|
|
Boilesen
|
|
|
haha biba we voelen elkaar aan |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
vind hem de beste op het veld |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ebecilio vreselijk kan het echt niet aan.Enoh en Verthongen de betere vandaag. |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
ooooh hier zit meer in!
KOM OP! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enoh inderdaad goed en dat was zeker geen gele kaart, echter heeft hij de schijn tegen en weet de scheidsrechter van te voren wat voor type speler het is.. Ajax speelt niet beroerd, al vind ik onze voorste 5 spelers op Sulejmani na compleet niet dreidend, Erikssen en Janssen komen niet in het spel voor en Lodeiro komt fysiek te kort als spits, over Ebecilio zeg ik maar niks want die beste man kan 2 keer iemand alleen voor de goal zetten als ie iets meer oog heeft voor z'n mede spelers..
Loderio moet zich in balbezit vaker naast Erikssen voegen die weer wat vaker zal moeten bijsluiten. Sulejmani en Ebecilio zouden dan ook wat vaker achter de linies moeten lopen en daar de bal opeisen. Theo Janssen moet echt meer vooruit gaan spelen en de tijd benutten die hij wel degelijk af en toe heeft..
In ieder geval mooi om te zien dat Jantje echt vecht voor iedere bal al is het niet allemaal even gelukkig..
Sommige passes onderling over 5 meter zijn trouwens echt te triest voor woorden, dat is nou iets waar ik me al jaren mateloos aan irriteer.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Vond AJAX goed beginnen maar zakte daarna weer teveel in.Klote is dat.Veel plezier met 2de helft allemaal. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
die keeper is wel heel goed hoor, tering |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
wissel alsjeblieft imbecilio nu! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Blind voor Creg. Blind LB, Anita van LB naar RB.........en het stond zo goed. Hoop dat Blind het aankan, anders hebben we icm Ebecilio een zwakke rechterflank. Echt een seizoen vol met noodgedwongen wissels, word er moe van. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tering gasten, wat een spanning!! Ajax begint terug te trekken!! En dan is het meestal niet goed! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
de spelers lijken ook moe te zijn nu |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
lekker Kenneth! laat t ze maar zien |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Fucking hartverzakking hier......pffff. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
en iedereen maar roepen vermeer oprotten, nu is hij weer de held. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
WIE OOK WEER, KENNETH VERMEER!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik snap het nu niet.. Beide onderlinge wedstrijden zijn 0-0 geworden.. En als OL en Ajax gelijk staan qua punten.. Wie gaat er dan door? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme wat een spanning die laatste minuten zeg.. Dit voelt voor mij echt als een overwinning.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:Ik snap het nu niet.. Beide onderlinge wedstrijden zijn 0-0 geworden.. En als OL en Ajax gelijk staan qua punten.. Wie gaat er dan door? Ajax staat nu 3 punten voor. Mocht Ajax Verliezen en Lyon winnen en het doelsaldo is gelijk, dan gaat het om de meest gescoorde goals.. Als dat ook gelijk is wordt er op neutraal terrein een beslissingswedstrijd gespeeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Oja...
VERMEER/////////////////HELD... VERMEER/////////////////HELD... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:41 schreef remco k het volgende:[..] Ajax staat nu 3 punten voor. Mocht Ajax Verliezen en Lyon winnen en het doelsaldo is gelijk, dan gaat het om de meest gescoorde goals.. Als dat ook gelijk is wordt er op neutraal terrein een beslissingswedstrijd gespeeld.. Ok dank! En weet je ook toevallig hoeveel doelpunten Lyon heeft gemaakt in totaal? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kenneth ken het (dus echt wel) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Man man man...dat Ajax bezorgt me een keer een hartaanval, ik zweer het je...als je toch ziet wat er allemaal fout gaat gedurende de wedstrijd...het is een opeenstapeling van fote passes en keuzes...
Er werd best goed gespeeld, maar het zóveel beter...VERMEER hield ons er bij momenten door en Lodeiro deed het prima..Vertonghen ook een pluspunt...
