|
|
JanM
|
|
|
Niks gestolen, alleen hadden we het veel beter uit moeten spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: COME ON FEYENOORD!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
pffff een vrije trap op een hele goede positie voor RKC.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
eens kijken of mulder punten pakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
KOM OP FEYENOORD, HOU VOL! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Ze noemen dit een obsessie hoor?.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
was een angsthazen bij Feyenoord zeg... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We zijn er nog niet! Maar als we winnen: Hoezo gestolen overwinning? Wij hebben 16 doelpogingen gedaan tegenover de 4 van RkC. Een beetje geluk, maar gezien het spel beeld is er niets op af te dingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen 10 man moet je dit gewoon rustig uitspelen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
waatttt Mokotjo voor Guidetti????? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat klopt helemaal Esmee. Ik heb het al vanaf dag 1 niet in Mulder zien zitten! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat snap ik niet helemaal. Hij zal wel leeg zijn denk ik. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ehm, dag 1.. dat was zijn debuut in de Fjes.. bij Pannerden.. :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Of een publiekswissel hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Guidetti eruit omdat Koeman niet meer zo aanvallend hoeft te spelen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: wellicht. Maar hij is de beste man van het veld. En hij heeft ook nog lengte voor bij standaardsituaties. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ehm dag 1...... dat was dat ik hem bij Excelsior zag keepen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De ballenjongen is voor Feyenoord? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Natuurlijk is dit geen mooie overwinning. Maar er zijn ook zoveel wedstrijden waar het tegen zat. Een beetje geluk mag van mij wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet slim met 10 tegen 11 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Joeppie 3 punten..... en daar is gelukkig alles mee gezegd |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JOEPIE!!! FEYENOORD WINT! Maar laten we eerlijk blijven we zijn wel geholpen. Dus Koeman: Wordt boos op die jochies en dan weer knallen tegen pisvee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Blij met die 3 punten, maar ik vind ze gestolen op basis van de 2de helft. Die rode kaart vond ik belachelijk. Max geel. Guidetti MOTM. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk slecht gespeeld, maar ongelooflijk blij met de 3 punten.
Klasse goal van Guidetti!! |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Slechte pot, maar wel 3 punten. Volgende week weer een GOEIE wedstrijd en ook 3 punten! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gejuich van Koeman bij de 1-2, schitterend! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Maar echt erg blij zal koeman met dit spel niet zijn denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja dat is een mooie beleving bij hem..:) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: inderdaad. Hij sprong ook een paar keer uit zijn vel en volkomen terecht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Net als bij Gio en JP. Mooi. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Blij met die 3 punten, maar ik vind ze gestolen op basis van de 2de helft. Die rode kaart vond ik belachelijk. Max geel. Guidetti MOTM. +1 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Maargoed, we naderen twente op de ranglijst. Volgende week beter spelen. Maar soms heb je ook gewoon een beetje resultaat nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja prachtig maar als we volgende week zo ballen + de 2 daar opvolgende wedstrijden...0 punten voor ons en verschrikkelijke uitslagen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar wij zijn dit seizoen ook al genoeg benadeeld! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ja prachtig maar als we volgende week zo ballen + de 2 daar opvolgende wedstrijden...0 punten voor ons en verschrikkelijke uitslagen.. We spelen tegen voetballende teams onze beste wedstrijden... Hopelijk gaat PSV niet terugzakken ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. We hebben al vaak genoeg mede dankzij de scheidsrechter punten verloren, maar vandaag hebben we ze cadeau gekregen van Blom. Ik vind het lullig voor RKC, juist omdat wij ook al vaak aan die andere kant hebben gestaan. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hehe,3 volle punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We spelen tegen voetballende teams onze beste wedstrijden... Hopelijk gaat PSV niet terugzakken ;) Dat wel ,tegen AZ waren we ook de betere maar ja de uitslag he?Bij Ajax ook trouwens.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt. We hebben al vaak genoeg mede dankzij de scheidsrechter punten verloren, maar vandaag hebben we ze cadeau gekregen van Blom. Ik vind het lullig voor RKC, juist omdat wij ook al vaak aan die andere kant hebben gestaan. Hier heb je helemaal gelijk in T |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dik verdiend... rkc 1 kans...wat niet eens n kans is als mulder m gewoon oppakt.. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:04 schreef Quiroz het volgende:SCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETENSCHIETEN SCHIETEN SCHIETEN HAhahahahahahaha!!!!!
Dat is wel gelukt he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat wel ,tegen AZ waren we ook de betere maar ja de uitslag he?Bij Ajax ook trouwens.. Tegen AZ verdiende we meer, toen kregen we ook op een beslissend moment een zeer discutabele rode kaart. Voor Leerdam. Die pech hadden we toen, vandaag hadden wij geluk. |
|
|
|