BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 20 november 2011 - 23:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent' (Algemeen Dagblad)

alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 23:12   quote  deeplink  
Hoe kijken we hier tegenaan mensen??? Ik weet dat er een vuile oorlog aan de gang is, maar dit slaat alles. Ik geloof echt niet dat Cruijff dat gezegd heeft. Davids heeft vandaag een interview gegeven...hij keek naar onder en werd onrustig toen Joep Schreuder er verder op in ging. Dat is voor mij een teken dat ie glashard staat te liegen. Ten HaTe vertelde zijn verhaal via de radio bij Studio Voetbal en bevestigde dat Cruijff racistisch was richting Davids.

Ik heb echt het gevoel dat ze Cruijff willen breken en dat dit de laatste srohalm is. Alles word in het werk gesteld om Cruijff te verdrijven. Ik ga nu slapen met een enorm pestgevoel en word er morgen ook weer mee wakker. Wat gebeurd er in godsnaam met ons Ajax???? Ik ga KAPOT mensen...
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Het zou idd kunnen dat dit de laatste kaart is die Ten Have en Davids uitspelen om JC te breken (en laten we niet vergeten: Edgar heeft in het verleden vaker de racistische kaart gespeeld). Maar van de andere kant: JC was getergd en in de hoek gedreven en waarschijnlijk zwaar gefrusteerd. En dan is het niet uitgesloten dat hij dat heeft gezegd. En ALS hij het heeft gezegd dan, sorry JC, is het echt einde verhaal.
baco74
 baco74 - zondag 20 november 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:12 schreef alibabba het volgende:
Hoe kijken we hier tegenaan mensen??? Ik weet dat er een vuile oorlog aan de gang is, maar dit slaat alles. Ik geloof echt niet dat Cruijff dat gezegd heeft. Davids heeft vandaag een interview gegeven...hij keek naar onder en werd onrustig toen Joep Schreuder er verder op in ging. Dat is voor mij een teken dat ie glashard staat te liegen. Ten HaTe vertelde zijn verhaal via de radio bij Studio Voetbal en bevestigde dat Cruijff racistisch was richting Davids.

Ik heb echt het gevoel dat ze Cruijff willen breken en dat dit de laatste srohalm is. Alles word in het werk gesteld om Cruijff te verdrijven. Ik ga nu slapen met een enorm pestgevoel en word er morgen ook weer mee wakker. Wat gebeurd er in godsnaam met ons Ajax???? Ik ga KAPOT mensen...
Ik hoop echt niet dat ie dit gezegt heeft.
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 23:26   quote  deeplink  
Ik vrees van wel...
biba1970
 biba1970 - zondag 20 november 2011 - 23:28   quote  deeplink  
davids is een vieze vuile rat en niks anders durft een mens nog niet eens recht in de ogen te kijken arm vrouwtje van hem komende dagen.Zou die olcay gaan slaan als die zijn zin niet krijgt hahahaha achterbaks ventje lang leve cruijff
baco74
 baco74 - zondag 20 november 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:26 schreef romano het volgende:
Ik vrees van wel...
We zullen zien.
Niet goed te lullen maar ben erg benieuwd in welke toon en welke context dit dan (indien waar) gezegd zou zijn.
Mischien deed Davids wel net zo zielig als in het interview
en zei Johan wel "je moet nu niet gaan denken dat je hier zit omdat je zwart bent of zo...".
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Ik denk dat biba beter een valiumpje kan slikken en zijn bedje opzoekt
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

We zullen zien.
Niet goed te lullen maar ben erg benieuwd in welke toon en welke context dit dan (indien waar) gezegd zou zijn.
en zei Johan wel "je moet nu niet gaan denken dat je hier zit omdat je zwart bent of zo...".
Zou kunnen, baco, maar wie gaat hier uitsluitsel over geven? TenHave? Of een van die twee andere types uit de RvC? Ik bedoel: wat er nu ook gebeurt, JC is serieus beschadigd door deze beschuldiging. En er is geen enkele onafhankelijke bron die kan bevestigen of het klopt of niet.
alibabba
 alibabba - zondag 20 november 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Of zou het verdraaid zijn??? " Je zit hier alleen omdat je ZWAK bent "
Arac
 Arac - zondag 20 november 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Netjes bewaard sinds augustus (!!!) om op een strategisch moment te kunnen gebruiken. Ene meneer Ten Have, een NSB-er van de zuiverste soort, maakt evetjes binnen een paar maanden Cruijff en Ajax kapot.

