BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (Champions League - di 22-11-2011 , 20:45): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:56 schreef Ajx het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd is DZ-OL, dus DZ wil niet puntloos afgaan, denk dat DZ ook daar nog kan winnen!
Het klopt idd wat je zegt...de laatste die Lyon moet spelen is naar Zagreb...daar zie ik Lyon niet heel dik winnen....dan is 1-1 morgen voldoende...
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:47 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Je begint je af te vragen wat nu werkelijk de reden is dat sommigen zo verdwaald over het veld rondlopen! Lijkt me sterk dat dit komt door alle perikelen bij Ajax! Of zou dat echt de reden zijn???
Ik kan me niet voorstellen, dat de spelers niets meekrijgen van al die bestuurlijke perikelen, die de vorm van een heuse oorlog begint aan te nemen. Dat moet ten Have zich ook maar eens realiseren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:50 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het is ook absoluut niet te begrijpen. JC heeft het hart op de juiste plaats!!!!
Gek genoeg 1 van de weinigen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:55 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik denk eerder aan 2-2 dan aan een 1-1..
Denk en hoop idd op een 2-2.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 november 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 22:00 schreef baco74 het volgende:

[..]

[..]

Als het doelsaldo zal tellen wel.
Dat is niet het geval,
bij gelijk aantal punten geldt het onderling resultaat,
0-0 thuis, dus ieder gelijkspel met doelpunten zijn we door.
Maar gewoon ff winnen daar is beter(voor onze rikketik).
ow, ik wist niet dat het doelsaldo niet mee zou tellen!
Wat gebeurt er als we dan 0-0 zouden spelen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

1-1 is voldoende Baco. Het onderling resultaat telt en in Adam werd het 0-0..als het 0-0 zou worden, word het nog spannend. Het verschil in doelpunten tussen Ajax en Lyon is 7 in het voordeel van ons....Ajax moet nog wel tegen Madrid en Lyon speelt de laatste thuis tegen Dinamo Zagreb ( daar kan Lyon zomaar uithalen ).
Ik denk dat madrid zich niet meer druk maakt tegen ons.....hoopt ook dat Madrid liever ons door ziet gaan als Lyon.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 november 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:46 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dat zou geweldig zijn.....en billenknijpen.
nee hoor, 0-2 voor,2 minuten voor tijd 1-2 en in de allerlaatste seconden 2-2, valt toch mee dan?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 21 november 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 21:49 schreef alibabba het volgende:

[..]

Lyon steekt idd in een slechte vorm, maar Ajax ook. Het is te hopen dat de ellende niet in de benen heeft geslagen..
we voetbalden afgelopen zaterdag toch niet echt slecht, maar door een blunder van de keeper (helaas alweer) wordt het 2-1 en bij de 2-2, toevalstreffer, Vermeer te ver voor zijn doel, zag hij de bal niet aankomen, of werd er gewoon ongeconcentreerd verdedigd.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 22:00 schreef baco74 het volgende:

[..]

[..]

Als het doelsaldo zal tellen wel.
Dat is niet het geval,
bij gelijk aantal punten geldt het onderling resultaat,
0-0 thuis, dus ieder gelijkspel met doelpunten zijn we door.
Maar gewoon ff winnen daar is beter(voor onze rikketik).
Onze rikketik heeft de laatste tijd al zoveel te verduren gekregen, dus kan deze wedstrijd er ook nog wel bij!!! Whahahaha
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 22:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

ow, ik wist niet dat het doelsaldo niet mee zou tellen!
Wat gebeurt er als we dan 0-0 zouden spelen?
Dan telt volgens mij doelsaldo, als dat ook gelijk is de meest gescoorde doelpunten.
Weet het alleen niet zeker.
Kan iemand dit bevestigen cq ontkrachten.
Liever bevestigen, niet dat ik er niet tegen kan als ik het fout heb hoor.....ben dat gewoon niet gewend.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 22:37   quote  deeplink  
we spelen 1-1 gelijk..

