BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruiff

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 november 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 19:33 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik ben niet zozeer jaloers op het aantal prijzen, maar wel op de historie wat betreft voetbal. Heel de wereld kent Ajax door hun mooie voetbal, terwijl wij alle belangrijke prijzen hebben gewonnen, maar wij zijn 'één van de' clubs. Het is inderdaad zo dat we goed vertegenwoordigd zijn, maar zouden daar echt de wereldtoppers bijzitten die Ajax wel heeft gehad onder de hoede van Cruijff? Misschien is het in het Nederlandse voetbal wel een structureel probleem dat de jeugdopleidingen compleet verkeerd in elkaar zitten en dat al het randgebeuren weg moet, maar men is moet gaan voetballen. Cruijff predikt dit en krijgt hiervoor mijn steun.
Eens. We kunnen, gelukkig, niet in de toekomst kijken maar enkel hopen nu dat er wereldtoppers onder onze jeugd zitten. Ik denk ook wel dat als je die voetbal knowhow op zijn Cruijffs doorvoert je meer bereikt. Willem en Wim kan ik dan ookmtoejuichen ja.
van geil
 van geil - woensdag 23 november 2011 - 20:21   quote  deeplink  
volgens cruijff zit davids in de rvc omdat hij zwart is...
onzin,,,,omdat hij HOMO is,,,DAAROM
Quiroz
 Quiroz - woensdag 23 november 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Oké
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Jezus bestaan die ook "zwarte homo's", wat ze daar bij ajaks toch allemaal voor betalen hè !
van geil
 van geil - woensdag 23 november 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 20:27 schreef RenatoBos het volgende:
Jezus bestaan die ook "zwarte homo's", wat ze daar bij ajaks toch allemaal voor betalen hè !
n homofiele joodse neger,,,,kan t nog gekker?
sevillana
 sevillana - woensdag 23 november 2011 - 20:32   quote  deeplink  
en het geneuzel gaat maar door . . .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 november 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 20:30 schreef van geil het volgende:

[..]

n homofiele joodse neger,,,,kan t nog gekker?
Whahahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 november 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 20:32 schreef sevillana het volgende:
en het geneuzel gaat maar door . . .
Ik kan er wel om lachen, je stoort er je aan??
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 november 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Heel oud Feyenoord loopt zowat elke dag op Varkenoord...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 23 november 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 19:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben je dat dan niet als je zoveel belangstelling voor die club hebt, dat je er hier over gaat ouwehoeren
tsja
van geil
 van geil - woensdag 23 november 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 19:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben je dat dan niet als je zoveel belangstelling voor die club hebt, dat je er hier over gaat ouwehoeren
de meeste post op deze topic is van jezelf,,,dus?????
en aan de reakties te zien,,lees je ook alles???
sevillana
 sevillana - woensdag 23 november 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 20:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen, je stoort er je aan??
storen is wat zwaar uitgedrukt, ik plaats alleen wat vraagtekens bij dit topic op een Feyenoord forum . . . :)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 november 2011 - 23:45   quote  deeplink  
Niet moeilijk doen, topic om die club gezond af te zeiken of met vriendelijk leedvermaak onder de loep te nemen.
Ieder z'n meug. En anders bekende medicijn: niet opzoeken en reageren.
craven
 craven - donderdag 24 november 2011 - 00:31   quote  deeplink  
ik zeg slotje, teveel woorden over een 020er!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 24 november 2011 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 00:31 schreef craven het volgende:
ik zeg slotje, teveel woorden over een 020er!
+1
sevillana
 sevillana - donderdag 24 november 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 07:16 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

+1
++
piet de paler
 piet de paler - donderdag 24 november 2011 - 11:26   quote  deeplink  
tja maar deze 020 had wel ballen,en haalde sportieve wraak op 020 ....juist bij feyenoord.Cruijf heeft nog nooit iets slechts gezegd over feyenoord
daarom heb ik wel respect voor hem
craven
 craven - donderdag 24 november 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Hoort niet op een feyenoordforum thuis dus slotje
snarf02041969
 snarf02041969 - donderdag 24 november 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:31 schreef craven het volgende:
Hoort niet op een feyenoordforum thuis dus slotje
+ 1
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 24 november 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Slotjuh
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2011 - 15:41   quote  deeplink  
PSV kent zelfde problemen als ajaks (leuk gevonden)

Vuile oorlog op de Herdgang.

