BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (Champions League - di 22-11-2011 , 20:45): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
steve'o
 steve'o - zondag 20 november 2011 - 15:45   quote  deeplink  
Nou daar gaan we maar weer. Ik probeer me zo weinig mogelijk bezig te houden met de zogenaamde d-day voor Ajax, ik houd me liever met het voetbal bezig.

Ajax speelde 1x eerder een uitwedstrijd in Lyon:

30-10-2002 Olympique Lyon - Ajax 0 - 2

Ajax speelde verder in totaal 9 uitwedstrijden in Frankrijk in Europees verband. Hierin wonnen ze er 4, verloren ze er 4, en 1x werd het gelijk. Doelcijfers 13-12 in het voordeel van Ajax.

Dit is de wedstrijdselectie:

Kenneth Vermeer, Jasper Cillessen, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Christian Eriksen, Lorenzo Ebecilio, Theo Janssen, Daley Blind, Nicolás Lodeiro, Thulani Serero, Jody Lukoki, Dico Koppers, Lesley de Sa, Ruben Ligeon, Davy Klaassen

Ik persoonlijk ga voor de volgende opstelling:
Cillessen in de goal (ben het zat met Kenneth)
Verdediging: Greg, Jan, Toby & Vurnon
Middenveld: Enoh, Serero & Janssen
Aanval: Eriksen in de spits (Messi rol), Mickey op rechts & Lodeiro op links.

Graag jullie reacties....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door steve'o --
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 16:08   quote  deeplink  
0-6, in de CL winnen we gewoon!!
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Nou, dan herhaal ik hier maar even wat ik op een eerder aangemaakt topic ook al zei, maar dat topic is inmiddels gesloten door de censuurcommissie die zich moderator noemt:

Als Vermeer keept zoals tegen NAC, als Eriksen en Enoh zich laten wezetten als kleuters waaruit het tweede doelpunt van NAC ontstaat, als Anita zich weer eens volledig verkijkt op een diepe bal zoals in de eerste helft tegen NAC en als Alderweireld als een beginneling door het midden uitverdedigd waardoor drie seconden later een tegenstander bijna oog in oog met de keeper staat, zoals tegen NAC... als dat allemaal gebeurt (en waarom zou het niet gebeuren, het gebeurt bijna in elke wedstrijd dit seizoen), dan krijgen onze pupillen dinsdagavond voetballes in Lyon. En zal Vertonghen na afloop wel weer zeggen dat het onbegrijpelijk is en er lering moet worden getrokken uit de pijnlijke afstraffing.
remco k
 remco k - zondag 20 november 2011 - 16:58   quote  deeplink  
1-2
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 16:58 schreef remco k het volgende:
1-2
Als ze het kunnen opbrengen om 90 minuten lang super geconcentreerd te spelen zou dat idd zomaar eens de uitslag kunnen zijn want Lyon is op dit moment ook niet in al te beste doen; hoop het in ieder geval...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 21:05   quote  deeplink  
We missen Boerrigter.....daarnaast loopt onze verdediging niet over van vertrouwen.... zie het dus vrij somber in.....maar goed als ik een overwinning niet zie zitten valt het dikwijls mee.
Ik hou het daarom op een gelijkspel wat voldoende is voor Ajax.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 20 november 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Met een gelijkspel ben ik al tevreden..
Verliezen we deze pot, dan wordt het natuurlijk de EL..
Ajx
 Ajx - zondag 20 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:22 schreef Hasjkoph het volgende:
Met een gelijkspel ben ik al tevreden..
Verliezen we deze pot, dan wordt het natuurlijk de EL..
Hoeft niet, Lyon moet daarna naar Zagreb en die willen echt niet puntloos van het toneel af.. Daarnaast is Real dan uitgespeeld heh... Moeten we ook niet vergeten!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:25 schreef Ajx het volgende:

[..]

