BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 20 november 2011 - 23:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent' (Algemeen Dagblad)

Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:04 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Het zou toch ook zo kunnen zijn dat zij in het belang van Ajax dit in eerste instantie niet naar buiten brachten? Dat zij dit nu wel doen omdat de hele wereld hen nu wegzet als een stelletje achterbakse bestuurders die er alleen voor zichzelf zitten. Misschien willen zij gewoon duidelijk maken dat er met Cruyff echt niet te praten viel. Iedereen verdedigt Cruyff, maar er is toch best een mogelijkheid dat zijn koppigheid en arrogantie Ajax niet verder brachten?
Kan het niet zo zijn dat beide partijen het beste met Ajax voor hebben?
Waarom negeren zoveel supporters de optie dat Cruyff zich als een arrogante dictator gedraagt in vergaderingen en dat er met hem niet samen te werken valt?
Ik zeg niet dat dit zo is, maar ik vind het wel makkelijk om meteen de onbekende commissarissen uit te maken voor hufters die niet in het belang van Ajax handelen.

Als deze uitspraken echt waar zijn, en dat zou goed kunnen, dan is dat gewoon heel erg fout van Cruyff, niets meer en niets minder. Iedereen die er niet bij was kan niet met volle overtuiging beweren dat het gelul is, want dat kun je simpelweg niet weten. Tot we hier meer duidelijkheid over hebben moeten we ook niet oordelen.
Dat het fout van Cruijff is (als het tenminste waar is??) heb ik in een andere post hierboven zelf ook al geschreven. Maar drie van de vijf commissarissen zijn geen (echte) Ajacieden. Die hebben zich nooit of te nimmer ingezet voor Ajax. (Mevrouw Olffers, Paul Römer en ten Have) hebben slechts een tijdelijke bestuurlijke functie en hebben verder geen enkele binding met Ajax. Dit alles in tegenstelling tot Johan Cruijff.
Boilesen
 Boilesen - maandag 21 november 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:07 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Arrogante dictator? Nu heb je het over van gaal neem ik aan :P

Nee even sirieus cruijf heeft dit ook bij Barca gedaan en daar hebben ze geen problemen gehad dus..
Nogmaals ik zeg niet dat het zo is, maar wel dat ook dat zou kunnen. Als je hoort dat hij maar blijft komen met Ling dan geeft dat wel te denken. Het is te makkelijk om de schuld aan één kant te leggen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:11 schreef nora het volgende:

[..]

He Gras ik ben alles behalve een vrouw ,de naam Nora is van mijn hond een topper.
Dus kan ik gerust schelden !!
hahaha foutje bedankt ;p

k dacht, hé eindelijk een vrouw (behalve Miss Mokum ofcourse) ;p
nora
 nora - maandag 21 november 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het zou toch ook zo kunnen zijn dat zij in het belang van Ajax dit in eerste instantie niet naar buiten brachten? Dat zij dit nu wel doen omdat de hele wereld hen nu wegzet als een stelletje achterbakse bestuurders die er alleen voor zichzelf zitten. Misschien willen zij gewoon duidelijk maken dat er met Cruyff echt niet te praten viel. Iedereen verdedigt Cruyff, maar er is toch best een mogelijkheid dat zijn koppigheid en arrogantie Ajax niet verder brachten?
Waarom negeren zoveel supporters de optie dat Cruyff zich als een arrogante dictator gedraagt in vergaderingen en dat er met hem niet samen te werken valt?
Ik zeg niet dat dit zo is, maar ik vind het wel makkelijk om meteen de onbekende commissarissen uit te maken voor hufters die niet in het belang van Ajax handelen.

Als deze uitspraken echt waar zijn, en dat zou goed kunnen, dan is dat gewoon heel erg fout van Cruyff, niets meer en niets minder. Iedereen die er niet bij was kan niet met volle overtuiging beweren dat het gelul is, want dat kun je simpelweg niet weten. Tot we hier meer duidelijkheid over hebben moeten we ook niet oordelen.
Ben ik het helemaal mee eens hij staat op een voetstuk maar heeft in het verleden wel meer problemen gehad het is niet de makkelijkste,dus afwachten wat er uit komt.
Stanley
 Stanley - maandag 21 november 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Ik kan me echt geen andere afloop voorstellen dan dat Ten Have en consorten afgeserveert zullen worden.

Voor een ieder mag het toch overduidelijk zijn dat zij al hen energie steken in het frustreren van Cruijff met vooropgezetten en goed overwogen acties.

1. Eerstedebeste aktie van Cruijff dwarsbomen.
2. Cruijff in de media zwart maken omtrent bereikbaarheid en communicatie.
3. Cruijff zwart maken dat deze de aanstelling van v. Basten onnodig vertraagd.
4. De actie richting de Telegraaf en het achterhouden van de brief.
5. Het niet overhandigen van de brief ondanks gemaakte afspraken dit wel te doen.
6. Het van Gaal verhaal op zichzelf.
7. Ten Have die zegt dat Cruijff tijdig is geïnformeerd.
8. Römer die het tegenovergestelde beweert.
9. Het discriminatie verhaal en de doelbewuste timing om dit bommetje te laten vallen.

Al deze punten zijn keiharde feiten die er niet om liegen dat de RCVC er doelbewust op uit is geweest om Cruijff op een zijspoor te krijgen. En dat zegt genoeg.

Ten Have heeft zijn intelligentie overschat en de liefde voor Cruijff vanuit het legioen onderschat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Stanley --
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat is ook makkelijk om te beweren als je achter de rug van Cruijff, die een hele andere visie heeft, aanstelt terwijl hij al een tijd begonnen is om het beleid uit te voeren op technisch gebied.

