BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (Champions League - di 22-11-2011 , 20:45): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:00 schreef alibabba het volgende:

[..]

Wat bedoeld dit kortgezegd??? Ik heb geen zin om het aandachtig te lezen :)
Dat ze bij een gelijke stand (punten,doelsaldo en eigen gescoorde goals) je gaan beoordelen
op hoeveel punten je de afgelopen jaren hebt behaald in Uefa club competities.
Sterker nog volgens mij gaan ze van 20%de clubranking van het je land + je eigen prestaties tussen 2006 t/m 2011 (althans zo lees ik het),
zijn we dus oa afhankelijk van onze nationale concurenten.
Waren we nog wel blij met de miljoenen van Twente toen ze de voorronde CL verloren......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door baco74 --
Boilesen
 Boilesen - dinsdag 22 november 2011 - 23:08   quote  deeplink  
Zagreb zou toch ook nog wel wat willen laten zien in de laatste thuiswedstrijd. Real Madrid spaart krachten voor Barca, kortom 7 doelpunten verschil mag echt niet meer ingehaald worden. Ajax moet dit redden!
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:07 schreef baco74 het volgende:
Dat ze bij een gelijke stand (punten,doelsaldo en eigen gescoorde goals) je gaan beoordelen
Sterker nog volgens mij gaan ze van 20%de clubranking van het je land + je eigen prestaties tussen 2006 t/m 2011
Waren we nog wel blij met de miljoenen van Twente toen ze de voorronde CL verloren......
Zoals ik hier al 100 keer heb geroepen is succes van andere NL clubs in het voordeel van Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:09   quote  deeplink  
Daarna loten we Barcelona, die we met 2 keer 2-0 naar huis laten gaan...:-0
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 22 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:
en uiteindelijk winnen we de CL....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:09 schreef remco k het volgende:
En toen zette je de playstation uit en ging je naar bed! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 november 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En jij werd ineens wakker van een natte droom! ;-)
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Plaatsen we ons toch voor de CL 2012/2013...of hebben ze dat ook al veranderd?
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:10 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

En toen zette je de playstation uit en ging je naar bed! ;-)
Laat me ff in die waan man...:-)
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:04 schreef remco k het volgende:
Als ALLES gelijk is gaat Lyon door op basis van Coefficient..
Oke duidelijk...
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:11 schreef baco74 het volgende:

[..]

Plaatsen we ons toch voor de CL 2012/2013...of hebben ze dat ook al veranderd?
Nee dat is nog steeds zo..
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

Sterker nog volgens mij gaan ze van 20%de clubranking van het je land + je eigen prestaties tussen 2006 t/m 2011 (althans zo lees ik het),
Thanks BacoPedia:)
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik hier al 100 keer heb geroepen is succes van andere NL clubs in het voordeel van Ajax.
Gelijk heb je,
al is het maar omdat succes van andere NL clubs je competitie en dus ook jezelf sterker maakt.
Toch waren de 'twente'miljoenen wel lekker.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:13 schreef baco74 het volgende:

[..]

