BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC Waalwijk - Feyenoord (zondag 27-11-2011, 12:30 uur): 1 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 20 november 2011 - 20:51   quote  deeplink  
logo_rkc.jpg images?q=tbn:ANd9GcT9vOmns2Q9zVZfHwTMT-pwSYAOQI3bWr54qPyQf-UPahM93zgHZQm3NOXaJQ

Datum: zondag 27 november 2011
Tijdstip: 12:30 uur
Plaats: Waalwijk
Scheidsrechter: Blom

Afwezigen:
32e58ae3-42af-4557-bc97-f662c1994edc_NEC5053.jpg
Schet (hamstring)
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie). Fernandez (schorsing), Schaken (twijfel), de Vrij (enkel).

Vorm:
32e58ae3-42af-4557-bc97-f662c1994edc_NEC5053.jpg
VVVGG
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
WGVVW

Topscorers:
32e58ae3-42af-4557-bc97-f662c1994edc_NEC5053.jpg
Castillion (4)
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
Guidetti (6)

Laatste 5 ontmoetingen in Waalwijk:
Seizoen Wedstrijd Uitslag
04/02/2010 RKC Waalwijk-Feyenoord 0-1
08/11/2006 RKC Waalwijk-Feyenoord 3-2
15/10/2006 RKC Waalwijk-Feyenoord 2-2
23/10/2005 RKC Waalwijk-Feyenoord 2-1
19/03/2005 RKC Waalwijk-Feyenoord 2-4

Historisch beeldmateriaal:


Wedstrijdverslag:
04-02-2010 Treffer Tomasson bezorgt Feyenoord winst in Waalwijk

Feyenoord heeft donderdagavond in Waalwijk een belangrijke zege geboekt op hekkensluiter RKC. De Rotterdammers hadden aan een doelpunt van Jon Dahl Tomasson kort na rust genoeg om met drie punten uit het Mandemakers Stadion te vertrekken. Dankzij de 0-1 zege loopt Feyenoord verder uit op de directe concurrenten om de vierde plaats. Mitchell Schet, die afgelopen week werd teruggehaald van Excelsior, maakte in de slotfase zijn eerste minuten in Feyenoord-shirt van dit seizoen. Invaller Denny Landzaat kreeg vijf minuten voor tijd rood van scheidsrechter Pol van Boekel.

Feyenoord trof in Waalwijk een stug RKC. De hekkensluiter van de eredivisie was vastbesloten de huid duur te verkopen en koppelde in de eerste helft een tomeloze inzet aan bij vlagen aardig voetbal.
Mario Been had in het Mandemakers Stadion een extra aanvaller het veld in gestuurd met als doel het spel te maken tegen RKC, maar in plaats daarvan ging de wedstrijd tot de rust grotendeels gelijk op. De grootste kansen waren zelfs voor de thuisploeg, waar met name de buitenspelers Benjamin de Ceulaer en Derk Boerrigter voor veel gevaar zorgden.
Beiden trokken aan de bal veelvuldig naar binnen, wat al binnen een kwartier resulteerde in twee gevaarlijke schoten op het doel van Rob van Dijk. Boerrigter zag zijn poging net naast rollen, terwijl doelman Rob van Dijk een passend antwoord had op een schot van De Ceulaer.

Feyenoord koos aan de andere kant van het veld te vaak voor de lange bal, waar de verdedigers van RKC wel raad mee wisten. Via de combinatie hadden de Rotterdammers meer succes, bijvoorbeeld toen Diego Biseswar halverwege de eerste helft de bal vanaf de achterlijn kon voorgeven. Jon Dahl Tomasson kwam bij de eerste paal goed voor zijn tegenstander, maar tikte de bal net naast.

