|
|
de beer
|
|
|
ik denk dat 12.30 een prima tijd is voor feijenoord gezien alle wedstrijden die om 12.30 worden gespeeld!!! niet uitslapen maar vroeg uit je nest hahaha hoop dat dit een goed teken is voor de rest van de wedstrijden ik zeg 12.30 super tijd!!! |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
Laten we dat volgende week nog maar afwachten tegen RKC |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:48 schreef de beer het volgende:ik denk dat 12.30 een prima tijd is voor feijenoord gezien alle wedstrijden die om 12.30 worden gespeeld!!! niet uitslapen maar vroeg uit je nest hahaha hoop dat dit een goed teken is voor de rest van de wedstrijden ik zeg 12.30 super tijd!!! ja en dit jarigegetij aanhouden,schijnt te bevallen +10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
laten we hopen dat we deze lijn kunnen doortrekken!!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
opbokken met je 12:30 uur. |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
hoezo douwe mag je ook graag uitslapen douwe??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: met 2 kleine kids lukt me dat sowieso nooit hahaha en daarnaast moet ik van vrij ver komen als we thuis spelen dus vind het dan te vroeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: T-FeYeN00rD - zondag 20 november 2011 - 15:38 quote deeplink
quote: Op zondag 20 november 2011 - 15:36 schreef FR-Douwe het volgende: kom toch in Zwolle wonen..... hier ook mist maar nog genoeg te zien.
Zwolle zonder dollen Is een einde stad Want ze houden niet van hollen Niet van grappen en van grollen Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat
Als ik moe ben van het dollen In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle Haagse binnenstad Dan ken ik met de trein In twee uur tijd in Zwolle zijn |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] T-FeYeN00rD - zondag 20 november 2011 - 15:38 quote deeplink quote: Op zondag 20 november 2011 - 15:36 schreef FR-Douwe het volgende: kom toch in Zwolle wonen..... hier ook mist maar nog genoeg te zien. Zwolle zonder dollen Is een einde stad Want ze houden niet van hollen Niet van grappen en van grollen Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat Als ik moe ben van het dollen In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle Haagse binnenstad Dan ken ik met de trein In twee uur tijd in Zwolle zijn lul! |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:52 schreef FR-Douwe het volgende:[..] met 2 kleine kids lukt me dat sowieso nooit hahaha en daarnaast moet ik van vrij ver komen als we thuis spelen dus vind het dan te vroeg. nou ik heb ook een kleine meid thuis !!! en woon in nieuw-amsterdam (vlak bij emmen) en moet dus ook lang in de auto en vroeg er uit!!! maar als je de wedstrijden van 12.30 bekijkt doen we het goed!!!! maar +1 een keer uitslapen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zie topic ,off topic ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:55 schreef de beer het volgende:[..] nou ik heb ook een kleine meid thuis !!! en woon in nieuw-amsterdam (vlak bij emmen) en moet dus ook lang in de auto en vroeg er uit!!! maar als je de wedstrijden van 12.30 bekijkt doen we het goed!!!! maar +1 een keer uitslapen hahaha dat zou dan de enige reden zijn. hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:55 schreef de beer het volgende:[..] nou ik heb ook een kleine meid thuis !!! en woon in nieuw-amsterdam (vlak bij emmen) en moet dus ook lang in de auto en vroeg er uit!!! maar als je de wedstrijden van 12.30 bekijkt doen we het goed!!!! maar +1 een keer uitslapen hahaha hahahaha skik mien jong.lekker fietsen van compascum naar compascum... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man kan tenminste kijken voordat ik mot werken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:55 schreef de beer het volgende:[..] nou ik heb ook een kleine meid thuis !!! en woon in nieuw-amsterdam (vlak bij emmen) en moet dus ook lang in de auto en vroeg er uit!!! maar als je de wedstrijden van 12.30 bekijkt doen we het goed!!!! maar +1 een keer uitslapen hahaha BTW ook mooi daar ,mien zuster woont in Barger |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 15:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] T-FeYeN00rD - zondag 20 november 2011 - 15:38 quote deeplink quote: Op zondag 20 november 2011 - 15:36 schreef FR-Douwe het volgende: kom toch in Zwolle wonen..... hier ook mist maar nog genoeg te zien. Zwolle zonder dollen Is een einde stad Want ze houden niet van hollen Niet van grappen en van grollen Nergens anders dan in Zwolle gaan ze zo vroeg plat Als ik moe ben van het dollen In die leipe boordevolle van de scholle koppe bolle Haagse binnenstad Dan ken ik met de trein In twee uur tijd in Zwolle zijn hahahah, daar gaat het excuus van Douwe ;) |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: ja hoor fr je bent goed op de hoogte van de text!!!! |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: is ook belangrijk dat je kunt kijken!!! |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: ??? barger??? of borger??