Het is nu maar de vraag of van Gaal open staat voor een samenwerking. Het is inmiddels overduidelijk dat de RvC ontbonden moet worden door al die leugenachtigheden (zie bijv. beweringen Romer versus ten Have). Liever iemand die eerlijk en recht voor de raap en duidelijk is in plaats van vieze politieke spelletjes.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 13:17   quote  deeplink  
Jullie vergeten allemaal dat vriendje Keje de medesamensteller is van het RVC, Cruijff heeft echt wel van te voren geweten wie er in kwamen te zitten. De grondslag voor dit RVC ligt in het Cruijffkamp. iedereen dacht dit zijn mensen die zich wel na Johan schikken. Nu dit niet blijkt is het van alle kanten JANKEN. maar ze zijn zelf niet zorgvuldig genoeg geweest.

Johan heeft per maart 2011 de touwtjes al in handen, nu zijn er personen die deze touwtjes verdelen over meerdere handen en is het janken met de pet op.

in de gewone wereld noemen ze dit een dictator.

Ik ben voor een geheel nieuw bestuur zonder clans en kampen.

gewoon mensen die zich fatsoenlijk kunnen en willen gedragen die weer een voorbeeldfunctie willen vervullen en die er voor zorgen dat AJAX weer de glans krijgt die het verdient.

dit zonder Cruijff en clan, van Gaal en Clan en zonder RVC
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:07 schreef Harm de Graaf het volgende:
Natuurlijk zit Davids daar vanwege zijn kleur en zit Olfers daar vanwege haar geslacht! Wat hadden ze anders gedacht? Dat die twee daar zitten vanwege hun capaciteiten? Het moest gewoon een politiek correcte commissie worden. Volledig legitiem dus dat Cruijff daar een opmerking over heeft gemaakt. Davids voegt op technisch vlak niets toe (hebben we Cruijff voor) en Olfers voegt op juridisch vlak niets toe (hebben we Molenaar voor). Dus waarom die ophef?
Heeft die Olfers uberhaupt wel eens haar mond open gedaan? Ik bedoel dan om te praten.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:17 schreef fanajax het volgende:
Jullie vergeten allemaal dat vriendje Keje de medesamensteller is van het RVC, Cruijff heeft echt wel van te voren geweten wie er in kwamen te zitten. De grondslag voor dit RVC ligt in het Cruijffkamp. iedereen dacht dit zijn mensen die zich wel na Johan schikken. Nu dit niet blijkt is het van alle kanten JANKEN. maar ze zijn zelf niet zorgvuldig genoeg geweest.

Johan heeft per maart 2011 de touwtjes al in handen, nu zijn er personen die deze touwtjes verdelen over meerdere handen en is het janken met de pet op.

gewoon mensen die zich fatsoenlijk kunnen en willen gedragen die weer een voorbeeldfunctie willen vervullen en die er voor zorgen dat AJAX weer de glans krijgt die het verdient.

Lachen man, zonder directie of bestuur een voetbalclub/bedrijf besturen... jij hebt er echt veel verstand van
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:18 schreef Kane het volgende:

[..]

Heeft die Olfers uberhaupt wel eens haar mond open gedaan? Ik bedoel dan om te praten.
whahahahahahahahahahahahahahahaha +100
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van positieve discriminatie, maar als Keje Molenaar het heeft toegepast op het selectiebeleid voor de RvC...dan klopt het feitelijk wel. Je kan moeilijk zeggen dat Davids er zit omdat hij veel ervaring heeft als lid van een RvC. Molenaar komt er trouwens ook bekaaid van af...hoe slecht moet je mensenkennis wel niet zijn als je 4 leden van de RvC selecteert, die vervolgens alle vier dwars gaan liggen. Want hij had het eigenlijk vrij makkelijk. Hij moest 4 dienende RvC leden hebben, die Cruijff moesten faciliteren en voor de rest controleren of er geen gekke dingen gebeuren op financieel vlak. Dat kan echt iedereen. De RvC leden hadden een perfecte opdracht. Ze hadden gewoon 3 jaar achterover kunnen leunen, als Cruijff faalt ingrijpen en als hij succes heeft ook met de eer strijken.
Van meet af aan heb ik de move nooit begrepen, dat Edgar Davids tot commissaris van Ajax werd benoemd. Hij blonk nou niet bepaald uit in zijn betogen naar de pers. Dat kon je gisterenmiddag ook weer nadrukkelijk constateren. Hij hakkelde altijd al, kwam niet uit zijn woorden, schuwde de pers en was - over het algemeen - een behoorlijke ruziezoeker. En wat heeft hij aan bestuurlijke ervaring? Maar ja, je wordt ouder en wijzer (?) dus wellicht dat anderen kwaliteiten in hem zien, die ik niet zie. En je hebt volstrekt gelijk wat betreft je opmerking over positieve discriminatie.
Ik vind, en dat zul je ongetwijfeld in al mijn posts in alle andere topics, hebben gelezen, dat discriminatie NOOIT mag!
Stanley
 Stanley - maandag 21 november 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:13 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Nogmaals ik zeg niet dat het zo is, maar wel dat ook dat zou kunnen. Als je hoort dat hij maar blijft komen met Ling dan geeft dat wel te denken. Het is te makkelijk om de schuld aan één kant te leggen.
Persoonlijk ben ik principieel ingesteld en een groot rechtvaardigheids gevoel.
Daarom herken ik de verbeten strijd van Cruijff om net zo lang door te gaan tot hij een fatsoenlijke uitleg heeft gekregen.

En hij is de persoon die hiervoor was aangesteld en niet Ten Have met zijn NIETVOETBALACHTERGROND...

Heb jij of herken jij dit dan niet in jezelf?
Stanley
 Stanley - maandag 21 november 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:17 schreef fanajax het volgende:

Blijkbaar heb je onder een steen geleefd en mis je een belangrijk brok informatie en mis je de hele essentie van de huidige stand van zaken!

Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:18 schreef Kane het volgende:

[..]