De ploeg van Been moest het verder tot de rust vooral hebben van schoten van afstand. Georginio Wijnaldum was op die manier al na tien minuten dicht bij een doelpunt, toen hij een knappe actie besloot met een schot dat buiten de palen eindigde. Op slag van rust kreeg Roy Makaay de bal op een meter of 25 van het doel voor zijn voeten, maar ook hij zag zijn inzet naast gaan.
Feyenoord maakte zo voor rust weinig aanspraak op een doelpunt, maar toonde zich kort na rust een stuk efficiënter. Al na drie minuten leverde de eerste mogelijkheid van de tweede helft direct de openingstreffer op. Jon Dahl Tomasson kreeg hierbij de bal hoog aangespeeld op de rand van het strafschopgebied. De Deense aanvaller besloot de voorzet met links direct via een halve omhaal op doel te schieten, waar de bal schitterend via de onderkant van de lat over de doellijn verdween.
20100204_rkc_tomasson_vk_scaled_7.jpg
Met die snelle goal was de zege allerminst veilig gesteld, want RKC gooide er in het laatste halfuur met een extra aanvaller in de ploeg een slotoffensief uit, waarin Feyenoord nog een paar keer goed wegkwam. Invaller Charlison Benschop kreeg bijvoorbeeld ruim een kwartier voor tijd een vrije schietkans vanaf achttien meter, waarbij Van Dijk paraat stond.

De situatie werd in de slotfase nog penibeler voor Feyenoord, nadat invaller Denny Landzaat rood kreeg vanwege een tackle van achteren op Hans Mulder. RKC-trainer Ruud Brood reageerde direct door nog een aanvaller in de ploeg te brengen, terwijl Been daar een invalbeurt voor Kevin Hofland tegenover zette.

Het leverde vijf enerverende slotminuten op in het Mandemakers Stadion, waarin RKC desondanks niet meer voor gevaar wist te zorgen. Feyenoord sleepte zo met tien man drie zwaarbevochten punten uit het vuur

Wedstrijdstatistieken:
RKC Waalwijk Feyenoord 0-1

Scoreverloop:
48 0-1 Tomasson

Scheidsrechter: Van Boekel
Geel: De Vrij, D. Mulder, Luirink
Rood: Landzaat (84)

Opstellingen:
RKC Waalwijk: Levita; D. Mulder, Colin, Luirink, Metaj; H. Mulder, Agustien (86 Berger), Di Gregorio (58 Benschop); De Ceulaer (77 Vorm), Idabdelhay en Boerrigter.
Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, Tomasson (86 Hofland), Fer; Wijnaldum, Makaay (69 Landzaat) en Biseswar (79 Schet).

Bron: Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door FR-Elmo --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 20 november 2011 - 21:15   quote  deeplink  
laat ik maar eens aftrappen: ik denk 1-2
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 november 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Doe je netjes, Douwe!!!

Voorspelling: niet te voorspellen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 20 november 2011 - 21:17   quote  deeplink  
Slotje!
Dubbel topic:)
den_c@live.nl
 den_c@live.nl - zondag 20 november 2011 - 21:17   quote  deeplink  
1-4
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 20 november 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:17 schreef hoogvliet010 het volgende:
Slotje!
Dubbel topic:)
hahahahaha, pik!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:17 schreef hoogvliet010 het volgende:
Slotje!
Dubbel topic:)
Kwajongen!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 20 november 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahahaha, pik!
hahaha nice work!
Ik ga voor 1-3
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 20 november 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kwajongen!
Deugniet!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 november 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:26 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Deugniet!
Dat wordt dus vette ban...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 20 november 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat wordt dus vette ban...
Waarom schavuit?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 november 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:31 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Waarom schavuit?
Omdat ik nu LUL ga zeggen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 20 november 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:35 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Omdat ik nu LUL ga zeggen.
Ik ook van jou Henk!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:41 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik ook van jou Henk!
Loopt het toch weer goed af.
Els
 Els - zondag 20 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Na vandaag meer vertrouwen. Ik hoop op een mooie 0-3.
Omekees
 Omekees - zondag 20 november 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 20:51 schreef FR-Douwe het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Datum: zondag 27 november 2011
Tijdstip: 12:30 uur
Plaats: Waalwijk
Scheidsrechter: nnb

Afwezigen:
[ afbeelding ]
Schet (hamstring)
[ afbeelding ]
Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie). Fernandez (schorsing), Schalen (twijfel), de Vrij (twijfel).