0-0, een prima resultaat..het moet wel heel raar lopen als we de volgende ronde niet halen...ik ben zeer tevree... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:Ik snap het nu niet.. Beide onderlinge wedstrijden zijn 0-0 geworden.. En als OL en Ajax gelijk staan qua punten.. Wie gaat er dan door? Ajax mag verliezen van Madrid en Lijon mag winnen bij Zagreb, maar dan niet meer met 7 doelpunten inlopen.
Verliest Ajax met 2-0 en wint Lyon met 5-0 dan staan we exact gelijk. Volgens mij gaat dan de club met de meest gescoorde doelpunten door. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1 Real Madrid CF 5 5 0 0 16 2 14 15 2 AFC Ajax 4 2 1 1 6 3 3 7 3 Olympique Lyonnais 4 1 1 2 2 6 -4 4 GNK Dinamo Zagreb 5 0 0 5 2 15 -13 |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
Doelsaldo Ajax: 6-3 Doelsaldo Lyon: 2-6
Scheelt dus 7 doelpunten. Dat ziet er goed uit voor Ajax! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ajax heeft er 6 voor en 3 tegen. Lyon heeft er 2 voor en 6 tegen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Nou Hasjie, als je nou je antwoord nog niet hebt! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja volgens mij wel al is het nog nooit voorgekomen.. Maar ach, Ajax is wel vaker de eerste met bepaalde dingen..:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Idd! Dank allen voor de statistieken! :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:Ik snap het nu niet.. Beide onderlinge wedstrijden zijn 0-0 geworden.. En als OL en Ajax gelijk staan qua punten.. Wie gaat er dan door? Wil Lyon Ajax nog voorbijstreven moet Lyon in Zagreb winnen en Ajax thuis tegen Madrid verliezen.....het verschil in doelpunten is 7 in het voordeel van Ajax....dus wanneer Lyon bijv. met 4-0 wint en Ajax met 3-0 verliest, is Lyon nog door. Die kans is zeer klein... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:49 schreef alibabba het volgende:[..] Wil Lyon Ajax nog voorbijstreven moet Lyon in Zagreb winnen en Ajax thuis tegen Madrid verliezen.....het verschil in doelpunten is 7 in het voordeel van Ajax....dus wanneer Lyon bijv. met 4-0 wint en Ajax met 3-0 verliest, is Lyon nog door. Die kans is zeer klein... Dan staat ze exact gelijk volgens mij... met beiden 6 gescoorde goals |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vind het de laatste tijd het wisselbeleid van de Boer erg opvallend. Niet eens zozeer wie hij brengt, maar vooral dat hij lang wacht met wisselen. Rond de 70e minuut zagen we allemaal dat Ajax meer achteruit begint te lopen en dat Lyon meer en meer gaat komen. Maar dan wacht hij nog ontzettend lang met die 2e wissel. Ik heb dit seizoen vaker voor mijn tv zitten roepen van wissel nou eens, er moet iets veranderen. Hebben meer van jullie dat? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Klopt idd...als Lyon 7 goals inloopt, telt het aantal voordoelpunten..Ajax gaat dat echt niet meer weggeven hoor :) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:50 schreef ktotheb het volgende:Ik vind het de laatste tijd het wisselbeleid van de Boer erg opvallend. Niet eens zozeer wie hij brengt, maar vooral dat hij lang wacht met wisselen. Rond de 70e minuut zagen we allemaal dat Ajax meer achteruit begint te lopen en dat Lyon meer en meer gaat komen. Maar dan wacht hij nog ontzettend lang met die 2e wissel. Ik heb dit seizoen vaker voor mijn tv zitten roepen van wissel nou eens, er moet iets veranderen. Hebben meer van jullie dat? Ik vond dat hij vandaag uitstekend wisselde in tegenstelling tot eerdere wedstrijden, zoals thuis tegen Twente....wissels waren nu om blijven te voetballen...tegen Twente was het om de voorsprong vast te houden.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:53 schreef alibabba het volgende:[..] Klopt idd...als Lyon 7 goals inloopt, telt het aantal voordoelpunten..Ajax gaat dat echt niet meer weggeven hoor :) Ajax moet gewoon even een paar keer scoren tegen madrid!! Pfffffffffffffffff wordt weer spannend over 2 weken! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:46 schreef remco k het volgende:[..] Ja volgens mij wel al is het nog nooit voorgekomen.. Maar ach, Ajax is wel vaker de eerste met bepaalde dingen..:-) Ik heb het ff opgezocht maar volgens mij kijken ze dan welke club het hoogst op een bepaalde UEFA prestatielijst staat:
7.06 If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings (in descending order): a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question; b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question; c) higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question; d) higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question; e) if, after having applied criteria a) to d), two teams still have an equal ranking, criteria a) to d) are reapplied to determine the final ranking of the two teams. If this procedure does not lead to a decision, criteria f) to h) apply; f) superior goal difference from all group matches played; g) higher number of goals scored from all group matches played; h) higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph 9.02).