Hahahaha. Humor!!
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:13 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet helemaal bij. Cruijff is niet steeds met Ling gekomen met als doel om hem technische directeur te maken. Nee hij wilde netjes een antwoord krijgen waarom Ling was afgeserveerd. Niet meer dan normaal. Mbt het technisch directeurschap daar hadden ze al een streep door gezet. Cruijff is niet voor niets nog eens met van Basten, Hiddink en Ophof gekomen.
Boilesen
 Boilesen - maandag 21 november 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat het fout van Cruijff is (als het tenminste waar is??) heb ik in een andere post hierboven zelf ook al geschreven. Maar drie van de vijf commissarissen zijn geen (echte) Ajacieden. Die hebben zich nooit of te nimmer ingezet voor Ajax. (Mevrouw Olffers, Paul Römer en ten Have) hebben slechts een tijdelijke bestuurlijke functie en hebben verder geen enkele binding met Ajax. Dit alles in tegenstelling tot Johan Cruijff.
Nee, maar het zijn wel Ajax fans. Ten Have had al jaren een seizoenskaart. Dat hij nou geen verleden als voetballer of coach heeft betekent toch niet dat hij niet het beste met Ajax voor heeft? Sorry, maar ik geloof echt niet dat zij bewust tegen het belang van Ajax handelen. Zowel Cruyff als de overige RvC leden hebben het beste voor met de club, zij denken alleen anders over de manier waarop dit moet gebeuren.

Ik geloof dat Cruyff hele goede plannen heeft voor de jeugdopleiding en voor zover ik weet heeft de rest van de RvC daar ook mee ingestemd. Dat Cruyff vervolgens doordramt over zijn favoriete kandidaat directeur ALGEMENE zaken, dus niet alleen het voetbaltechnisch gebied, maar algemeen driecteur! dat spreekt niet voor hem. Dat de rest van RvC nu op deze manier met van Gaal aan komt zetten is natuurlijk ook vragen om problemen en niet erg constructief, maar ik ben blij dat het geen onkritische jaknikkers zijn. Anders hadden we Ophof als directeur. Dan zie ik toch echt liever van Gaal!
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:23 schreef Kane het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet helemaal bij. Cruijff is niet steeds met Ling gekomen met als doel om hem technische directeur te maken. Nee hij wilde netjes een antwoord krijgen waarom Ling was afgeserveerd. Niet meer dan normaal. Mbt het technisch directeurschap daar hadden ze al een streep door gezet. Cruijff is niet voor niets nog eens met van Basten, Hiddink en Ophof gekomen.
Ophof moest nog voorgesteld worden... toen kwam opeens van Gaal
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:

Daar was Cruijff al mee bezig totdat de Commissarissen weer kwamen dwarsbomen.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:23 schreef Kane het volgende:

[..]

Cruijff is niet met van Basten en Hiddink gekomen.
Hiddink heeft op voorhand al laten weten dat hij niet naar het wespen nest toe wilde.
Marco is afgeserveerd door Cruijff.

en Ophof noemt hij nadat van Gaal benoemd is.

Nee Cruijff had alleen Ling een prestatie in 5 maanden tijd. Zelfs vriendje Johan Derks viel Cruijff daarop aan.
Stanley
 Stanley - maandag 21 november 2011 - 13:27   quote  deeplink  
So what dat Cruijff wist wie de namen van de personen waren die hem kwamen ondersteunen in de RVC. Hij heeft toch geen glazen bol om te zien hoe deze judassen zich zouden ontpoppen.

En volgens mij is het nu de hele essentie dat hij juist helemaal niet de touwtjes in handen heeft want telkens worden zijn initiatieven gedwarsboomd of zijn waarschuwingen afgedaan als niet correct. Terwijl we juist blij moeten zijn dat v.Basten niet nog een keer zonder enige toezicht carte blanche heeft gekregen bij Ajax met een paar vriendjes..

En nu eens eerst goed nadenken voordat je iets op het forum slingert wat Cruijff aangaat, svp

