|
|
RenatoBos
|
|
|
Meneer Cruijff en Edgartje zitten in een vergaderzaal. Edgaretje wil graag een koekje bij zijn ranja maar elke keer als hij het woord wilt word hij genegeerd. Op een gegeven moment word hij zo boos en roept:" Mag ik nu eens wat zeggen?" waarop Johan Cruijff antwoord: Nee Edgar hou je snavel dicht je zit hier alleen maar omdat je zwart bent!"
Frons de Boer beaamt bij de NOS Edgaretje zijn uitlatingen. "Klopt" . Zegt frons. " Dat is ook de reden dat Vermeer bij ons op doel staat!" Dus stelt Frons voor, om de gemoederen te bedaren dat Vermeer zal toe treden tot de RvC en is Edgaretje zijn eerste keus voor op doel de volgende wedstrijd.
Zegt Enoh tegen Edgaretje:" Was nou toch maar voor het koekje gegaan, in de kleedkamer is voor jouw een plaatsje naast de WC - pot gereserveerd!"
Ebicilio heeft in de rust bij een 0-6 achterstand tegen Feyenoord enorme honger. Het is Edgaretje zijn eerste wedstrijd in het eerste van ajaks. Ebicilio heeft geen geld bij en Edgaretje belooft hem twee Bounty's maar dan wilt hij wel zijn plaats in de kleedkamer. Ebicilio hapt gelijk toe. Beide ruilen van plaats. Tegen Frons de Boer zegt hij: " Dat heb ik slim aangepakt hè Frons?" Frons de Boer antwoord:" inderdaad Edgaretje als je op die plaats terecht komt, moet je me na iedere wedstrijd pijpen!" |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onzin? Je kan toch beter om de realiteit lachen dan huilen, dus vandaar. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Je hebt gehoord dat het niet waar is, dus waar maak je jezelf druk om?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik nu nergens over jongen. Ik heb het ook gehoord ja maar dat is achteraf. En wie zegt dat de waarheid niet verhuld word??? Hmmmm....... daar al eens over nagedacht! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
The Saga Continues......... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat een topic weer, dit is een algemeen voetbalforum en als je dit soort onderwerpen wilt bespereken, ga dan naar het ajax forum! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ten eerste hoort dit op het Ajaxforum thuis, waar dit al lang en breed wordt besproken. Ten tweede denk ik niet dat iemand je serieus neemt als je met namen zoals Frons de Boer en Edgaretje aankomt.. Ten derde is dit provocatie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ieder zijn mening ik vind dat dit op het voetbalforum hoort omdat het over racisme in het voetbal gaat, het gaat nu toevallig over ajaks. En eens je moet het ook niet serieus nemen maar als grap zien. En met het laatste ben ik het ook met hè eens hajskoph Johan Cruijff provoceert hiermee... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
The Saga Continues....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frons brengt tijdens de bespreking de kwaliteit van de grasmat nog maar eens aan de orde. " Het is niet dat ik me erop niet thuis voelt maar de gasvorming van het bemesten ervan gaat een beetje grote vormen aannemen."zegt hij bleekjes uitgeslagen. Johan geeft hem als antwoord:" Das dan toch jouw taak want jij werkt hier alleen maar omdat je een boer bent! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frons die zich door Johan op zijn plek gezet voelt wil toch de selectie wat vergroten met al die (k)neusjes in de ziekenboeg nu. Johan kan zich hier wel in vinden gezien de laatste resultaten. Hij zegt tegen Frons: We kunnen natuurlijk ook Aissati bij de eerste selectie toevoegen maar dan alleen maar omdat hij marokaan is!" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Al met al een vergadering met heel wat verwijten. Danny heeft het er maar al te druk mee om de notulen goed bij te houden zijn stenomachine hapert nogal. Hij vraagt aan Johan of er nog geld beschikbaar is voor een nieuwe aan te schaffen. Johan reageert toch al zwaar geïrriteerd:"Jij mag hier alleen maar notuleren omdat je BLIND bent!" |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
haha............................................ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou kijk zie je wel. Je kan er beter om lachen........ |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee helemaal niet...... zo moet je het niet zien. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Mijn bericht was anders wel sarcastisch bedoeld, zo moet je het zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Mooie sarcast ben jij....... |
|
|
|
|
nordinno
|
|
|
Creijf heeft inderdaad gelijk. Dat is het enige dat ervan te zeggen valt. Ik hoor nog mensen om me heen,spottend "creeijf heeft altijd gelijk", maar het is in dit geval ook zo! Valt niet tegen in te redeneren. En hij gaar dit doorzetten en ik sta 100 procent achter hem. Oprotten met die 4 commisarissen en jammer voor Louis ven Gaal,de deal gaat nie door! dag Loui! Zo wil ik het graag zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door nordinno -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Heb jij me al eens gezien dan? Ben helemaal niet zo knap hoor..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou dan zijn we samen twee lelijkerds, ben ook niet de knapste. Kon me wel vinden in je eerdere post vandaar dat ik zei mooie sarcast. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou dan zijn we samen twee lelijkerds, ben ook niet de knapste. Kon me wel vinden in je eerdere post vandaar dat ik zei mooie sarcast. Begrijpen we elkaar dan hartstikke goed, ben ik maar blij mee! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik dacht dat ze elkaar niet mochten, hmmm vreemd.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Liefde op het eerste gezicht
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Zie het niet snel gebeuren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar ik hoop het wel, alleen al om dit topic qua posts te zien groeien. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Inmiddels ben ik enigszins op de hoogte van jouw vreemde voorkeuren dus wens ik je veel succes. In mijn volgende post krijg je een +1. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Groeit nniet hard meer zal je maar WEER moeten helpen. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Sorry maar dit bericht moet ik melden. Ik wens niet onheus door jou bejegend te worden!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Jij vindt je vrije tijdsbesteding echt niet leuk he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwahh gaat wel de kleine zit hier met twee vriendjes te spelen, en het valt met bakken uit de hemel. Kan dus weinig kanten op. Vind het wel leuk om jouw te zieken.
EIKEL |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 december 2011 - 12:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mwahh gaat wel de kleine zit hier met twee vriendjes te spelen, en het valt met bakken uit de hemel. Kan dus weinig kanten op. Vind het wel leuk om jouw te zieken. EIKEL Jij mij zieken??? hahaha daar moet je nog vroeger voor opstaan. BTW hier is het nog droog alleen een koud windje. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
We zijn weer vriendelijk geweest voor elkaar heh.... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad, alles goed Ajx? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Fantastisch, met jou? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk, nog ff oud en nieuw vieren. En dan op naar 29 januari. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: eerst 4 januari nog even. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad Rich, heb je gelijk in. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat goed zo hè vriend. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Jij was toch voor feyenoord?? Maar dat is de dag dat zij volledig worden verslagen, in eigen huis, door een superieur A.F.C. Ajax Amsterdam! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Want? Wat is er dan? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Dan komt de Groene Haas officieel naar buiten. (Nee neem je niet in de maling) |
|
|
|