Vorm:
[ afbeelding ]
VVVGG
[ afbeelding ]
WGVVW

Topscorers:
[ afbeelding ]
Castillion (4)
[ afbeelding ]
Guidetti (6)

Laatste 5 ontmoetingen in Waalwijk:
Seizoen Wedstrijd Uitslag
04/02/2010 RKC Waalwijk-Feyenoord 0-1
08/11/2006 RKC Waalwijk-Feyenoord 3-2
15/10/2006 RKC Waalwijk-Feyenoord 2-2
23/10/2005 RKC Waalwijk-Feyenoord 2-1
19/03/2005 RKC Waalwijk-Feyenoord 2-4

Historisch beeldmateriaal:
[ filmpje ]

Wedstrijdverslag:
04-02-2010 Treffer Tomasson bezorgt Feyenoord winst in Waalwijk

Feyenoord heeft donderdagavond in Waalwijk een belangrijke zege geboekt op hekkensluiter RKC. De Rotterdammers hadden aan een doelpunt van Jon Dahl Tomasson kort na rust genoeg om met drie punten uit het Mandemakers Stadion te vertrekken. Dankzij de 0-1 zege loopt Feyenoord verder uit op de directe concurrenten om de vierde plaats. Mitchell Schet, die afgelopen week werd teruggehaald van Excelsior, maakte in de slotfase zijn eerste minuten in Feyenoord-shirt van dit seizoen. Invaller Denny Landzaat kreeg vijf minuten voor tijd rood van scheidsrechter Pol van Boekel.

Feyenoord trof in Waalwijk een stug RKC. De hekkensluiter van de eredivisie was vastbesloten de huid duur te verkopen en koppelde in de eerste helft een tomeloze inzet aan bij vlagen aardig voetbal.
Mario Been had in het Mandemakers Stadion een extra aanvaller het veld in gestuurd met als doel het spel te maken tegen RKC, maar in plaats daarvan ging de wedstrijd tot de rust grotendeels gelijk op. De grootste kansen waren zelfs voor de thuisploeg, waar met name de buitenspelers Benjamin de Ceulaer en Derk Boerrigter voor veel gevaar zorgden.
Beiden trokken aan de bal veelvuldig naar binnen, wat al binnen een kwartier resulteerde in twee gevaarlijke schoten op het doel van Rob van Dijk. Boerrigter zag zijn poging net naast rollen, terwijl doelman Rob van Dijk een passend antwoord had op een schot van De Ceulaer.

Feyenoord koos aan de andere kant van het veld te vaak voor de lange bal, waar de verdedigers van RKC wel raad mee wisten. Via de combinatie hadden de Rotterdammers meer succes, bijvoorbeeld toen Diego Biseswar halverwege de eerste helft de bal vanaf de achterlijn kon voorgeven. Jon Dahl Tomasson kwam bij de eerste paal goed voor zijn tegenstander, maar tikte de bal net naast.