1x Lopéz

1x Lodeiro
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 22:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Onze rikketik heeft de laatste tijd al zoveel te verduren gekregen, dus kan deze wedstrijd er ook nog wel bij!!! Whahahaha
Hoop dat we morgenavond iets rechtzetten van de afgelopen weken, mijn rikketik wordt een beetje onregelmatig....ongeveer 113 slagen per minuut....whahahaha
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
1850 Ajaxfans morgen in lijon........mooi man.
Boilesen
 Boilesen - maandag 21 november 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 22:28 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dan telt volgens mij doelsaldo, als dat ook gelijk is de meest gescoorde doelpunten.
Weet het alleen niet zeker.
Kan iemand dit bevestigen cq ontkrachten.
Liever bevestigen, niet dat ik er niet tegen kan als ik het fout heb hoor.....ben dat gewoon niet gewend.
Volgens mij klopt dat. Dat betekent tevens dat 0-0 ook al een redelijk goede uitslag is, want Ajax heeft nu een doelsaldo van +3 (6-3) en Lyon van -4 (2-6). Dat betekent dat Lyon flink moet winnen en Ajax flink moet verliezen in die laatste wedstrijd. Mocht Lyon bijv. 3-0 winnen van Zagreb en Ajax 3-0 verliezen van Madrid dan is Ajax nog door. (als het dus 0-0 in Lyon wordt)
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Hey mensen... Ondanks al het gezeik rondom de club, het niet halen van voldoende punten in de Eredivisie, kunnen we ons vanavond gewoon rechtstreeks plaatsen voor de CL Knockoutfase. Het gaat natuurlijk heel moeilijk worden maar zeker niet onmogelijk om Lyon van winst af te houden.. We staan er in de Cl goed voor en Ajax speelt zijn beter wedstrijden in dit toernooi.

Laten we vandaag dan ook gewoon lekker positief zijn, even over het gezeik binnen de club heenstappen en daar niet mee bezig zijn en lekker een avondje CL voetbal gaan kijken.. Want hoelang is het wel niet geleden dat we ons uberhaubt konden plaatste voor de volgende ronde??
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 november 2011 - 11:02   quote  deeplink  
word moeilijk veel blessure's maar blijf positief inderdaad 1-2
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 22 november 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Heb net 100 euro op lyon gezet :P
Toch weer 67 euro mocht Ajax verliezen waar ik niet op hoop.

Maar ik dek mezelf in dus alsnog is er dan wat vreugde :P
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - dinsdag 22 november 2011 - 11:23   quote  deeplink  
ik hoop op 1-1 maar geef ons niet een hele grote kans zonder een degelijke spits al ging het zondag wel goed, we zullen zien.

als we gelijk spelen met 1-1 hebben we een goede kans om te overwinteren.
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 22 november 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 11:23 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
ik hoop op 1-1 maar geef ons niet een hele grote kans zonder een degelijke spits al ging het zondag wel goed, we zullen zien.

als we gelijk spelen met 1-1 hebben we een goede kans om te overwinteren.
Als we 1-1 spelen overwinteren we.

Want dan kan Lyon alleen nog maar gelijk komen, en dan word het beslist op onderling resultaat
Guyt
 Guyt - dinsdag 22 november 2011 - 11:49   quote  deeplink  
1-3 in de competitie gaat het voor geen meter maar de champions leaque is voor ons:-D.
AJAX-RM
 AJAX-RM - dinsdag 22 november 2011 - 12:25   quote  deeplink  
Als we het niveau halen dat we tegen Zagreb uit en thuis haalden zou het geen probleem moeten zijn om minimaal een punt mee te nemen uit Lyon..

Het grootste probleem vanavond is wat mij betreft de invulling van de voorhoede. We missen natuurlijk Sigtorson, dit is de ideale spits voor in dit ajax. Nu Siem de Jong en Dimitry Bulykin ook nog gebleseerd zijn ben ik benieuw hoe Frank de Boer vanavond de spits positie gaat invullen..

Waarschijnlijk gaat hij Lodeiro in de spits zetten en ik moet zeggen dat hij me zaterdag verrast heeft met zijn goede spel. Maar uit naar Lyon is natuurlijk een heel ander niveau dan thuis tegen NAC..

Verder missen we natuurlijk de acties van Boerrigter op de linkerflank. Ik vermoed dat Ebicilio zijn vervanger zal zijn, maar hij heeft me nog nooit kunnen overtuigen van zijn kwaliteiten als volwaardig speler voor ajax 1..