Gelijk heb je,
al is het maar omdat succes van andere NL clubs je competitie en dus ook jezelf sterker maakt.
Toch waren de 'twente'miljoenen wel lekker.
Heb je er wat van gemerkt dan??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 22 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat me ff in die waan man...:-)
Is goed man, sla het spel wel even op zodat je morgen door kan met de wedstrijden tegen Manchester United!! ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:21 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Is goed man, sla het spel wel even op zodat je morgen door kan met de wedstrijden tegen Manchester United!! ;-)
was het maar weer eens zo,...
baco74
 baco74 - dinsdag 22 november 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 23:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je er wat van gemerkt dan??
Misschien hadden we anders 10de gestaan :)
Nee ff zonder gein, feit is dat die miljoenen Ajax zijn aankomen waaien.
Al is het maar om van die financiele KNVB lijst af te komen(Cat 1 of 3 weet ik veel),
want dikke transfersommen hebben we en zullen we voorlopig niet opstrijken.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 23 november 2011 - 00:20   quote  deeplink  
God wat is Imbecilio toch slecht zeg
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 23 november 2011 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 00:20 schreef Yordee1 het volgende:
Ja inderdaad kan de boer niet beter voor serrero of ozbiliz kiezen, kunnen toch nooit veel minder zijn lijkt me
Guyt
 Guyt - woensdag 23 november 2011 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 00:20 schreef Yordee1 het volgende:
Miss dat hij iets kan aanrichten bij de amateurs maar dit is echt te triest voor woorden.Die gozer kan dr niks van.Waarom niet starten met Lukoki/serero.Maar LE hoeft wmb nooit meer voor AJAX te spelen.Eveneens gister weer die Eriksen WAARDELOOS.Sulejmani werkte hard maar was ook gewoon weer drama.Vermeer deed eindelijk weer waar hij voor stond, daardoor naast enoh en vertonghen de beste van AJAX.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2011 door Guyt --
nora
 nora - woensdag 23 november 2011 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:50 schreef ktotheb het volgende:
Ik vind het de laatste tijd het wisselbeleid van de Boer erg opvallend. Niet eens zozeer wie hij brengt, maar vooral dat hij lang wacht met wisselen. Rond de 70e minuut zagen we allemaal dat Ajax meer achteruit begint te lopen en dat Lyon meer en meer gaat komen. Maar dan wacht hij nog ontzettend lang met die 2e wissel. Ik heb dit seizoen vaker voor mijn tv zitten roepen van wissel nou eens, er moet iets veranderen. Hebben meer van jullie dat?
klopt het balverlies van Ebicilio halverwege tweede helft werd dramatisch ik schreeuwde echt de Boer moet nu wisselen,helaas duurde dat nog veels telang hij was een gevaar voor Ajax.
nora
 nora - woensdag 23 november 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:55 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik vond dat hij vandaag uitstekend wisselde in tegenstelling tot eerdere wedstrijden, zoals thuis tegen Twente....wissels waren nu om blijven te voetballen...tegen Twente was het om de voorsprong vast te houden..
He babba volgens mij had Ebicilio wel eerder gewisseld mogen worden effe te lang gewacht Frankie @!!!
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 23 november 2011 - 10:16   quote  deeplink  
ebicilio is op zeker ajax onwaardig vind hem maar matig zo hebben we een keeper die onzekerheid uit straalt en makkelijk te bespelen is.
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Ajax heeft erg goed gespeeld gisteren. Alleen laatste kwartier gaf Lyon druk. Gelukkig dat Vermeer nu wel wanneer nodig de lange bal hanteert. Waarschijnlijk heeft ie ook geoefend hoe je een bal omhoog moet schieten.

Ik heb gezien hoe Ajax moet opbouwen achterin waar het de laatste tijd zo slecht mee ging. Achterin gewoon sneller de bal inspelen en sneller je medespeler vinden dan daar met de bal blijven klooien. Jammer dat het afronden nog niet goed gaat. Vooral toen Suljemani en Eriksen voor het doel stonden moest er gewoon gescoord worden.

Maar het ziet er goed uit!
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 21:57 schreef Boilesen het volgende:
wissel alsjeblieft imbecilio nu!
Idd. dat zei ik ook wat was ie waardeloos gisteren.
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 07:17 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Ja inderdaad kan de boer niet beter voor serrero of ozbiliz kiezen, kunnen toch nooit veel minder zijn lijkt me
Ozbiliz vind ik een hele goeie. Is ie nog niet wedstrijd fit of zo. In zo'n situatie als gisteren had ik Suljemani op links gezien en Ozbiliz op rechts.
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 08:11 schreef Guyt het volgende:

[..]