De ploeg van Been moest het verder tot de rust vooral hebben van schoten van afstand. Georginio Wijnaldum was op die manier al na tien minuten dicht bij een doelpunt, toen hij een knappe actie besloot met een schot dat buiten de palen eindigde. Op slag van rust kreeg Roy Makaay de bal op een meter of 25 van het doel voor zijn voeten, maar ook hij zag zijn inzet naast gaan.
Feyenoord maakte zo voor rust weinig aanspraak op een doelpunt, maar toonde zich kort na rust een stuk efficiënter. Al na drie minuten leverde de eerste mogelijkheid van de tweede helft direct de openingstreffer op. Jon Dahl Tomasson kreeg hierbij de bal hoog aangespeeld op de rand van het strafschopgebied. De Deense aanvaller besloot de voorzet met links direct via een halve omhaal op doel te schieten, waar de bal schitterend via de onderkant van de lat over de doellijn verdween.
[ afbeelding ]
Met die snelle goal was de zege allerminst veilig gesteld, want RKC gooide er in het laatste halfuur met een extra aanvaller in de ploeg een slotoffensief uit, waarin Feyenoord nog een paar keer goed wegkwam. Invaller Charlison Benschop kreeg bijvoorbeeld ruim een kwartier voor tijd een vrije schietkans vanaf achttien meter, waarbij Van Dijk paraat stond.

De situatie werd in de slotfase nog penibeler voor Feyenoord, nadat invaller Denny Landzaat rood kreeg vanwege een tackle van achteren op Hans Mulder. RKC-trainer Ruud Brood reageerde direct door nog een aanvaller in de ploeg te brengen, terwijl Been daar een invalbeurt voor Kevin Hofland tegenover zette.

Het leverde vijf enerverende slotminuten op in het Mandemakers Stadion, waarin RKC desondanks niet meer voor gevaar wist te zorgen. Feyenoord sleepte zo met tien man drie zwaarbevochten punten uit het vuur

Wedstrijdstatistieken:
RKC Waalwijk Feyenoord 0-1

Scoreverloop:
48 0-1 Tomasson

Scheidsrechter: Van Boekel
Geel: De Vrij, D. Mulder, Luirink
Rood: Landzaat (84)

Opstellingen:
RKC Waalwijk: Levita; D. Mulder, Colin, Luirink, Metaj; H. Mulder, Agustien (86 Berger), Di Gregorio (58 Benschop); De Ceulaer (77 Vorm), Idabdelhay en Boerrigter.
Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, Tomasson (86 Hofland), Fer; Wijnaldum, Makaay (69 Landzaat) en Biseswar (79 Schet).

Bron: Feyenoord.nl
Kijk daar hebben we hem hoor!!!
JanM
 JanM - zondag 20 november 2011 - 23:11   quote  deeplink  
0-5
qwerto
 qwerto - zondag 20 november 2011 - 23:29   quote  deeplink  
De Vrij (twijfel)
= De Vrij (Enkelblessure)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:29 schreef qwerto het volgende:
De Vrij (twijfel)
= De Vrij (Enkelblessure)
verandert, was bij het maken nog niet duidelijk.
Chribs
 Chribs - maandag 21 november 2011 - 12:50   quote  deeplink  
Darley heeft zijn contract toch ingeleverd, om in Brazilië te revalideren? Want dan zou hij officieel niet meer op de blessure'bank' zitten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:50 schreef Chribs het volgende:
Darley heeft zijn contract toch ingeleverd, om in Brazilië te revalideren? Want dan zou hij officieel niet meer op de blessure'bank' zitten.
volgens mij is hij officieel vanaf de winterstop niet meer van Feyenoord, ik weet echter niet of dat juist is?
Chribs
 Chribs - maandag 21 november 2011 - 12:57   quote  deeplink  
Ik dacht er laatst iets over gelezen te hebben bij Nu.nl... Nou is dat ook niet de beste bron en las er verder hier ook niets meer over. Lijkt me wel logischer als die pas vanaf de winterstop niet meer actief is. Ik ga het eens uitzoeken.
Chribs
 Chribs - maandag 21 november 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Braziliaan Darley Ramon Torres keert niet meer terug in Rotterdam. De 21-jarige keeper kampt met een hardnekkige heupblessure en heeft van Feyenoord toestemming gekregen om zich in zijn vaderland te laten opereren.