En dan zijn er nog verraders die achter Ten Have/ Gaal staan!!!!
romano
 romano - zondag 20 november 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:33 schreef alibabba het volgende:
Leuk geprobeerd!!!
baco74
 baco74 - zondag 20 november 2011 - 23:36   quote  deeplink  
Ik mag het wel niet zeggen maar de gedachte bekruipt mij..........
Mischien heeft Cruijff Davids wel voorgedragen bij het aanstellen van de RvC omdat ie zwart is, dan heeft ie feitelijk gelijk :)
En een kale, en een bril en een vrouw,lijkt wel een commercial voor de landmacht.
........nee ik praat nu echt onzin.

Sorry mensen, ik hoop echt dat Johan dit niet gezegd heeft, anders moet ik toegeven dat Davids zich wel erg netjes heeft verwoord in het interview.
biba1970
 biba1970 - zondag 20 november 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:30 schreef romano het volgende:
Ik denk dat biba beter een valiumpje kan slikken en zijn bedje opzoekt
geen valium maar wel slapen pffffffffffffffff ik wordt er niet goed van sorry
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:33 schreef alibabba het volgende:
Whahahaahaha of zou hij VERDWAALD zijn....koekoek
baco74
 baco74 - zondag 20 november 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:36 schreef biba1970 het volgende:

[..]

geen valium maar wel slapen pffffffffffffffff ik wordt er niet goed van sorry
Truste biba, zet een emmertje naast je bed:))
Oceanu
 Oceanu - zondag 20 november 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:36 schreef baco74 het volgende:
Mischien heeft Cruijff Davids wel voorgedragen bij het aanstellen van de RvC omdat ie zwart is, dan heeft ie feitelijk gelijk :)
En een kale, en een bril en een vrouw,lijkt wel een commercial voor de landmacht.

Sorry mensen, ik hoop echt dat Johan dit niet gezegd heeft, anders moet ik toegeven dat Davids zich wel erg netjes heeft verwoord in het interview.
Netjes verwoord ?? Hij heeft het niet gezegd. Verder heb ik em geen enkele complete zin horen zeggen. Het was meer gestamel met veel uuhhh's. Zoals gewoonlijk. Schijtziek van die hele bende inmiddels. maar ja, t blijft toch je club he....
de kromme2
 de kromme2 - zondag 20 november 2011 - 23:49   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat ten Have en Davids dit verzinnen...

Ik kan me wel voorstellen dat JC zo pissig en getergd was dat hij dit heeft gezegd. Had ie natuurlijk niet moeten doen.
Maar laten we hier toch niet zo spastisch over doen en allemaal zo 'politiek correct' proberen te wezen.
Er worden wel eens mensen gekozen omdat dat een betere vertegenwoordiging van de achterban geeft, er wordt weleens de voorkeur aan een vrouw gegeven omdat dat de mix te verbetert enz. Idem met allochtone, met minder validen enz. Big deal. Dus misschien waren er twee kandidaten, ex top voetballers, een witte en een donkere jongen en gaf dat net de doorslag in Davids' voordeel. So what !

Dus als er al discriminatie in het spel was, is het in deze situatie gewoon positieve discriminatie geweest (bij Davids' aanstelling). Dat JC dat nu noemt is natuurlijk behoorlijk onder de gordel, maar vind ik op zich geen discriminatie.

