|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent' (Algemeen Dagblad)
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:47 schreef alibabba het volgende:Cruijff zei zich niet gekrenkt te voelen door de beschuldigingen over zijn vermeende racisme. 'Ik heb een brede rug. Ik ben inmiddels wel wat gewend op mijn leeftijd. Ik zit er niet zo verschrikkelijk mee. Wat ik erger vind is de manier waarop het weer naar buiten is gebracht. Het is een kunstje dat ze de laatste tijd vaker hebben gedaan. Ik ben de hele dag op Ajax geweest en er wordt niets gezegd. Weer achter mijn rug om. Davids werd naar mijn idee in een hoek gedrukt in het interview.' Cruijff ging ook in waarom Davids was aangesteld als lid van de Raad van Commissarissen. Frank Rijkaard had bij gesprekken met Cruijff aangegeven dat veel donkere jeugdspelers uit de jeugdopleiding werden gestuurd omdat ze lastig werden gevonden. Dat zou komen omdat er niemand bij Ajax was die iets van hun cultuur afwist. Daar moest volgens Rijkaard verandering inkomen. Daarop stelde Cruijff voor om Edgar Davids een functie te geven. Daar herinnerde hij de oud-speler aan met zijn gewraakte opmerking. DUIDELIJKE UITLEG VAN JC...HET IS DUS VOLLEDIG UIT ZIJN VERBAND GERUKT!!! Als hij letterlijk heeft gezegd 'Jij zit hier alleen omdat je zwart bent' vind ik dat nog steeds heel bot hoor. Ook al is het niet racistisch bedoelt. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Prima uitleg van JC, niks meer aan toevoegen. Als iemand hem nog een racist noemt, snapt die er niks van!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:47 schreef alibabba het volgende:Cruijff zei zich niet gekrenkt te voelen door de beschuldigingen over zijn vermeende racisme. 'Ik heb een brede rug. Ik ben inmiddels wel wat gewend op mijn leeftijd. Ik zit er niet zo verschrikkelijk mee. Wat ik erger vind is de manier waarop het weer naar buiten is gebracht. Het is een kunstje dat ze de laatste tijd vaker hebben gedaan. Ik ben de hele dag op Ajax geweest en er wordt niets gezegd. Weer achter mijn rug om. Davids werd naar mijn idee in een hoek gedrukt in het interview.' Cruijff ging ook in waarom Davids was aangesteld als lid van de Raad van Commissarissen. Frank Rijkaard had bij gesprekken met Cruijff aangegeven dat veel donkere jeugdspelers uit de jeugdopleiding werden gestuurd omdat ze lastig werden gevonden. Dat zou komen omdat er niemand bij Ajax was die iets van hun cultuur afwist. Daar moest volgens Rijkaard verandering inkomen. Daarop stelde Cruijff voor om Edgar Davids een functie te geven. Daar herinnerde hij de oud-speler aan met zijn gewraakte opmerking. DUIDELIJKE UITLEG VAN JC...HET IS DUS VOLLEDIG UIT ZIJN VERBAND GERUKT!!! Reuze bedankt voor je uitleg, alibabba. Ik denk dat het erg verhelderend is en dat je de "racistische" opmerking van Cruijff nu in een ander perspectief moet zien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:50 schreef Ikke_tikkie het volgende:Dank je ali, volledig helder. Krijgen we niet een klein beetje dat eigenlijk Davids ongelooflijk (mis) gebruikt wordt door de RvC? Absoluut, Ikke_tikkie. Het is wel duidelijke dat ook Edgar Davids zich heeft zich laten gebruiken door ten Have. Niet slim overigens. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik heb nu toch sterk het idee dat Cruijff het toch gaat winnen Pietje (gelukkig) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:53 schreef Boilesen het volgende:[..] Als hij letterlijk heeft gezegd 'Jij zit hier alleen omdat je zwart bent' vind ik dat nog steeds heel bot hoor. Ook al is het niet racistisch bedoelt. Wat als ie had gezegd tegen ten HaTe; 'je zit hier alleen maar omdat je kaal bent'....als er in het verleden kale voetballers steeds werden weggestuurd...
Het komt idd wat ongelukkig over, maar Davids heeft vanavond ook zijn woord gedaan...ophouden erover en overgaan tot de orde van de dag... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik hoop het toch zo onzettend, Ronald. Als het toch eens waar zou zijn! Daarnaast is het dringend gewenst dat er rust in de tent komt! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:59 schreef alibabba het volgende:[..] Wat als ie had gezegd tegen ten HaTe; 'je zit hier alleen maar omdat je kaal bent'....als er in het verleden kale voetballers steeds werden weggestuurd... Het komt idd wat ongelukkig over, maar Davids heeft vanavond ook zijn woord gedaan...ophouden erover en overgaan tot de orde van de dag... Dit geeft alleen maar aan dat de huidige voorzitter van de RvC (ten HaTe)een ieder voor zijn karretje wenst te spannen en zelf één GROTE BEDRIEGER/HUICHRLAAR (of hoe je het wil noemen) is, dus....
