BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal praat met Bayern over vervroegde start bij Ajax.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Van Gaal wil met Bayern praten

Louis van Gaal heeft contact opgenomen met Bayern München om te kijken of er te praten valt over ontbinding van zijn contract dat in Beieren tot 30 juni 2012 loopt. Dat meldt het Duitse persbureau DPA. Er is nog geen concreet gesprek geweest tussen beide partijen.

Van Gaal werd in april door Bayern aan de kant gezet, maar krijgt tot het einde van zijn verbintenis betaald.

De raad van commissarissen van Ajax verklaarde, tot woede van de onwetende Johan Cruijff, vorige week dat de trainer per 1 juli 2012 bij de Amsterdammers aantreedt als directeur. Van Gaal zou mogelijk al in januari in Amsterdam willen beginnen.
remco k
 remco k - maandag 21 november 2011 - 20:52   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Van_Gaal_wil_met_Bayern_praten.html
baco74
 baco74 - maandag 21 november 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Ajax zal op advies van de RvC waarschijnlijk een hoop geld laten rollen om hun gezicht te redden.
Ben benieuwd wat mijn seizoenkaart volgend jaar weer gaat kosten of wordt dit van div.bonussen ingehouden.
Ajx
 Ajx - maandag 21 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Moet hij maar niet doen, voor de zekerheid denk ik!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 november 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Op 12 december weet je meer Louis....eerder maar niet overeenkomen met Bayern lijkt me....zou niet verstandig zijn blanke....oeps...
romano
 romano - dinsdag 22 november 2011 - 07:03   quote  deeplink  
Zal ik jullie eens voorspellen hoe dit gaat aflopen? De Rvc (minus JC natuurlijk) maakt nog deze week bekend dat Van Gaal per 1/1/12 aan de slag kan en er een contract is ondertekend voor 3 tot 5 jaar. De ledenraad kan dat volgende week niet terugdraaien (hebben ze geen bevoegdheid voor) en kan alleen de verschillende partijen mar oproepen om met elkaar samen te werken. JC heeft al aangegeven dat niet te willen dus dat is dan einde oefening voor hem. Vervolgens komt er een nieuw bestuur (zal wel a.i. worden want wie wil daar permannet in gaan zitten) en die benoemt een nieuwe RvC (hoewel, het is nog maar de vraag of ze die vier naar huis willen sturen, want wie gaat het dan doen; het uitlekken van die bedreigingen aan het adres van Olfers en Ten Have is ook geen toeval; zoiets schrikt eventuele kandidaten af). Uit vrees voor een langdurige crisis laat het bestuur de huidige RvC dan maar zitten en Van Gaal afkopen hebben ze ook geen trek in. Ik denk dat het zoiets gaat worden, hoewel je het bij Ajax natuurlijk nooit zeker weet.
romano
 romano - dinsdag 22 november 2011 - 07:53   quote  deeplink  
Nog een kleine toevoeging: de reden dat ledenraad, nieuwe bestuur en aandeelhoudersvergadering uiteindelijk akkoord gaan met Van Gaal als nieuwe algemeen directeur is omdat hij plechtig verklaard de plannen van JC voor De Toekomst in zijn geheel te zullen overnemen. Daarmee is de inhoudelijke angel uit de hele discussie gehaald en gaat het alleen nog maar om de vraag waarom JC en Van Gaal in het belang van Ajax hun ego's niet opzij kunnen zetten. Als JC dat verdomd heeft hij inhoudelijk geen erg sterk verhaal meer (zeker niet als de huidige RvC zou worden ontbonden).
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 22 november 2011 - 08:35   quote  deeplink  
Glazen bol?
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 november 2011 - 08:41   quote  deeplink  
om te janken
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 22 november 2011 - 10:56   quote  deeplink  
hoop dat bayern niet mee werkt en jc de tijd krijgt.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 22 november 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Zou me niets verbazen als Van Gaal en Cruijff beetje samenwerken om die hele RvC d'ruit te gooien
ijsfijn
 ijsfijn - dinsdag 22 november 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Bayer Munchen is zon club waar het dus wel werkt met Top spelers die helpen in een club,

Frans backenbauwer en Ruminic.