Miss dat hij iets kan aanrichten bij de amateurs maar dit is echt te triest voor woorden.Die gozer kan dr niks van.Waarom niet starten met Lukoki/serero.Maar LE hoeft wmb nooit meer voor AJAX te spelen.Eveneens gister weer die Eriksen WAARDELOOS.Sulejmani werkte hard maar was ook gewoon weer drama.Vermeer deed eindelijk weer waar hij voor stond, daardoor naast enoh en vertonghen de beste van AJAX.
Ik vind Eriksen veel te makkelijk spelen. Geen felheid in hem te bekennen. Hopelijk dat Serero een kans gaat krijgen. Die heeft pit, technisch goed en scorend vermogen.
Guyt
 Guyt - woensdag 23 november 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 10:14 schreef nora het volgende:

[..]

He babba volgens mij had Ebicilio wel eerder gewisseld mogen worden effe te lang gewacht Frankie @!!!
Van mij hoeft Ebecilio er NOOIT meer in.
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 23 november 2011 - 12:09   quote  deeplink  
Er wordt bij gelijk doelsaldo en gelijk aantal punten eerst nog gekeken naar het aantal doelpunten voor? als ik dit lees" superior goal difference from all group matches played;
g) higher number of goals scored from all group matches played;
h) higher number of coefficient points accumulated by the club in question,
as well as its association, over the previous five seasons (
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:05 schreef Guyt het volgende:

[..]

Van mij hoeft Ebecilio er NOOIT meer in.
Die fouten die Ebecilio gisteren maakte maakte Enoh in andere wedstrijden ook vaak. Ik ben dan ook geen liefhebber van Enoh al moet ik eerlijk toegeven dat hij wel enigszins progressie maakt. Maar voorlopig stel ik hem niet op.
Robertos90
 Robertos90 - woensdag 23 november 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Als wij 0-4 verliezen hebben we een doelsaldo van 6-7
Zou Lyon 0-3 winnen hebben zij een doelsaldo van 5-6
In dat geval zijn wij dus door?
Guyt
 Guyt - woensdag 23 november 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:10 schreef Kane het volgende:

[..]

Die fouten die Ebecilio gisteren maakte maakte Enoh in andere wedstrijden ook vaak. Ik ben dan ook geen liefhebber van Enoh al moet ik eerlijk toegeven dat hij wel enigszins progressie maakt. Maar voorlopig stel ik hem niet op.
Of je nu wel eens fouten maakt of er geen pepernoot van kan dat vind ik nogal een verschil.Ik vind Enoh wel een heerlijke speler tuurlijk maakt hij ook zn fouten en daar baal ik van.Pakt teveel kaarten en speelt vaak de bal nonchalant in de benen van de tegenstander.Daarentegen is het wel een bijtertje en dat spreekt me aan.Als hij blijft spelen als gister gewoon laten staan.Ebecilio daarentegen kan geen mannetje voorbij, steekpasses gaat hij vaak niet op in snapt dan zn medespelers niet.Heel erg voor de jongen maar ik vind hem vreselijk slecht en AJAX onwaardig.Kan het niveau niet aan.Kan niets goeds van hem opnoemen ,zegt genoeg toch???
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:22 schreef Guyt het volgende:

[..]

Of je nu wel eens fouten maakt of er geen pepernoot van kan dat vind ik nogal een verschil.Ik vind Enoh wel een heerlijke speler tuurlijk maakt hij ook zn fouten en daar baal ik van.Pakt teveel kaarten en speelt vaak de bal nonchalant in de benen van de tegenstander.Daarentegen is het wel een bijtertje en dat spreekt me aan.Als hij blijft spelen als gister gewoon laten staan.Ebecilio daarentegen kan geen mannetje voorbij, steekpasses gaat hij vaak niet op in snapt dan zn medespelers niet.Heel erg voor de jongen maar ik vind hem vreselijk slecht en AJAX onwaardig.Kan het niveau niet aan.Kan niets goeds van hem opnoemen ,zegt genoeg toch???
Ik ben het met je eens dat Ebicilio het niet goed doet. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat hij mij, toen hij voor het eerst bij Ajax aantrad, wel beviel. In de begin periode bij de eerste kon hij wel regelmatig zijn mannetje voorbij en had diepgang. Het enige wat zwak bleef was zijn schoten op doel, daar bakte hij niks van. Maar hij lijkt nu niet bepaald lekker in z'n vel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 november 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 07:17 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Lijkt mij ook!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 november 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 10:16 schreef verbrande harry het volgende:
ebicilio is op zeker ajax onwaardig vind hem maar matig zo hebben we een keeper die onzekerheid uit straalt en makkelijk te bespelen is.
Gisteren heeft Vermeer zich uitstekend geprofileerd, viel me alles mee!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 23 november 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 10:42 schreef Kane het volgende:

[..]