Ten HaTe ROT OP!!!
AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Edgar.....
Je zit hier omdat je ZWART BEN....of je zit hier omdat je SWART KEN.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 22:04 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dit geeft alleen maar aan dat de huidige voorzitter van de RvC (ten HaTe)een ieder voor zijn karretje wenst te spannen en zelf één GROTE BEDRIEGER/HUICHRLAAR (of hoe je het wil noemen) is, dus.... Ten HaTe ROT OP!!! AJAX FOREVER!!! 100% EENS Ronald!!!!!! |
|
|
|
|
Arac
|
|
|
quote: Ondertussen beginnen Blind en Sturkenboom gewoon, en wil Van Gaal in januari al beginnen. De club wordt gewoon gekaapt, of je wilt of niet. De plannetjes van Ten Have worden nu al uitgevoerd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De algemene ledenraad vergadering is 12 december, als zij VOOR Cruijff stemmen, (waar ik nu toch wel een beetje vanuit ga)dan wordt waarschijnlijk alles teruggedraaid (en mag van Gaal AD worden, mits alles goed is afgekadert t.o.v. het technische beleid) en kan Johan's plan alsnog verder worden uitgewerkt. Dus zonder bemoeienis van een TD en zonder bemoeienissen van een AD.
AJAX = JOHAN CRUIJFF = AJAX FOREVER!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 22:21 schreef Arac het volgende:[..] Ondertussen beginnen Blind en Sturkenboom gewoon, en wil Van Gaal in januari al beginnen. De club wordt gewoon gekaapt, of je wilt of niet. De plannetjes van Ten Have worden nu al uitgevoerd. Ja het is triest maar goed het is niet anders......gelukkig worden we tussentijds niet kampioen anders.....we moeten positief blijven....wachten hoe raar het ook is op de ledenraad......12 december is het D-day voor Ajax.....van Gaal + zijn R.v.C knechten.....of "de Verlosser" Johan Cruyff + jonk en Bergkamp....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:40 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Remco, heb al een hele avond mijn hoofdtelefoon op en probeer wat artikelen af te krijgen... niet iedereen kan uitgebreid VI gaan zitten kijken. Dus weet ik het niet prima... Ik heb ook geen VI gekeken... Waar hadden we het eigenlijk over?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 22:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja het is triest maar goed het is niet anders......gelukkig worden we tussentijds niet kampioen anders.....we moeten positief blijven....wachten hoe raar het ook is op de ledenraad......12 december is het D-day voor Ajax.....van Gaal + zijn R.v.C knechten.....of "de Verlosser" Johan Cruyff + jonk en Bergkamp....... Tja... er zijn inderdaad diverse scenario's... Ik hoop op de laatste |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoop het ook Pietje... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 november 2011 - 21:53 schreef Boilesen het volgende:[..] Als hij letterlijk heeft gezegd 'Jij zit hier alleen omdat je zwart bent' vind ik dat nog steeds heel bot hoor. Ook al is het niet racistisch bedoelt. Dat heft ie dus niet gezegd.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Cruijff en Davids(personen die er om doen) hebben deze poeha redelijk ontkracht, nu maar hopen dat TeleJaap (nu bij Pauw & Witteman) het niet verneukt. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
TeleTerrorJaap... oh jee. |
|
|
|
|
maffkees
|
|
|
allemaal edje davids gehoord over die opmerking van JC,en hebben julie ook JC gehoord door de tel,en conclussie,bye bye rvc,stom stom stom .en nu wegwezen,denken julie dat Johan Cruijff een achterlijke is of een of ander imbeciel!laat JC alsjeblieft doorgaan met waar hij mee bezig was bij Ajax,en of hij er nu wel is of niet,hij doet heus wel zijn ding op zijn manier,punt uit.en nu gaat Ajax 1 winnen van die fransen,en daarna even wegstemmen die rvc,en doorgaan met beleid van JC!!!zoals hij dat wil!lijkt mij heel erg irritant Johan C als men dan streken probeert uit te halen,maar komop ouwe jij bent de enigste die Ajax bij de Europese top kan brengen met de hulp van die andere Iconen!!jij kent het spelletje en ziet veel meer en niet alleen op voetbal gebied,die man heeft een brok levens en voetbal ervaring. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik haat het als mensen Cruijff met God vergelijken. Ik bedoel, hij is goed maar geen Cruijff. |
|
|
|
|
maffkees
|
|
|