Aldus mijn reactie op fanajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 november 2011 door Stanley --
maffkees
 maffkees - maandag 21 november 2011 - 13:27   quote  deeplink  
het is toch niet te geloven,JC is al maanden bezig met die andere iconen om ajax weer beter te gaan krijgen.en dan gaan ze achter JC zijn rug contact leggen met van Gaal terwijl de hele wereld weet dat die twee niet met elkaar kunnen opschieten.en van Gaal heeft ook een heel andere visie dan Johan C.dus oprotten met die edje en de rest van die rvc.en dan toch nog even op studio voetbal zondagavond nog even proberen Johan Cruijff zwart te maken.want daarvoor wilde edje op de tv,omdat even nog tussen neus en lippen te zeggen,dat er racistische opmerkingen waren,ook zo link en laag edje!!!!ik weet zeker als johan cruijff door gaat met die andere zoals jonk en berghkamp en we zijn een paar jaar verder dat ajax weer boven aan staat.en dat kan alleen als men jc zijn gang laat gaan.zijn visie gaat niet samen met een ander visie,of het nu van gaal is of een andere trainer.zo kan JC toch niet werken,ik zou er ook gek van worden dat achterbakse gedoe.je hebt gelijk Johan Cruijff en je bent geen racist,want dat word nu gesuggereerd door ene edje davids,die pas komt kijken in die voetbal wereld.deze gasten zijn rijk geworden omdat ze een beetje konden ballen.lopen ze daar met een pak rond,denken gelijk dat ze al heel wat zijn.ze vergeten waar ze vandaan komen,zonder dat voetbal werkten ze misschien ook bij albert heijn.pak al hun geld af en ze zijn niks meer waard.snap ook niet hoe die griet die in die mode zit zo op zo,n lelijke gooserd kon vallen,trek die gasten een albert heijn jas aan en je loopt er zo voorbij,steld allemaal niks voor ach misschien had ze geld nodig voor haar zaken.kan ze lang wachten want die edje is erg gierig,ook voor zijn fam en vrienden!!!!
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:27 schreef maffkees het volgende:
het is toch niet te geloven,JC is al maanden bezig met die andere iconen om ajax weer beter te gaan krijgen.en dan gaan ze achter JC zijn rug contact leggen met van Gaal terwijl de hele wereld weet dat die twee niet met elkaar kunnen opschieten.en van Gaal heeft ook een heel andere visie dan Johan C.dus oprotten met die edje en de rest van die rvc.en dan toch nog even op studio voetbal zondagavond nog even proberen Johan Cruijff zwart te maken.want daarvoor wilde edje op de tv,omdat even nog tussen neus en lippen te zeggen,dat er racistische opmerkingen waren,ook zo link en laag edje!!!!ik weet zeker als johan cruijff door gaat met die andere zoals jonk en berghkamp en we zijn een paar jaar verder dat ajax weer boven aan staat.en dat kan alleen als men jc zijn gang laat gaan.zijn visie gaat niet samen met een ander visie,of het nu van gaal is of een andere trainer.zo kan JC toch niet werken,ik zou er ook gek van worden dat achterbakse gedoe.je hebt gelijk Johan Cruijff en je bent geen racist,want dat word nu gesuggereerd door ene edje davids,die pas komt kijken in die voetbal wereld.deze gasten zijn rijk geworden omdat ze een beetje konden ballen.lopen ze daar met een pak rond,denken gelijk dat ze al heel wat zijn.ze vergeten waar ze vandaan komen,zonder dat voetbal werkten ze misschien ook bij albert heijn.pak al hun geld af en ze zijn niks meer waard.snap ook niet hoe die griet die in die mode zit zo op zo,n lelijke gooserd kon vallen,trek die gasten een albert heijn jas aan en je loopt er zo voorbij,steld allemaal niks voor ach misschien had ze geld nodig voor haar zaken.kan ze lang wachten want die edje is erg gierig,ook voor zijn fam en vrienden!!!!
ben jij triplestar??
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:30 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

ben jij triplestar??
jep denk t wel man
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:32 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

jep denk t wel man
Of hij maakt van het zelfde toetsenboard gebruik.

Geen punten en geen shift of capslock toets
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:34 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Of hij maakt van het zelfde toetsenboard gebruik.

Geen punten en geen shift of capslock toets
Lijkt qua spelling wel een beetje op amsterdam123
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:26 schreef fanajax het volgende:

[..]

Cruijff is niet met van Basten en Hiddink gekomen.
Hiddink heeft op voorhand al laten weten dat hij niet naar het wespen nest toe wilde.
Marco is afgeserveerd door Cruijff.

en Ophof noemt hij nadat van Gaal benoemd is.

Nee Cruijff had alleen Ling een prestatie in 5 maanden tijd. Zelfs vriendje Johan Derks viel Cruijff daarop aan.
Volgens mij ben je niet goed geïnformeerd. Hiddink en Cruijff zijn goed bevriend en Cruijff heeft wel degelijk met Hiddink hierover gesproken maar door de situatie wat vooral te wijten is aan de 4 commissarissen is hij uiteindelijk afgehaakt. Cruijff heeft Marco als eerste voorgedragen maar daarna is ten Have alleen met van Basten gaan onderhandelen terwijl Cruijff in Schotland was. En toen kwam van Basten nog eens met eisen waar Cruijff vraagtekens bij had. Cruijff wilde een advies raad vanwege de onervarenheid van van Basten. Dat was ook de reden waarom hij met zijn vriendje samen wilde werken. Met Ophof ging Cruijff aan de haal toen bleek dat van Basten niet wilde maar toen kwamen die commissarissen op eens met van Gaal aan kakken. Hadden ze overigens gelijktijdig een gesprek mee toen ze met van Basten bezig waren.

Dus wel juiste info verschaffen.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 13:38   quote  deeplink  
sorry stamley dat ik op je lange teentjes ben gaan staan, maar niet iedereen is pro Cruijff ik ben pro Ajax, dat is mijn club.

bestuurders komen en gaan, evenals trainers en spelers.

Ik wil een Ajax zonder mensen die door alle goede bedoelingen mijn club naar de verdommenis helpen.

liever een van Gaal die wil samenwerken dan een Cruijff die alle macht wil.

want hier draait het om. Ik ben de BAAS en iedereen doet wat ik wil. Ik ben de waarheid de algehele waarheid en iedereen die niet in mijn waarheid gelooft zal branden op de heksenstapel zoals in de middeleeuwen.

Ik wil een glansrijk Ajax dat trots is op zijn club en geen somedy capers. dat waren filmpjes uit de jaren 60 als je te jong bent zoek ze maar eens op. was leuk en iedereen rollend over straat. Ik ben de jaren 60 ontgroeid en vind het rollend over straat niet meer leuk.

Ajax boven alles.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 13:47   quote  deeplink  
Ik denk dat we ten have, olfers, davids en romer tegelijkertijd samen met sinterklaas naar spanje kunnen sturen.

De nieuwe goedheiligman komt dan uit spanje genaamd Johan Cruyf.
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:24 schreef Boilesen het volgende:

[..]

Nee, maar het zijn wel Ajax fans. Ten Have had al jaren een seizoenskaart. Dat hij nou geen verleden als voetballer of coach heeft betekent toch niet dat hij niet het beste met Ajax voor heeft? Sorry, maar ik geloof echt niet dat zij bewust tegen het belang van Ajax handelen. Zowel Cruyff als de overige RvC leden hebben het beste voor met de club, zij denken alleen anders over de manier waarop dit moet gebeuren.