Darley, door Feyenoord weggeplukt bij Atletico Mineiro, zal ruim een half jaar uit de roulatie zijn en in Zuid-Amerika revalideren. 'Darley heeft een aflopend contract', zegt technisch directeur Van Geel in het AD. 'Dus de kans dat hij hier nog in actie komt is minimaal. Wij rekenen niet meer op zijn terugkeer.' (Bron: AD)

Dus toch nog onder contract. Maar waarschijnlijk niet meer terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Chribs --
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 21 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Niet te voorspellen dit feyenoord :x..

aftrap.. 1-3
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 november 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:19 schreef Zw' 28 het volgende:
Niet te voorspellen dit feyenoord :x..

aftrap.. 1-3
Eens 0-4
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 november 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Lastig is weer zo'n mindere tegenstander op papier. Hou het dus maar op 0-1.
Wim2
 Wim2 - maandag 21 november 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Weer kopje onder. 3-2
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 november 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Hangt van de eerste 15mins af.
Omekees
 Omekees - maandag 21 november 2011 - 15:58   quote  deeplink  
0-3 moet lukken
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 21 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
word het 3-1 kijk ik er niet van op, maar wordt het 0-4 kijk ik er ook niet van op.
Maar chauvinistisch als ik ben: 1-5
hotjumper
 hotjumper - maandag 21 november 2011 - 18:19   quote  deeplink  
0-6
Southside 1908
 Southside 1908 - maandag 21 november 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Feyenoord zal zelf het spel moeten maken in Waalwijk dus het zal misschien wel veel lastiger gaan worden dan tegen Vitesse. Toch denk ik een goeie 0-2 overwinning
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 november 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Nee hoor RKC gaat proberen te voetballen. Anders kunnen ze niet.
Wim2
 Wim2 - maandag 21 november 2011 - 20:11   quote  deeplink  
We moeten goed STARTEN!
Als we binnen een kwartier niet oppeens een goal tegen krijgen denk ik dat
het 0-3 wordt. Maar krijgen we weer meteen een goal om onze oren dan wordt het
moeilijk.

Ik reken er wel op dat Feyenoord niet zo goed tegen RKC zal gaan spelen als tegen Vitesse, maar RKC heeft zo weinig kwaliteit met alle respect, dat we hier ook in een off-day van zouden moeten winnen. Zoals tegen VVV laatst, lukt ook niet alles bij Feyenoord maar uiteindelijk wonnen we we gewoon, misschien een beetje geflatteerd maar we moeten in iedere geval deze punten hebben voordat we naar Pisvee en Twente gaan.

Vermoedlijke uitslag: 0-3 waarin Feyenoord een stuk minder speelt dan in Arhnem.

0-1 Guidetti 23e minuut (penalty)
0-2 El Ahmadi 56e minuut (Bakkal assist)
0-3 Cissé 84e minuut (Clasie assist)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 21 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:11 schreef Wim2 het volgende:
We moeten goed STARTEN!
Als we binnen een kwartier niet oppeens een goal tegen krijgen denk ik dat
het 0-3 wordt. Maar krijgen we weer meteen een goal om onze oren dan wordt het
moeilijk.

Ik reken er wel op dat Feyenoord niet zo goed tegen RKC zal gaan spelen als tegen Vitesse, maar RKC heeft zo weinig kwaliteit met alle respect, dat we hier ook in een off-day van zouden moeten winnen. Zoals tegen VVV laatst, lukt ook niet alles bij Feyenoord maar uiteindelijk wonnen we we gewoon, misschien een beetje geflatteerd maar we moeten in iedere geval deze punten hebben voordat we naar Pisvee en Twente gaan.

Vermoedlijke uitslag: 0-3 waarin Feyenoord een stuk minder speelt dan in Arhnem.