misschien moet kluivert die plaats van edje in nemen.hij doet het nog goed,ook bij de jeugd.maar ja dat moet JC maar beslissen.ben zo benieuwd vanavond,alleen dat terug spelen van ajax naar de keeper die van ons die Kenneth Vermeer word dan steeds nerveus,ik vind het walgelijk steeds dat terug spelen.ik wil zien dat iemand van ajax de bal krijgt,met z,n bal aan z,n voeten rondkijken doorlopen,mensen voorbij speeld met mooie acties dan weer pagen,de bal terug krijgen,een paar man uitspelen,weer een gooede page geven,bal weer terug en schitterend scoren,DAT WIL IK ZIEN,zoals Cruijff,Pele,Maradonna,dat vroeger deden en messi nu.kijk naar youtube van JC toen .die tijd hij was 21 of zo of jonger nog,wat een geweldenaar Johan Cruijff,wat een acties ,en pages,en wat een mooie doelpunten heeft JC gemaakt.dat wil ik weer zien bij Ajax om nooit meer te vergeten.en tuurlijk een tweede JC bestaat er niet ook niet een tweede Messi,maar er lopen bij ajax heel veel grote talenten dat heeft JC allang gezien,misschien zit daar wel een JCtje of een kleine Messsi. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 01:15 schreef FsideVak129 het volgende:Ik haat het als mensen Cruijff met God vergelijken. Ik bedoel, hij is goed maar geen Cruijff. Gniffel. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Eind conclusie in dit verhaal:
- Ophef om niets - Wederom een poging van de RvC om Cruijff achter zijn rug om te 'beschadigen', zeker als blijkt dat zowel Ten Have als Davids hun uitlatingen van Zondag beginnen in te slikken.
We moeten ASAP van deze druiloren af. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ach en nu Rob Been Jr ook nog achter cruijff staat kan het eigenlijk niet meer stuk...
JC gaat winnen, ik voel het..
net wat Derksen gister zei (geen fan van hem) deze Ledenraad heeft gezegt we gaan het plan uitvoeren, lijkt me dus sterk dat ze nu in 1x tegen hem zijn.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
gore spelletjes allemaal.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 10:52 schreef nummer10 het volgende:ach en nu Rob Been Jr ook nog achter cruijff staat kan het eigenlijk niet meer stuk... JC gaat winnen, ik voel het.. net wat Derksen gister zei (geen fan van hem) deze Ledenraad heeft gezegt we gaan het plan uitvoeren, lijkt me dus sterk dat ze nu in 1x tegen hem zijn.. Dat hoop ik zo nummer10, maar ik ben er nog niet zeker van. Jaap de Groot twijfelde gister bij Pauw en Witteman ernstig over de stemverhouding in de Ledenraad...
Als Cruijff in de steek word gelaten, sterft er een stuk in mij... |
|
|
|
|
marckx
|
|
|
Lieve Edgar, Je kon niet uit je woorden komen toen niet en nu niet, Je kan een balletje trappen meer ook niet, en af en toe olcay tikken uitdelen, Je bent een min persoon en achterbaks Niet eerlijk en recht door zee, je draagt niet voor niets al jaren een zonnebril, je hebt te verbergen dat heel Nederland zich voor jou schaamt Je gebruikt racisme om anderen te besmeuren, maar jij gaat hier weer onder lijden en niet alleen voor mij dat is pas echte slavernij! Groet Sint, jij bent en blijft de zwarte Piet |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Davids speelt altijd de racisme kaart en weetje wat het ergste is het is misbruik maken van andere hun leed. Davids heeft een spraak gebrek kan niet communiceren is een rat en uit persoonlijke ervaring weet ik hoe die is. Ooit hebben we hem de zaak uit geflikkerd en dat was terecht. Wat zou mij het nou kunnen schelen wat voor kleur iemand heeft. Het gaat erom wie je bent en hoe je het doet. Hoe ze deze jonge ooit voor deze functie hebben kunnen schouten is mij een volslagen raadsel. er zijn genoeg mensen van Surinaamse achtergrond die tien keer beter zijn voor deze functie dan deze in volzinnen (sceptisch) pratende buikspreek pop. Gekozen voor zijn communicatie en wat kan die niet ...........communiceren het moet toch niet gekker worden. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 12:44 schreef Senja het volgende:Davids speelt altijd de racisme kaart en weetje wat het ergste is het is misbruik maken van andere hun leed. Davids heeft een spraak gebrek kan niet communiceren is een rat en uit persoonlijke ervaring weet ik hoe die is. Ooit hebben we hem de zaak uit geflikkerd en dat was terecht. Wat zou mij het nou kunnen schelen wat voor kleur iemand heeft. Het gaat erom wie je bent en hoe je het doet. Hoe ze deze jonge ooit voor deze functie hebben kunnen schouten is mij een volslagen raadsel. er zijn genoeg mensen van Surinaamse achtergrond die tien keer beter zijn voor deze functie dan deze in volzinnen (sceptisch) pratende buikspreek pop. Gekozen voor zijn communicatie en wat kan die niet ...........communiceren het moet toch niet gekker worden. Ik denk meteen aan Seedorf. Verstandig, rustig en beschaafd. Meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 16:54 schreef alibabba het volgende:[..] Dat hoop ik zo nummer10, maar ik ben er nog niet zeker van. Jaap de Groot twijfelde gister bij Pauw en Witteman ernstig over de stemverhouding in de Ledenraad... Als Cruijff in de steek word gelaten, sterft er een stuk in mij... en in duizenden anderen....
