BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan Cruijff zou toch open staan voor een samenwerking met Louis van Gaal bij Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 11:53   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3043500/2011/11/21/Cruijff-ziet-toch-opening-voor-samenwerking-met-Van-Gaal.dhtml

Johan Cruijff zou toch open staan voor een samenwerking met Louis van Gaal bij Ajax. De Ajax-top wil serieus werk maken van het samenbrengen van de twee iconen.

Dat meldt De Telegraaf vandaag. Volgens de krant is er een opening in de impasse omdat zowel Cruijff als Van Gaal open zou staan voor samenwerking.

Van Gaal zou hebben aangegeven het plan van Cruijff voor de jeugdopleiding te willen omarmen, terwijl Cruijff op zijn beurt in dat geval geen belemmering ziet in de komst van Van Gaal. Cruijff zou het vooral te doen zijn om de hervorming van de jeugdopleiding.

Beste mensen
Ook Steven ten Have, voorzitter van de raad van commissarissen van Ajax, zinspeelde daar eerder op de dag al op. Hij gelooft nog steeds in een combinatie van Louis van Gaal en Johan Cruijff. 'We willen aan het werk met de beste mensen. Iedereen moet nu professioneel zijn, Ajacied zijn. De supporters vragen dat van ons.'

Hij voorziet daarbij een wat andere rol voor Cruijff, die nu zitting heeft in de rvc. 'Daar voelt hij zich geloof ik niet zo gelukkig. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.'

Twee iconen
Ten Have formuleerde zijn standpunt op de volgende manier: 'Er hoeft niet gekozen te worden. We willen met twee iconenen van de club verder. Van Gaal als algemeen directeur, Cruijff in een wat andere rol. Daarop hebben we ingezet en ik geloof dat we daarvoor brede steun krijgen. De organisatie heeft daar behoefte aan. Ook Michael van Praag bijvoorbeeld zei dat we daarover door moeten praten.'

Verzoening
Een verzoening met de overige leden van de RvC lijkt er echter absoluut niet in te zitten, zo viel op te maken uit de uitspraken van Cruijff vandaag. De club zal zich van Cruijff moeten uitspreken over de gevolgen daarvan. (Redactie)
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 12:17   quote  deeplink  
JEUJ
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Zou prachtig zijn toch
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Dit zou zeker prachtig zijn de beste voetballer van Ajax en de beste trainer van Ajax naast Michels ( maar die is niet meer)

bet zijn volwassen mensen dus zou het moeten lukken.

Maar wie kan ze op een lijn krijgen dat ze ook echt alles uitpraten voor ze beginnen aan de klus.

dit zou een mooie samenwerking kunnen worden
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 21 november 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Alleen moet die RVC opbokken
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 november 2011 - 12:32   quote  deeplink  
Heb dit ook net geplaatst bij dat andere topic, maar ik zou het geweldig vinden als dit het geval is. Dit zou heel goed zijn voor Ajax en ik snap ook niet waarom Cruijff zo tegen van Gaal was/is? Een vete tussen de twee, moet niet ten koste gaan van Ajax. Samen kunnen ze magistraal en en hun ego moeten ze even opzij zetten, dan kunnen ze Ajax weer brengen op het niveau zoals het ooit is geweest.

Cruijff wilde altijd een voetbalman op die positie, iemand met ervaring etc, nou die heeft hij nu. Ik weet niet wat er is gebeurt met de RVC en waarom ze communiceren zoals ze hebben gedaan, maar spreek met Cruijff en zeg gewoon, sorry dit hadden we nooit op deze manier moeten doen en het zal ook niet meer gebeuren. Iedereen moet leren van zijn of haar fouten en als het echte mannen zijn en hun ego even opzij kunnen schuiven, dan stappen ze hierover heen en gaan ze door.

Ik begrijp niet waar al die commotie vandaan komt, misschien moeten ze een communicatie manager aanstellen. Ik denk dat de huidige RVC goed genoeg is en heel goed samen zou kunnen werken. Vergeet niet dat er misschien wel anderen zijn die de RVC proberen uit te spelen, waardoor dit allemaal gebeurt? Ik snap het niet als Cruijff en Van Gaal met elkaar willen samenwerken, wat is al dit gezeik dan met de RVC? Iedereen is dan happy..
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 21 november 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:32 schreef Ajax we love you het volgende:
, wat is al dit gezeik dan met de RVC? Iedereen is dan happy..
RVC is onduidelijk, onbetrouwbaar en lekt informatie bij het leven!

Daar kun je nu niet mee werken! Nee daar kun je nooit meer mee werken.
Of je nu Cruijf, Van Gaal of Van Basten heet. De Rvc Misbruikt je goeie naam. Terwijl ze zelf nog NOOIT iets op voetbal gebied gepresteerd (davids kun je over twijfelen) hebben.

Stelletje lamzakken zijn het
fanajax
 fanajax - maandag 21 november 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 12:38 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

RVC is onduidelijk, onbetrouwbaar en lekt informatie bij het leven!

Daar kun je nu niet mee werken! Nee daar kun je nooit meer mee werken.
Of je nu Cruijf, Van Gaal of Van Basten heet. De Rvc Misbruikt je goeie naam. Terwijl ze zelf nog NOOIT iets op voetbal gebied gepresteerd (davids kun je over twijfelen) hebben.

