|
|
piet de paler
|
|
|
Cisse heeft veel meer body als cabral,en Cabral moet nog rijpen. Bovendien als het niet loopt kun je Cabral inzetten,komt er een ander soort speler in waarop de tegenstander zich moet gaan instellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 11:26 schreef MMM het volgende:Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Schaken, Guidetti, Cissé Vreemd dat Cissé na 1 goede wedstrijd Cabral gelijk voorbij is.. Cissé dus in de basis en Indi in plaats van de Vrij. Nee het is andersom. Cabral speelt al een tijdje matig. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik zit er klaar voor. En voel het borrelen in mijn buik. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik kan de wedstrijd niet live kijken, maar hoe is het wedstrijd beeld precies? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Shit, Rkc komt beter in de wedstrijd zegt dat ding van Fc Update. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schaken komt nog niet uit de verf |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
OOO.. Ik ben echt het hele middenveld kwijt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schaken moet de bal in de ploeg houden,dat is alles |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Indi wat is dat voor bal op guidetti? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
zo`n kut balletje niet kunnen drukken pffffffffffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Cabral voor Schaken is wat vroeg maar ...... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
El Ahmadi geel.
Ons middelveld heeft al geel op zak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
slaat nergens op wat Feyenoord laat zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
KOEMANNNNNNNNNNNNN schaken ERUITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtt |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ja, is het weer slecht?
There we go again! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou het begint iets beter te worden met Schaken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahaha Leerdam en Mulder krijgen de schuld van de verslaggever..Waarom heeft hij het niet over Indy en Vlaar? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hier blijkt maar weer dat Erwin Mulder niet geschikt is als keeper! Als ie gewoon gaat liggen zoals de meeste keepers doen dan heeft ie gewoon de bal! Ik wil er wel in geloven maar dat wordt steeds moeilijker bij Erwin mulder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:08 schreef Leon FR1908 het volgende:hahaha Leerdam en Mulder krijgen de schuld van de verslaggever..Waarom heeft hij het niet over Indy en Vlaar? Leerdam grijpt veel te zwak in, misschien mede door zijn blessure. Indi is zijn man kwijt inderdaad. Vlaar treft hier geen blaam en Mulder denk ik ook niet echt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
sjonge jonge,alles weer net niet... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Godverdomme! Einde wedstrijd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:08 schreef Leon FR1908 het volgende:hahaha Leerdam en Mulder krijgen de schuld van de verslaggever..Waarom heeft hij het niet over Indy en Vlaar? Tja het is gewoon een pupillen fout van Mulder en Leerdam die moet eruit als ie niet meer fit is! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Ben je doodgegaan?.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Leerdam grijpt veel te zwak in, misschien mede door zijn blessure. Indi is zijn man kwijt inderdaad. Vlaar treft hier geen blaam en Mulder denk ik ook niet echt. Komop man hij raakt de bal in een kluts,de gelukkige wint... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nee, maar als Feyenoord op acherstand komt is het einde wedstrijd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mja... ben er niet van overtuigd. Zijn ingrijpen kon beter. En Vlaar had zeker geen schuld aan deze tegengoal. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Oo.. wacht, ik zie net dat v. Steensel de voorsprong scoort (in de 1e minuut).. Ik zeg halen in de winter! :) (Grapje jongens..) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mja... ben er niet van overtuigd. Zijn ingrijpen kon beter. En Vlaar had zeker geen schuld aan deze tegengoal. dat laatste klopt maar je kan als back niet 100% alle acties tegenhouden..lukt het niet dan moeten je collega`s bij springen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
het mag wel een klein wonder genoemd worden dat wij nog niet gescoord hebben... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nice Ruben, 2e keer al dat ie de bal niet kan binnenhouden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
"Feyenoord is toe aan de rust".....tja ze zullen wel moe zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: idd,best irritant want ze zijn gewoon veel beter.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan Clasie trouwens eens oefenen op corners nemen, of?
Mazzelgoal van RKC. Leerdam laat zich te makkelijk aftroeven en Indi staat lucht te dekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onterecht. Zwak van Leerdam. Wordt gewoon 1-2? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:09 schreef lijdensweg het volgende:Hier blijkt maar weer dat Erwin Mulder niet geschikt is als keeper! Als ie gewoon gaat liggen zoals de meeste keepers doen dan heeft ie gewoon de bal! Ik wil er wel in geloven maar dat wordt steeds moeilijker bij Erwin mulder Ben jij er ook weer :-( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja het is gewoon een pupillen fout van Mulder en Leerdam die moet eruit als ie niet meer fit is! Mulder hatert .. fout ligt bij Leerdam en indi. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Verwacht ook dat we het in de 2e helft rechtzetten! |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
Schaken speelt wel weer onder de maat WAAR BLIJFT CABRAL!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:15 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dat laatste klopt maar je kan als back niet 100% alle acties tegenhouden..lukt het niet dan moeten je collega`s bij springen Het was Auassar die daar voorbij kwam toch? Vlaar en Indi moeten dan bij Castillion en Ten Voorde staan. Clasie of El Ahmadi was dan Auassar kwijt. En Indi was dus zoals gezegd Ten Voorde kwijt.
Maar het zit wel weer ongelofelijk tegen. Niet dat we nou heel goed spelen, maar gezien het spelbeeld hadden we hier gewoon met een voorsprong de rust in moeten gaan. Maar 1 zo'n fucking kans van RKC en we staan achter. Dit kan weer een hele lange tweede helft worden. Hopelijk toont Feyenoord karakter. |
|
|
|