|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] Sulejmani staat ook niet in de spits, misschien een ajax volgen zodat je weet wie waar speelt.. Ik zal het voor je uitleggen.
Wikipedia: Spits is een sportterm voor de gehele voorhoede van een team, het aanvalsfront van een ploeg spelers, zoals de Grote Van Dale het zegt. Degenen die van die voorhoede deel uitmaken worden dan spitsspeler genoemd, welk woord op zijn beurt ook weer kan worden ingekort tot spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 18:17 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik zal het voor je uitleggen. Wikipedia: Spits is een sportterm voor de gehele voorhoede van een team, het aanvalsfront van een ploeg spelers, zoals de Grote Van Dale het zegt. Degenen die van die voorhoede deel uitmaken worden dan spitsspeler genoemd, welk woord op zijn beurt ook weer kan worden ingekort tot spits. In het voetbal wordt toch echt andrs gesproken. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ik weet dat jij altijd moet reageren op negatieve reactie van Sulejmani. Maar jij weet mijn mening over hem. En in een 4-4-2 of 4-3-3 benoem je ze als in het algemeen als spelen met 2 of 3 spitsen. Maar jij blijft maar erg zielig reageren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 18:34 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik weet dat jij altijd moet reageren op negatieve reactie van Sulejmani. Maar jij weet mijn mening over hem. En in een 4-4-2 of 4-3-3 benoem je ze als in het algemeen als spelen met 2 of 3 spitsen. Maar jij blijft maar erg zielig reageren. Hoezo is het nou weer zielig, houd je gewoon bij de discussie en maak het niet persoonlijk kereltje. het is een buitenspeler en speelt bij Ajax niet als "spits" maar als rechtsbuiten of rechterspits.. Als je spits roept denkt men al snel aan de nr9 positie.. En ik neem geen enkele speler in bescherming en verdedig helemaal niemand, ik oordeel over spelers per periode en per wedstrijd, en als IK het goed vind zeg ik dat net zoals ik dat doe als IK het slecht vind.. Dat ik een andere mening heb over wat goed en slecht is hoef je niet direct zielig te vinden. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 18:36 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo is het nou weer zielig, houd je gewoon bij de discussie en maak het niet persoonlijk kereltje. het is een buitenspeler en speelt bij Ajax niet als "spits" maar als rechtsbuiten of rechterspits.. Als je spits roept denkt men al snel aan de nr9 positie.. En ik neem geen enkele speler in bescherming en verdedig helemaal niemand, ik oordeel over spelers per periode en per wedstrijd, en als IK het goed vind zeg ik dat net zoals ik dat doe als IK het slecht vind.. Dat ik een andere mening heb over wat goed en slecht is hoef je niet direct zielig te vinden. Sorry mijnheer, Ik probeer me bij de discussie te houden, maar jij moet zo nodig reageren op het woordje spits, omdat ik Sulejmani een rechterspits had moeten noemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 19:11 schreef Ztjes het volgende:[..] Sorry mijnheer, Ik probeer me bij de discussie te houden, maar jij moet zo nodig reageren op het woordje spits, omdat ik Sulejmani een rechterspits had moeten noemen. Pfff. je kan het ook anders zien he, aangezien er heel veel mensen zijn die Sulejmani als rechterspits zien. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
En wie zal het laatste woord hebben dat is de vraag. Zet em op. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Misschien ontopic reageren ipv een privéoorlogje uitvechten? Maar ik vind dat Vermeer helemaal niet zo goed keepte, Alderweireld weer rotslecht was, maar Eriksen toch nog niet zijn niveau haalt en ook wel eens wat harder in duels mag worden. Enoh moet eens leren om zijn overtredingen bij zich te houden, zat eigenlijk te wachten op zijn tweede... Kwam gelukkig niet, maar verder speelden ze wel aardig, zat weer een idee achter dat je kon zien! Ben ik blij mee! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee jou bijdrage is lekker inhoudelijk? |
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
triplestar
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ik was aan het zappen tussen Lyon - Ajax en Federer - Nadal, maar was Lyon nu zou slordig en slecht of was Ajax nou zo goed? Want Ajax had op basis van de minuten die ik gezien heb gewoon moeten winnen. Vooral die 2 1 situatie met Eriksen, zo een mogelijkheid moet je gewoon verzilveren. Vermeer was wel sterk, verder begrijp ik niet zo goed waarom De Boer complimenten gaf aan Vertonghen. Ik zou me ergeren aan een speler die wél zijn niveau haalt in CL-wedstrijden, maar in de competitie het opeens niet kan opbrengen. Punten verliezen op mentaliteit is doodzonde. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 21:06 schreef PSVMocro het volgende:Ik was aan het zappen tussen Lyon - Ajax en Federer - Nadal, maar was Lyon nu zou slordig en slecht of was Ajax nou zo goed? Want Ajax had op basis van de minuten die ik gezien heb gewoon moeten winnen. Vooral die 2 1 situatie met Eriksen, zo een mogelijkheid moet je gewoon verzilveren. Vermeer was wel sterk, verder begrijp ik niet zo goed waarom De Boer complimenten gaf aan Vertonghen. Ik zou me ergeren aan een speler die wél zijn niveau haalt in CL-wedstrijden, maar in de competitie het opeens niet kan opbrengen. Punten verliezen op mentaliteit is doodzonde. Als je gaat zappen als Ajax speelt dan ben je een echte Ajacied,ga maar naar het tennis forum. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Jammer dat je er niet inhoudelijk op ingaat. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote: Hij heet toch P$VMocro? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en...........komt hier al veel langer als jij..........en word allom geaccepteerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Denk dat Kane die reactie meer bedoelde op Nora! Die waarschijnlijk de tekst wel heeft gelezen, maar niet de naam van de poster!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan is het toch goed gap.........proost....:) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 22:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Denk dat Kane die reactie meer bedoelde op Nora! Die waarschijnlijk de tekst wel heeft gelezen, maar niet de naam van de poster!! Zou goed kunnen....... |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 22:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Denk dat Kane die reactie meer bedoelde op Nora! Die waarschijnlijk de tekst wel heeft gelezen, maar niet de naam van de poster!! Klopt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 22:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Denk dat Kane die reactie meer bedoelde op Nora! Die waarschijnlijk de tekst wel heeft gelezen, maar niet de naam van de poster!! Heeft dan waarschijnlijk zijn hond over gepist denk ik.............sorry Kane |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik het dus toch bij het verkeerde eind had en dat Ajax mij positief heeft verrast.
