dat dit echt zo gegaan is dan had ik als Davids zijnde dit niet naar buiten gebracht....nu zeker niet.... dat wil eigenlijk zeggen dat de boot ten Have aan het zinken is....ze pakken hun laatste redmiddelen.....blup..blup...

Overigens mag je wat mij betreft ook geen zwarte piet meer zeggen.....al staat dit er buiten....ga vanavond mijn schoen maar zetten want dan hou ik er nog een goed weekend aan over....
maffkees
 maffkees - zondag 20 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
johan cruijff en die andere oud voetballers zijn al ongeveer een jaar bezig met ajax weer op poten te zetten.wat gaat die rvc doen?!ze gaan louis halen en denken of dat ze daar goed in doen,of ze doen het express om johan weg te hebben.want iedereen weet dat die twee niet met elkaar gaan werken.men moet gewoon luisteren naar johan zijn techn beleid en visie en dan komt ajax weer aan de top!!!!!!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 20 november 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Jaja mafkees, we hebben je gehoord...
gonny
 gonny - zondag 20 november 2011 - 23:27   quote  deeplink  
zwarte piet? dit zijn weer rand zaken.net als zo veel, feit is dat ze dit gedaan hebben zonder dat er verder iemand iets van wist.SCHANDALIG.moetten wij een proberen.
ik zou zeggen alle 4 eruit.....
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Wat is nu de conclusie van deze vuile oorlog??? Een uitstraling van een club in eigen land en buitenland is zeer belangrijk. Iedereen in vooral binnenland ziet dit alles met afgrijzen tegemoet...dit is zo beschadigend voor Ajax dat ik me afvraag of het nog wel ooit goedkomt. Dit alles heeft te maken met de beslissing in 1998 om naar de beurs te gaan. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf. Het Ajax gevoel is niet meer zo intens en de prestaties lijden daaronder.

Ga eens bij jezelf te raden...met wat voor gevoel ging je gisteren de wedstrijd Ajax - Nac in? Het is niet zo intens als het behoort te zijn...wat ik steeds zeg dat het allemaal naar onderen werkt, komt nu tot uitdrukking...het is nu niet alleen op het veld meer, maar zelfs op de tribune...het VOETBAL gevoel is niet meer door het bedrijf Ajax...de top is akelig en bedrijfsmatig..het gevoel van dat soort mensen word niet gesteund door voetbalmensen daaronder...dat heeft zijn uitwerking op de algehele beleving en besmeurd alles binnen Ajax...het virus breidt zich uit en heeft zijn uitwerking op de prestaties van het 1e elftal..

Eindconclusie; Ajax is DOODZIEK!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:30 schreef alibabba het volgende:
Wat is nu de conclusie van deze vuile oorlog??? Een uitstraling van een club in eigen land en buitenland is zeer belangrijk. Iedereen in vooral binnenland ziet dit alles met afgrijzen tegemoet...dit is zo beschadigend voor Ajax dat ik me afvraag of het nog wel ooit goedkomt. Dit alles heeft te maken met de beslissing in 1998 om naar de beurs te gaan. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf. Het Ajax gevoel is niet meer zo intens en de prestaties lijden daaronder.

Ga eens bij jezelf te raden...met wat voor gevoel ging je gisteren de wedstrijd Ajax - Nac in? Het is niet zo intens als het behoort te zijn...wat ik steeds zeg dat het allemaal naar onderen werkt, komt nu tot uitdrukking...het is nu niet alleen op het veld meer, maar zelfs op de tribune...het VOETBAL gevoel is niet meer door het bedrijf Ajax...de top is akelig en bedrijfsmatig..het gevoel van dat soort mensen word niet gesteund door voetbalmensen daaronder...dat heeft zijn uitwerking op de algehele beleving en besmeurd alles binnen Ajax...het virus breidt zich uit en heeft zijn uitwerking op de prestaties van het 1e elftal..