Hoeft niet, Lyon moet daarna naar Zagreb en die willen echt niet puntloos van het toneel af.. Daarnaast is Real dan uitgespeeld heh... Moeten we ook niet vergeten!
Hoeft niet maar het is dit seizoen al zo onzeker.....heel vreemd ook bij mij......ieder op dit forum zag het geweldig zitten voor de start van dit seizoen met aankopen.....Janssen; Boerrigter; Serero; Rits als aanvulling......en dan laat onze verdediging die de laatste jaren te boek stond als een vesting het ineens afweten.....enigste verandering.....juist Vermeer.....of staan we voor het eerst zo onder druk in onze mickey mouse competitie.....
Laten minimaal maar gelijk spelen..
remco k
 remco k - zondag 20 november 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoeft niet maar het is dit seizoen al zo onzeker.....heel vreemd ook bij mij......ieder op dit forum zag het geweldig zitten voor de start van dit seizoen met aankopen.....Janssen; Boerrigter; Serero; Rits als aanvulling......en dan laat onze verdediging die de laatste jaren te boek stond als een vesting het ineens afweten.....enigste verandering.....juist Vermeer.....of staan we voor het eerst zo onder druk in onze mickey mouse competitie.....
De verandering zit in het middenveld en de hiërarchie binnen de ploeg
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - zondag 20 november 2011 - 22:40   quote  deeplink  
gaat hem niet worden
remco k
 remco k - zondag 20 november 2011 - 23:34   quote  deeplink  
Voor Lyon?? Netjes van je dat je dat ons gunt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

De verandering zit in het middenveld en de hiërarchie binnen de ploeg
Zou goed kunnen.....met name de hiërarchie denk ik....Vertonghen/Alderweireld versus Janssen....sta ik niet van te kijken....
baco74
 baco74 - zondag 20 november 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:40 schreef weetnietoftochwel het volgende:
gaat hem niet worden
oftochwel
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou goed kunnen.....met name de hiërarchie denk ik....Vertonghen/Alderweireld versus Janssen....sta ik niet van te kijken....
Dit is precies hetgeen wat gaande is Jack!!!
ajacied
 ajacied - maandag 21 november 2011 - 02:32   quote  deeplink  
1-2 blijven toch vertrouwen hebben!
Brandje
 Brandje - maandag 21 november 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 15:45 schreef steve'o het volgende:
Nou daar gaan we maar weer. Ik probeer me zo weinig mogelijk bezig te houden met de zogenaamde d-day voor Ajax, ik houd me liever met het voetbal bezig.

Ajax speelde 1x eerder een uitwedstrijd in Lyon:

30-10-2002 Olympique Lyon - Ajax 0 - 2

Ajax speelde verder in totaal 9 uitwedstrijden in Frankrijk in Europees verband. Hierin wonnen ze er 4, verloren ze er 4, en 1x werd het gelijk. Doelcijfers 13-12 in het voordeel van Ajax.

Dit is de wedstrijdselectie:

Kenneth Vermeer, Jasper Cillessen, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Miralem Sulejmani, Christian Eriksen, Lorenzo Ebecilio, Theo Janssen, Daley Blind, Nicolás Lodeiro, Thulani Serero, Jody Lukoki, Dico Koppers, Lesley de Sa, Ruben Ligeon, Davy Klaassen

Ik persoonlijk ga voor de volgende opstelling:
Cillessen in de goal (ben het zat met Kenneth)
Verdediging: Greg, Jan, Toby & Vurnon
Middenveld: Enoh, Serero & Janssen
Aanval: Eriksen in de spits (Messi rol), Mickey op rechts & Lodeiro op links.

Graag jullie reacties....
Helaas een kansloze nederlaag. Geen schande overigens als je zoveel mensen mist en grabbelaar in de goal hebt
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 21 november 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Tja wordt een lastig verhaal. Denk dat we in ons handen mogen knijpen als we er een gelijkspel uit kunnen trekken (liefst 1-1 zodat we zeker zijn van de volgende ronde)
steve'o
 steve'o - maandag 21 november 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 09:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas een kansloze nederlaag. Geen schande overigens als je zoveel mensen mist en grabbelaar in de goal hebt
Daarom dus ook Cillessen in de goal denk ik...
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 21 november 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:
Voor Lyon?? Netjes van je dat je dat ons gunt..
lyon is sterker, dit is de realiteit heeft niks met gunnen te maken.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

de verandering is dat Jantje zijn verdedigende taken niet meer naar behoren doet, Vdwiel een dip had. maar tis altijd zo makkelijk naar de keeper te wijzen..
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

alder nog niet zozeer.. maar onze "aanvoerder" die die taak niet kan vervullen
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 17:40 schreef steve'o het volgende:

[..]