0-1 Guidetti 23e minuut (penalty)
0-2 El Ahmadi 56e minuut (Bakkal assist)
0-3 Cissé 84e minuut (Clasie assist)
Oke Wim, kan hier ook een slotje op :)
Wim2
 Wim2 - maandag 21 november 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Oei, was ik iets te lang met mijn prognose?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 21 november 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:17 schreef Wim2 het volgende:
Oei, was ik iets te lang met mijn prognose?
nee hoor, zou wel mooi zijn als het precies klopt!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 21 november 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:17 schreef Wim2 het volgende:
Oei, was ik iets te lang met mijn prognose?
Nee joh, kan nog veel langer! Zie Douwe) hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:11 schreef Wim2 het volgende:
We moeten goed STARTEN!
Als we binnen een kwartier niet oppeens een goal tegen krijgen denk ik dat
het 0-3 wordt. Maar krijgen we weer meteen een goal om onze oren dan wordt het
moeilijk.

Ik reken er wel op dat Feyenoord niet zo goed tegen RKC zal gaan spelen als tegen Vitesse, maar RKC heeft zo weinig kwaliteit met alle respect, dat we hier ook in een off-day van zouden moeten winnen. Zoals tegen VVV laatst, lukt ook niet alles bij Feyenoord maar uiteindelijk wonnen we we gewoon, misschien een beetje geflatteerd maar we moeten in iedere geval deze punten hebben voordat we naar Pisvee en Twente gaan.

Vermoedlijke uitslag: 0-3 waarin Feyenoord een stuk minder speelt dan in Arhnem.

0-1 Guidetti 23e minuut (penalty)
0-2 El Ahmadi 56e minuut (Bakkal assist)
0-3 Cissé 84e minuut (Clasie assist)
Lekkert dan. Wedstrijd schriftelijk afgedaan.
van geil
 van geil - maandag 21 november 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 20:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Lekkert dan. Wedstrijd schriftelijk afgedaan.
ik ren morgen direct naar de sigarenboer.....
toto select invullen
sevillana
 sevillana - maandag 21 november 2011 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 21:15 schreef FR-Douwe het volgende:
laat ik maar eens aftrappen: ik denk 1-2
teken er voor, . . +1 dus
Quiroz
 Quiroz - maandag 21 november 2011 - 23:00   quote  deeplink  
2-1 denk ik, maar hoop het niet!
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 22 november 2011 - 13:33   quote  deeplink  
De eredivisiewedstrijd tussen RKC Waalwijk en Feyenoord staat zondag onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. Het duel in Waalwijk begint om 12.30 uur
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 22 november 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 13:33 schreef D@@N het volgende:
De eredivisiewedstrijd tussen RKC Waalwijk en Feyenoord staat zondag onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. Het duel in Waalwijk begint om 12.30 uur
hahahahaha, de vaste scheidsrechterman!!!
@fey@010
 @fey@010 - dinsdag 22 november 2011 - 14:38   quote  deeplink  
0-2
MMM
 MMM - dinsdag 22 november 2011 - 18:29   quote  deeplink  
Koeman twijfelt tussen Indi en Mokotjo als vervanger van de Vrij. Ik ook..

Weet niet of Mokotjo het daar goed zou doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 november 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Ik ook niet, maar je mag toch van Ronald aannemen dat hij dat wel weet. Mokotjo is het proberen waard.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 22 november 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 13:33 schreef D@@N het volgende:
De eredivisiewedstrijd tussen RKC Waalwijk en Feyenoord staat zondag onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom. Het duel in Waalwijk begint om 12.30 uur
Zal het wel weer mistig zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 22 november 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 18:29 schreef MMM het volgende:
Koeman twijfelt tussen Indi en Mokotjo als vervanger van de Vrij. Ik ook..

Weet niet of Mokotjo het daar goed zou doen.
el ahmadi laatste man......zou ik doen
MMM
 MMM - dinsdag 22 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 22:07 schreef van geil het volgende:

[..]

el ahmadi laatste man......zou ik doen
Ik ga er niet eens op in...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RKC Waalwijk - Feyenoord (zondag 27-11-2011, 12:30 uur): 1 - 2









0.0111238