Voor het eerst heeft Vermeer, naar mijn mening dan, een doorslaggevende rol gespeeld in positieve zin, waren twee ballen bij die ik eigenlijk al geteld had vooral de, schitterend ingeschoten, bal in de tweede helft die hij eruit stompte. Ik blijf nog steeds sceptisch maar hij was echt weergeloos in lYon. ( alleen die twee uitgooien maar die vergeven we maar!) Vertonghen was ook erg goed, sjappoo. Jansen speelde ook weer iets beter en Eriksen was soms erg creatief. Toch neem ik het hem en Sulejmani kwalijk dat er geen snelheid en effectiviteit werd gehaald uit de situatie(s). Er had minimaal één in gemoeten. Dat is en blijft jammer want anders waren we nu al door geweest en hadden we meer geld binnen gehaald. Nu wordt het toch nog spannend.. Lodeiro was prima maar Ebecillio was rampzalig, net als tegen NAC.
Was trouwens bang dat Enoh met de tweede gele kaart moest vertrekken maar hij was redelijk alhoewel die halve strafschop??? en het daarna gevaarlijk wegwerken, pfff. Voor de rest was hij wel goed.
Nou maar hopen dat Real niet echt zo nodig weer een monsterscore wil neerzetten zoals vorig jaar en Lyon niet wint of maar net wint. Weet iemand trouwens hoe de volgende ronde wordt bepaald? Is dat loting of staat dat al vast? Is ook zolang geleden dat we dit meemaakten...
Zondag tegen NEC dezelfde instelling en het komt daar goed! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:09 schreef Enigma het volgende:Ik moet zeggen dat ik het dus toch bij het verkeerde eind had en dat Ajax mij positief heeft verrast. Voor het eerst heeft Vermeer, naar mijn mening dan, een doorslaggevende rol gespeeld in positieve zin, waren twee ballen bij die ik eigenlijk al geteld had vooral de, schitterend ingeschoten, bal in de tweede helft die hij eruit stompte. Ik blijf nog steeds sceptisch maar hij was echt weergeloos in lYon. ( alleen die twee uitgooien maar die vergeven we maar!) Vertonghen was ook erg goed, sjappoo. Jansen speelde ook weer iets beter en Eriksen was soms erg creatief. Toch neem ik het hem en Sulejmani kwalijk dat er geen snelheid en effectiviteit werd gehaald uit de situatie(s). Er had minimaal één in gemoeten. Dat is en blijft jammer want anders waren we nu al door geweest en hadden we meer geld binnen gehaald. Nu wordt het toch nog spannend.. Lodeiro was prima maar Ebecillio was rampzalig, net als tegen NAC. Was trouwens bang dat Enoh met de tweede gele kaart moest vertrekken maar hij was redelijk alhoewel die halve strafschop??? en het daarna gevaarlijk wegwerken, pfff. Voor de rest was hij wel goed. Nou maar hopen dat Real niet echt zo nodig weer een monsterscore wil neerzetten zoals vorig jaar en Lyon niet wint of maar net wint. Weet iemand trouwens hoe de volgende ronde wordt bepaald? Is dat loting of staat dat al vast? Is ook zolang geleden dat we dit meemaakten... Zondag tegen NEC dezelfde instelling en het komt daar goed! Er wordt weer geloot! Lekker de balletjes in de pot en dan loten. 1 pot met groepwinnaars en 1 pot met nummers 2!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Zo goed was Vermeer toch echt niet jongens, onzeker bij ingooien en liet af en toe een balletje los..... |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote: Hey Vermeer heeft Ajax de 0-0 bezorgd. Paar moeilijke reddingen gemaakt. Daar is een keeper voor. Ingooien en wegtrappen dat is niet zo moeilijk om te verbeteren. Reflexen hebben dat zit in je of niet. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 09:51 schreef Kane het volgende:[..] Hey Vermeer heeft Ajax de 0-0 bezorgd. Paar moeilijke reddingen gemaakt. Daar is een keeper voor. Ingooien en wegtrappen dat is niet zo moeilijk om te verbeteren. Reflexen hebben dat zit in je of niet. Vermeer heeft inderdaad goede reflexen, is zelfs zijn handelsmerk als ik mag geloven. Maar hij was altijd erg goed in meevoetballen, maar is dat al een tijdje helemaal kwijt!! |
|
|
|