Een voorzichtige voorspelling..... 1-1
Enigma
 Enigma - dinsdag 22 november 2011 - 14:15   quote  deeplink  
We hebben nu tegen Utrecht en ook weer tegen NAC gezien wie de jongetjes zijn en wie de mannen. In ieder geval zaten ze niet in ons team, op een paar na.

Vanavond dienen de mouwen te worden opgestroopt omdat de Fransen moeten winnen en ondanks dat ze niet goed in hun vel zitten weet ik nagenoeg zeker dat Ajax vanavond volledig weggevaagd gaat worden. Dan bedoel ik niet 8-0 voor Lyon maar zo'n 3-0 of 4-1 waarbij ons middenveld en de verdediging uiteen gereten zal worden..

Waarom? Kijk eerst even naar het fysiek, was ook al in de Arena duidelijk dat daar een behoorljk verschil zat en zit. Ons middenveld fungeert niet en heeft nu helemaal gaan afspeelmogelijkheden meer naar voren. Sulejmani mag dan drie keer iets leuks doen, daarna loopt ie steeds op alle plekken behalve op zijn eigen en dus teamplek. Geen spits, geen linksbuiten of rechtsbuiten met ervaring en doortastendheid.. zal dit keer niet meteen Eriksen afzeiken, heeft ie zaterdagavond al zelf gedaan, echt diep triest, wat een mooie voetballer, zeldzaam goed.. nog zeldzamer is zijn lage effectiviteit wordt vanavond drie keer met een bodycheck uit de wedstrijd gespeeld ben ik bang.

Door de interne conflicten tussen enerzijds Vertonghen en anderzijds Jansen falen ze beiden in het veld en is hun meerwaarde gereduceerd tot een minimum. Zelfs Anita valt nu hard terug en Toby ook. Greg praat ik niet eens over en al helemaal niet over de perfecte immitator van Menzo, dramatisch..

Dus kunnen we richten op Real thuis en daaraan inherent op de Europa Leaque, geen schande maar wel jammer. Zoals ik al in september of oktober aangaf gaan we januari in met mega achterstand in competitie. We zullen ons moeten richten op eerste vijf want we maken dit
nooit meer goed en dat zou ook een aanfluiting zijn voor Nederland.

Dit alles mogen de leden van de RVC (min El Salvador!!!!), en Danny Blind zich aanrekenen. Ik ga niet op de topics nu reageren over onze held en verlosser omdat ik dan woedend word.. Ondanks dat ik trots ben en blijf op Ajax en onze Joodse roots walg ik van het Judasgehalte binnen onze club, diep, dieper en diepst triest.. We hebben in het stadion duidelijk laten merken wie we steunen en willen maar de machtswellustelingen gaan gewoon lachend door met het vernietigen van de mooiste club van Nederland, Europa en de wereld, vieze tyfusflikkers met opperpot erbij! Sorry voor de woorden , ik zeg er nu even niks meer over.

Ik wens jullie een fijne wedstrijd toe vanavond en ik hoop dat ik er helemaal, maar dan ook helemaal naast zit en morgen met schaamrood moet toegeven dat ik weer eens door emotie geleid verkeerd inschatting maakte, haha.

Mazzeltov

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door Enigma --
AFC M&M
 AFC M&M - dinsdag 22 november 2011 - 14:35   quote  deeplink  
OPSTELLING AJAX:

Vermeer

Van de Wiel Alderweireld Vertonghen Anita

Enoh

Eriksen Janssen

Sulejmani Lodeiro Serero
biba1970
 biba1970 - dinsdag 22 november 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 14:15 schreef Enigma het volgende:
We hebben nu tegen Utrecht en ook weer tegen NAC gezien wie de jongetjes zijn en wie de mannen. In ieder geval zaten ze niet in ons team, op een paar na.

Vanavond dienen de mouwen te worden opgestroopt omdat de Fransen moeten winnen en ondanks dat ze niet goed in hun vel zitten weet ik nagenoeg zeker dat Ajax vanavond volledig weggevaagd gaat worden. Dan bedoel ik niet 8-0 voor Lyon maar zo'n 3-0 of 4-1 waarbij ons middenveld en de verdediging uiteen gereten zal worden..

