|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 10:37 schreef De Meer het volgende:Die Davids is word gebruikt om de coup uit te voeren en ten Hage is de opdrachtgever. Davids je hebt altijd al laten zien dat je zwak bent en voor problemen hebt gezorgd. hier een aantal feitjes: Kapot maken van de Kabel.... Ruzie op het EK 96 met Hiddink... en ga zo maar door! Wat doet hij eigenlijk in de Rvc? Hij is een straatrat en daar hoort hij ook thuis! Ik ben ook zwart, maar ik weet heel goed wanneer er word gediscrimineerd en dit klopt van geen kanten. Ik heb soms ook mijn twijfels aan Cruyff, maar dan meer om hoe hij bepaalde zinnen formuleerd. Aan zijn visie twijfel ik helemaal niet. Hij was al bezig om Ajax weer naar de top te brengen. Kijk wat hij met Barcelona heeft gedaan! Ten Hage en crew opkrasse! En Laat Cruyff de geest van De Meer in alle rust weer terugbrengen!! Gegroet een oude Ajaxcied! Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 10:37 schreef De Meer het volgende:Die Davids is word gebruikt om de coup uit te voeren en ten Hage is de opdrachtgever. Davids je hebt altijd al laten zien dat je zwak bent en voor problemen hebt gezorgd. hier een aantal feitjes: Kapot maken van de Kabel.... Ruzie op het EK 96 met Hiddink... en ga zo maar door! Wat doet hij eigenlijk in de Rvc? Hij is een straatrat en daar hoort hij ook thuis! Ik ben ook zwart, maar ik weet heel goed wanneer er word gediscrimineerd en dit klopt van geen kanten. Ik heb soms ook mijn twijfels aan Cruyff, maar dan meer om hoe hij bepaalde zinnen formuleerd. Aan zijn visie twijfel ik helemaal niet. Hij was al bezig om Ajax weer naar de top te brengen. Kijk wat hij met Barcelona heeft gedaan! Ten Hage en crew opkrasse! En Laat Cruyff de geest van De Meer in alle rust weer terugbrengen!! Gegroet een oude Ajaxcied! Helemaal mee eens |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 10:04 schreef ton kuys het volgende:Wat is het probleem ? Hij is toch zwart, dat ziet iedereen. Wat je niet ziet is erger, het is een smerige leugenachtige rat. je hebt helemaal gelijk tonnie |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Ja inderdaad hij is zwart So what?? Hij is nog lelijk ook! Hij is gewoon pissed omdat ik Olcay doe ;) |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
davids hahahahahahahahahahahaha opzouten je bent niks helemaal niks en dat zit in de rvc schandalig en dat dropje gaat onze CRUIJFF tegen spreken weg met die mafketel en ja johnqqqq een paar tikken op die grote neus van hem dat verdiend die en dan ZO zielig voor de camera verschijnen |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Mijn god, dat interview is echt nog veel slechter dan hetgeen gisteren was uitgezonden. Ik had wel gezien dat er in geknipt was, maar dat het zo belabberd ging, wist denk ik niemand.
Een RvC moet volgens mij bestaan uit verstandige mensen die verstandige of nuttige taal spreken. Daar heeft Davids niets in te zoeken wat mij betreft. Prima voetballer geweest, altijd van genoten, maar dit is echt te hoog gegrepen voor de pitbull. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 10:59 schreef Oceanu het volgende:Mijn god, dat interview is echt nog veel slechter dan hetgeen gisteren was uitgezonden. Ik had wel gezien dat er in geknipt was, maar dat het zo belabberd ging, wist denk ik niemand. Een RvC moet volgens mij bestaan uit verstandige mensen die verstandige of nuttige taal spreken. Daar heeft Davids niets in te zoeken wat mij betreft. Prima voetballer geweest, altijd van genoten, maar dit is echt te hoog gegrepen voor de pitbull. Ik vind dit dus heel erg!!! Een NOS wat een publieke zender is zit Davids gewoon te soufleren en stookt dus in deze zaak. Waar bemoeien die gasten zich mee. Ze horen onafhankelijk te zij. Ik ga 20 jaar naar Ajax maar ik beloof je bij deze. Wanner deze hele engne mensen inclusief van Gaal bij onze club aan de macht blijven dan zet ik NOOIT een stap meer in de Arena zolang deze slangen er zitten!!!! |
|
|
|
|
fanajax
|
|
|
Johan Cruijff heeft op 18 juli twee van zijn medecommissarissen bij Ajax zwaar beledigd. Het was in de telefonische vergadering, vastgelegd op tape, waarin zijn directiekandidaat Tscheu la Ling werd afgeserveerd.
© anp
© anp
© epa Tegen Edgar Davids zei Cruijff dat de voetballer louter 'vanwege zijn huidskleur' tot commissaris was benoemd. Voorts voegde hij hem toe dat hij 'nooit iets bijgeleerd' had omdat hij nooit aan de Johan Cruijff University had gestudeerd.
Arno Vermeulen, chef voetbal en commentator bij de NOS, meldde gisteravond in Studio Voetbal dat Cruijff tegen Davids zou hebben gezegd: 'Je zit hier alleen maar omdat je zwart bent'.
Tegen Marjan Olfers, eveneens commissaris, zei Cruijff dat ze alleen maar benoemd was omdat ze vrouw is. Aan deze opmerkingen refereerde Davids gisteren na afloop van de ledenvergadering, waarin hij nogmaals vernederd zou zijn door Cruijff, nu als 'verrader' van ex-voetballers.
RvC-voorzitter Steven ten Have reageerde gisteravond verrast op het uitlekken van de exacte teksten. 'Maar dit kan en wil ik niet ontkennen.'