Eindconclusie; Ajax is DOODZIEK!!!!!
Ja Ali dood en dood ziek!!!!
Onze club weer beter maken zal jaaaaaaaaren gaan duren vrees ik....wie....
triplestar
 triplestar - zondag 20 november 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Stel dat dit echt zo gegaan is dan had ik als Davids zijnde dit niet naar buiten gebracht....nu zeker niet.... dat wil eigenlijk zeggen dat de boot ten Have aan het zinken is....ze pakken hun laatste redmiddelen.....blup..blup...

Overigens mag je wat mij betreft ook geen zwarte piet meer zeggen.....al staat dit er buiten....ga vanavond mijn schoen maar zetten want dan hou ik er nog een goed weekend aan over....
zwarte davids toch wel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:51 schreef triplestar het volgende:

[..]

zwarte davids toch wel
Hij is verdomme toch zwart, noem eens meer redenen waarom hij in de RvC zit.....als iemand blanke tegen ons zegt gaan wij dit toch ook niet wereldkundig maken....het is gewoon een trap nageven van Davids......geloof er overigens geen moer van.....natuurlijk beaamt ten Have dit.....
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 00:41   quote  deeplink  
'Cruijff toch open voor komst Van Gaal'

Johan Cruijff​ zou toch open staan voor een samenwerking met Louis Van Gaal​ bij Ajax. De Ajax-top wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen. Dat meldt althans de Telegraaf maandag als opening van de krant.

Volgens de krant is er een opening in de impasse omdat zowel Cruijff als Van Gaal open zou staan voor samenwerking. Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal. Cruijff zou het vooral te doen zijn om de hervorming van de jeugdopleiding.

Een verzoening met de overige leden van de RvC zit er echter absoluut niet in, zo meldt de krant. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan.

BRON: Ajax Showtime
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 november 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 00:41 schreef baco74 het volgende:
'Cruijff toch open voor komst Van Gaal'

Johan Cruijff​ zou toch open staan voor een samenwerking met Louis Van Gaal​ bij Ajax. De Ajax-top wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen. Dat meldt althans de Telegraaf maandag als opening van de krant.

Volgens de krant is er een opening in de impasse omdat zowel Cruijff als Van Gaal open zou staan voor samenwerking. Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal. Cruijff zou het vooral te doen zijn om de hervorming van de jeugdopleiding.

Een verzoening met de overige leden van de RvC zit er echter absoluut niet in, zo meldt de krant. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan.

BRON: Ajax Showtime
Kijk eindelijk zicht op vooruitgang als het waar is.

Maar hoe zou de omgang met de overige leden van de RvC dan zijn? Een andere functie binnen Ajax zou dan beter zijn voor Cruijff
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 00:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Kijk eindelijk zicht op vooruitgang als het waar is.

Maar hoe zou de omgang met de overige leden van de RvC dan zijn? Een andere functie binnen Ajax zou dan beter zijn voor Cruijff
Het volgende staat toch ook in dat bericht:

quote:

Of wil jij dat we doorgaan met die 4 anusbijters.....
w'park
 w'park - maandag 21 november 2011 - 01:33   quote  deeplink  
Je treft ook blaam als je bij voorhand weet dat je chaos creëert ten koste van de club.
Ware clubliefde van Gaal= geld staat boven Ajax?!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 21 november 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Die hele beschuldiging richting Cruijff stinkt aan alle kanten.

- Waarom praten Been jr. en Coronel over een harde maar faire vergadering, terwijl Cruijff dit zou hebben gezegd?

- Waarom enkel via de NOS 'wereld'kundig maken, terwijl alle media aanwezig waren?

- Mocht deze opmerking eerder zijn gedaan, waarom wachten?

Maar goed, ik ben er helemaal klaar mee. De club is ziek en wordt met de dag verder te tering ingetrokken. En dit allemaal door een groepje RvC die niet eens normaal kunnen communiceren, laat staan het bestuur controleren en hier en daar adviseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Booya4Afca --
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Ik mag hopen dat Cruijff de ledenraad achter zich zal krijgen. Maar dat denk ik wel want hoe kan je nou achter zo'n achterbakse en bedriegelijke RvC staan. Nu hebben ze weer iets moois uit hun hoge hoed getoverd mbt 'racistische uitlatingen' van Davids. Zielige vertoning. Hebben jullie die geregisseerde beelden gezien? Ben dus benieuwd wat Cruijff gaat verklaren.