Stelletje lamzakken zijn het
en zo is het kan dit niet gewoon alles weg en een Ajax zonder de kleikjes en clans, daar gaat Ajax aan kapot en mag gewoon niet.

Geef Ajax zijn glans terug het kan en mag toch niet zo zijn dat wij een mickey mouse compentitie hebben in een calimero land dat ook nog eens de Misess Bucket van Europa is.
Ik wil wel maar ik kan niet want we hebben een comedy capers bestuur dat rollen op de straat ligt.

Ajax hoort te stralen met glans
Idijood
 Idijood - maandag 21 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
Stel dat Cruijff en van Gaal met elkaar in zee gaan, hoe lang gaat dat goed?

Dat gaat NOOIT langer als n paar weken goed!

De ego's zijn nu eenmaal te groot.
jodocus
 jodocus - maandag 21 november 2011 - 15:50   quote  deeplink  
goeie zaak lijkt me
Peter19864
 Peter19864 - maandag 21 november 2011 - 16:01   quote  deeplink  
Ik ben ook van mening, dat het nooit lang goed zou kunnen gaan. Die twee in één club. Daarbij zou ik graag willen horen wie van beide een goede Algemeen Directeur zou kunnen zijn. Want dan heb je bestuurlijke kwaliteiten nodig nl. Dan schat ik Johan iets hoger in, dan Van Gaal. 'n trainer hebben we al!! Johan wil eigenlijk alleen adviseur worden, en Van Gaal die komt alleen als je genoeg betaald. Hij wacht nu ook op de rest van de 7 miljoen die hij bij münchen heeft gevangen, eerder komt ie niet. Doet mij denken aan de reclame met Rijk de Gooier....kan ik ff vangen!!!
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 16:01 schreef Peter19864 het volgende:
Ik ben ook van mening, dat het nooit lang goed zou kunnen gaan. Die twee in één club. Daarbij zou ik graag willen horen wie van beide een goede Algemeen Directeur zou kunnen zijn. Want dan heb je bestuurlijke kwaliteiten nodig nl. Dan schat ik Johan iets hoger in, dan Van Gaal. 'n trainer hebben we al!! Johan wil eigenlijk alleen adviseur worden, en Van Gaal die komt alleen als je genoeg betaald. Hij wacht nu ook op de rest van de 7 miljoen die hij bij münchen heeft gevangen, eerder komt ie niet. Doet mij denken aan de reclame met Rijk de Gooier....kan ik ff vangen!!!
Als ik met een half jaar wachten 7 miljoen kon ontvangen deed ik het ook graag.. Als Ajax hem zo graag wil hebben, dan wil men hem nu hebben en betaald men die 7 miljoen.. Dot men ook jaarlijks voor een paar flutspelers..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 21 november 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dot men ook jaarlijks voor een paar flutspelers..
Zelfs aan 2e elftal Marokkanen. ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 17:28 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Zelfs aan 2e elftal Marokkanen. ;-)
Tsjaa. als je maar een beetje kan zingen in het stadion toch??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 21 november 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 17:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa. als je maar een beetje kan zingen in het stadion toch??
Da's een leuke bijkomstigheid.
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 17:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Da's een leuke bijkomstigheid.
en het foebele dan??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 21 november 2011 - 17:53   quote  deeplink  
Volgende keer klinkt het "Zwarte, zwarte, zwarte". ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 17:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Volgende keer klinkt het "Zwarte, zwarte, zwarte". ;-)
Dat is geen dicriminatie toch?? voor hetzelfde geldt hebben ze het over de stoelen..
adriu
 adriu - maandag 21 november 2011 - 19:32   quote  deeplink  
is toch jammer dat we niet in Hengenland wonen. Blacky Blacky klink toch mooie!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Johan open staan voor Louis..als je VI heb gezien...NEE DUS...einde discussie..
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 november 2011 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Johan open staan voor Louis..als je VI heb gezien...NEE DUS...einde discussie..
Lijkt me niet, je blijft hoe dan ook zitten met het aanstellen van van Gaal.. Wat moet hij dan?? Gewoon maar weer weggaan en pech dat ie dadelijk al met Bayern rond is?? Zo ga je niet met mensen om en zeker niet met Ajax helden..

Van Gaal als AD lijkt mij voor m'n gevoel gewoon een prima optie, en als van Gaal al met hem wil praten, dan moet Cruijff z'n emoties ook maar opzij zetten. Z'n eigen uitspraak was het toch dat niemand groter is dan Ajax..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Hallo Cruyff bij monde gehoord....waarschijnlijk niet...idd jammer dat dan weer wel maar goed wie zijn wij...had het ook liever anders gezien....
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=277172&abbr=ad
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Het wordt of Cruyff zonder de huidige RvC.... of Van Gaal met de huidige RvC....Thats it!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 23:32   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/188294/Cruijff_over_Van_Gaal_We_liggen_elkaar_niet.html
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 november 2011 - 10:56   quote  deeplink  
lijkt me sterk hoor....
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 13:37   quote  deeplink  
Nieuws:

http://www.nu.nl/sport/2674586/van-gaal-staat-heel-positief-tegenover-verzoening.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 november 2011 door Kane --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Johan Cruijff zou toch open staan voor een samenwerking met Louis van Gaal bij Ajax

0.0213959