|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Hahaha nice..:)
Lijdensweg is net zoals dat jochie vroeger met die te grote oren, pukkels, beugel en een bril.. Dat jongetje dat dag in en dag uit gepest werd, maar toch altijd weer elke ochtend tussen de rest zat... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hey laten we Leerdam even met rust houden,schoot tenminste nog 2 keer op doel bij RKC... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, Schaken wordt wel telkens onderuit getrapt als hij er voorbij is. Bakkal speelt in mijn ogen weer te diep. Moet zich meer laten zakken om de combinatie aan te gaan. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Cabral op rechts? Liever dan Biseswar op rechts en Cabral op links. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Zucht, wilde dat we geld hadden voor een goede keeper...... Bakkal & schaken onvoldoende Maar... We zijn veel beter kan me niet indenken dat het 1-0 blijft |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:21 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Hahaha nice..:) Lijdensweg is net zoals dat jochie vroeger met die te grote oren, pukkels, beugel en een bril.. Dat jongetje dat dag in en dag uit gepest werd, maar toch altijd weer elke ochtend tussen de rest zat... ik heb een hekel aan de rest dan... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We krijgen gewoon veel te veel goals tegen. Schaken eruit, en Koeman: Wijzen op dat artikel dat je in de kleedkamer hebt gehangen! Top of Flop. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig vinden ze het bij eredivisielive het niet zo`n fout van LEERDAM///HELD!!!onvoorwaardelijk!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Maar: Als we tegen RkC verliezen, dan winnen we misschien wel weer tegen PSV. Daarna gaan we weer af tegen Utrecht en dan winnen we bij Twente. Dan weer goed dan weer slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:28 schreef Wim2 het volgende:Maar: Als we tegen RkC verliezen, dan winnen we misschien wel weer tegen PSV. Daarna gaan we weer af tegen Utrecht en dan winnen we bij Twente. Dan weer goed dan weer slecht. hahahaha daar zat ik ook al een week aan te denken,slecht tegen de kleintjes en groots tegen de grote |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Gelukkig vinden ze het bij eredivisielive het niet zo`n fout van LEERDAM///HELD!!!onvoorwaardelijk!!!! Jawel, maar zeggen dat Leerdam rugdekking had moeten krijgen. Eigenlijk dus hetzelfde wat jij al zei, Leon. Je moet er altijd op rekenen dat zo iemand er eens voorbij komt. Dus ja Leerdam maakte een fout, maar als Clasie hem had ondersteund dan had dat vrij gemakkelijk opgelost kunnen worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Come on Feyenoord, pak de 3 punten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jawel, maar zeggen dat Leerdam rugdekking had moeten krijgen. Eigenlijk dus hetzelfde wat jij al zei, Leon. Je moet er altijd op rekenen dat zo iemand er eens voorbij komt. Dus ja Leerdam maakte een fout, maar als Clasie hem had ondersteund dan had dat vrij gemakkelijk opgelost kunnen worden. hahahahah dat klopt,Kelvin rekende op Clasie ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t een Kudt wedstrijd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat was het al na 5 minuten. Geen bezieling, motivatie, agressie, beleving. Dus met andere woorden ze hebben er gewoon geen zin! En hebben jullie Biseswar gezien tijdens de warming up! Wat een negatieve uitstraling heeft die lul, misschien dat daarom Feyenoord zo lamlendig aan het voetballen is. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We zijn beter dan RKC en mogen hier niet verliezen. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Wat een gelul allemaal zeg. Je domineert de eerste helft welliswaar met niet al te goed voetbal. Maar ja RKC komt 1x voor de goal en scoort dus deugt er weer niks van ..... Tsja |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja dat was het al na 5 minuten. Geen bezieling, motivatie, agressie, beleving. Dus met andere woorden ze hebben er gewoon geen zin! En hebben jullie Biseswar gezien tijdens de warming up! Wat een negatieve uitstraling heeft die lul, misschien dat daarom Feyenoord zo lamlendig aan het voetballen is. Bullshit .... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja ik had weer een beetje hoop, maar die is gelijk alweer de grond in geboord door die pupillen fout van Erwin Mulder |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Achabar voor Bakkal.. Cabral voor Schaken.. (zit achabar eigenlijk wel op de bank?) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We zoeken meteen de aanval. Dat is in ieder geval iets positiefs. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:21 schreef FEY-Esm het volgende:[..] Hahaha nice..:) Lijdensweg is net zoals dat jochie vroeger met die te grote oren, pukkels, beugel en een bril.. Dat jongetje dat dag in en dag uit gepest werd, maar toch altijd weer elke ochtend tussen de rest zat... Dan ben jij er 1 van die vele die nog nooit een beurt heeft gekregen zeker. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Van peppen had rood moeten hebben! KUT BLOM! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:28 schreef Wim2 het volgende:Maar: Als we tegen RkC verliezen, dan winnen we misschien wel weer tegen PSV. Daarna gaan we weer af tegen Utrecht en dan winnen we bij Twente. Dan weer goed dan weer slecht. Ups and downs, that the way of life with Feyenoord |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Dat is prima.
On-topic, Wat valt Indi me mee op de centrale positie! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Het begint er te komen! Steeds meer doelpogingen van Feyenoord. Kom op.
@Lijdensweg: Ga iemand anders dag verzieken. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou Clasie eruit halen.. |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:42 schreef Wim2 het volgende:Vlaar net over. [/zo wimpie het gaat goed met je cluppie???????????????????? nee hoor ben maar niet bang zo zielig ben ik niet |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
darwin
|
|
|
Bijna allemaal overschatte voetballers. Hopelijk is de financiƫle situatie snel weer op orde en kunnen we eer feyenoordwaardige voetballers kopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAA! Braber rood.
Kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
zwaar gestraft. geel had volstaan. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
KOM OP FEYENOORD! HET KAN NOG! HET KAN NOG! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
jezus wat een kutcorners weer vandaag. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
moet ik hier nou oprotten wimpie denk eens aan de wedstrijd utrecht ajax dan ben jij wel de laatste die je mond mag open trekken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat Clasie wat scherper is volgende week.. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Hallo, ga die vete ff uitvechten via PB's.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 13:54 schreef biba1970 het volgende:moet ik hier nou oprotten wimpie denk eens aan de wedstrijd utrecht ajax dan ben jij wel de laatste die je mond mag open trekken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Betekent nog niet dat jij hier wel met dat soort uitspraken mag komen. |
|
|
|