Daarom dus ook Cillessen in de goal denk ik...
tuurlijk jongen.. dat is echt een dikke zekerheid achterin.. !! we spreken elkaar wel weer na Ajax - AZ in de beker
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
2-2, net als tegen NAC!!! ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 20:28   quote  deeplink  
lees net dat het dezelfde opstelling word dan tegen NAC Lodeiro in de spits.. EINDELIJK krijgt die jongen de kans..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:
lees net dat het dezelfde opstelling word dan tegen NAC Lodeiro in de spits.. EINDELIJK krijgt die jongen de kans..
YAY :)
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Olympique Lyonnais, zoals de volledige naam luidt, werd opgericht in 1899 en speelt zijn wedstrijden in het Stade Gerland. De club was lange tijd weinig succesvol en begon pas met prijzen winnen aan het begin van deze eeuw. In de jaren '60 en '70 won de club af en toe de Franse beker, maar het werd nooit landskampioen. Dat gebeurde pas in 2002 voor het eerst ( vanaf die tijd werd Lyon t/m 2008 telkens kampioen - vanaf 2008 niet meer ). De club mocht dus meedoen in de Champions League van het seizoen 02'03. In de poule van de 1e ronde ontmoette het toen Ajax, Rosenborg en Internazionale.

De 1e wedstrijd van Ons Ajax was de thuismatch tegen Lyon. Ajax won die wedstrijd met 2-1 dankzij 2 doelpunten van Zlatan Ibrahimovic. In de 5e wedstrijd van die poule stond de uitwedstrijd op het programma tegen de tegenstander van morgen. Dankzij een 0-2 overwinning, door doelpunten van Steven Pienaar en vd.Vaart, was Ajax zeker van een plek in de volgende ronde ( het werd 2e ). Ajax zou dat seizoen uiteindelijk sneuvelen in de kwartfinale tegen AC Milan.

In dit seizoen speelde Ajax op 14-09 zijn 1e wedstrijd in de huidige CL ook tegen Ol.Lyon. Het werd 0-0 en dat gelijkspel kan in het voordeel werken van ONS. Bij een doelpuntloos gelijkspel hebben de Fransen theoretisch gezien nog een hele kleine kans, maar bij ieder ander gelijkspel of een overwinning van de Amsterdammers gaat Ajax door in de Champions League.

Ajax is gewaarschuwd voor de offensieve kracht van La Reine ( bijnaam ). In de competitie pakte Lyon in de eerste 4 duels 8 punten; 2x winst, 2x gelijkspel. Wat opvalt is dat Les Gones ( wederom een bijnaam ) nu aan een slechte reeks bezig is. Van de laatste 6 competitieduels gingen er 4 verloren, waaronder afgelopen weekend in eigen huis tegen Stade Rennes. Er liggen dus kansen voor Ajax om te scoren, maar het zal waakzaam moeten zijn achterin, want de Fransen scoren gemakkelijk. Het zal pittig worden voor de Nederlandse landskampioen, maar er liggen zeker kansen op overwintering in de Champions League.

Een uitstraling van een club in eigen land en buitenland is zeer belangrijk. Iedereen in vooral binnenland ziet hetgeen wat nu gebeurd met afgrijzen tegemoet. Dit is zo beschadigend voor Ajax dat ik me afvraag of het nog wel ooit goedkomt. Dit alles heeft te maken met de beslissing in 1998 om naar de beurs te gaan. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf. Het Ajax-gevoel is niet meer zo intens en de prestaties lijden daaronder.