AJAX = JOHAN CRUIJFF, FOREVER!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 november 2011 - 21:31 schreef marckx het volgende:Lieve Edgar, Je kon niet uit je woorden komen toen niet en nu niet, Je kan een balletje trappen meer ook niet, wauwel wauwel wauwel En nu weer snel je kleurplaat af gaan maken voor de Sint! |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote: Anders krijg je de zwarte piet |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 12:48 schreef Kane het volgende:[..] Ik denk meteen aan Seedorf. Verstandig, rustig en beschaafd. Meest succesvolle Nederlandse voetballer ooit. Ja hoor Seedorf zou een prima optie zijn maar hij speelt nog. Seedorf zou een prima persoon zijn die binnen Ajax ervaring opdoet en zo instroomt in het management. Eigenlijk zou hij nu al beter zijn als Davids.
Een beetje filosoferend zou het een mooie zijn voor de toekomst. Datzelfde geld voor Van Gaal. Van Gaal moet pas over een jaar of twee bij Ajax AD worden en niet nu. Seedorf en Van Gaal is een goede combi voor over twee of drie jaar. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 23 november 2011 - 15:35 schreef Senja het volgende:[..] Ja hoor Seedorf zou een prima optie zijn maar hij speelt nog. Seedorf zou een prima persoon zijn die binnen Ajax ervaring opdoet en zo instroomt in het management. Eigenlijk zou hij nu al beter zijn als Davids. Een beetje filosoferend zou het een mooie zijn voor de toekomst. Datzelfde geld voor Van Gaal. Van Gaal moet pas over een jaar of twee bij Ajax AD worden en niet nu. Seedorf en Van Gaal is een goede combi voor over twee of drie jaar. Ik ben het weer helemaal eens met je....je lijkt wel een broer van me:) |
|
|
|
|
maffkees
|
|
|
ach er zijn er heus wel te vinden,mits ze wel de visie van JC uitvoeren.en niet wanneer ze zo,n in functie zijn dezelfde spelletjes gaan uithalen als die anderen.als hij uitvoert wat in de visie van JC is en met zijn achtergrond sommige jeugdspelers nog beter te kunnen bereiken en te spelen,is alleen maar winst over 4 5 jaar.maar geen kunsten uithalen,achter Johan z,n rug,hij komt er toch wel achter,daar hoeft hij niets voor te doen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Vandaag weer een artikel door Nijnatten van het AD. Duidelijk om het vuurtje weer eens op te stoken. Man wat heb ik een zin om hem en die Arno Vermeulen eens op hun bek te beuken! Stelletje hufters. Volgens mij genieten zij van de chaos die nu heerst en gooien graag olie op het vuur om deze vooral niet te laten doven... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Maarja, iemand op zijn bek beuken mag natuurlijk niet in dit land. Wel met woorden iemand helemaal kapot maken, maar een flinke klap uitdelen is uit den boze. Maar volgens mij zou het kapot maken van mensen en hen reputaties wat minder vaak voorkomen als we eens wat vaker een klap uit mogen delen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:21 schreef Stanley het volgende:Vandaag weer een artikel door Nijnatten van het AD. Duidelijk om het vuurtje weer eens op te stoken. Man wat heb ik een zin om hem en die Arno Vermeulen eens op hun bek te beuken! Stelletje hufters. Volgens mij genieten zij van de chaos die nu heerst en gooien graag olie op het vuur om deze vooral niet te laten doven... Ik weet dat het moeilijk is, maar soms is het beter aan dit soort mensen geen aandacht te besteden! Het doel van hen is om mensen te trekken die dit soort berichten willen horen! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:22 schreef Stanley het volgende:Maarja, iemand op zijn bek beuken mag natuurlijk niet in dit land. Wel met woorden iemand helemaal kapot maken, maar een flinke klap uitdelen is uit den boze. Maar volgens mij zou het kapot maken van mensen en hen reputaties wat minder vaak voorkomen als we eens wat vaker een klap uit mogen delen... Ben alleen bang dat dit een hoop choas zou opleveren in Nederland! ;-) |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 12:21 schreef Stanley het volgende:Vandaag weer een artikel door Nijnatten van het AD. Duidelijk om het vuurtje weer eens op te stoken. Man wat heb ik een zin om hem en die Arno Vermeulen eens op hun bek te beuken! Stelletje hufters. Volgens mij genieten zij van de chaos die nu heerst en gooien graag olie op het vuur om deze vooral niet te laten doven... Vies ventje idd die Nijnatten. Gewoon doorgaan met karaktermoord terwijl Davids al genoeg duidelijkheid heeft verschaft. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