Mijn verwachting is dat de ledenraad de RvC gaat ontbinden. Dit betekent dat er een nieuwe RvC zal komen dat Cruijff daadwerkelijk zal faciliteren. Aangezien van Gaal geen rugdekking meer zal hebben van die bedriegelijke RvC leden zal hij de eer aan zich zelf houden. Want hij is te trots om de lijn van Cruijff te waarborgen.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Onze beste voetballer is slechtste bestuurder

Cruijff zelf hoeft ook niet weg. Je zou wel gek zijn om hem weg te jagen. Maar Cruijff doet net of ze hem wel weg willen hebben. Daar heeft hij baat bij. Hij schept het beeld van zichzelf als de Vader aller Voetballers. De rest van de wereld haat voetballers en ex-voetballers, zo doet hij het voorkomen.
Chris van NijnattenCOLUMN

Van al zijn voorstellingen beleefde Circus Cruijff gisteren op het parkeerdek van de Arena zijn slechtste matinee. De beste voetballer die we ooit hebben gehad, is ook de slechtste bestuurder die ik ooit heb gezien.

Hij wil samen met zijn vrienden de alleenheerschappij over de Toekomst en de Arena, maar heeft geen andere argumenten dan dat zijn vrienden er de baas moeten worden. Daarom heeft hij het inmiddels weerzinwekkende conflict bij Ajax teruggebracht tot een oorlog tussen ex-voetballers en de rest van de wereld.

'Deze jongens laat ik niet beledigen, dat accepteer ik nooit.' Woorden van deze strekking riep hij in de talloze microfoons die hem voorgehouden werden. Hij zal altijd zijn jongens beschermen, dat gevoel moesten we krijgen. En daarom moeten ze hem bij Ajax in ere houden en moeten die andere vier commissarissen oprotten. Cruijff is er voor de voetballers en de rest mag dat beeld niet verzieken.

Hij wil zijn beleid op De Toekomst niet door Louis van Gaal naar de filistijnen geholpen zien worden. Alsof Van Gaal dat zou willen. Wat een onzin allemaal. Het is een verzonnen oorlog. Cruijffs bij de Ajax-opleiding ingezette beleid wordt niet aangetast, 'zijn' trainers hoeven niet weg, op een paar onbekende incapabele types na.

Cruijff zelf hoeft ook niet weg. Je zou wel gek zijn om hem weg te jagen. Maar Cruijff doet net of ze hem wel weg willen hebben. Daar heeft hij baat bij. Hij schept het beeld van zichzelf als de Vader aller Voetballers. De rest van de wereld haat voetballers en ex-voetballers, zo doet hij het voorkomen.

En dat zegt hij, de man die in de laatste tien minuten van de ledenvergadering Edgar Davids een 'verrader' van de voetballers zou hebben genoemd. Voor de duidelijkheid, Davids is een ex-voetballer, een ex-Ajacied.

Maar hij zit niet, zoals bijvoorbeeld Bryan Roy en Keje Molenaar, in het peloton van Johan Cruijff. En dan hoor je er niet bij. Zo simpel zit de wereld in elkaar van iemand die Ajax over wil nemen. Het is onderhand te treurig om er om te gaan lachen. (Chris van Nijnatten)
21/11/11 09u47
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3044001/2011/11/21/Onze-beste-voetballer-is-slechtste-bestuurder.dhtml
en hier is alles mee gezegd ( geen cruijff fan meer, alle 5 hebben ze op dit moment mij de lol van Ajax ontnomen heel hartelijk bedankt 4 heren en 1 dame)

hopelijk de 12de december alles nieuw.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vandaag D-Day voor plannen Cruijff met Ajax.

0.0110170