Ozbiliz vind ik een hele goeie. Is ie nog niet wedstrijd fit of zo. In zo'n situatie als gisteren had ik Suljemani op links gezien en Ozbiliz op rechts.
Sulejmani speelde ook erg goed....jammer genoeg niet gelukkig wanneer hij moest afronden....idd Ozbiliz op rechts en Sulejmani op links...alleen wanneer Boerrigter niet speelt....
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Sulejmani speelde ook erg goed....jammer genoeg niet gelukkig wanneer hij moest afronden....idd Ozbiliz op rechts en Sulejmani op links...alleen wanneer Boerrigter niet speelt....
Uiteraard. Boerrigter is geen discussie.
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:13 schreef Robertos90 het volgende:
Als wij 0-4 verliezen hebben we een doelsaldo van 6-7
Zou Lyon 0-3 winnen hebben zij een doelsaldo van 5-6
In dat geval zijn wij dus door?
Nee.. dan is het doelsaldo van ons beide -1 en dan kijken ze naar de coëfficentenlijst

edit;excuses.. dit geld alleen als het aantal voor en tegengoals ook hetzelfde is.

dus bijvoorbeeld: ajax verliest 0-4 en lyon wint 1-4 dan is lyon door via de UEFA Ranking (Lyon 10e, Ajax 32e)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2011 door Grasmaaier --
Guyt
 Guyt - woensdag 23 november 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wanneer vond jij Sulejmani goed???
Pietje
 Pietje - woensdag 23 november 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gisteren heeft Vermeer zich uitstekend geprofileerd, viel me alles mee!!
En daar ben ik hartstikke gelukkig om!! Die jongen ging de afgelopen weken helemaal kapot. Al die negatieve op- en aanmerkingen. Ik deed daar zelf ook aan mee, overigens.
Ook Jan Vertonghen vond ik eindelijk weer eens ouderwets op dreef. En Sulejmani speelde een puike partij. Er ging veel dreiging van hem uit. Jammer dat hij niet bijster gelukkig was in de afronding. Maar Ebecilio??? Er is hierboven door mijn mede-Ajacieden al volop over geschreven. Inderdaad, mijn God, wat was hij verschrikkelijk slecht: 1) hij kwam zijn man consequent niet voorbij, hij vooroorloofde zich frivoliteiten (hakjes, etc.) die ongepast waren gezien de stand van 0-0, 3) hij leed veel te vaak uiterst dom (en op gevaarlijke plekken) balverlies, 4) hij zag zijn medespelers te vaak over het hoofd, die in een betere positie voor het doel stonden, 5) hij straalde een ongelooflijk tekort aan zelfvertrouwen uit. Ik snap werkelijk niet waarom hij de voorkeur van Frank de Boer kreeg boven Serero of Özbiliz.
Pietje
 Pietje - woensdag 23 november 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:51 schreef Guyt het volgende:

[..]

