BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 20 november 2011 - 23:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent' (Algemeen Dagblad)

ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 november 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 13:13 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

En nu weer snel je kleurplaat af gaan maken voor de Sint!
Ah, daar is onze hater weer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 november 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 13:06 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik vrees dat van Nijnatten er helemaal niet zo ver naast zit, temeer de verklaringen van Molenaar en Cruijff al afwijkend van elkaar waren. In Molenaars verhaal kwam bijvoorbeeld "zwart" niet terug, terwijl JC er weer een heel andere invulling aan gaf. Het is hoe dan ook (zie een vrijwel verstreken etmaal) duidelijk dat het kamp Cruijff even nodig had om een verhaal bij elkaar te fröbelen waarmee hij in ZIJN VI kon terugslaan. Naar nu blijkt dus jokkebrokkerij... niet racistisch, maar tenminste beledigend.

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3048040/2011/11/24/Benoeming-Davids-had-niets-te-maken-met-huidskleur.dhtml
Pikkie tikkie, wat is toch steeds je probleem wat betreft de "racistische" onderwerpen???
Zeg het dan gewoon dat je je aangesproken voelt of wat dan ook en speel niet steeds de gebeten turk...ehh HOND!
alibabba
 alibabba - donderdag 24 november 2011 - 19:36   quote  deeplink  
Edgar Davids heeft donderdagavond tegenover CNN opnieuw verklaard dat Johan Cruijff een racistische opmerking heeft gemaakt. Hij voegde daaraan toe dat je daarmee nog geen racist bent.

Volgens Davids heeft Cruijff toegegeven dat hij racistische uitspraken heeft gedaan. Alleen heeft hij zijn excuses hiervoor niet aangeboden. In de ogen van Davids maakt het dat nog pijnlijker. "Niet alleen voor mij, maar ook voor andere mensen die hiermee te maken hebben."

Davids vond ook dat de Nederlands pers de zaak heeft laten lopen. Net als in het geval van de omstreden uitspraken van FIFA-president Sepp Blatter. Opvallend is dat Rob Been jr., voorzitter van de ledenraad van Ajax, in De Telegraaf aangaf dat de uitspraak van Cruijff volgens Steven ten Have vier maanden geleden in de context werd aangemerkt als iets onbelangrijks.

DAAR GAAN WE WEER....
Kane
 Kane - donderdag 24 november 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Ik wordt een beetje moe van die Davids. Wat een jankerd.
Kane
 Kane - donderdag 24 november 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Kunnen we niet anders Evers Davids laten bellen om te zeggen dat het hem spijt: 'Hey Edgar (snif) met Johan. Het spijt me jongen. Mazzel'
joduh
 joduh - donderdag 24 november 2011 - 20:28   quote  deeplink  
ik zou ook zo 1 2 3 geen andere reden op kunnen noemen waarom davids er wel zou moeten zitten als hij niet zwart was.....
joduh
 joduh - donderdag 24 november 2011 - 20:33   quote  deeplink  
sollie likkie pikkie..........ik zal hem wel een banaan geven.......om het goed te maken.....
baco74
 baco74 - donderdag 24 november 2011 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 20:33 schreef joduh het volgende:
sollie likkie pikkie..........ik zal hem wel een banaan geven.......om het goed te maken.....
Hij is er weer, YES!!...en hoe :)
joduh
 joduh - donderdag 24 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 20:35 schreef baco74 het volgende:

[..]

Hij is er weer, YES!!...en hoe :)
;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 20:33 schreef joduh het volgende:
Whahahahaha geef hem anders even een hele tros, houd hij zijn bek tot nadat de hele crisis is bezworen! ;-)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 20:36 schreef joduh het volgende:

[..]

;-)
Goedenavond pik, blikkie in het CAFE??
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - donderdag 24 november 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 20:36 schreef joduh het volgende:

[..]

;-)
JODUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alibabba
 alibabba - donderdag 24 november 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 20:28 schreef joduh het volgende:
ik zou ook zo 1 2 3 geen andere reden op kunnen noemen waarom davids er wel zou moeten zitten als hij niet zwart was.....
Hé maistro;)
joduh
 joduh - donderdag 24 november 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:03 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hé maistro;)
hi vriend!
alibabba
 alibabba - donderdag 24 november 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:06 schreef joduh het volgende:

[..]

hi vriend!
En nou nooit meer weggaan he!!!???
joduh
 joduh - donderdag 24 november 2011 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

En nou nooit meer weggaan he!!!???
als de lucht schoon blijft ali........;-)
verbrande harry
 verbrande harry - donderdag 24 november 2011 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:17 schreef joduh het volgende:

[..]

joodjes onder elkaar man...AFCA CBS
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 november 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 19:36 schreef alibabba het volgende:
Edgar Davids heeft donderdagavond tegenover CNN opnieuw verklaard dat Johan Cruijff een racistische opmerking heeft gemaakt. Hij voegde daaraan toe dat je daarmee nog geen racist bent.