Ik geloof dat Cruyff hele goede plannen heeft voor de jeugdopleiding en voor zover ik weet heeft de rest van de RvC daar ook mee ingestemd. Dat Cruyff vervolgens doordramt over zijn favoriete kandidaat directeur ALGEMENE zaken, dus niet alleen het voetbaltechnisch gebied, maar algemeen driecteur! dat spreekt niet voor hem. Dat de rest van RvC nu op deze manier met van Gaal aan komt zetten is natuurlijk ook vragen om problemen en niet erg constructief, maar ik ben blij dat het geen onkritische jaknikkers zijn. Anders hadden we Ophof als directeur. Dan zie ik toch echt liever van Gaal!
Ach, Ajaxfans... daar lopen er (gelukkig) heel veel van rond. Maar die mensen die ik opnoemde, zijn toch bovenal zakelijke en juridische personen die primair voor de zakelijke en juridische kant zullen kiezen. Ook ik heb vanaf het begin mijn kanttekeningen geplaatst bij de kandidatuur van Tscheu la Ling en Edo Ophof. En ook heb ik niks tegen Louis van Gaal. In tegendeel, in een ander topic heb ik het juist voor Louis opgenomen, omdat hij de laatste trainer was, die Ajax international aanzien heeft gegeven. Dat is dus zeker niet mijn punt. Mijn punt is en blijft alleen, dat het uiterst verdacht is (om het eufemistisch te zeggen...), dat de overige commissarissen toevallig (-;)) nu, 3 maanden na dato met deze beschuldiging op de proppen kwamen. Ik weet niet of je Edgar Davids gisteren hebt gezien bij het opperen van zijn beschuldiging, maar hij hakkelde als een pubertje en durfde de verslaggever niet aan te kijken. Nee, geloof me, dit is zo geregisseerd door ten Have, een bevlogen communicatie-expert!
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:38 schreef fanajax het volgende:
sorry stamley dat ik op je lange teentjes ben gaan staan, maar niet iedereen is pro Cruijff ik ben pro Ajax, dat is mijn club.

bestuurders komen en gaan, evenals trainers en spelers.

Ik wil een Ajax zonder mensen die door alle goede bedoelingen mijn club naar de verdommenis helpen.

liever een van Gaal die wil samenwerken dan een Cruijff die alle macht wil.

want hier draait het om. Ik ben de BAAS en iedereen doet wat ik wil. Ik ben de waarheid de algehele waarheid en iedereen die niet in mijn waarheid gelooft zal branden op de heksenstapel zoals in de middeleeuwen.

Ik wil een glansrijk Ajax dat trots is op zijn club en geen somedy capers. dat waren filmpjes uit de jaren 60 als je te jong bent zoek ze maar eens op. was leuk en iedereen rollend over straat. Ik ben de jaren 60 ontgroeid en vind het rollend over straat niet meer leuk.

Ajax boven alles.
Dat is nog maar de vraag. Want tot nu toe is het Cruijff die de mogelijkheid openhoudt om met van Gaal te werken. Afwachten dus wat van Gaal gaat zeggen.
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:38 schreef Kane het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet goed geïnformeerd. Hiddink en Cruijff zijn goed bevriend en Cruijff heeft wel degelijk met Hiddink hierover gesproken maar door de situatie wat vooral te wijten is aan de 4 commissarissen is hij uiteindelijk afgehaakt. Cruijff heeft Marco als eerste voorgedragen maar daarna is ten Have alleen met van Basten gaan onderhandelen terwijl Cruijff in Schotland was. En toen kwam van Basten nog eens met eisen waar Cruijff vraagtekens bij had. Cruijff wilde een advies raad vanwege de onervarenheid van van Basten. Dat was ook de reden waarom hij met zijn vriendje samen wilde werken. Met Ophof ging Cruijff aan de haal toen bleek dat van Basten niet wilde maar toen kwamen die commissarissen op eens met van Gaal aan kakken. Hadden ze overigens gelijktijdig een gesprek mee toen ze met van Basten bezig waren.

Hier ben ik het volledig mee eens!
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, Ajaxfans... daar lopen er (gelukkig) heel veel van rond. Maar die mensen die ik opnoemde, zijn toch bovenal zakelijke en juridische personen die primair voor de zakelijke en juridische kant zullen kiezen. Ook ik heb vanaf het begin mijn kanttekeningen geplaatst bij de kandidatuur van Tscheu la Ling en Edo Ophof. En ook heb ik niks tegen Louis van Gaal. In tegendeel, in een ander topic heb ik het juist voor Louis opgenomen, omdat hij de laatste trainer was, die Ajax international aanzien heeft gegeven. Dat is dus zeker niet mijn punt. Mijn punt is en blijft alleen, dat het uiterst verdacht is (om het eufemistisch te zeggen...), dat de overige commissarissen toevallig (-;)) nu, 3 maanden na dato met deze beschuldiging op de proppen kwamen. Ik weet niet of je Edgar Davids gisteren hebt gezien bij het opperen van zijn beschuldiging, maar hij hakkelde als een pubertje en durfde de verslaggever niet aan te kijken. Nee, geloof me, dit is zo geregisseerd door ten Have, een bevlogen communicatie-expert!
Ten Have is de verkankering (geen scheldwoord) van de Voetbalclub Ajax...
Je haalt hem binnen en het enige wat je krijgt is uitzaaiingen
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:38 schreef Kane het volgende:

[..]

Aan de bestuurlijke onrust bij Ajax lijkt voorlopig geen einde te komen. Marco van Basten zorgde woensdag voor een volgend hoofdstuk door bekend te maken definitief af te zien van de functie van technisch directeur.

Het conflict tussen Johan Cruijff en de overige leden van de raad van commissarissen verergert intussen.

Van Basten nam zijn besluit op basis van laatste gesprekken die hij voerde met de clubleiding. 'Er is geen basis voor samenwerking', zo zei zijn zaakwaarnemer Perry Overeem. De aanstelling van de oud-voetballer als technisch directeur leek in oktober aanstaande, maar de overige vier leden van de raad van commissarissen (Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer) gingen niet akkoord met het voorstel tot een adviesraad van Cruijff. Die raad, met onder anderen Tscheu La Ling en Maarten Fontein, zou Van Basten moeten adviseren.