Maar dan gaat het helemaal mis. De raad van commissarissen heeft, achter de rug van Skiete Willy om, Guus Hiddink benoemd tot algemeen directeur! Zijn grote vijand nota bene! 'Achterbaks', roepen Willy 1, Willy 2 en René in koor, die prompt stagiair Ernie Brandts de toegang tot De Herdgang ontzeggen. 'Het probleem is dat ik met mijn linkerhersenhelft denk', legt Skiete Willy op vrijdagavond uit bij Pauw & Witteman. 'En Guus met zijn rechter.'  
Sjoerd Mossou
COLUMN  Willy van der Kuijlen is er helemaal klaar mee. PSV heeft net van godbetert Legia Warschau verloren in de Europa League, met 2-0 nota bene. Zo kan het niet langer, vindt Willy, want dit is het slechtste PSV in zestig jaar en misschien zelfs wel langer. Woedend belt 'De Legendarische Nummer 11' naar het Brabants Dagblad.

Het is tijd voor een revolutie, vindt Willy, berucht om zijn vernietigende columns over PSV en schaatsen. Niet alleen directeur Tiny Sanders (een flagrante leugenaar) moet oprotten, óók voorzitter Peter Swinkels (rancuneuze gek), hoofd opleidingen Jelle Goes (geschifte schoolmeester) en manager Marcel Brands (heeft er de ballen verstand van).

Het lijkt misschien een beetje op een vuile oorlog, maar juist daarom is het erg belangrijk om het consequent een 'fluwelen revolutie' te noemen. Henri van der Steen van het Brabants Dagblad, al jaren ghostwriter van de legendarische nummer 11, is het er roerend mee eens.

Ondertussen gaat looptrainer Luc van Agt een technisch rapport schrijven, gesouffleerd door Willy en René van de Kerkhof, die achter de rug van de andere jeugdtrainers gaan bepalen wie er weg moeten. Dat lijkt misschien wat oncollegiaal, of achterbaks, maar dat is het niet, want deze fluwelen revolutie is geheel 'in het belang van de club'. Skiete Willy heeft het beste voor met PSV.

Als iedereen eindelijk is opgerot, neemt Van der Kuijlen met tegenzin plaats in de raad van commissarissen van PSV, om steun te bieden aan Willy en René, het 'technisch hart' op De Herdgang.

Ook Ernie Brandts krijgt een plekje in de raad, want uit onderzoek is gebleken dat er opvallend weinig roodharige jongetjes doorbreken uit de Eindhovense jeugdopleiding. En de vrouw van Guus Meeuwis mag ook mee vergaderen. Omdat ze vrouw is.

Op de jeugdopleiding gaat het gelukkig als een tierelier nu. Willy en René zijn lekker bezig en het wemelt er tegenwoordig van de oud-voetballers. Berry van Aerle is techniektrainer geworden en Addick Koot en Edward Linskens krijgen Jong PSV onder hun hoede. Gerald Vanenburg gaat de D2 trainen. 'Stuk voor stuk iconen van de club', constateert Van der Kuijlen tevreden.

Maar dan gaat het helemaal mis. De raad van commissarissen heeft, achter de rug van Skiete Willy om, Guus Hiddink benoemd tot algemeen directeur! Zijn grote vijand nota bene! 'Achterbaks', roepen Willy 1, Willy 2 en René in koor, die prompt stagiair Ernie Brandts de toegang tot De Herdgang ontzeggen. 'Het probleem is dat ik met mijn linkerhersenhelft denk', legt Skiete Willy op vrijdagavond uit bij Pauw & Witteman. 'En Guus met zijn rechter.'

Er duiken tapes op. 'Jij zit hier alleen maar omdat je rood bent!', zou Willy tegen Ernie Brandts hebben gezegd, maar de legendarische nummer 11 heeft het echt niet zo bedoeld. De nieuwe voorzitter Harry Hendriks (een achterbakse robot) bevestigt de uitspraak rechtstreeks in de uitzending bij Jack van Gelder.