Advocate Marjan Olfers, die zelf beledigd werd, ging verder dan haar voorzitter. 'Ik vind de manier waarop ik werd beledigd van een andere orde dan hoe Edgar aangesproken werd. Als je een sporter in negatieve zin aanspreekt op zijn huidskleur, dan komt dat dubbel hard aan.'
Davids zei gisteren in een interview met de NOS dat bij Ajax soms normen worden overgeschreden. 'Meestal blijft het binnen de perken. Soms gaat men over de schreef, tot racistisch aan toe. Ook binnen de raad van commissarissen. Ik ben daarvan geschrokken.'
Ten Have: 'Wat Edgar heeft gezegd is de waarheid. Die uitspraak is helaas waar', aldus Ten Have, die nota bene 'inbelde' in de uitzending. 'Tijdens die vergadering heb ik overwogen om iemand te schorsen. Ik heb opgeroepen tot discipline.'
Hij zei ook dat Davids naar buiten kwam met zijn onthulling nadat hij net uit een vergadering kwam waarin 'hij was getergd en geïntimideerd tot op het bot op een onfatsoenlijke manier'. 'Davids heeft het vanmiddag allemaal nog netjes gezegd en verwoord', aldus Ten Have. (Redactie) 21/11/11 07u05 http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043481/2011/11/20/Cruijf-tegen-Davids-Je-zit-hier-alleen-omdat-je-zwart-bent.dhtml hiermee gaat hij echt over de schreef, dit zeg je niet en zeker niet om een vriendje aan een baan te helpen. Ling ik was hem allang vergeten als Ajaxiet wat heeft hij de laatste 20 jaar voor Ajax gedaan.
5 nieuwe RVCers een nieuw bestuur allen met een rood wit hart, mensen met grote visies en kleine ego's zodat deze machtstrijd eindelijk stopt. Mensen die wel bereid zijn tot samenwerking, die willen luisteren naar een ander en zeker naar de supporters. die maar een ding willen iedereen weer trots op Ajax. Ajax positief in de pers.
we zijn de risee van de wereld op voetbalgebied op dit moment terwijl we een club hebben met een prachtige historie waar we trots op zijn.
Welke Ajaxied is er trots op dit machtspelletje? Ik niet ik schaam me diep voor wat er nu gebeurd, wie er ook gelijk heeft, wie wat gezegd heeft. waar zijn de normen en waarden van de gehele top van Ajax.
Dit is ZIEK. ik wil met deze top niets en dan ook niets te maken hebben, ik zou er mee geinfecteerd kunnen raken en op deze manier wil ik niet met mijn medemensen omgaan.
Hoezo verruwing van de samenlevening, als zelfs de iconen van deze wereld alle fatsoennormen overschrjden en er spraken is van een zeer lage beschaafdheid van de grote top van mijn Ajax, hoe leggen ze dan aan de supporters uit dat ze zich overal netjes dienen te gedragen, geen spreekkoren met een kwetsbaar karakter.
Zorg dat bij elk duel de club trots op je kan zijn. en dan dit als voorbeeld.
Top van Ajax zorg er voor dat wij weer trots op jullie kunnen zijn. Neem je verantwoording en neem een voorbeeld aan je supporters die wel weten wat fatsoen is.
of gaan we terug naar de jaren eind 80 begin 90. Ajax mocht in begin jager 90 de eerste europeese wedstrijden niet eens in eigen huis spelen, diende er uitgeweken te worden naar andere stadions wegens een incident die Ajax toen ook een zeer negatieve naam gaf.
Ik wil mijn Ajax terug met een fatsoenlijke leiding. dan komt het in het veld ook weer goed. Goed voorbeeld doet goed volgen. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:11 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vind dit dus heel erg!!! Een NOS wat een publieke zender is zit Davids gewoon te soufleren en stookt dus in deze zaak. Waar bemoeien die gasten zich mee. Ze horen onafhankelijk te zij. Ik ga 20 jaar naar Ajax maar ik beloof je bij deze. Wanner deze hele engne mensen inclusief van Gaal bij onze club aan de macht blijven dan zet ik NOOIT een stap meer in de Arena zolang deze slangen er zitten!!!! Ik weet niet zo zeker of dit de NOS is of de RvC die dit regisseert (of samen), maar het is wel echt schandalig hoe hier de discriminatie -kaart gespeeld wordt. Schan-da-lig ! En die Jack van Gelder en Jan Mulder (en de rest) trapten er he-le-maal in gisteren !
Ook frappant dat de NOS dit eerst op hun website plaatst en het er na 15 minuten weer afhaalt. Iemand - een Cruyff loyalist- heeft dit waarschijnlijk geplaatst en is vervolgens teruggefloten.
Het is echt een soap zeg dit. Ongelooflijk !!
Het maakt JC alleen maar sterker. Geweldig. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
De NOS hoort idd onafhankelijk te zijn maar dan moet je vooral Arno Vermeulen neerzetten die nog nooit iets positiefs over Ajax heeft gezegd. Wat een weggooier is dat zeg. Volgende stap zal wel Leo Driessen zijn als vaste commentator of zo. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Wat me opvalt is dat AFCA.nl continu mensen als Ling, Been, Molenaar en Henrichs in een verkeerd daglicht probeert te zetten door steeds met verwijten aan hun adres te komen, terwijl er geen woord gerept word over de bedriegelijkheden van de RvC met als hoofdrol Edgar Davids. Dat is toch wel zo klaar als een klontje. Wel consequent blijven! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Is maar een idee hoor, maar is AFCA.nl niet een site van de fans die half jaren 90 dachten: Ik ben voor Ajax want die winnen. Nogmaals, ik weet het niet hoor, maar het zou kunnen verklaren waarom zij pro-Van Gaal en Davids zijn. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:41 schreef Oceanu het volgende:Is maar een idee hoor, maar is AFCA.nl niet een site van de fans die half jaren 90 dachten: Ik ben voor Ajax want die winnen. Nogmaals, ik weet het niet hoor, maar het zou kunnen verklaren waarom zij pro-Van Gaal en Davids zijn. AFCA.nl is een website van fanatieke aanhangers van Ajax. Deze zijn pro-Cruijff maar hebben niets met eigenheimers en gasten die alleen voor eigen gewin bij Ajax zitten! Zoals dus een Coronel, Henrichs, Been en toendertijd ook v.d. Boog e.d.! |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] AFCA.nl is een website van fanatieke aanhangers van Ajax. Deze zijn pro-Cruijff maar hebben niets met eigenheimers en gasten die alleen voor eigen gewin bij Ajax zitten! Zoals dus een Coronel, Henrichs, Been en toendertijd ook v.d. Boog e.d.! Je vergeet van Gaal (waarom begon ie pas in juli 2012?) en Davids (opper eigenheimer) te noemen.