Sindsdien is de relatie tussen Cruijff en de andere leden van de raad van commissarissen bekoeld. Cruijff maakte woensdag tijdens een boekpresentatie op het trainingscomplex De Toekomst bekend dat hem door een 'verzoeningscommissie', die is aangesteld om het conflict op te lossen, het voorstel is gedaan af te zien van zijn functie en verder te gaan als adviseur.

'Maar adviseur ben ik altijd al geweest. Dan zou ik dus iets inruilen voor iets wat ik altijd al doe. Het idee is geopperd, maar dat doe ik natuurlijk niet', zei Cruijff, die tijdens de presentatie veel steun kreeg, onder anderen van oud-voorzitter Michael van Praag en Theo van Duivenbode.

Keje Molenaar, die de 'verzoeningscommissie' leidt en juist weer ontkende dat de legendarische Nummer 14 dat voorstel had gekregen, probeerde Cruijff en de overige leden van de raad van commissarissen weer bij elkaar te brengen. Na een gesprek van ongeveer 2,5 uur was de uitkomst onduidelijk. 'De sfeer is altijd positief', zei Cruijff toen hij de ArenA verliet. 'Verder is er weinig nieuws te melden.'

Ten Have, Davids, Olfers en Römer waren bij die bijeenkomst niet allemaal aanwezig. 'Er waren er maar twee. Het zal wel, ik weet het niet', besloot Cruijff, voordat hij met de auto wegreed bij de Arena.
(Redactie)

Dit is toch Johan Cruiff die weer met vriendje Ling aan komt zetten.
Hij heeft toch weer de bom gelegd door steeds maar aanvullende eisen te stellen.
Marco was voor mij ook niet de meest geschikte kandidaat, maar daar gaat het niet om dhr cruijff zal en moet Ling in het bestuur hebben.
En Ophof kwam pas in beeld na van Gaal.

JC vertraagd de boel al 5 maanden net zolang tot AJAX Cruijff als naam heeft en dan nog stopt hij niet.
JC was de held uit mijn jeugd maar helaas niet meer.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:53 schreef fanajax het volgende:

[..]

Aan de bestuurlijke onrust bij Ajax lijkt voorlopig geen einde te komen. Marco van Basten zorgde woensdag voor een volgend hoofdstuk door bekend te maken definitief af te zien van de functie van technisch directeur.

Het conflict tussen Johan Cruijff en de overige leden van de raad van commissarissen verergert intussen.

Van Basten nam zijn besluit op basis van laatste gesprekken die hij voerde met de clubleiding. 'Er is geen basis voor samenwerking', zo zei zijn zaakwaarnemer Perry Overeem. De aanstelling van de oud-voetballer als technisch directeur leek in oktober aanstaande, maar de overige vier leden van de raad van commissarissen (Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer) gingen niet akkoord met het voorstel tot een adviesraad van Cruijff. Die raad, met onder anderen Tscheu La Ling en Maarten Fontein, zou Van Basten moeten adviseren.

Sindsdien is de relatie tussen Cruijff en de andere leden van de raad van commissarissen bekoeld. Cruijff maakte woensdag tijdens een boekpresentatie op het trainingscomplex De Toekomst bekend dat hem door een 'verzoeningscommissie', die is aangesteld om het conflict op te lossen, het voorstel is gedaan af te zien van zijn functie en verder te gaan als adviseur.

'Maar adviseur ben ik altijd al geweest. Dan zou ik dus iets inruilen voor iets wat ik altijd al doe. Het idee is geopperd, maar dat doe ik natuurlijk niet', zei Cruijff, die tijdens de presentatie veel steun kreeg, onder anderen van oud-voorzitter Michael van Praag en Theo van Duivenbode.

Keje Molenaar, die de 'verzoeningscommissie' leidt en juist weer ontkende dat de legendarische Nummer 14 dat voorstel had gekregen, probeerde Cruijff en de overige leden van de raad van commissarissen weer bij elkaar te brengen. Na een gesprek van ongeveer 2,5 uur was de uitkomst onduidelijk. 'De sfeer is altijd positief', zei Cruijff toen hij de ArenA verliet. 'Verder is er weinig nieuws te melden.'

Ten Have, Davids, Olfers en Römer waren bij die bijeenkomst niet allemaal aanwezig. 'Er waren er maar twee. Het zal wel, ik weet het niet', besloot Cruijff, voordat hij met de auto wegreed bij de Arena.
(Redactie)

Hij heeft toch weer de bom gelegd door steeds maar aanvullende eisen te stellen.
Marco was voor mij ook niet de meest geschikte kandidaat, maar daar gaat het niet om dhr cruijff zal en moet Ling in het bestuur hebben.

JC vertraagd de boel al 5 maanden net zolang tot AJAX Cruijff als naam heeft en dan nog stopt hij niet.
Dat zijn NIET de FEITEN. Dit wil de RVC je laten denken!!
Ik weet uit zeer betrouwbare persoonlijke bron dat de waarheid anders is!

Geloof mij maar
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 13:55   quote  deeplink  
johan heeft gewoon gelijk...

Davids zit er omdat hij zwart is en niet omdat hij goed genoeg is voor een dergelijke functie.

de Dame idem..

zelfs mijn ma, oude dame die vroeger in de politiek heeft gewerkt kwam met een vergelijkbaar iets..

er zaten te weinig vrouwen in de partij dus werden er vrouwen in de partij gekozen ipv mannen omdat er dus te weinig dames waren.. maar die werden niet gekozen op kwaliteiten want de mannen hadden betere kwaliteiten.. maar puur en alleen omdat ze vrouw waren.. dit is gewoon een beetje het zelfde...