Ik laat me graag overtuigen van het tegendeel, maar intussen sta ik achter JC en als jullie hem wegsturen dan willen wij hem bij Feyenoord zo hebben.
Hij heeft ons al eerder kampioen gemaakt en we kunnen wel een boegbeeld gebruiken ;-)
gonny
 gonny - zondag 20 november 2011 - 23:51   quote  deeplink  
dit zijn weer rand zaken, heeft er niets mee te maken wat er gebeurd is. ze gooien weer iets in de ring, en waar gaat het over?niet over het feit dat er ligt en dat is dat deze 4 mensen iets hebben gedaan waar de rest van ajax niet op de hoogte was.bedrog zo noem ik dit.
baco74
 baco74 - zondag 20 november 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:46 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Netjes verwoord ?? Hij heeft het niet gezegd. Verder heb ik em geen enkele complete zin horen zeggen. Het was meer gestamel met veel uuhhh's. Zoals gewoonlijk. Schijtziek van die hele bende inmiddels. maar ja, t blijft toch je club he....
Ik bedoel alleen te zeggen: Als Johan gezegd heeft wat het AD, meldt dan vind ik dat Davids zich nogal rustig heeft uitgelaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door baco74 --
de kromme2
 de kromme2 - zondag 20 november 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:36 schreef baco74 het volgende:

je praat helemaal geen onzin, zie mijn post. Het kan best zo gegaan zijn in het geval Davids. Het is toch prachtig als ook in de RvC de donkere jongens zich vertegenwoordigd voelen en dat er daarom een voorkeur was voor Davids. Daar is toch niks mis mee !?
Dat heet gewoon positieve discriminatie.

JC's opmerking is natuurlijk wel onder de gordel, maar op zich geen discriminatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 november 2011 door de kromme2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 november 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:51 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik bedoel alleen te zeggen: Als Johan gezegd heeft wat het AD meldt, dan vind ik dat Davids zich nogal rustig heeft uitgelaten.
Ik vind het zwak en natrappen naar J.C.....op het gevoel spelen van.....had hij nooit naar buiten toe moeten brengen.....maakt van hem zelf een slapjanus....
adriu
 adriu - zondag 20 november 2011 - 23:57   quote  deeplink  
een kat maak rare sprongen als die in de hoek word gedreven. of niet steven ten Haven??
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 00:00   quote  deeplink  
Je kan het ook anders lezen en wilde tijdens deze ledenraadvergadering niemand naast Davids zitten.....
Martijn82rm
 Martijn82rm - maandag 21 november 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Het zou kunnen dat dit gezegd is, maar niet in welke context. Je kunt van Cruijff niet zeggen dat hij een racist is. Met zijn foundation helpt hij jaarlijks vele mensen van verschillende afkomst en handicap. Zorgwekkender is dat dit nieuws nu naar buiten wordt gebracht, terwijl het in augustus afgespeeld zou hebben. Dit is natuurljk met een hele vervelende reden gedaan om de publieke opnine te veranderen. En dan vooral zeggen (ten Have) dat er niet over ajax gesproken moet worden maar wel dit soort berichten door de herenzelf verspreid mogen worden. Het is duidelijk dat deze RVC nooit geen vertrouwen meer bij de supporters zullen krijgenen beter op kunnen stappen.
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 00:04 schreef Martijn82rm het volgende:
Zorgwekkender is dat dit nieuws nu naar buiten wordt gebracht, terwijl het in augustus afgespeeld zou hebben. Dit is natuurljk met een hele vervelende reden gedaan om de publieke opnine te veranderen.
Ohw........Ik dacht vandaag tijdens de ledenraadvergadering.
Maar als dit naar zeggen tijdens een RvC-beleg in augustus is gebeurd,
begin ik in twijfel te trekken of het daadwerkelijk gezegt is.
Is dan ook zeker niet meer na te gaan en er waren behalve de RvC ook geen getuige die dit mee hebben gekregen...
Arac
 Arac - maandag 21 november 2011 - 00:21   quote  deeplink  
Cruijff is geen racist, dat staat als een paal boven water.

Kortom, gezegd of niet gezegd, dit is een moedwillige poging, op een strategisch moment, om Cruijff als enge racist te omschrijven voor monster uit te maken. Laat je toch niet belazeren door dat Have-tuig; Have is een glibber van de aller-, allerergste soort.