Waarom? Kijk eerst even naar het fysiek, was ook al in de Arena duidelijk dat daar een behoorljk verschil zat en zit. Ons middenveld fungeert niet en heeft nu helemaal gaan afspeelmogelijkheden meer naar voren. Sulejmani mag dan drie keer iets leuks doen, daarna loopt ie steeds op alle plekken behalve op zijn eigen en dus teamplek. Geen spits, geen linksbuiten of rechtsbuiten met ervaring en doortastendheid.. zal dit keer niet meteen Eriksen afzeiken, heeft ie zaterdagavond al zelf gedaan, echt diep triest, wat een mooie voetballer, zeldzaam goed.. nog zeldzamer is zijn lage effectiviteit wordt vanavond drie keer met een bodycheck uit de wedstrijd gespeeld ben ik bang.

Door de interne conflicten tussen enerzijds Vertonghen en anderzijds Jansen falen ze beiden in het veld en is hun meerwaarde gereduceerd tot een minimum. Zelfs Anita valt nu hard terug en Toby ook. Greg praat ik niet eens over en al helemaal niet over de perfecte immitator van Menzo, dramatisch..

Dus kunnen we richten op Real thuis en daaraan inherent op de Europa Leaque, geen schande maar wel jammer. Zoals ik al in september of oktober aangaf gaan we januari in met mega achterstand in competitie. We zullen ons moeten richten op eerste vijf want we maken dit
nooit meer goed en dat zou ook een aanfluiting zijn voor Nederland.

Dit alles mogen de leden van de RVC (min El Salvador!!!!), en Danny Blind zich aanrekenen. Ik ga niet op de topics nu reageren over onze held en verlosser omdat ik dan woedend word.. Ondanks dat ik trots ben en blijf op Ajax en onze Joodse roots walg ik van het Judasgehalte binnen onze club, diep, dieper en diepst triest.. We hebben in het stadion duidelijk laten merken wie we steunen en willen maar de machtswellustelingen gaan gewoon lachend door met het vernietigen van de mooiste club van Nederland, Europa en de wereld, vieze tyfusflikkers met opperpot erbij! Sorry voor de woorden , ik zeg er nu even niks meer over.

Ik wens jullie een fijne wedstrijd toe vanavond en ik hoop dat ik er helemaal, maar dan ook helemaal naast zit en morgen met schaamrood moet toegeven dat ik weer eens door emotie geleid verkeerd inschatting maakte, haha.

Mazzeltov
Als ik er goed over nadenk klopt het het wel wat je zegt. Ik hoop dat ze een gelijk spelletje eruit slepen,MAAR ik ben bang dat ze het niet halen.Financieel goed,maar sportief denk ik dat we meer in de europa leage thuis horen op dit moment.Maar ja misschien hebben we vanavond weer een beetje geluk.In ieder geval ben ik blij dat lodeiro in de spits staat,want aan buylikin had je in deze wedstrijd helemaal niks gehad,want ik denk niet dat ajax heel veel in het strafschop gebied van lyon komt.Veel succes voor iedereen vanavond.
Humankillz
 Humankillz - dinsdag 22 november 2011 - 18:00   quote  deeplink  
2-2
John2
 John2 - dinsdag 22 november 2011 - 19:00   quote  deeplink  
Hoe is het toch mogelijk dat de meesten van jullie nog een goed resultaat verwachten!? Helaas zullen we worden afgeslacht met een nulletje of 3,4.
Guyt
 Guyt - dinsdag 22 november 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:00 schreef John2 het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat de meesten van jullie nog een goed resultaat verwachten!? Helaas zullen we worden afgeslacht met een nulletje of 3,4.
???????
jodocus
 jodocus - dinsdag 22 november 2011 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
ik hoop t niet , maar denk t wel , maar ff 50 euro op lyon gezet
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Een pessimist is een slecht ge-informeerde optimist...

Ook Lyon draait niet zo lekker en Ajax heeft zaterdag (op de laatste 10 minuten na) een behoorlijke wedstrijd gespeeld.
Dus kan je net zo goed een goed als een slechte resultaat verwachten.
Aangezien ik Ajaxfan ben, ga ik voor de eerste optie.
John2
 John2 - dinsdag 22 november 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:08 schreef baco74 het volgende:

[..]

Een pessimist is een slecht ge-informeerde optimist...