FanAjax Cruijff maakt ajax niet kapot.. dat doet de rest van de RvC, niet cruijff.. cruijff wil gaan samen werken met vGaal maar dan moet de Rvc weg.. en TERECHT !

maar fanajax wel echte fan ?? want volgens mij volg je niet alles en lees je wat je wilt lezen..
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:53 schreef fanajax het volgende:

[..]

(Redactie)

wat is 5 maand nu dan achterlijke ??

deze zelfde snuiters. waar ik zeker van ben dat coronel hier ook een aandeel in heeft VERTRAAGD AJAX AL 10 JAAR !!!!
Pietje
 Pietje - maandag 21 november 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:
johan heeft gewoon gelijk...

Davids zit er omdat hij zwart is en niet omdat hij goed genoeg is voor een dergelijke functie.

de Dame idem..

zelfs mijn ma, oude dame die vroeger in de politiek heeft gewerkt kwam met een vergelijkbaar iets..

er zaten te weinig vrouwen in de partij dus werden er vrouwen in de partij gekozen ipv mannen omdat er dus te weinig dames waren.. maar die werden niet gekozen op kwaliteiten want de mannen hadden betere kwaliteiten.. maar puur en alleen omdat ze vrouw waren.. dit is gewoon een beetje het zelfde...

FanAjax Cruijff maakt ajax niet kapot.. dat doet de rest van de RvC, niet cruijff.. cruijff wil gaan samen werken met vGaal maar dan moet de Rvc weg.. en TERECHT !

maar fanajax wel echte fan ?? want volgens mij volg je niet alles en lees je wat je wilt lezen..
Klopt, nummer10, de keuze voor een "minderheid". Dat bedoelde PSVMocro hierboven ook: dat noemen we positieve discriminatie. Dat komt overal voor, ook in de zakenwereld en dat wordt min of meer door de politiek (links en rechts) aanbevolen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 21 november 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:13 schreef Kane het volgende:
Cruijff gaat morgen in zijn column verder in op de 'racistische uitlating'

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/10968367/__Cruijff_morgen_over_racisme__.html?sn=telesport

Volgens Cruijff moet die opmerking echter in een andere context worden gezien.

En dat geloof ik ook. Punt één Cruijff is geen racist. Vraag maar aan Roy. En punt twee het beweren dat iemand in een commissie zit omdat ie zwart is, is op zich geen racisme maar een mening. Dat zal hopelijk duidelijker worden morgen. Racisme is iets anders. Dan gaat het er om of je een bepaald ras inferieur ziet ten opzichte van je eigen ras. Daar is helemaal geen sprake van. Ik denk dat Cruijff alleen op een ongelukkige wijze (Cruijff eigen)kenbaar wilde maken dat die commissarissen niet op hun plek zitten vanwege het ontbreken van de juiste kennis en dat wellicht ras en geslacht een rol hebben gespeeld bij hun benoeming.
Dus Cruijff gaat reageren op zo'n belangrijke kwestie door middel van een column?!?!?!?
En dan een column die niet eens door hemzelf wordt geschreven!!!!!

Die Telegraaf gast (Jaap de Groot) is de ergste van het hele zooitje!
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 14:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dus Cruijff gaat reageren op zo'n belangrijke kwestie door middel van een column?!?!?!?
En dan een column die niet eens door hemzelf wordt geschreven!!!!!

Die Telegraaf gast (Jaap de Groot) is de ergste van het hele zooitje!
Tuurlijk...
Cruijf is ouderwets.
Ten Have achterbaks
Kane
 Kane - maandag 21 november 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:

Ja in het adviesraad. Dat is wat anders dan het bestuur en het is nog maar de vraag of hij inderdaad deze samenstelling heeft voorgedragen.

Ik zie dat je goed bent om stukken tekst uit kranten te citeren. Misschien kan je ook ergens een krant citeren die laat zien dat Ophof pas na van Gaal in beeld kwam.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 14:06   quote  deeplink  
Sorry nummer 10 ik lees en luister alles ook wat de kritische dingen.

Het lijkt wel of Johan jullie god is. Jammer maar voor mij is hij mens.

En als je alles van mij leest dan lees je echt selectief. Johan is voor mij niet de man maar ook de andere 4 zijn dit niet.

Ajax dient geleid te worden door mensen die openstaan voor veranderingen, met clubliefde en die willen samenwerken. en bovenal de vuile was binnenskamers houden.

Overal gebeurd wel een iets maar niemand hangt de vuile was zo buiten als de 5 leden van de RVC die juist door hun opleiding dienen te weten dat dit zo niet hoort.

Ik wil een Ajax zonder kliekjes en clans. een ajax waar ze i.i.g op een volwassen manier met elkaar omgaan.

Iedereen vind het geen vorm van racisme maar ik wel. niet omdat het Cruijff of Davids is. Nee gewoon iemand op zijn kleur, man of vrouw zijn, afkomst geloof of wat dan ook naar beneden halen. Dit is niet correct.

Maakt mij niet uit wat je daar verder van vindt maar hierin is hij gewoon fout.

In de jeugdopleiding is het zeer sterk en dat mag geroemd worden. diepe buiging en met hoed er vooraf. maar wat fout is, blijft fout.

verder heb ik geleerd waar er 2 vechten 2 schuld hebben. de een niet minder dan de ander.

het is een spelletje om de macht. ik ben ( heb ) de grootste.

en hieraan gaat het mooie Ajax kapot.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 13:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat is 5 maand nu dan achterlijke ??

deze zelfde snuiters. waar ik zeker van ben dat coronel hier ook een aandeel in heeft VERTRAAGD AJAX AL 10 JAAR !!!!
dank je voor je compliment. je zit al op dezelfde lijn als de rvc. alle 5 alleen schelden naar elkaar.