Ga eens bij jezelf te raden. Met wat voor gevoel ga je morgen de wedstrijd Lyon vs Ajax in? Het is niet zo intens als het behoort te zijn. Wat ik steeds zeg dat het allemaal naar onderen werkt, komt nu tot uitdrukking. Het is nu niet alleen op het veld meer, maar zelfs op de tribune. Het VOETBAL-gevoel is niet meer zo intens door het bedrijf Ajax. De top is akelig en bedrijfsmatig. Het gevoel van dat soort mensen word niet gesteund door voetbalmensen daaronder. Dat heeft zijn uitwerking op de algehele beleving en besmeurd alles binnen Ajax. Het virus breidt zich uit en heeft zijn uitwerking op de prestaties van het 1e elftal.

Eindconclusie; Ajax is DOODZIEK!!!!!

Laat ik positief afsluiten. JOHAN CRUIJFF heb ik net weer gehoord via de telefoon bij VI. Ik kan jullie 1 ding duidelijk maken; deze man is geen leugenaar en heeft het hart op de juiste plaats. Het is een echte Ajacied en wil Ajax weer terug naar waar het hoort. Steun deze man vol overgave, anders is het echt gebeurd met Ajax..

Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ik heb er geen enkel vertrouwen in, enerzijds gezien de vorm van de afgelopen weken en anderzijds door het bestuurlijke gelazer.

Kort maar krachtig: 4-1 (voor Lyon). Met bloedend hart, dat wel...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 21:28   quote  deeplink  
Ik heb er ook geen vertrouwen in morgen! Ben bang dat Ajax flink klop gaat krijgen! Denk eigenlijk aan een 3-0!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:56 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit is precies hetgeen wat gaande is Jack!!!
Jammer genoeg wel ja...wordt tijd dat Janssen het heft in handen krijgt....Vertonghen komt te kort op dit moment als verdediger en als aanvoerder heeft ook met vorm of met vertrouwen te maken.....
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:23 schreef alibabba het volgende:
Olympique Lyonnais, zoals de volledige naam luidt, werd opgericht in 1899 en speelt zijn wedstrijden in het Stade Gerland. De club was lange tijd weinig succesvol en begon pas met prijzen winnen aan het begin van deze eeuw. In de jaren '60 en '70 won de club af en toe de Franse beker, maar het werd nooit landskampioen. Dat gebeurde pas in 2002 voor het eerst ( vanaf die tijd werd Lyon t/m 2008 telkens kampioen - vanaf 2008 niet meer ). De club mocht dus meedoen in de Champions League van het seizoen 02'03. In de poule van de 1e ronde ontmoette het toen Ajax, Rosenborg en Internazionale.

De 1e wedstrijd van Ons Ajax was de thuismatch tegen Lyon. Ajax won die wedstrijd met 2-1 dankzij 2 doelpunten van Zlatan Ibrahimovic. In de 5e wedstrijd van die poule stond de uitwedstrijd op het programma tegen de tegenstander van morgen. Dankzij een 0-2 overwinning, door doelpunten van Steven Pienaar en vd.Vaart, was Ajax zeker van een plek in de volgende ronde ( het werd 2e ). Ajax zou dat seizoen uiteindelijk sneuvelen in de kwartfinale tegen AC Milan.

In dit seizoen speelde Ajax op 14-09 zijn 1e wedstrijd in de huidige CL ook tegen Ol.Lyon. Het werd 0-0 en dat gelijkspel kan in het voordeel werken van ONS. Bij een doelpuntloos gelijkspel hebben de Fransen theoretisch gezien nog een hele kleine kans, maar bij ieder ander gelijkspel of een overwinning van de Amsterdammers gaat Ajax door in de Champions League.