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een goed lied ook al versta ik het niet ;) |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: ja want nieuw amsterdam is zeker 30 min verder hahahaha maar echte liefde gaat door de maag!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:00 schreef de beer het volgende:[..] ja want nieuw amsterdam is zeker 30 min verder hahahaha maar echte liefde gaat door de maag!!! vergeet niet dat Zwolle zelf ook groot is he?! voordat ik bij het station ben ..... |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: google vertaler hahaha nee dat is ook te erg!!! hahahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ja, voordat je al die weilanden bent overgestoken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:00 schreef de beer het volgende:[..] ja want nieuw amsterdam is zeker 30 min verder hahahaha maar echte liefde gaat door de maag!!! :) |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: heb jij weer een punt!!! maar als we dan om 12.30 spelen moet je er vroeg uit !!! dan slapen heeeeeeel veeeeel nog!!! of zitten in de kerk !!! dus ook voor jou win win hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is juist zo mooi aan Nederland ,al die dialecten.. Ik kan er wel 1 die ze zouden moeten verbannen maar ja ;) |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is juist zo mooi aan Nederland ,al die dialecten.. Ik kan er wel 1 die ze zouden moeten verbannen maar ja ;) met een rood witte flag met een hartje??? hahahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
de beer
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jij komt echt nooit verder dan de randstad he??! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:03 schreef de beer het volgende:[..] heb jij weer een punt!!! maar als we dan om 12.30 spelen moet je er vroeg uit !!! dan slapen heeeeeeel veeeeel nog!!! of zitten in de kerk !!! dus ook voor jou win win hahaha ach, en je kan weer vroeger beginnen met bier drinken. is ook een voordeel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, geintje man. Ben toevallig nog een paar keer in Zwolle en omgeving geweest voor mijn werk in de afgelopen maand. Niets mis met Zwolle. Woont ook nog verre familie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik toch alweer minuten aan het denken maar de vlag die ik dan zou bedoelen heeft 3 kruisjes!!! een rood witte vlag met een hartje is toch mooi man..????Of ik zie iets overt het hoofd |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: hahaha +1 maar douwe ik zal er volgendeweek op terug komen of 12.30 nou een prima tijd is of niet!!!! ik hoop dat ik gelijk heb !!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, geintje man. Ben toevallig nog een paar keer in Zwolle en omgeving geweest voor mijn werk in de afgelopen maand. Niets mis met Zwolle. Woont ook nog verre familie. 150km is verre familie idd... |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik toch alweer minuten aan het denken maar de vlag die ik dan zou bedoelen heeft 3 kruisjes!!! een rood witte vlag met een hartje is toch mooi man..????Of ik zie iets overt het hoofd ja die vlag is ook zeker ... maar van dat rood wit ik snap google vertaler niet zo best hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:14 schreef de beer het volgende:[..] ja die vlag is ook zeker ... maar van dat rood wit ik snap google vertaler niet zo best hahaha dan kunnen we elkaar een hand geven hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de beer
|
|
|
zit nu vvv te kijken maar ze hadden die kans moeten benutten was beter geweest maar wat een kans zeg! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:18 schreef de beer het volgende:zit nu vvv te kijken maar ze hadden die kans moeten benutten was beter geweest maar wat een kans zeg! nogal... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, geintje man. Ben toevallig nog een paar keer in Zwolle en omgeving geweest voor mijn werk in de afgelopen maand. Niets mis met Zwolle. Woont ook nog verre familie. en dan kom je niet ff langs voor een biertje..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 november 2011 - 16:18 schreef de beer het volgende:zit nu vvv te kijken maar ze hadden die kans moeten benutten was beter geweest maar wat een kans zeg! Moussa!!!En die staat bij vele clubs in de belangstelling he |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
of niet dan!!!! maar weer veel blunders van de arbitrages |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ga nogal,wat een drama die arbitrages |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
ja toch tijd voor de camera's had ons ook punten ge scheelt!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Camera`s ? Ik weet het niet !!! Ik vind dat ze gewoon eens beter moeten opletten.... En als de grens voor buitenspel vlagt niet reageren.. Hofs komt goed weg en die andere ook... |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
ja het heeft voordelen en nadelen |
|
|
|