Wat is nou de intentie van van Gaal om opeens bij Ajax te beginnen? Wilde nooit meer aan zo'n klus beginnen. |
|
|
|
|
fanajax
|
|
|
en nu het laatste nieuws
Johan Cruijff zou toch open staan voor een samenwerking met Louis van Gaal bij Ajax. De Ajax-top wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen.
Dat meldt De Telegraaf vandaag. Volgens de krant is er een opening in de impasse omdat zowel Cruijff als Van Gaal open zou staan voor samenwerking.
Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal. Cruijff zou het vooral te doen zijn om de hervorming van de jeugdopleiding.
Beste mensen Ook Steven ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, zinspeelde daar eerder op de dag al op. Hij gelooft nog steeds in een combinatie van Louis van Gaal en Johan Cruijff. 'We willen aan het werk met de beste mensen. Iedereen moet nu professioneel zijn, Ajacied zijn. De supporters vragen dat van ons.'
Hij voorziet daarbij een wat andere rol voor Cruijff, die nu zitting heeft in de rvc. 'Daar voelt hij zich geloof ik niet zo gelukkig. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.'
Twee iconen Ten Have formuleerde zijn standpunt op de volgende manier: 'Er hoeft niet gekozen te worden. We willen met twee iconenen van de club verder. Van Gaal als algemeen directeur, Cruijff in een wat andere rol. Daarop hebben we ingezet en ik geloof dat we daarvoor brede steun krijgen. De organisatie heeft daar behoefte aan. Ook Michael van Praag bijvoorbeeld zei dat we daarover door moeten praten.'
Verzoening Een verzoening met de overige leden van de RvC lijkt er echter absoluut niet in te zitten, zo viel op te maken uit de uitspraken van Cruijff vandaag. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan. (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043500/2011/11/21/Cruijff-ziet-toch-opening-voor-samenwerking-met-Van-Gaal.dhtml |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:50 schreef Kane het volgende:[..] Je vergeet van Gaal (waarom begon ie pas in juli 2012?) en Davids (opper eigenheimer) te noemen. Wat is nou de intentie van van Gaal om opeens bij Ajax te beginnen? Wilde nooit meer aan zo'n klus beginnen. Weet je, het boeit me allemaal geen kloot op dit moment! De hele situatie bij Ajax is 1 grote soap! Ik ben er even helemaal klaar mee! Niet met mijn ploeg, maar met dat gezeik!!
Moet je eens kijken hoeveel topics hierover zijn geopend sinds dit gezeik de overhand heeft genomen. Voetbal lijkt ineens bijzaak geworden te zijn! Morgen wacht de belangrijke CL-wedstrijd tegen Lyon en in plaats van dat wij ons daarop voorbereiden hebben we het over een stel nono's die onze club naar de tering helpen!! We zijn het lachertje geworden van Nederland! Laat die gasten eens kijken naar welke negatieve drama dit heeft op Ajax! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:52 schreef fanajax het volgende:en nu het laatste nieuws Johan Cruijff zou toch open staan voor een samenwerking met Louis van Gaal bij Ajax. De Ajax-top wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Volgens de krant is er een opening in de impasse omdat zowel Cruijff als Van Gaal open zou staan voor samenwerking. Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal. Cruijff zou het vooral te doen zijn om de hervorming van de jeugdopleiding. Beste mensen Ook Steven ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, zinspeelde daar eerder op de dag al op. Hij gelooft nog steeds in een combinatie van Louis van Gaal en Johan Cruijff. 'We willen aan het werk met de beste mensen. Iedereen moet nu professioneel zijn, Ajacied zijn. De supporters vragen dat van ons.' Hij voorziet daarbij een wat andere rol voor Cruijff, die nu zitting heeft in de rvc. 'Daar voelt hij zich geloof ik niet zo gelukkig. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.' Twee iconen Ten Have formuleerde zijn standpunt op de volgende manier: 'Er hoeft niet gekozen te worden. We willen met twee iconenen van de club verder. Van Gaal als algemeen directeur, Cruijff in een wat andere rol. Daarop hebben we ingezet en ik geloof dat we daarvoor brede steun krijgen. De organisatie heeft daar behoefte aan. Ook Michael van Praag bijvoorbeeld zei dat we daarover door moeten praten.' Verzoening Een verzoening met de overige leden van de RvC lijkt er echter absoluut niet in te zitten, zo viel op te maken uit de uitspraken van Cruijff vandaag. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan. (Redactie) http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043500/2011/11/21/Cruijff-ziet-toch-opening-voor-samenwerking-met-Van-Gaal.dhtml Dat is niet het laatste nieuws. Is vannacht al ergens gepost op het forum in 1 van de tientallen topics over dit gezeik!!! |
|
|
|
|
fanajax
|
|
|
quote: Op maandag 21 november 2011 - 11:41 schreef Oceanu het volgende: Is maar een idee hoor, maar is AFCA.nl niet een site van de fans die half jaren 90 dachten: Ik ben voor Ajax want die winnen. Nogmaals, ik weet het niet hoor, maar het zou kunnen verklaren waarom zij pro-Van Gaal en Davids zijn.