Wanneer vond jij Sulejmani goed???
Er ging heel veel dreiging van hem uit, iets waar de Fransen doodsbang voor waren. Een tweetal erg goede kansen, die jammergenoeg niet werden verzilverd. Ik vond Mickey een goede wedstrijd spelen!
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

En daar ben ik hartstikke gelukkig om!! Die jongen ging de afgelopen weken helemaal kapot. Al die negatieve op- en aanmerkingen. Ik deed daar zelf ook aan mee, overigens.
Ook Jan Vertonghen vond ik eindelijk weer eens ouderwets op dreef. En Sulejmani speelde een puike partij. Er ging veel dreiging van hem uit. Jammer dat hij niet bijster gelukkig was in de afronding. Maar Ebecilio??? Er is hierboven door mijn mede-Ajacieden al volop over geschreven. Inderdaad, mijn God, wat was hij verschrikkelijk slecht: 1) hij kwam zijn man consequent niet voorbij, hij vooroorloofde zich frivoliteiten (hakjes, etc.) die ongepast waren gezien de stand van 0-0, 3) hij leed veel te vaak uiterst dom (en op gevaarlijke plekken) balverlies, 4) hij zag zijn medespelers te vaak over het hoofd, die in een betere positie voor het doel stonden, 5) hij straalde een ongelooflijk tekort aan zelfvertrouwen uit. Ik snap werkelijk niet waarom hij de voorkeur van Frank de Boer kreeg boven Serero of Özbiliz.
Klopt Verthongen heeft zich heel goed herpakt. Geen nonchalance maar actie reactie. Je zag het al bij aanvang van de wedstrijd. Z'n gezicht sprak boekdelen.
Guyt
 Guyt - woensdag 23 november 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er ging heel veel dreiging van hem uit, iets waar de Fransen doodsbang voor waren. Een tweetal erg goede kansen, die jammergenoeg niet werden verzilverd. Ik vond Mickey een goede wedstrijd spelen!
Ben ik niet met je eens.Hij werkt welis waar hard maar daar is ook alles mee gezegd.Gaat zelden iemand voorbij langs de zijlijn zodat hij eens een voorzet kan geven.De laatste kans moet hij gewoon verder doorlopen en dan Eriksen voor de keeper zetten.Ik vind dat het bij Sulejmani net als bij Eriksen dat het vaak net niet is,dat vind ik jammer.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 23 november 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 13:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens.Hij werkt welis waar hard maar daar is ook alles mee gezegd.Gaat zelden iemand voorbij langs de zijlijn zodat hij eens een voorzet kan geven.De laatste kans moet hij gewoon verder doorlopen en dan Eriksen voor de keeper zetten.Ik vind dat het bij Sulejmani net als bij Eriksen dat het vaak net niet is,dat vind ik jammer.
Ben het met je eens.
Eriksen mag voor mij nog foute keuzes maken i.v.m. zijn jonge leeftijd en moet nog heel veel aan zijn fysiek doen.
Ik ben regelmatig de discussie m.b.t. Sulejmani aangegegaan. Ik vind het ook geen spits voor Ajax en hij was het niet en gaat het ook nooit meer worden.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - woensdag 23 november 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:10 schreef Kane het volgende:

[..]

Maar voorlopig stel ik hem niet op.
Verdeurie, daar zal ie eens ff van balen.
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Bij Real Madrid is zo'n kans 100% raak. Verschil in kwaliteit.
Kane
 Kane - woensdag 23 november 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 13:34 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Verdeurie, daar zal ie eens ff van balen.
:-D. Eriksen gaat ook balen.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 12:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ozbiliz nog niet 100% fit en Serrero geen echte buitenspeler..
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Waarom moest hij een voorzet geven?? Dat hoeft hij uberhaubt niet anders had hij wel altijd vanaf links gespeeld.. Misschien heb je wel een VEEL te hoog verwachtingspatroon van de Ajacieden.
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 13:23 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ben het met je eens.
Eriksen mag voor mij nog foute keuzes maken i.v.m. zijn jonge leeftijd en moet nog heel veel aan zijn fysiek doen.
Ik ben regelmatig de discussie m.b.t. Sulejmani aangegegaan. Ik vind het ook geen spits voor Ajax en hij was het niet en gaat het ook nooit meer worden.
Sulejmani staat ook niet in de spits, misschien een ajax volgen zodat je weet wie waar speelt..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Olympique Lyon - Ajax (Champions League - di 22-11-2011 , 20:45): 0-0

0.0087099