Ajax is gewaarschuwd voor de offensieve kracht van La Reine ( bijnaam ). In de competitie pakte Lyon in de eerste 4 duels 8 punten; 2x winst, 2x gelijkspel. Wat opvalt is dat Les Gones ( wederom een bijnaam ) nu aan een slechte reeks bezig is. Van de laatste 6 competitieduels gingen er 4 verloren, waaronder afgelopen weekend in eigen huis tegen Stade Rennes. Er liggen dus kansen voor Ajax om te scoren, maar het zal waakzaam moeten zijn achterin, want de Fransen scoren gemakkelijk. Het zal pittig worden voor de Nederlandse landskampioen, maar er liggen zeker kansen op overwintering in de Champions League.

Een uitstraling van een club in eigen land en buitenland is zeer belangrijk. Iedereen in vooral binnenland ziet hetgeen wat nu gebeurd met afgrijzen tegemoet. Dit is zo beschadigend voor Ajax dat ik me afvraag of het nog wel ooit goedkomt. Dit alles heeft te maken met de beslissing in 1998 om naar de beurs te gaan. Ajax is geen voetbalclub meer, maar een bedrijf. Het Ajax-gevoel is niet meer zo intens en de prestaties lijden daaronder.

Ga eens bij jezelf te raden. Met wat voor gevoel ga je morgen de wedstrijd Lyon vs Ajax in? Het is niet zo intens als het behoort te zijn. Wat ik steeds zeg dat het allemaal naar onderen werkt, komt nu tot uitdrukking. Het is nu niet alleen op het veld meer, maar zelfs op de tribune. Het VOETBAL-gevoel is niet meer zo intens door het bedrijf Ajax. De top is akelig en bedrijfsmatig. Het gevoel van dat soort mensen word niet gesteund door voetbalmensen daaronder. Dat heeft zijn uitwerking op de algehele beleving en besmeurd alles binnen Ajax. Het virus breidt zich uit en heeft zijn uitwerking op de prestaties van het 1e elftal.

Laat ik positief afsluiten. JOHAN CRUIJFF heb ik net weer gehoord via de telefoon bij VI. Ik kan jullie 1 ding duidelijk maken; deze man is geen leugenaar en heeft het hart op de juiste plaats. Het is een echte Ajacied en wil Ajax weer terug naar waar het hoort. Steun deze man vol overgave, anders is het echt gebeurd met Ajax..

[ filmpje ]
Mooi kustwerkje weer 21d2avd.png
Ik kan me nog wel postief opladen voor de wedstrijd van morgen.
Lijon zit ook in de hoek waar de klappen vallen, dus ik hou me vast aan de toch wel goede 80 minuten die Ajax afgelopen zaterdag op de mat legde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door baco74 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
2-2
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:28 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ik heb er ook geen vertrouwen in morgen! Ben bang dat Ajax flink klop gaat krijgen! Denk eigenlijk aan een 3-0!
Is ook logisch, amsterdammer, gezien het spelpeil van de afgelopen weken. Er is geen enkel zelfvertrouwen en (te) veel spelers die blunderend over het veld lopen of in het doel staan...
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:45 schreef Hasjkoph het volgende:
2-2
Dat zou geweldig zijn.....en billenknijpen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:46 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn.....en billenknijpen.
Jup..
Hier hebben we in principe genoeg aan..
Hopen alleen dat Dinamo niet te veel verliest. (Want ik denk day Lyon daar wint)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is ook logisch, amsterdammer, gezien het spelpeil van de afgelopen weken. Er is geen enkel zelfvertrouwen en (te) veel spelers die blunderend over het veld lopen of in het doel staan...
Je begint je af te vragen wat nu werkelijk de reden is dat sommigen zo verdwaald over het veld rondlopen! Lijkt me sterk dat dit komt door alle perikelen bij Ajax! Of zou dat echt de reden zijn???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:23 schreef alibabba het volgende:

[ filmpje ]
Zoals gewoonlijk weer prachtig uitgetikt Ali....steun zeer zeker Johan Cruyff met volle overgave....waarom blijven ze onze Verlosser maar naschoppen ???? ONVOORSTELBAAR....
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:42 schreef baco74 het volgende:

[..]