Wat maakt het uit dat mensen half jaren 90 fan van Ajax zijn geworden. Ik ben zelf half jaren 70 fan geworden (ik was toen 11) als ze dat nog steeds zijn zijn ze na 15 jaar echt wel fan |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Cruijff gaat morgen in zijn column verder in op de 'racistische uitlating'
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/10968367/__Cruijff_morgen_over_racisme__.html?sn=telesport
Volgens Cruijff moet die opmerking echter in een andere context worden gezien.
En dat geloof ik ook. Punt één Cruijff is geen racist. Vraag maar aan Roy. En punt twee het beweren dat iemand in een commissie zit omdat ie zwart is, is op zich geen racisme maar een mening. Dat zal hopelijk duidelijker worden morgen. Racisme is iets anders. Dan gaat het er om of je een bepaald ras inferieur ziet ten opzichte van je eigen ras. Daar is helemaal geen sprake van. Ik denk dat Cruijff alleen op een ongelukkige wijze (Cruijff eigen)kenbaar wilde maken dat die commissarissen niet op hun plek zitten vanwege het ontbreken van de juiste kennis en dat wellicht ras en geslacht een rol hebben gespeeld bij hun benoeming. |
|
|
|
|
fanajax
|
|
|
Onze beste voetballer is slechtste bestuurder
Cruijff zelf hoeft ook niet weg. Je zou wel gek zijn om hem weg te jagen. Maar Cruijff doet net of ze hem wel weg willen hebben. Daar heeft hij baat bij. Hij schept het beeld van zichzelf als de Vader aller Voetballers. De rest van de wereld haat voetballers en ex-voetballers, zo doet hij het voorkomen. Chris van NijnattenCOLUMN
Van al zijn voorstellingen beleefde Circus Cruijff gisteren op het parkeerdek van de Arena zijn slechtste matinee. De beste voetballer die we ooit hebben gehad, is ook de slechtste bestuurder die ik ooit heb gezien.
Hij wil samen met zijn vrienden de alleenheerschappij over de Toekomst en de Arena, maar heeft geen andere argumenten dan dat zijn vrienden er de baas moeten worden. Daarom heeft hij het inmiddels weerzinwekkende conflict bij Ajax teruggebracht tot een oorlog tussen ex-voetballers en de rest van de wereld.
'Deze jongens laat ik niet beledigen, dat accepteer ik nooit.' Woorden van deze strekking riep hij in de talloze microfoons die hem voorgehouden werden. Hij zal altijd zijn jongens beschermen, dat gevoel moesten we krijgen. En daarom moeten ze hem bij Ajax in ere houden en moeten die andere vier commissarissen oprotten. Cruijff is er voor de voetballers en de rest mag dat beeld niet verzieken.
Hij wil zijn beleid op De Toekomst niet door Louis van Gaal naar de filistijnen geholpen zien worden. Alsof Van Gaal dat zou willen. Wat een onzin allemaal. Het is een verzonnen oorlog. Cruijffs bij de Ajax-opleiding ingezette beleid wordt niet aangetast, 'zijn' trainers hoeven niet weg, op een paar onbekende incapabele types na.
Cruijff zelf hoeft ook niet weg. Je zou wel gek zijn om hem weg te jagen. Maar Cruijff doet net of ze hem wel weg willen hebben. Daar heeft hij baat bij. Hij schept het beeld van zichzelf als de Vader aller Voetballers. De rest van de wereld haat voetballers en ex-voetballers, zo doet hij het voorkomen.
En dat zegt hij, de man die in de laatste tien minuten van de ledenvergadering Edgar Davids een 'verrader' van de voetballers zou hebben genoemd. Voor de duidelijkheid, Davids is een ex-voetballer, een ex-Ajacied.
Maar hij zit niet, zoals bijvoorbeeld Bryan Roy en Keje Molenaar, in het peloton van Johan Cruijff. En dan hoor je er niet bij. Zo simpel zit de wereld in elkaar van iemand die Ajax over wil nemen. Het is onderhand te treurig om er om te gaan lachen. (Chris van Nijnatten) 21/11/11 09u47 http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3044001/2011/11/21/Onze-beste-voetballer-is-slechtste-bestuurder.dhtml en hier is alles mee gezegd ( geen cruijff fan meer, alle 5 hebben ze op dit moment mij de lol van Ajax ontnomen heel hartelijk bedankt 4 heren en 1 dame)
hopelijk de 12de december alles nieuw. |
|
|
|
|
noblesseoblige
|
|
|
Onder welke omstandigheden zou deze uitspraak gedaan zijn. Overigens ben ik van mening dat de heer Davids over onvoldoende kennis en vaardigheden beschikt om deel uit te maken van een raad van commissarissen in het algemeen en die van ajax in het bijzonder. Dit geldt overigens ook voor vaardigheden van de heer Cruijf en zijn kennis over juridische structuren. De voetbal kennis van de heer Cruijf staat buiten elke discussie. Om de heer van Gaal naast - boven de heer Cruijf te stellen op voetbal technisch gebied geeft overigens aan dat de personen welke tot deze beslissing zijn gekomen volledig wereld vreemd zijn op voetbal en relationeel gebied. Iedereen weet dat de relatie tussen de heer Cruijf en de heer van Gaal zich verhoudt tot dag en nacht. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 11:52 schreef fanajax het volgende:en nu het laatste nieuws Johan Cruijff zou toch open staan voor een samenwerking met Louis van Gaal bij Ajax. De Ajax-top wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen. Dat meldt De Telegraaf vandaag. Volgens de krant is er een opening in de impasse omdat zowel Cruijff als Van Gaal open zou staan voor samenwerking. Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal. Cruijff zou het vooral te doen zijn om de hervorming van de jeugdopleiding. Beste mensen Ook Steven ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, zinspeelde daar eerder op de dag al op. Hij gelooft nog steeds in een combinatie van Louis van Gaal en Johan Cruijff. 