Stuur die enge nazistrateeg weg aub. Straks gaat-ie verkondigen dat Johan de spil is in een groot pedofielennetwerk, die man gaat over lijken.
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Youp v/h Hek op Twitter........Cruijff:"Sjaak is ook Swart!"
Lees ook op twitter:
de uitspraken van Cruijff jegens Davids op band staan.......appeltje voor de do....eh.....voor als we iets dom gedaan hebben.
Laat maar komen die 'Ten Have Tapes'...iemands uitspraken gebruiken om je eigen misstanden in de luwte de duwen.
Zo gaan we na het eerst opschorten van een besluit tot stemming,
nog meer om de daadwerkelijke foute beslissing (om Van Gaal aan te stellen) heen draaien.
Het laatste had nooit (op die manier) mogen gebeuren.
koosie kauwgum
 koosie kauwgum - maandag 21 november 2011 - 00:26   quote  deeplink  
Waarschiinlijk heeft Cruijff hier mee willen zeggen dat zijn gedraai en gedoe niet waardig zijn om in de rvc te zitten en dat zijn enigste verdienste is dat hij zwart is.
Ieder vekeerd woordje wordt aangegrepen om Johan Cruijff in een verkeerd daglicht te stellen.Hij is zeker geen racist.Zwak maar misschien wel dodelijk voor Cruijff.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 09:05   quote  deeplink  
BULLSHITTT!

Bryan Roy: 'ik ben nog zwarter dan Edgar'

Roy is een hele goede vriend van Dhr. Cruijff en dus kan dit never nooit niet waar zijn.

Echter, is dit helemaal geen racisme..
Het zou racisme geweest zijn als hij dit had gezegd: 'je zit er niet in omdat je zwart bent'
Stanley
 Stanley - maandag 21 november 2011 - 09:06   quote  deeplink  
Hahahahahaha ik kom niet meer bij van het lachen.

Onze agressieve bullterriër Davids die als een mietje zo timide plotseling suggereert dat er sprake is geweest van racisme in de RVC...

Nou is het toevallig zo dat wij in een extreem hypocriet land wonenen waar niet de waarheid, openheid en oprechtheid regeert, maar DE POLITIEKCORRECTHEID!

Dus welke ulieme kaart moet je als slimme achterbakse hufter(s) spelen op het moment dat het hele stadion je 90 minuten lang heeft uitgekotst en de publieke opinie zich tegen je keert....

Precies, de racisme kaart.

Hoezo willen ze Cruijff aan boord houden? Ze zijn continu bezig om hem te frustreren in de hoop dat hij wegloopt want dat beeld is er van hem gecreëerd de laatste jaren, maar dat lukt niet.

Als de kale hufter nu nog niet wordt weggestuurd, dannnnn....dan moeten wij hem zelf maar wegsturen ;-)

Het mag, kan en zal niet gebeuren dat Cruijff slachtoffer wordt van een stelletje hufters die helemaal niets met Ajax ophebben.

Was Davids ook niet transfervrij bij Ajax weggegaan omdat hij zich gediscrimineerd voelde omdat Blind en de Boer meer verdienden dan de donkere jongens bij Ajax?
Stanley
 Stanley - maandag 21 november 2011 - 09:12   quote  deeplink  
De sluwe hand van Ten Have ... He psst Edgar als jij nou eens laat lekken dat er gediscrimineerd is geweest richting jouw persoontje. Dan schakelen we dat miezerige rooie ventje van ehhhh, hoe heet hou ook alweer? A A Aron, Arnoud, nee Arno Vermeulen in die dan zogenaamd mij heeft gebeld onder het mom van joh.... zeg het nou gewoon wat er is gezegd want anders gaat het zo'n eigen leven leiden.. ( en dat willen jullie toch niet, he dat willen jullie toch niet, Steven hahahaha geniaal plan Steven)

Vervolgens kunnen we gewoon het zo spelen dat we hier zelf héééél erg mee zitten en dat we het zelf ook helemaal niet naar buiten haddden willen brengen, maarja die journalisten die bleven maar bellen en aandringen... Tja en toen konden wij het niet langer voor ons houden....

" Toen moesten wij wel".

Nou het enige dat Ten Have en onze brada Edgar moeten doen is oprotten. Met Cruijff of Zonder Cruijff. Met van Gaal of zonder van Gaal.

Voor hen kan geen plek meer zijn binnen Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Stanley --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 21 november 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Elders al gepost maar kennelijk in the wrong topic:

Die hele beschuldiging richting Cruijff stinkt aan alle kanten.