Ook Lyon draait niet zo lekker en Ajax heeft zaterdag (op de laatste 10 minuten na) een behoorlijke wedstrijd gespeeld.
Dus kan je net zo goed een goed als een slechte resultaat verwachten.
Aangezien ik Ajaxfan ben, ga ik voor de eerste optie.
Ja, tegen NAC!!.... en 6 goals tegen bij Utrecht. Ik ga er toch van uit dat Lyon ietsjes beter is. Helaas.
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 22 november 2011 - 19:13   quote  deeplink  
Rot op als je niet voor Ajax bent vanavond
Flikker ook maar op als je op lyon hebt gewed

Ajax wint Klaar
Gass erop
John2
 John2 - dinsdag 22 november 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Uiteraard ben ik, zijn wij voor AJAX. Maar ik zie het somber in.
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 22 november 2011 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:15 schreef John2 het volgende:
Uiteraard ben ik, zijn wij voor AJAX. Maar ik zie het somber in.
Interreseert me niet of je het somber inziet

Ajax wint of speelt gelijk als ze maar doorgaan
klaar boeit niet hoe

Lets go bitches
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:13 schreef John2 het volgende:

[..]

Ja, tegen NAC!!.... en 6 goals tegen bij Utrecht. Ik ga er toch van uit dat Lyon ietsjes beter is. Helaas.
Ietsjes????
Je hebt het over 3 of 4-0 in je post!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 november 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Olympique Lyon-Ajax: Vermeer; V.d. Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Eriksen, Enoh, Janssen; Sulejmani, Lodeiro, Ebecilio
John2
 John2 - dinsdag 22 november 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:32 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ietsjes????
Je hebt het over 3 of 4-0 in je post!!!
Ietsjes beter dan NAC en Utrecht, uiteraard.
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:37 schreef John2 het volgende:

[..]

Ietsjes beter dan NAC en Utrecht, uiteraard.
Positiever kan je niet? :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door baco74 --
mistery
 mistery - dinsdag 22 november 2011 - 19:41   quote  deeplink  
Het wordt een afstraffing 4-0
John2
 John2 - dinsdag 22 november 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:37 schreef baco74 het volgende:

[..]

Positiever kan je niet? :)
Ja hoor. Denk dat ze tegen RKC toch wel een puntje gaan pakken.
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:41 schreef mistery het volgende:
Het wordt een afstraffing 4-0
Nog zo'n posi-denker.
Je goed recht hoor, maar zwart kijken doe ik wel als we daadwerkelijk verloren hebben.
Vooraf zie ik het rooskleuriger in, stemt mij vrolijker en kan ik nog met spanning kijken.
Als ik er van uit ga dat we 4-0 verliezen, kan ik me niet motiveren om te kijken.
Nu heb ik er echt zin in.......COME ON AJAX!!!!!!
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 22 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
flikker allemaal maar op wie tegen Ajax is

Ajax GAAT WINNEN!
nora
 nora - dinsdag 22 november 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

De verandering zit in het middenveld en de hiërarchie binnen de ploeg
Heb je gelijk in we hadden nooit de Zeeuw moeten verkopen en uiteraard zijn we qua keeper ook dik achteruit gegaan.
nora
 nora - dinsdag 22 november 2011 - 20:17   quote  deeplink  
het wordt helaas 3-0 voor Lyon ,deze wedstrijd kan niet goed aflopen helaas.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 14:35 schreef AFC M&M het volgende:
OPSTELLING AJAX:

Vermeer

Van de Wiel Alderweireld Vertonghen Anita

Enoh

Eriksen Janssen

Sulejmani Lodeiro Serero
wat lul jij? Ebecilio speelt
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 november 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 20:20 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

wat lul jij? Ebecilio speelt
Toen was de opstelling nog niet bekend?
biba1970
 biba1970 - dinsdag 22 november 2011 - 20:43   quote  deeplink  
hup ajax ole ole winne gaan we 1-2
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 22 november 2011 - 21:22   quote  deeplink  
Enoh speelt als een baas
biba1970
 biba1970 - dinsdag 22 november 2011 - 21:22   quote  deeplink  
enoh speelt echt een bere partij
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 22 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Ebecilio maakt zijn bijnaam waar
biba1970
 biba1970 - dinsdag 22 november 2011 - 21:23   quote  deeplink  
das toevallig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (Champions League - di 22-11-2011 , 20:45): 0-0

0.0088219