ik snap eigenlijk heel het probleem niet. welke club heeft er nu zoveel top spelers die willen helpen met het begelijden van jeugd in ajax? wie kan dit nu beter weten dan hun? overmars bergkamp, jonk? zelfs als zou van gaal komen. wie zou hij er dan zetten om dit te kunnen verbeteren?
Rinkaatje
 Rinkaatje - dinsdag 22 november 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Jammer dat die zgn. deskundigen in eigen belang denken en niet in belang van de club...ga voetballe! en laat het groene monster eens de aftocht blazen, gun elkaar het licht in de ogen en laat het slijk der aarde eens niet bepalen wat er gebeuren moet...triest deze hele situatie, gek hè dat Ajax 1 momenteel niet laat zien wat het waard is...prioriteiten stellen en stoppen met ge-emmer!
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 november 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 07:03 schreef romano het volgende:
Zal ik jullie eens voorspellen hoe dit gaat aflopen? De Rvc (minus JC natuurlijk) maakt nog deze week bekend dat Van Gaal per 1/1/12 aan de slag kan en er een contract is ondertekend voor 3 tot 5 jaar. De ledenraad kan dat volgende week niet terugdraaien (hebben ze geen bevoegdheid voor) en kan alleen de verschillende partijen mar oproepen om met elkaar samen te werken. JC heeft al aangegeven dat niet te willen dus dat is dan einde oefening voor hem. Vervolgens komt er een nieuw bestuur (zal wel a.i. worden want wie wil daar permannet in gaan zitten) en die benoemt een nieuwe RvC (hoewel, het is nog maar de vraag of ze die vier naar huis willen sturen, want wie gaat het dan doen; het uitlekken van die bedreigingen aan het adres van Olfers en Ten Have is ook geen toeval; zoiets schrikt eventuele kandidaten af). Uit vrees voor een langdurige crisis laat het bestuur de huidige RvC dan maar zitten en Van Gaal afkopen hebben ze ook geen trek in. Ik denk dat het zoiets gaat worden, hoewel je het bij Ajax natuurlijk nooit zeker weet.
De ledenraad hoeft niks terug te draaien want de aanstelling van Van Gaal is volgens diverse partijen juridisch niet goed gedaan. Dus die aanstelling, Molenaar zei dat in VI, is heel simpel terug te draaien want er zijn namelijk regels die in de statuten staan niet na geleefd. Belnagrijkste is dat die RvC weg wordt gestuurd
Peter.R. ANTIVRIES
 Peter.R. ANTIVRIES - dinsdag 22 november 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Waar de commercie vat krijgt op voetbal wordt het hart (beleving) eruitgehaald.Je ziet het ook in andere dingen om je heen.
Marktwerking, winstmaximalisering,noem maar op.

Cruyff gaat voor het spelletje. De basis.Als hij verliest verliest het hele voetbal.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 november 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 13:32 schreef Peter.R. ANTIVRIES het volgende:
Waar de commercie vat krijgt op voetbal wordt het hart (beleving) eruitgehaald.Je ziet het ook in andere dingen om je heen.
Marktwerking, winstmaximalisering,noem maar op.

Cruyff gaat voor het spelletje. De basis.Als hij verliest verliest het hele voetbal.
Hahahaha. Wat een schitterende nickname! Ik lig werkelijk in een deuk hier :)
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 november 2011 - 13:56   quote  deeplink  
Overigens, het zal mij niet verbazen, wanneer Bayern München Louis van Gaal wel degelijk eerder naar Ajax laat vertrekken. Zij hebben er geen enkel belang bij om van Gaal tegen te houden: hij was al op non-actief gesteld en met zijn opvolger staan zij fier aan kop in de Bundesliga. Het zou hooguit een financiële kwestie kunnen worden, maar ook daar zullen de Duitsers alleen maar beter van worden, wanneer Ajax (een deel) van zijn salaris zou gaan overnemen. Aan dat laatste zal ten Have stellig mee willen werken, immers, dan kan Louis van Gaal in zijn nieuwe functie beginnen, vóórdat de aandeelhoudersvergadering (?) op 12 december van start gaat en een en ander door sluwe vos ten Have doorgedrukt kan worden. Ik ga dus voor een heel groot deel met de glazen bol-voorspelling van romano, hierboven.
nora
 nora - dinsdag 22 november 2011 - 14:56   quote  deeplink  
Ja en mijn inziens is die ten Have en Mien Olfers zeer inteligent en hoog opgeleid en zeker niet dom,die wisten van deze oorlog die zou ontstaan over de aanstelling van v.Gaal dus dat zal echt wel juridish onderzocht zijn.En ik denk dat onze God Johan Cruijff maar gewoon zijn ego,tje bij zijn hartsvriendin Danny moet laten,en lekker helemaal moet doorzakken met Louis en ieder hun deel van de club beheren.
Dat zou pas in het belang van de club zijn hun club zoals ze altijd beweren.
En ik denk dan dat alle Ajax fans weer gelukkig worden.
romano
 romano - dinsdag 22 november 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Kunnen we dat gesprek tussen JC en VG live per webcam vastleggen?
Arac
 Arac - dinsdag 22 november 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Ondanks alles duwt Ten Have, met medewerking van Blind, Sturkenboom en Van Gaal, zij plannetjes gewoon door de strot van de rest. Blind is al begonnen, Sturkenboom is al begonnen, Gaal wil snel beginnen.

Totaal schijt aan de rest. Ajax gekaapt, terwijl 12 december nog niet eens is geweest.

Van Gaal = Ten Have. Voor mij heeft Gaal hiermee volledig en compleet afgedaan. Deze verradende nep-Ajacied kan wmb voorgoed oprotten. Een megalomane psychopaat is het, iemand waar je je kapot voor schaamt. En zoals nu wel bewezen is, ook een achterbakse rat, net als zijn grote vriend Ten Have.