- Waarom praten Been jr. en Coronel over een harde maar faire vergadering, terwijl Cruijff dit zou hebben gezegd?

- Waarom enkel via de NOS 'wereld'kundig maken, terwijl alle media aanwezig waren?

- Mocht deze opmerking eerder zijn gedaan, waarom wachten?

- Waarom is dit niet aan de X aantal verzoeningscomissies gemeld of aan de ledenraad? Als ze dit gedaan hadden dan had het natuurlijk veel eerder naar buiten gekomen.

Maar goed, ik ben er helemaal klaar mee. De club is ziek en wordt met de dag verder te tering ingetrokken. En dit allemaal door een groepje RvC die niet eens normaal kunnen communiceren, laat staan het bestuur controleren en hier en daar adviseren.
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Dit laat wel weer zien dat ze absoluut niet bereid zijn om met Cruijff samen te werken want waarom breng je zoiets dan naar buiten en dan ook nog eens zo vaag door geen namen te noemen. Daar zit een intentie achter anders doe je dat niet.
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Ik denk dat hij dat ook gezegd heeft maar of het einde verhaal is weet ik niet. Het is in ieder geval niet erg handig geweest en het kan invloed hebben op de stemming op de 28e.
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:30 schreef baco74 het volgende:

[..]

We zullen zien.
Inderdaad context is heel belangrijk. Want het zal niet voor het eerst zijn dat er halve waarheden worden gesproken....
de kromme2
 de kromme2 - maandag 21 november 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 09:06 schreef Stanley het volgende:
Hahahahahaha ik kom niet meer bij van het lachen.

Onze agressieve bullterriër Davids die als een mietje zo timide plotseling suggereert dat er sprake is geweest van racisme in de RVC...

Nou is het toevallig zo dat wij in een extreem hypocriet land wonenen waar niet de waarheid, openheid en oprechtheid regeert, maar DE POLITIEKCORRECTHEID!

Dus welke ulieme kaart moet je als slimme achterbakse hufter(s) spelen op het moment dat het hele stadion je 90 minuten lang heeft uitgekotst en de publieke opinie zich tegen je keert....

Precies, de racisme kaart.

Hoezo willen ze Cruijff aan boord houden? Ze zijn continu bezig om hem te frustreren in de hoop dat hij wegloopt want dat beeld is er van hem gecreëerd de laatste jaren, maar dat lukt niet.

Als de kale hufter nu nog niet wordt weggestuurd, dannnnn....dan moeten wij hem zelf maar wegsturen ;-)

Het mag, kan en zal niet gebeuren dat Cruijff slachtoffer wordt van een stelletje hufters die helemaal niets met Ajax ophebben.

Was Davids ook niet transfervrij bij Ajax weggegaan omdat hij zich gediscrimineerd voelde omdat Blind en de Boer meer verdienden dan de donkere jongens bij Ajax?
Je slaat de spijker helemaal op de kop !
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 november 2011 - 23:32 schreef romano het volgende:

[..]

Zou kunnen, baco, maar wie gaat hier uitsluitsel over geven? TenHave? Of een van die twee andere types uit de RvC? Ik bedoel: wat er nu ook gebeurt, JC is serieus beschadigd door deze beschuldiging. En er is geen enkele onafhankelijke bron die kan bevestigen of het klopt of niet.
Het zou op band staan
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 10:03   quote  deeplink  
En weer een episode of the Ajax-story!!!! Een never ending story!! Dacht dat GTST een kut-programma was, maar dit overruled alles! Kap eens met dat negatieve gezeik tegen elkaar en ga godverdomme werken waarvoor je bent aangesteld!!! Onze club zakt alleen maar verder de tering in, maar allen vinden ze het belangrijker om hun mankementen over de ander naar buiten te brengen!!! Ga SAMENWERKEN, stelletje drollen!!
ton kuys
 ton kuys - maandag 21 november 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Wat is het probleem ?
Hij is toch zwart, dat ziet iedereen.
Wat je niet ziet is erger, het is een smerige leugenachtige rat.
Guyt
 Guyt - maandag 21 november 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Idd hij is toch zwart.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 10:12   quote  deeplink  
Hoe bedoel je, een interview zo brengen dat het uiteindelijk heel anders gaat!! Schandalig, deze vertoning!!!