Volgens Davids heeft Cruijff toegegeven dat hij racistische uitspraken heeft gedaan. Alleen heeft hij zijn excuses hiervoor niet aangeboden. In de ogen van Davids maakt het dat nog pijnlijker. "Niet alleen voor mij, maar ook voor andere mensen die hiermee te maken hebben."

Davids vond ook dat de Nederlands pers de zaak heeft laten lopen. Net als in het geval van de omstreden uitspraken van FIFA-president Sepp Blatter. Opvallend is dat Rob Been jr., voorzitter van de ledenraad van Ajax, in De Telegraaf aangaf dat de uitspraak van Cruijff volgens Steven ten Have vier maanden geleden in de context werd aangemerkt als iets onbelangrijks.

DAAR GAAN WE WEER....
Het beste wat we nu kunnen doen is NEGEREN (als ik het zo mag zeggen) het zijn waarschijlijk de laatste stuiptrekkingen van Ten HaTe en Co.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door Ronald 1960 --
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het beste wat we nu kunnen doen is NEGEREN (als ik het zo mag zeggen) het zijn waarschijlijk de laatste stuiptrekkingen van Ten HaTe en Co.
Hoe leg je de klemtoon?

optie 1; negeren (klemtoon op 'ge')

of

optie 2; negeren (klemtoon op 'ne')

snap je em?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 24 november 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Oeps, had ik nog niet aan gedacht. Nee nee, niets zeggen... eeeuuuuhhh gokje, doe maar op 'ge' ;-)
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
hahahaha :P
Ajx
 Ajx - donderdag 24 november 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:30 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Hoe leg je de klemtoon?

of

snap je em?
Das een goeie!! Wel eerste even 3x doorlezen, maar daarna was hij leuk!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 25 november 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:30 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Hoe leg je de klemtoon?

of

snap je em?
Nou, die moet je morgen even laten lezen aan je meneer van groep 7.
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:17 schreef joduh het volgende:

[..]

Zal moeilijk worden met die scheten van je :)
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 21:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het de laatste stuiptrekkingen zijn. Ik ben zó gespannen de hele tijd...ik wil echt dat de weg Cruijff vervolgd gaat worden. Ik ben er 100% van overtuigd dat dat de beste is...ik zou echt kapot gaan als ze tegen Cruijff stemmen...het Ajax-gevoel wat ik altijd had en heb, zal dan nooit meer hetzelfde zijn...het heerlijke Ajax-gevoel wil ik niet kwijt...
Kane
 Kane - vrijdag 25 november 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 13:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het de laatste stuiptrekkingen zijn. Ik ben zó gespannen de hele tijd...ik wil echt dat de weg Cruijff vervolgd gaat worden. Ik ben er 100% van overtuigd dat dat de beste is...ik zou echt kapot gaan als ze tegen Cruijff stemmen...het Ajax-gevoel wat ik altijd had en heb, zal dan nooit meer hetzelfde zijn...het heerlijke Ajax-gevoel wil ik niet kwijt...
Ja inderdaad. Erug spannend allemaal. Zondag belangrijke dag. Want dan gaan ze toch ook al stemmen?
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 14:02 schreef Kane het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Erug spannend allemaal. Zondag belangrijke dag. Want dan gaan ze toch ook al stemmen?
Maandag 28 november..
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 13:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Helemaal mee eens kerel. Ik heb enkel een slecht gevoel bij die hele stemming..
busje440
 busje440 - vrijdag 25 november 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Interessant nieuwtje in deze onrustige tijden. Er zijn flink wat problemen bij Ajax op het moment en dat wordt deels toegeschreven aan het feit dat Ajax is genoteerd aan de Amsterdamse beurs. Ajax heeft 73 procent van de aandelen in handen, maar Verzekeraar Delta Lloyd heeft ook een belang van 8,56 procent. De vraag is of dat nog lang duurt. "Verkoop van het belang in Ajax is het overwegen waard," zei topman Niek Hoek op de Dag van de Belegger. Hoek hintte bij gebrek aan een specifieke reden dat dit met de huidige bestuurlijke onrust heeft te maken.
ja en dat hebben ze voor elkaar bedankt
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens kerel. Ik heb enkel een slecht gevoel bij die hele stemming..
Kom op joh remco, JC heeft vorig jaar aan het begin van de 'revolutie' er 7 oud-voetballers ingebracht, verder zullen er toch nog wel minimaal 5 mensen begrijpen wat wij begrijpen, en dat alles en iedereen voor JC kiest?? Wat ik wel jammer vind, is dat van Gaal in deze discussie wordt betrokken door De kale Lul. Waarom doet hij dit eigenlijk??
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:15 schreef Ajx het volgende:

[..]

Kom op joh remco, JC heeft vorig jaar aan het begin van de 'revolutie' er 7 oud-voetballers ingebracht, verder zullen er toch nog wel minimaal 5 mensen begrijpen wat wij begrijpen, en dat alles en iedereen voor JC kiest?? Wat ik wel jammer vind, is dat van Gaal in deze discussie wordt betrokken door De kale Lul. Waarom doet hij dit eigenlijk??
En dat is ook een reden waarom ik zo ontzettend baal...of Cruijff of v.Gaal word slachtoffer door deze onzin van Ten HaTe. Die man heeft god weet niet wat gestudeerd, maar als je alles nagaat is ie zo lomp als een varken. De hele club heeft ie op de kop gezet. 85% van de supporters haten hem en hij zet zichzelf in zo´n daglicht dat het schadelijk is voor zijn toekomst..

Ik hoop van ganser harte dat Cruijff door mag gaan met zijn werk....slachtoffer word dan HELD V.GAAL....DANK je WEL KWAL TEN HATE....
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

En dat is ook een reden waarom ik zo ontzettend baal...of Cruijff of v.Gaal word slachtoffer door deze onzin van Ten HaTe. Die man heeft god weet niet wat gestudeerd, maar als je alles nagaat is ie zo lomp als een varken. De hele club heeft ie op de kop gezet. 85% van de supporters haten hem en hij zet zichzelf in zo´n daglicht dat het schadelijk is voor zijn toekomst..

Ik hoop van ganser harte dat Cruijff door mag gaan met zijn werk....slachtoffer word dan HELD V.GAAL....DANK je WEL KWAL TEN HATE....
Jep, ben het er bijna helemaal mee eens, behalve je 85%.... Moet dat geen 99 zijn??
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:25 schreef Ajx het volgende:

[..]

Jep, ben het er bijna helemaal mee eens, behalve je 85%.... Moet dat geen 99 zijn??
Je hebt altijd van die kwibussen die er anders over denken...was het maar 99%...85% is veel, heel veel...
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je hebt altijd van die kwibussen die er anders over denken...was het maar 99%...85% is veel, heel veel...
Dat klopt, is ook genoeg om die mensen te laten inzien dat het wel moet, om te kiezen voor JC!
romano
 romano - vrijdag 25 november 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:24 schreef alibabba het volgende:

[..]

Helemaal met je eens alibabba, maar wist je al dat er vandaag een RvC vergadering heeft plaatsgevonden waarin de benoeming van VG officieel is gemaakt. Er is dus geen weg terug meer en het maakt geen ene fuckruk uit wat er maandag in de ledenraad wordt besloten; denk trouwens dat ze zullen zeggen dat het allemaal niet even netjes is gegaan rond de benoeming van VG, maar dat dit niet kan worden teruggedraaid en dat JC en VG worden opgeroepen om met elkaar samen te werken, in het belang van Ajax. Geloof me nou, ik heb het al vaker gezegd, die Ten H. en meisje Olfers hebben alles juridisch heel slim gespeeld en dan kunnen we op onze kop of poten gaan staan, maar dat helpt niks...
Kane
 Kane - vrijdag 25 november 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:31 schreef romano het volgende:

[..]