Het is de hoogste tijd om de PSV Supportersclub te laten stemmen over hoe het verder moet. De pers verdringt zich op de parkeerplaats aan de Frederiklaan, maar erelid Hans van Breukelen wil niks zeggen, ondanks hevig aandringen van Joep Schreuder, die steeds 'Hans! Hans!' roept.

Perschef Pedro Salazar komt ondertussen Chileense kippenvleugeltjes brengen.

Eindelijk, daar zullen we Willy van der Kuijlen hebben, die het nog eens op z'n Skiete Willy's gaat samenvatten allemaal. De pers verdringt zich rond de levende legende. 'Ze zijn helemaal gek geworden hier', zegt Willy en hij schudt verdrietig het hoofd. 
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 november 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Zoals gezegd, algemeen voetbalforum of het forum van de betreffende grafclub....daar kan je dit bespreken. Eventueel in het off topic topic. Maar om hier nou topics over andere clubs te plaatsen gaat mij ook wat te ver.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2011 - 01:08   quote  deeplink  
Begrijp ik ook wel maar ik kon me er wel kostelijk om vermaken en wou het delen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 25 november 2011 - 01:13   quote  deeplink  
Als ik de situatie bij Feyenoord bekijk, heb ik nog weinig behoefte om me te verkneukelen om een andere club.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 november 2011 - 01:15   quote  deeplink  
Verzacht het grieven. Ik bedoel niet om mijn gram te halen ofzo maar als bij ons de pleuris uitbreekt zijn wij het middelpunt van belangstelling.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 25 november 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 01:13 schreef hotjumper het volgende:
Als ik de situatie bij Feyenoord bekijk, heb ik nog weinig behoefte om me te verkneukelen om een andere club.
eens
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 november 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 07:26 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens
+1
sevillana
 sevillana - vrijdag 25 november 2011 - 10:59   quote  deeplink  
nou ja, als we toch bezig zijn . . ., dan kan dit er ook nog wel ff bij;

"and the dream goes on"

Ling doet aangifte tegen Ten Have
Uitgebracht op: 25 November 2011 - 09:16:08
Categorie: Sport
Bron: ANP
AMSTERDAM (ANP) - Tscheu La Ling heeft bij de politie van Breukelen aangifte gedaan wegens laster tegen Steven ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax. Volgens Ling heeft Ten Have hem twee keer in verband gebracht met omkoping tijdens bijeenkomsten van de ledenraad en supportersvereniging van Ajax.

Dat liet advocaat Jan Kabalt van de ex-international vrijdag weten. Johan Cruijff, lid van de rvc van Ajax, wilde Ling graag aanstellen als directeur. De overige vier leden hielden dat echter tegen.
craven
 craven - vrijdag 25 november 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 01:13 schreef hotjumper het volgende:
Als ik de situatie bij Feyenoord bekijk, heb ik nog weinig behoefte om me te verkneukelen om een andere club.
+2
craven
 craven - vrijdag 25 november 2011 - 11:08   quote  deeplink  
//Don't freaking Care
manus2311
 manus2311 - vrijdag 25 november 2011 - 14:01   quote  deeplink  
zelfs buiten het veld schoppen ze elkaar mooie man
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 09:42 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ach... wat Cruijf wil bij Ajax doen we hier al. Voormalige spelers zijn jeugdtrainer en onze jeugdopleiding is een voorbeeld voor velen. We plukken daa nu voorzichtig de 1e vruchten van en dat zal alleen maar meer worden. Eigenlijk heeft Cruijf Feyenoord als voorbeeld genomen voor Ajax alleen zijn ze daar te stom om dat op te pakken hahahaha

werd net bevestigd in VI..... ik moet analist worden hahahaha
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 29 november 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 09:52 schreef Els het volgende:
Er zijn twee dingen die Cruijff goed kan, voetballen en conflicten veroorzaken. De jeugdopleiding is bij ons uitstekend, dus de enige bonus is ruzie. Dat kunnen we zelf ook wel.
+100
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 29 november 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 11:57 schreef craven het volgende:

[..]

idd gewoon een zwarte lul
Cruijf zij niet "Je zit hier omdat je zwart bent" Maar "Je zit hier omdat je Sjaak zwart kent" Dan bandje van zijn duikbril zat over zn oren ipv er boven...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 29 november 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Pffffffffffffffffff SLOTJE!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruiff









0.0069339