'We willen aan het werk met de beste mensen. Iedereen moet nu professioneel zijn, Ajacied zijn. De supporters vragen dat van ons.' Hij voorziet daarbij een wat andere rol voor Cruijff, die nu zitting heeft in de rvc. 'Daar voelt hij zich geloof ik niet zo gelukkig. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.' Twee iconen Ten Have formuleerde zijn standpunt op de volgende manier: 'Er hoeft niet gekozen te worden. We willen met twee iconenen van de club verder. Van Gaal als algemeen directeur, Cruijff in een wat andere rol. Daarop hebben we ingezet en ik geloof dat we daarvoor brede steun krijgen. De organisatie heeft daar behoefte aan. Ook Michael van Praag bijvoorbeeld zei dat we daarover door moeten praten.' Verzoening Een verzoening met de overige leden van de RvC lijkt er echter absoluut niet in te zitten, zo viel op te maken uit de uitspraken van Cruijff vandaag. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan. (Redactie) http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043500/2011/11/21/Cruijff-ziet-toch-opening-voor-samenwerking-met-Van-Gaal.dhtml Ik zou het geweldig vinden als dit het geval is. Dit zou heel goed zijn voor Ajax en ik snap ook niet waarom Cruijff zo tegen van Gaal was/is? Een vete tussen de twee, moet niet ten koste gaan van Ajax. Samen kunnen ze magistraal en en hun ego moeten ze even opzij zetten, dan kunnen ze Ajax weer brengen op het niveau zoals het ooit is geweest.
Cruijff wilde altijd een voetbalman op die positie, iemand met ervaring etc, nou die heeft hij nu. Ik weet niet wat er is gebeurt met de RVC en waarom ze communiceren zoals ze hebben gedaan, maar spreek met Cruijff en zeg gewoon, sorry dit hadden we nooit op deze manier moeten doen en het zal ook niet meer gebeuren. Iedereen moet leren van zijn of haar fouten en als het echte mannen zijn en hun ego even opzij kunnen schuiven, dan stappen ze hierover heen en gaan ze door.
Ik begrijp niet waar al die commotie vandaan komt, misschien moeten ze een communicatie manager aanstellen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ten Have: 'Cruijff beledigde ook Olfers'
Volgens Steven ten Have heeft Johan Cruijff niet alleen Edgar Davids geschoffeerd, maar kreeg ook mede-commissaris Marjan Olfers een veeg uit de pan. Hij zou haar beschimpt hebben om haar 'vrouw-zijn'.
Dat heeft Ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, gezegd in De Volkskrant. De preses deed de uitlatingen omtrent de vermeende racistische opmerking van Cruijff aan het adres van Davids. het clubicoon zou gezegd hebben dat hij 'alleen in de rvc zit, omdat hij zwart is'.
Ten Have beweert in de krant dat Cruijff Davids 'rechtstreeks aanviel en beledigde op grond van zijn huidskleur'. Daarna zou hij ook commissaris Olfers hebben aangevallen op haar sekse. "Cruijff probeerde zijn opmerkingen tegen Davids daarmee te relativeren. Dat maakte het alleen zieker", zegt Ten Have.
De preses van de rvc zegt bewijs voor de uitspraken op tape te hebben. "Ik beschouw die beledigingen als een van de weinige echte dieptepunten in het proces tot nog toe."
Cruijff heeft inmiddels laten weten niet met de huidige rvc door te willen en maandag of dinsdag met een verklaring op de aantijgingen te komen. Hij ontkent zich racistisch te hebben uitgelaten.
------
Oké Ten Have, nu moet je echt je gore bek houden... nu is de druppel gevallen die de emmer doet overlopen!
TEN HAVE PAK JE BIEZEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Grasmaaier -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god wat een soap,laten wij aub geen woord meer aan vuil maken en ons op het voetballen concentreren .weer 2 punten naar de klote eergisteren !!! laten wij het daar maar over hebben dat vind ik veel erger als dat gekloot bovenin de Arena. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Snap niet waarom hij dit naar buiten brengt. Niet handig, maar zou me niets verbazen als onze Coronel er weer achter zit... en Ten Have zo dom is om zich voor het karretje te spannen. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:34 schreef nora het volgende:Mijn god wat een soap,laten wij aub geen woord meer aan vuil maken en ons op het voetballen concentreren .weer 2 punten naar de klote eergisteren !!! laten wij het daar maar over hebben dat vind ik veel erger als dat gekloot bovenin de Arena. je scheld wel veel voor n vrouw ;p |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En weet je wat ik niet snap? Die vermeende discriminatie van Johan Cruijff zou gebezigd zijn tijdens een vergadering van de RvC in augustus. Dat is dus 3 maanden geleden. Waarom wordt dat nu, uitgerekend NU, openbaar gemaakt?? Dat heeft maar één enkel doel, namelijk de in hun ogen lastige Johan Cruijff vloeren en (proberen) hem eruit (te) werken. De schurken in de RvC hebben een (oude) stok gevonden om mee te slaan. Zij willen van Cruijff af, dat is duidelijk en als dat niet met reguliere middelen kan, dan doen zij dat dus op deze schofterige manier. Ach, er kan nog meer bij. Als Cruijff die dingen gezegd heeft, dan is dat dubieus, dit soort dingen zeg je niet (als het tenminste waar is..!) maar waarom kwamen Davids en ten Have daar dan niet in augustus mee op de proppen? Waarom juist nu?? |
|
|
|
|
romano
|
|
|