9.02 For seeding purposes, rankings are drawn up on the basis of a combination of 20% of the value of the respective associations coefficient for the period from 2006/07 to 2010/11 inclusive and the clubs individual performances in the UEFA club competitions during the same period. Each club retains the cumulative number of points obtained during this period.
Bron: LINK. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax moet thuis gewoon vol op de aanval gaan spelen, vol druk vooruit zetten, Real zal komen met het tweede elftal, zeker gezien het feit dat ze 4 dagen later weer tegen BARCELONA moeten spelen. en die wedstrijd is voor hun veel belangrijker.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:56 schreef baco74 het volgende:[..] Ik heb het ff opgezocht maar volgens mij kijken ze dan welke club het hoogst op een bepaalde UEFA prestatielijst staat: 7.06 If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings (in descending order): a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question; b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question; c) higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question; d) higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question; e) if, after having applied criteria a) to d), two teams still have an equal ranking, criteria a) to d) are reapplied to determine the final ranking of the two teams. If this procedure does not lead to a decision, criteria f) to h) apply; f) superior goal difference from all group matches played; g) higher number of goals scored from all group matches played; h) higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph 9.02).
9.02 For seeding purposes, rankings are drawn up on the basis of a combination of 20% of the value of the respective associations coefficient for the period from 2006/07 to 2010/11 inclusive and the clubs individual performances in the UEFA club competitions during the same period. Each club retains the cumulative number of points obtained during this period.Bron: LINK. Ok, dan is dat denk ik veranderd, ik vind dat trouwens een belachelijke regel, dan gaat dus de ploeg door die het het best gedaan heeft de afgelopen paar jaar.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 22:56 schreef baco74 het volgende:[..] Ik heb het ff opgezocht maar volgens mij kijken ze dan welke club het hoogst op een bepaalde UEFA prestatielijst staat: 7.06 If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the following criteria are applied to determine the rankings (in descending order): a) higher number of points obtained in the group matches played among the teams in question; b) superior goal difference from the group matches played among the teams in question; c) higher number of goals scored in the group matches played among the teams in question; d) higher number of goals scored away from home in the group matches played among the teams in question; e) if, after having applied criteria a) to d), two teams still have an equal ranking, criteria a) to d) are reapplied to determine the final ranking of the two teams. If this procedure does not lead to a decision, criteria f) to h) apply; f) superior goal difference from all group matches played; g) higher number of goals scored from all group matches played; h) higher number of coefficient points accumulated by the club in question, as well as its association, over the previous five seasons (see paragraph 9.02).
9.02 For seeding purposes, rankings are drawn up on the basis of a combination of 20% of the value of the respective associations coefficient for the period from 2006/07 to 2010/11 inclusive and the clubs individual performances in the UEFA club competitions during the same period. Each club retains the cumulative number of points obtained during this period.Bron: LINK. Wat bedoeld dit kortgezegd??? Ik heb geen zin om het aandachtig te lezen :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ALLES gelijk is gaat Lyon door op basis van Coefficient.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
UEFA coëfficiënt! Lyon staat hoger dan AJAX op deze lijst |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Inderdaad en net ook bevestigd bij NOS!! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Dat degene die de laatste 5 jaar Europees het meest gepresteerd heeft doorgaat als echt alles verder gelijk is. kleine kans dat t gebeurt, maar als t gebeurt dan is Ajax de lul |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
|
|