Oceanu
 Oceanu - maandag 21 november 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Het zou in augustus gebeurd zijn !! En dan nu er pas mee komen ?? Sluw en smerig is het. Net als de column van van Nijnatten in het AD vandaag. Beticht Cruyff van vriendjespolitiek en een eenzijdig verhaal maar ondertussen zegt ie niks over de rest. Objectiviteit, wat is dat ??
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Cruijff komt vandaag met verklaring. Ben benieuwd!

http://www.nu.nl/sport/2673370/cruijff-komt-met-verklaring-vermeend-racisme.html
roodwithartje
 roodwithartje - maandag 21 november 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Davids, Heintje davids is het ,bezorgd altijd een rel slaat vrouwen ,voelt zich altijd te min wees dat dan ook stap fijn op Edgar Davids.
Van de harde kern mag je alleen Ajax bekijken voor de TV. De toekomst Edgar je heb bij Ajax geen toekomst!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 10:16 schreef Oceanu het volgende:
Het zou in augustus gebeurd zijn !! En dan nu er pas mee komen ?? Sluw en smerig is het. Net als de column van van Nijnatten in het AD vandaag. Beticht Cruyff van vriendjespolitiek en een eenzijdig verhaal maar ondertussen zegt ie niks over de rest. Objectiviteit, wat is dat ??
Kijk bovenstaand filmpje. Het was nooit die kant opgegaan, maar alles moest ineens met veel meer oorlogstaal! Begin steeds meer te denken dat de media de grootste spil is in dit hele gebeuren!
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Davids: Wij denken dat we met de juiste personen de structuur en rust kunnen brengen.

Dat is net alsof een pyromaan bezig is een huis in de fik te steken en terwijl ie bezig is zegt ie dat ie rust en structuur in het huis komt brengen.
niekie
 niekie - maandag 21 november 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Edgar Davids terug naar de kleuter school. Zielig joch. Durft de interviewer niet een in de ogen te kijken als hij dit zegt. Leugenaar eerste klas. En Ten Have die kan liegen alsof het gedrukt staat. Beste Raad van Commissarissen, hou de eer aan jezelf, doe een stap terug en laat Johan en de zijne de ingeslagen weg af maken. Hoelang denken de RVC leden in godsnaam dit spelletje vol te houde. En ja, beste RVC'ers hoogmoed komt na de val. En vallen gaan jullie, heel hard!! Want wij alle AJAX lovers zijn voor Johan en daar kan niets en niemand iets aan veranderen.
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 10:12 schreef amsterdammer113 het volgende:
Hoe bedoel je, een interview zo brengen dat het uiteindelijk heel anders gaat!! Schandalig, deze vertoning!!!

[ filmpje ]
Wat is dit voor geregisseerd zooitje! Zielige vertoning.
De Meer
 De Meer - maandag 21 november 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Die Davids is word gebruikt om de coup uit te voeren en ten Hage is de opdrachtgever.
Davids je hebt altijd al laten zien dat je zwak bent en voor problemen hebt gezorgd. hier een aantal feitjes:
Kapot maken van de Kabel.... Ruzie op het EK 96 met Hiddink... en ga zo maar door! Wat doet hij eigenlijk in de Rvc?
Hij is een straatrat en daar hoort hij ook thuis!

Ik ben ook zwart, maar ik weet heel goed wanneer er word gediscrimineerd en dit klopt van geen kanten.

Ik heb soms ook mijn twijfels aan Cruyff, maar dan meer om hoe hij bepaalde zinnen formuleerd.

Aan zijn visie twijfel ik helemaal niet.
Hij was al bezig om Ajax weer naar de top te brengen.
Kijk wat hij met Barcelona heeft gedaan!
Ten Hage en crew opkrasse!

En Laat Cruyff de geest van De Meer in alle rust weer terugbrengen!!

Gegroet een oude Ajaxcied!
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Davids opzouten en snel ook anders zal ik je eens een paar racistische tikken op je neus geven
Ten Have opzouten
Coronel opzouten (lidmaatschap afnemen)
Romer opzouten
Olfers achter de ramen

viva JC

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent'

0.0184860