Kennelijk moet de gifbeker tot op de bodem worden leegedronken, dus ik zou zeggen: laat die tape dan maar horen. Kan er ook nog wel bij. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ten Have kan beter een bodyguard nemen want nog even en iedereen gaat zijn bloed letterlijk drinken! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:37 schreef Pietje het volgende:En weet je wat ik niet snap? Die vermeende discriminatie van Johan Cruijff zou gebezigd zijn tijdens een vergadering van de RvC in augustus. Dat is dus 3 maanden geleden. Waarom wordt dat nu, uitgerekend NU, openbaar gemaakt?? Dat heeft maar één enkel doel, namelijk de in hun ogen lastige Johan Cruijff vloeren en (proberen) hem eruit (te) werken. De schurken in de RvC hebben een (oude) stok gevonden om mee te slaan. Zij willen van Cruijff af, dat is duidelijk en als dat niet met reguliere middelen kan, dan doen zij dat dus op deze schofterige manier. Ach, er kan nog meer bij. Als Cruijff die dingen gezegd heeft, dan is dat dubieus, dit soort dingen zeg je niet (als het tenminste waar is..!) maar waarom kwamen Davids en ten Have daar dan niet in augustus mee op de proppen? Waarom juist nu?? Je hebt helemaal gelijk pietje... onrust is het toverwoord |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Dit lijkt allemaal verdomd veel op de situatie vorig jaar met coronel die ook opeens ging lekken met zijn "slikken of wegwezen"
Zou dat ene bureau er weer achter zitten? |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Als je achter de rug van Cruijff toenadering met van Gaal zoekt terwijl ze tegelijkertijd ook nog eens met van Basten aan het onderhandelen zijn dan is het natuurlijk niet Cruijff die een oorlog begint maar duidelijk de RvC samen met van Gaal. Want als je weet dat het tussen die twee niet botert en je weet dat ze beiden een andere visie hebben en je weet dat er al een lijn is uitgezet op de toekomst hoe kan je dan in hemelsnaam van Gaal aantstellen. Dan zet je inderdaad de club in de fik.
Het is nog maar de vraag of van Gaal het beleid van Cruijff niet naar de filistijnen wilt helpen. Want waarom wil je je opeens gaan mengen in de situatie terwijl je er een heel andere visie op na houdt? Dat is vragen naar problemen. Het is dus geen verzonnen oorlog maar een oorlogsverklaring. Nijnatten is dus steke blind en naief als ie beweerd dat de overige commissarissen hem niet weg willen hebben helemaal na deze Davids actie, en dan niet te vergeten de redenen die Jonk gaf om de stage van Davids per direct te beeindigen. Het woord 'verader' kan ik me dan goed voorstellen. En door deze achterbakse houding is het niet zo vreemd dat je er niet meer bij hoort. Dat heeft ie zelf gedaan.
Het is dus nu aan van Gaal om zich uit te spreken. Want Cruijff heeft een opening gegeven om met van Gaal verder te gaan mits het huidige beleid zijn doorgang vind. En dat is niet meer dan logisch aangezien deze lijn al reeds is uitgezet. |
|
|
|
|
broc
|
|
|
Wat nu als Davids inderdaad gekozen was omdat hij zwart is? Een groot gedeelte van de Ajax selectie ( en vandaag de dag elke andere doorsnee Nederlandse selectie ) is nu eenmaal donker, en om situaties te voorkomen zoals in het verleden bij het Nederlands Elftal het geval was ( 'de Kabel', waarbij Davids een hoofdrol speelde), heeft 'men' misschien gedacht dit te bewerkstelligen door een 'zwarte'speler erbij te kiezen . Er wordt hier mijns inziens veel te snel het label 'racistisch' opgeplakt. Als bovenstaand scenario inderdaad zou kloppen, wat is er dan mis mee te zeggen dat Davids inderdaad gekozen is omdat hij toevallig 'zwart' is? Er zijn natuurlijk goede en slechte manieren om zoiets te doen, maar ik kan me voorstellen dat de situatie zondag dermate was dat iedereen opgefokt was, en dan worden nu eenmaal dingen gezegd die men normaliter niet zou zeggen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dit alles is volledig geregisseerd door ten Have en zijn bende. Zij ruiken bloed en denken hun kans schoon te zien om Johan te lozen. En weet je wat, Grasmaaier? Ik denk serieus dat het hen gaat lukken. Johan Cruijff is zo verschrikkelijk geschoffeerd de afgelopen dagen, die gaat de pijp aan Maarten geven. Dat duurt geen weken, maar hooguit een aantal dagen. En dat is nou precies wat die hufters voor ogen staat. John Cruijff geloosd en de "bende van vier" heeft zijn handen vrij... Ik ben ziedend!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:43 schreef Johnqqqq het volgende:Dit lijkt allemaal verdomd veel op de situatie vorig jaar met coronel die ook opeens ging lekken met zijn "slikken of wegwezen" Zou dat ene bureau er weer achter zitten? Dat zou zo maar kunnen. Maar onderschat ten Have zelf ook niet. Dat is een uiterst sluwe en academisch gevormde wijsneus. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:13 schreef Kane het volgende:Cruijff gaat morgen in zijn column verder in op de 'racistische uitlating' http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/10968367/__Cruijff_morgen_over_racisme__.html?sn=telesportVolgens Cruijff moet die opmerking echter in een andere context worden gezien. En dat geloof ik ook. Punt één Cruijff is geen racist. Vraag maar aan Roy. En punt twee het beweren dat iemand in een commissie zit omdat ie zwart is, is op zich geen racisme maar een mening. Dat zal hopelijk duidelijker worden morgen. Racisme is iets anders. Dan gaat het er om of je een bepaald ras inferieur ziet ten opzichte van je eigen ras. Daar is helemaal geen sprake van. Ik denk dat Cruijff alleen op een ongelukkige wijze (Cruijff eigen)kenbaar wilde maken dat die commissarissen niet op hun plek zitten vanwege het ontbreken van de juiste kennis en dat wellicht ras en geslacht een rol hebben gespeeld bij hun benoeming. precies !!!!