We moeten het niet meer lezen, als niemand het leest publiceert men het ook niet meer.. Negeren is in dit geval het beste wat we kunnen doen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik vrees dat van Nijnatten er helemaal niet zo ver naast zit, temeer de verklaringen van Molenaar en Cruijff al afwijkend van elkaar waren. In Molenaars verhaal kwam bijvoorbeeld "zwart" niet terug, terwijl JC er weer een heel andere invulling aan gaf. Het is hoe dan ook (zie een vrijwel verstreken etmaal) duidelijk dat het kamp Cruijff even nodig had om een verhaal bij elkaar te fröbelen waarmee hij in ZIJN VI kon terugslaan. Naar nu blijkt dus jokkebrokkerij... niet racistisch, maar tenminste beledigend.
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3048040/2011/11/24/Benoeming-Davids-had-niets-te-maken-met-huidskleur.dhtml |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Beetje makkelijk niet?
Zeker als je kijkt naar het feit dat zowel Davids als Ten Have de dag na de VI uitzending hun woorden begonnen in te slikken.
Ten Have noemde het slechts 'onhandig'. Totaal een andere toon dan dat hij deed voorkomen in Studio Voetbal.
Davids begon al in de uitzending zelf te twitteren dat hij nooit gezegd heeft dat Cruijff een racist was en dat hij veel bewondering voor hem heeft en bla bla bla.
Wat die klootviool van een Nijnatten ervan denkt of oppert boeit mij niets. Gezien het feit dat hij tot de ant-cruijff / anit-Ajax behoort en dus een lijntje heeft liggen bij Arno Vermeulen en Peter R de Vries.
De acties en reacties van zowel Ten Have als Davids zeggen mij genoeg, en hebben mijn vermoedens bevestigd. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 15:33 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Beetje makkelijk niet? Zeker als je kijkt naar het feit dat zowel Davids als Ten Have de dag na de VI uitzending hun woorden begonnen in te slikken. Ten Have noemde het slechts 'onhandig'. Totaal een andere toon dan dat hij deed voorkomen in Studio Voetbal. Davids begon al in de uitzending zelf te twitteren dat hij nooit gezegd heeft dat Cruijff een racist was en dat hij veel bewondering voor hem heeft en bla bla bla. Wat die klootviool van een Nijnatten ervan denkt of oppert boeit mij niets. Gezien het feit dat hij tot de ant-cruijff / anit-Ajax behoort en dus een lijntje heeft liggen bij Arno Vermeulen en Peter R de Vries. De acties en reacties van zowel Ten Have als Davids zeggen mij genoeg, en hebben mijn vermoedens bevestigd. Ja aan de buitenwereld doet ten Have het voorkomen als een 'dieptepunt' terwijl ie tegen Been zei dat het niks voorstelde. Dat zegt gewoon genoeg over de persoon ten Have en zijn intenties. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 15:41 schreef Kane het volgende:[..] Ja aan de buitenwereld doet ten Have het voorkomen als een 'dieptepunt' terwijl ie tegen Been zei dat het niks voorstelde. Dat zegt gewoon genoeg over de persoon ten Have en zijn intenties. Excactly.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Jij vreest dat v.Nijnatten er niet zo ver naast zit??? Die IDIOOT zit er alleen maar langs en is een RAT 1e klas!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
De gehele pers bestaat uit ratten, ali. Da's niets nieuws.
Jij hebt dus niet het verschil in verklaringen tussen Cruijff en Molenaar meegekregen? |
|
|
|