Helemaal met je eens alibabba, maar wist je al dat er vandaag een RvC vergadering heeft plaatsgevonden waarin de benoeming van VG officieel is gemaakt. Er is dus geen weg terug meer en het maakt geen ene fuckruk uit wat er maandag in de ledenraad wordt besloten; denk trouwens dat ze zullen zeggen dat het allemaal niet even netjes is gegaan rond de benoeming van VG, maar dat dit niet kan worden teruggedraaid en dat JC en VG worden opgeroepen om met elkaar samen te werken, in het belang van Ajax. Geloof me nou, ik heb het al vaker gezegd, die Ten H. en meisje Olfers hebben alles juridisch heel slim gespeeld en dan kunnen we op onze kop of poten gaan staan, maar dat helpt niks...
Nieuwe RvC kan v Gaal toch evt. wegsturen? Trouwens de huidige RvC moet weg omdat Cruijff anders zijn rug zal toekeren en met hem vele meer.
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:31 schreef romano het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen ene fluit van Romano. Er staat nergens vermeld dat er een vergadering heeft plaatsgevonden...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 25 november 2011 - 20:17   quote  deeplink  
Het gaat mij eigenlijk maar om 1 ding; "HET PLAN CRUIJFF"
Mocht de Ledenraad tegen dat plan stemmen,dan hoop ik van Ganser Harte dat ze in ieder geval ook de hele RvC er uit schoppen.

Ook de woorden van Jonk; CRUIJFF wil voor zijn dood een fundering neerzetten waar ONS AJAX 100 jaar op kan bouwen, sterkt mij in mijn gedachten dat CRUIJFF NOOIT OP ZAL GEVEN en dat de Lederaad ook zo zal denken van we komen toch nooit van hem (CRUIJFF) af. De volgelingen van CRUIJFF stemmen dan uiteraard voor zijn plan en een groot deel van de rest onthoudt zich van stemming.

AJAX = JOHAN CRUIJFF, FOREVER!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 november 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 20:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
Mocht de Ledenraad tegen dat plan stemmen,dan hoop ik van Ganser Harte dat ze in ieder geval ook de hele RvC er uit schoppen.

Ook de woorden van Jonk; CRUIJFF wil voor zijn dood een fundering neerzetten waar ONS AJAX 100 jaar op kan bouwen, sterkt mij in mijn gedachten dat CRUIJFF NOOIT OP ZAL GEVEN en dat de Lederaad ook zo zal denken van we komen toch nooit van hem (CRUIJFF) af. De volgelingen van CRUIJFF stemmen dan uiteraard voor zijn plan en een groot deel van de rest onthoudt zich van stemming.

YES!!
romano
 romano - zaterdag 26 november 2011 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 20:17 schreef Ronald 1960 het volgende:

De ledenraad gaat niet tegen het plan JC stemmen. Integendeel, ze gaan het nogmaals omarmen. Net als Van Gaal. Die gaat zeggen dat hij in de geest en lijn van JC wil gaan werken op De Toekomst. Dus nomgaals: dat is dan einde oefnening voor JC. En over een halfjaartje of zo, als VG in functie is als algemeen directeur, verdwijnt om te beginnen Jonk als chef Toekomst. Kan gemakkelijk want hij heeft een dienstverband voor onbepaalde tijd en als je dat wil afkopen baseert een rechter dat op aantal gewerkte maanden plus multiplier. Jonk weg en met hem nog een paar types die de lijn JC aanhangen. Maar tegen die tijd valt dat niemand meer op.
romano
 romano - zaterdag 26 november 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 20:16 schreef alibabba het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen ene fluit van Romano. Er staat nergens vermeld dat er een vergadering heeft plaatsgevonden...
Sorry alibabba, vergaderingen van de RvC worden niet publiekelijk aangekondigd. Maar deze heeft wel vanmiddag plaatsgevonden (trust me!).
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 november 2011 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 00:47 schreef romano het volgende:

[..]

Sorry alibabba, vergaderingen van de RvC worden niet publiekelijk aangekondigd. Maar deze heeft wel vanmiddag plaatsgevonden (trust me!).
dat was geen RvC-vergadering , maar ten Have heeft gesproken op een bijeenkomst van de ABA = AJAX BUSINESS ASSOCIATION (als ik het zo goed schrijf)en wat ik heb gelezen (weet alleen nie meer waar)heeft hij zichzelf daar behoorlijk belachelijk gemaakt.
Kane
 Kane - zondag 27 november 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 07:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

dat was geen RvC-vergadering , maar ten Have heeft gesproken op een bijeenkomst van de ABA = AJAX BUSINESS ASSOCIATION (als ik het zo goed schrijf)en wat ik heb gelezen (weet alleen nie meer waar)heeft hij zichzelf daar behoorlijk belachelijk gemaakt.
Werd ook door de snor bevestigd in VI. Een aantal sponsers liepen weg.
Kane
 Kane - zondag 27 november 2011 - 13:43   quote  deeplink  
Hier wordt weer met een 'geintje' duidelijk dat de RvC niks met Cruijff te maken willen hebben. Denk je nou echt dat ze Cruijff voor de club willen behouden?