En al dat politiek correcte gelul, zoals Jack van G en Jan Mulder etc daar word ik helemaal ziek van. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:45 schreef broc het volgende:Wat nu als Davids inderdaad gekozen was omdat hij zwart is? Een groot gedeelte van de Ajax selectie ( en vandaag de dag elke andere doorsnee Nederlandse selectie ) is nu eenmaal donker, en om situaties te voorkomen zoals in het verleden bij het Nederlands Elftal het geval was ( 'de Kabel', waarbij Davids een hoofdrol speelde), heeft 'men' misschien gedacht dit te bewerkstelligen door een 'zwarte'speler erbij te kiezen . Er wordt hier mijns inziens veel te snel het label 'racistisch' opgeplakt. Als bovenstaand scenario inderdaad zou kloppen, wat is er dan mis mee te zeggen dat Davids inderdaad gekozen is omdat hij toevallig 'zwart' is? Er zijn natuurlijk goede en slechte manieren om zoiets te doen, maar ik kan me voorstellen dat de situatie zondag dermate was dat iedereen opgefokt was, en dan worden nu eenmaal dingen gezegd die men normaliter niet zou zeggen. Ik vind persoonlijk, dat Cruijff dit niet had behoren te zeggen. Laat ik dat voorop stellen. Dat kun je principieel gewoon niet maken. Maar waarom komen zij er NU pas mee? Het speelde immers all in augustus. Dat dient volgens mij maar één doel: Johan Cruijff in een kwaad daglicht zetten op het moment dat alle ogen op hem gericht zijn in zijn strijd tegen de overige commissarissen en hij (Johan) die strijd via de ledenraad wel eens zou kunnen winnen. De keuze om de gewraakte uitspraak nu openbaar te maken is geregisseerd door ten Have. Dat garandeer ik iedereen! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:46 schreef Pietje het volgende:[..] Dit alles is volledig geregisseerd door ten Have en zijn bende. Zij ruiken bloed en denken hun kans schoon te zien om Johan te lozen. En weet je wat, Grasmaaier? Ik denk serieus dat het hen gaat lukken. Johan Cruijff is zo verschrikkelijk geschoffeerd de afgelopen dagen, die gaat de pijp aan Maarten geven. Dat duurt geen weken, maar hooguit een aantal dagen. En dat is nou precies wat die hufters voor ogen staat. John Cruijff geloosd en de "bende van vier" heeft zijn handen vrij... Ik ben ziedend!! Als de RVC zijn zin krijgt.. dan is het stadion bij het eerst volgende thuisduel na 12 december helemaal leeg |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:54 schreef Grasmaaier het volgende:[..] Als de RVC zijn zin krijgt.. dan is het stadion bij het eerst volgende thuisduel na 12 december helemaal leeg En de rest van het seizoen ook |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: Ja klopt.. weg inkomsten, weg ajax, weg RVC |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Dat laatste (RvC) hoop ik zeker ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ajax never nooit weg!! De RvC des te meer!!!! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:46 schreef Pietje het volgende:[..] Dit alles is volledig geregisseerd door ten Have en zijn bende. Zij ruiken bloed en denken hun kans schoon te zien om Johan te lozen. En weet je wat, Grasmaaier? Ik denk serieus dat het hen gaat lukken. Johan Cruijff is zo verschrikkelijk geschoffeerd de afgelopen dagen, die gaat de pijp aan Maarten geven. Dat duurt geen weken, maar hooguit een aantal dagen. En dat is nou precies wat die hufters voor ogen staat. John Cruijff geloosd en de "bende van vier" heeft zijn handen vrij... Ik ben ziedend!! Het zou toch ook zo kunnen zijn dat zij in het belang van Ajax dit in eerste instantie niet naar buiten brachten? Dat zij dit nu wel doen omdat de hele wereld hen nu wegzet als een stelletje achterbakse bestuurders die er alleen voor zichzelf zitten. Misschien willen zij gewoon duidelijk maken dat er met Cruyff echt niet te praten viel. Iedereen verdedigt Cruyff, maar er is toch best een mogelijkheid dat zijn koppigheid en arrogantie Ajax niet verder brachten? Kan het niet zo zijn dat beide partijen het beste met Ajax voor hebben? Waarom negeren zoveel supporters de optie dat Cruyff zich als een arrogante dictator gedraagt in vergaderingen en dat er met hem niet samen te werken valt? Ik zeg niet dat dit zo is, maar ik vind het wel makkelijk om meteen de onbekende commissarissen uit te maken voor hufters die niet in het belang van Ajax handelen.