Misschien een nieuwe toekomst.

beschaafdheid kun je helaas niet leren
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 00:21 schreef Arac het volgende:
Cruijff is geen racist, dat staat als een paal boven water.

Kortom, gezegd of niet gezegd, dit is een moedwillige poging, op een strategisch moment, om Cruijff als enge racist te omschrijven voor monster uit te maken. Laat je toch niet belazeren door dat Have-tuig; Have is een glibber van de aller-, allerergste soort.

Stuur die enge nazistrateeg weg aub. Straks gaat-ie verkondigen dat Johan de spil is in een groot pedofielennetwerk, die man gaat over lijken.
Ik ben het hier helemaal mee eens!!!

Die NOS beticht ik ook van duistere zaken...Cruijff is onlangs gestopt bij de NOS met de analyses en heeft ook diverse malen uitgehaald...die Arno Vermeulen, die gladjakker, is een viezerik 1e klas...hier een interview van Davids van gisteren waar te zien is dat alles geregiseerd word door een 3e persoon..alleen de NOS mocht bij dat interview zijn op een aparte plaats....het stinkt aan alle kanten; Cruijff word KAPOT gemaakt...mijn kameraad belde net en die zit in Thailand...in de kranten staat volop dat Cruijff een racist is...hoe kan het in hemelsnaam dat zij Cruijff daarvan betichten zonder met bewijzen te komen??? Cruijff is nu voor het leven getekend...beseffen die engerds wel waar ze mee bezig zijn??? Dit is crimineel gedrag ten top...

SCHANDALIG is het...hier het filmpje...trek je conclusies maar...;

nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 14:17   quote  deeplink  
schelden schelden doet niet zeer.. iemand achter de rug om naaien, ipv het recht voor zen kop te zeggen, dat doet zeer... en daar heb ik een hekel aan.. dus oprotten met deze RvC..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 21 november 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 14:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die NOS beticht ik ook van duistere zaken...Cruijff is onlangs gestopt bij de NOS met de analyses en heeft ook diverse malen uitgehaald...die Arno Vermeulen, die gladjakker, is een viezerik 1e klas...hier een interview van Davids van gisteren waar te zien is dat alles geregiseerd word door een 3e persoon..alleen de NOS mocht bij dat interview zijn op een aparte plaats....het stinkt aan alle kanten; Cruijff word KAPOT gemaakt...mijn kameraad belde net en die zit in Thailand...in de kranten staat volop dat Cruijff een racist is...hoe kan het in hemelsnaam dat zij Cruijff daarvan betichten zonder met bewijzen te komen??? Cruijff is nu voor het leven getekend...beseffen die engerds wel waar ze mee bezig zijn??? Dit is crimineel gedrag ten top...

[ filmpje ]
Hey Ali, ben het er helemaal mee eens. Dat filmpje was eerder echter al gepost! Hoe makkelijk een verhaal gaandeweg een interview kan verandere! Echt nog normaal!!
nummer10
 nummer10 - maandag 21 november 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ filmpje ]
yep zag het filmpje.. WALGELIJK !!! als de ledenraad nu nog kiest voor deze mensen.. pffffffffffffff
alibabba
 alibabba - maandag 21 november 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 10:18 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Kijk bovenstaand filmpje. Het was nooit die kant opgegaan, maar alles moest ineens met veel meer oorlogstaal! Begin steeds meer te denken dat de media de grootste spil is in dit hele gebeuren!
Precies, dat is er gaande....Cruijff past niet in een organisatie waarbij mensen via Ajax geld willen uitbuiten...binnen Ajax spelen zich duistere praktijken af waar wij echt geen weet van hebben...
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

[ filmpje ]
Dit stinkt ook en vind ik van de NOS zeer kwalijk dat ze hier aan mee gewerkt hebben. de NOS lijkt er wel op uit het zaakje nog stinkerde te maken dan het nu al is.

het stinkt momenteel in de gehele Arena het lijkt wel een gierton te erg voor woorden.

en de rest van Nederland lacht zich suf. Feijenoord had tenmiste de waardigheid om alles zoveel mogelijk binnenkamers te houden daar is het nooit zo'n soap geworden als hier waar de bestuurleden en de RVC rollend over de tafel gaan en alle deuren wagenwijd opzenzetten zodat iedereen kan meekijken.

NOS zet er de camera's op en iedereen lijkt nog een klap extra te willen geven. en als ik zeg iedereen bedoel ik iedereen.

ook de cruijffgroep.

Ook zij zoeken constant de media op en gaan in talkshows zitten om nog wat olie op het vuur te gooien en dat vuur is al niet meer te doven.

de rol van keje molenaar uit de verzoeningscommissie vond ik hierin kwalijk. Juist hij had de gemoederen moeten bedaren en niet nog wat hout erbij dienen te gooien
Rogier
 Rogier - maandag 21 november 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Zien jullie niet dat een trainer op een stoel boven de trainer (van Gaal dus) helemaal fout zal gaan ? Louis kennende gaat hij zich op den duur met het eerste team bemoeien, deed hij in 2002-2003 ook al. Van Gaal brengt ook zoveel onrust en achterdocht met zich mee, en als ook hij geen gelijk krijgt gaat hij zo eng zijn stem verheffen etc. Ik zou er niet onder willen werken! Dus alle verwijten aan Cruyff zijn ook verwijten die je aan Van Gaal kunt maken.
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 14:17 schreef nummer10 het volgende:
schelden schelden doet niet zeer.. iemand achter de rug om naaien, ipv het recht voor zen kop te zeggen, dat doet zeer... en daar heb ik een hekel aan.. dus oprotten met deze RvC..
Schelden doet wel zeer, je krijgt er geen zichtbare blauwe plekken van maar blauwe plekken die onder de huid zitten doen wel het meest pijn.

Vraag maar eens aan iedereen die ooit gepest is in zijn leven.

de grootste wonden zijn niet zichbaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent'

0.0101528