http://www.at5.nl/artikelen/72141/romer-grapt-met-sint-over-cruijff
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 november 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Juridische stappen tegen Ajax, aldus: J.C.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 november 2011 - 19:42   quote  deeplink  
wordt vervolgd.....
alibabba
 alibabba - zondag 27 november 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 13:43 schreef Kane het volgende:
Hier wordt weer met een 'geintje' duidelijk dat de RvC niks met Cruijff te maken willen hebben. Denk je nou echt dat ze Cruijff voor de club willen behouden?

http://www.at5.nl/artikelen/72141/romer-grapt-met-sint-over-cruijff
Hier wil f op inhaken. We hebben allemaal de vorige week ten HaTe gehoord. Deze man is nu aan het verkondigen dat hij alleen vertrekt wanneer Cruijff ook vertrekt..hoe zielig kun je zijn???? Hij is puur bezig om een strijd te winnen tegen Cruijff en die Judas zei vorige week dat Cruijff zowiezo behouden moet worden voor Ajax...hoe duidelijk kun je liegen dan deze KLOOTZAK doet???

Ik heb respect voor hetgeen hij geleerd heeft en zijn diploma's heeft behaald. Dat alles is uitstekend, maar MENS zijn is nog veel belangrijker en daarin schiet ie duidelijk tekort. Het lijkt wel of ie jarenlang opgesloten is geweest met zijn studie in een grot en er onlangs uitgekomen is....alles stelt ie in het werk om zijn eigen hachie te redden, maar je bent pas MENS als je je eigen tekortkomingen ziet en er probeert van te leren. In alles daarin faalt ie en het is voor mij duidelijk dat deze gast als MENS faalt...
Ajx
 Ajx - zondag 27 november 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hier wil f op inhaken. We hebben allemaal de vorige week ten HaTe gehoord. Deze man is nu aan het verkondigen dat hij alleen vertrekt wanneer Cruijff ook vertrekt..hoe zielig kun je zijn???? Hij is puur bezig om een strijd te winnen tegen Cruijff en die Judas zei vorige week dat Cruijff zowiezo behouden moet worden voor Ajax...hoe duidelijk kun je liegen dan deze KLOOTZAK doet???

Ik heb respect voor hetgeen hij geleerd heeft en zijn diploma's heeft behaald. Dat alles is uitstekend, maar MENS zijn is nog veel belangrijker en daarin schiet ie duidelijk tekort. Het lijkt wel of ie jarenlang opgesloten is geweest met zijn studie in een grot en er onlangs uitgekomen is....alles stelt ie in het werk om zijn eigen hachie te redden, maar je bent pas MENS als je je eigen tekortkomingen ziet en er probeert van te leren. In alles daarin faalt ie en het is voor mij duidelijk dat deze gast als MENS faalt...
+ teveel cijfers.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 november 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin al gedacht en later gezegd dat hij er absoluut niet zit voor AJAX en al HELEMAAL NIET voor CRUIJFF, hij zit er maar voor één ding en dat is zijn EIGEN GEWIN!!

IK ZEG; Ten Have ROT OP,
JIJ maakt ONZE CLUB KAPOT!!!

JIJ bent NIET voor AJAX, laat staan een AJACIED
en een hart voor onze club hebje al helemaal NIET!!!
Kane
 Kane - maandag 28 november 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb vanaf het begin al gedacht en later gezegd dat hij er absoluut niet zit voor AJAX en al HELEMAAL NIET voor CRUIJFF, hij zit er maar voor één ding en dat is zijn EIGEN GEWIN!!

IK ZEG; Ten Have ROT OP,
JIJ maakt ONZE CLUB KAPOT!!!

JIJ bent NIET voor AJAX, laat staan een AJACIED
en een hart voor onze club hebje al helemaal NIET!!!
Was hij niet diegene samen met Olfers in Madrid meteen een shirtje van Madrid kochtte? Heeft ie überhaupt weleens een Ajax shirtje gekocht?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijf tegen Davids: Je zit hier alleen omdat je zwart bent'

0.0127561