Als deze uitspraken echt waar zijn, en dat zou goed kunnen, dan is dat gewoon heel erg fout van Cruyff, niets meer en niets minder. Iedereen die er niet bij was kan niet met volle overtuiging beweren dat het gelul is, want dat kun je simpelweg niet weten. Tot we hier meer duidelijkheid over hebben moeten we ook niet oordelen. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:54 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vind persoonlijk, dat Cruijff dit niet had behoren te zeggen. Laat ik dat voorop stellen. Dat kun je principieel gewoon niet maken. Maar waarom komen zij er NU pas mee? Het speelde immers all in augustus. Dat dient volgens mij maar één doel: Johan Cruijff in een kwaad daglicht zetten op het moment dat alle ogen op hem gericht zijn in zijn strijd tegen de overige commissarissen en hij (Johan) die strijd via de ledenraad wel eens zou kunnen winnen. De keuze om de gewraakte uitspraak nu openbaar te maken is geregisseerd door ten Have. Dat garandeer ik iedereen! Ik ben geen voorstander van positieve discriminatie, maar als Keje Molenaar het heeft toegepast op het selectiebeleid voor de RvC...dan klopt het feitelijk wel. Je kan moeilijk zeggen dat Davids er zit omdat hij veel ervaring heeft als lid van een RvC. Molenaar komt er trouwens ook bekaaid van af...hoe slecht moet je mensenkennis wel niet zijn als je 4 leden van de RvC selecteert, die vervolgens alle vier dwars gaan liggen. Want hij had het eigenlijk vrij makkelijk. Hij moest 4 dienende RvC leden hebben, die Cruijff moesten faciliteren en voor de rest controleren of er geen gekke dingen gebeuren op financieel vlak. Dat kan echt iedereen. De RvC leden hadden een perfecte opdracht. Ze hadden gewoon 3 jaar achterover kunnen leunen, als Cruijff faalt ingrijpen en als hij succes heeft ook met de eer strijken. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 13:04 schreef Boilesen het volgende:[..] Het zou toch ook zo kunnen zijn dat zij in het belang van Ajax dit in eerste instantie niet naar buiten brachten? Dat zij dit nu wel doen omdat de hele wereld hen nu wegzet als een stelletje achterbakse bestuurders die er alleen voor zichzelf zitten. Misschien willen zij gewoon duidelijk maken dat er met Cruyff echt niet te praten viel. Iedereen verdedigt Cruyff, maar er is toch best een mogelijkheid dat zijn koppigheid en arrogantie Ajax niet verder brachten? Kan het niet zo zijn dat beide partijen het beste met Ajax voor hebben? Waarom negeren zoveel supporters de optie dat Cruyff zich als een arrogante dictator gedraagt in vergaderingen en dat er met hem niet samen te werken valt? Ik zeg niet dat dit zo is, maar ik vind het wel makkelijk om meteen de onbekende commissarissen uit te maken voor hufters die niet in het belang van Ajax handelen. Als deze uitspraken echt waar zijn, en dat zou goed kunnen, dan is dat gewoon heel erg fout van Cruyff, niets meer en niets minder. Iedereen die er niet bij was kan niet met volle overtuiging beweren dat het gelul is, want dat kun je simpelweg niet weten. Tot we hier meer duidelijkheid over hebben moeten we ook niet oordelen. Arrogante dictator? Nu heb je het over van gaal neem ik aan :P
Nee even sirieus cruijf heeft dit ook bij Barca gedaan en daar hebben ze geen problemen gehad dus.. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Natuurlijk zit Davids daar vanwege zijn kleur en zit Olfers daar vanwege haar geslacht! Wat hadden ze anders gedacht? Dat die twee daar zitten vanwege hun capaciteiten? Het moest gewoon een politiek correcte commissie worden. Volledig legitiem dus dat Cruijff daar een opmerking over heeft gemaakt. Davids voegt op technisch vlak niets toe (hebben we Cruijff voor) en Olfers voegt op juridisch vlak niets toe (hebben we Molenaar voor). Dus waarom die ophef? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 12:54 schreef Pietje het volgende:[..] Ik vind persoonlijk, dat Cruijff dit niet had behoren te zeggen. Laat ik dat voorop stellen. Dat kun je principieel gewoon niet maken. Maar waarom komen zij er NU pas mee? Het speelde immers all in augustus. Dat dient volgens mij maar één doel: Johan Cruijff in een kwaad daglicht zetten op het moment dat alle ogen op hem gericht zijn in zijn strijd tegen de overige commissarissen en hij (Johan) die strijd via de ledenraad wel eens zou kunnen winnen. De keuze om de gewraakte uitspraak nu openbaar te maken is geregisseerd door ten Have. Dat garandeer ik iedereen! eens, het is onder de gordel, maar daarmee nog geen discriminatie. Ik vind het stuitend dat die kaart wordt gespeeld en mijn broek zakt er vanaf dat mensen als J v Gelder en die hele zooi die daar gisterenavond zat dan weer zo politiek correct moeten reageren. Wat JC heeft gezegd is geen discriminatie. Hij heeft - NB 3 maanden gelden - zijn ergernis geuit over de positieve discriminatie die is gebruikt bij de samenstelling van de RvC. So what ! En hij heeft nog helemaal gelijk ook. Kijk eens wat een idioten daar zitten.
Dit is mijn analyse: -JC zegt in de emotie wel eens iets dat ie beter niet kan zeggen, maar hij zegt wel waar het op staat. -De Coronelletjes en Ten Haves van deze wereld zijn achterbakse zielige mannetjes die met dit soort dingen komen als ze geen uitweg meer zien en doen dat meestal vlak voordat ze zelf opstappen. -JC overleeft al die klootzakken. -Hup Johan !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: nee dat wil ik ook niet.. maar als het echt zo doorgaat en Johan gaat weg.. dan is alles weg.. trust me..
Heb ook het idee, dat als Frank de Boer weg zou gaan.. dat Louis van Gaal dan hoofdtrainer wordt.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 13:07 schreef Harm de Graaf het volgende:Natuurlijk zit Davids daar vanwege zijn kleur en zit Olfers daar vanwege haar geslacht! Wat hadden ze anders gedacht? Dat die twee daar zitten vanwege hun capaciteiten? Het moest gewoon een politiek correcte commissie worden. Volledig legitiem dus dat Cruijff daar een opmerking over heeft gemaakt. Davids voegt op technisch vlak niets toe (hebben we Cruijff voor) en Olfers voegt op juridisch vlak niets toe (hebben we Molenaar voor). Dus waarom die ophef? Whahahaha helemaal eens jack! Zo, hebben we dit bericht ook weer verklaard! Volgende bericht graag! Whahahaha |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He Gras ik ben alles behalve een vrouw ,de naam Nora is van mijn hond een topper. Dus kan ik gerust schelden !! |
|
|
|