Mooi kustwerkje weer [ afbeelding ]
Ik kan me nog wel postief opladen voor de wedstrijd van morgen.
Lijon zit ook in de hoek waar de klappen vallen, dus ik hou me vast aan de toch wel goede 80 minuten die Ajax afgelopen zaterdag op de mat legde.
Lyon steekt idd in een slechte vorm, maar Ajax ook. Het is te hopen dat de ellende niet in de benen heeft geslagen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jup..
Hopen alleen dat Dinamo niet te veel verliest. (Want ik denk day Lyon daar wint)
Met een 1-1 hebben we ook al genoeg. Ajax mag gelijkspelen met 1-1 of hoger. Dan zijn ze geplaatst voor de volgende ronde en heeft Dinamo helemaal geen inbreng verder! Ajax heeft plaatsing morgen dus in eigen hand!
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Jup..
We zijn toch door met 2-2?
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk weer prachtig uitgetikt Ali....steun zeer zeker Johan Cruyff met volle overgave....waarom blijven ze onze Verlosser maar naschoppen ???? ONVOORSTELBAAR....
Het is ook absoluut niet te begrijpen. JC heeft het hart op de juiste plaats!!!!
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Met een 1-1 hebben we ook al genoeg. Ajax mag gelijkspelen met 1-1 of hoger. Dan zijn ze geplaatst voor de volgende ronde en heeft Dinamo helemaal geen inbreng verder! Ajax heeft plaatsing morgen dus in eigen hand!
Dacht ik ook....bij een gelijk spel met doelpunten (geen 0-0) kan Lijon alleen nog gelijk komen met ons.
Dat betekent dat het onderlinge resultaat, wat in ons voordeel is, zal tellen.
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:49 schreef baco74 het volgende:

[..]

1-1 is voldoende Baco. Het onderling resultaat telt en in Adam werd het 0-0..als het 0-0 zou worden, word het nog spannend. Het verschil in doelpunten tussen Ajax en Lyon is 7 in het voordeel van ons....Ajax moet nog wel tegen Madrid en Lyon speelt de laatste thuis tegen Dinamo Zagreb ( daar kan Lyon zomaar uithalen ).
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:49 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik denk eerder aan 2-2 dan aan een 1-1..
Ajx
 Ajx - maandag 21 november 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

1-1 is voldoende Baco. Het onderling resultaat telt en in Adam werd het 0-0..als het 0-0 zou worden, word het nog spannend. Het verschil in doelpunten tussen Ajax en Lyon is 7 in het voordeel van ons....Ajax moet nog wel tegen Madrid en Lyon speelt de laatste thuis tegen Dinamo Zagreb ( daar kan Lyon zomaar uithalen ).
Laatste wedstrijd is DZ-OL, dus DZ wil niet puntloos afgaan, denk dat DZ ook daar nog kan winnen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:49 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik dacht dat als Lyon met veel wint van Dinamo en wij verliezen van Rwal.. Dat we dan alsngo 3e kunnn worden..
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Zei ik ook in de post voor jou,Alipedia:
quote:
.....bij een gelijk spel met doelpunten (geen 0-0)....
.
Maar wel bedankt voor nog wat stats.
Ajx
 Ajx - maandag 21 november 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik dacht dat als Lyon met veel wint van Dinamo en wij verliezen van Real.. Dat we dan alsngo 3e kunnn worden..
Nee, want dan gaat het om onderling resultaat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:57 schreef Ajx het volgende:

[..]

Nee, want dan gaat het om onderling resultaat.
Maar zij kunnen toch een hoger doelsaldo krijgen?
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:56 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik dacht dat als Lyon met veel wint van Dinamo en wij verliezen van Rwal.. Dat we dan alsngo 3e kunnn worden..
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:59 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maar zij kunnen toch een hoger doelsaldo krijgen?
Als het doelsaldo zal tellen wel.
Dat is niet het geval,
bij gelijk aantal punten geldt het onderling resultaat,
0-0 thuis, dus ieder gelijkspel met doelpunten zijn we door.
Maar gewoon ff winnen daar is beter(voor onze rikketik).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door baco74 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (Champions League - di 22-11-2011 , 20:45): 0-0

0.0153791