Soort zoekt soort. Daarom kunnen Cruijff en rat Van Gaal nooit samenwerken, en dat zou ook nooit moeten gebeuren.
romano
 romano - dinsdag 22 november 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 14:56 schreef nora het volgende:
Ja en mijn inziens is die ten Have en Mien Olfers zeer inteligent en hoog opgeleid en zeker niet dom,die wisten van deze oorlog die zou ontstaan over de aanstelling van v.Gaal dus dat zal echt wel juridish onderzocht zijn.En ik denk dat onze God Johan Cruijff maar gewoon zijn ego,tje bij zijn hartsvriendin Danny moet laten,en lekker helemaal moet doorzakken met Louis en ieder hun deel van de club beheren.
Dat zou pas in het belang van de club zijn hun club zoals ze altijd beweren.
En ik denk dan dat alle Ajax fans weer gelukkig worden.
Helemaal mee eens. Die twee hadden dit nooit gedaan als je juridisch niet 100% zeker waren van hun zaak. Dus hoe harder JC roept dat hij niet met VG wil samenwerken, hoe moeilijker hij het voor zichzelf maakt.Als JC echt wat wil bij Ajax kan hij beter nu meebewegen en als de zaak eenmaal op orde is kan hij altijd nog aan allerlei stoelpoten gaan zagen. Niet dat dat in het belang is van Ajax, maar dat is weer een ander verhaal...
Arac
 Arac - dinsdag 22 november 2011 - 15:16   quote  deeplink  
De keus is eenvoudig, wat wil je:

Van Gaal/Ten Have = Ajax dood en wordt dan het beursgenoteerde bedrijf 'FC ArenA';

Cruijff = Ajax wordt weer een voetbalclub.

It's that simple.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 22 november 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:04 schreef romano het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Die twee hadden dit nooit gedaan als je juridisch niet 100% zeker waren van hun zaak. Dus hoe harder JC roept dat hij niet met VG wil samenwerken, hoe moeilijker hij het voor zichzelf maakt.Als JC echt wat wil bij Ajax kan hij beter nu meebewegen en als de zaak eenmaal op orde is kan hij altijd nog aan allerlei stoelpoten gaan zagen. Niet dat dat in het belang is van Ajax, maar dat is weer een ander verhaal...
Die 2 hebben elkaar overschat. Is niet erg, want nu komen ze langzaam maar zeker met de billen bloot.

Zij mogen dan wel zoveel geleerd hebben, maar zagen een ding over het hoofd, Cruijff.

Op het moment dat je Cruijff vraagt om deel te nemen aan de RvC, en hem de taak geeft om het technisch beleid uit te stippelen, plus de Toekomst een nieuw leven in te blazen, dan weet je dat Cruijff niet genoegen neemt met slechts een of twee vingers. Nee, hij neemt de hele hand. Dat deed hij al toen hij 16 in het veld...

Het feit dat ze buiten Cruijff om een beslissing hebben genomen, is heel slordig, zeker als je ziet dat ze al maanden bezig zijn om Cruijff of te beschadigen of te proberen hem eruit te werken.

Had Cruijff meegestemd, dan hadden ze kunnen zeggen dat het rechtsgeldig is. Maar dat is nu toch niet het geval? Cruijff heeft niet eens de kans gehad om zijn woordtje erover te doen, laat staan dat hij had kunnen stemmen.

Nee, hoewel deze RvC stinkt aan alle kanten, het is zo klaar als een klontje. De dagen van de RvC zijn geteld. Of dat betekend dat van Gaal ook uit het vaarwater verdwijnt zal de toekomst leren.

Maar de huidige RvC haalt de kerst niet...
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 november 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Ten HaTe/vGaal = kapot

Cruijff = beter

Cruijff/vGaal = Fantastisch & Fenomenaal
Arac
 Arac - dinsdag 22 november 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:27 schreef Grasmaaier het volgende:
Ten HaTe/vGaal = kapot

Cruijff = beter

Van Gaal heeft bewezen net zo achterbaks al die glibber Ten Have te zijn. Voorgoed afgedaan die lul.
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 november 2011 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:30 schreef Arac het volgende:

[..]

Van Gaal heeft bewezen net zo achterbaks al die glibber Ten Have te zijn. Voorgoed afgedaan die lul.
in t stadion zag ik een spandoek:

''van gaal voor altijd magistraal''

En zo is t maar net! Hij blijft altijd een Ajacied en wat voor één. Als die 2 gewoon samenwerken dan komt ONS ALLER AJAX er weer helemaal bovenop
Arac
 Arac - dinsdag 22 november 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:34 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

En zo is t maar net! Hij blijft altijd een Ajacied en wat voor één. Als die 2 gewoon samenwerken dan komt ONS ALLER AJAX er weer helemaal bovenop
Met alle respect, maar je mist de olifant die in de porseleinkast staat. Zei ik net niet al dat, ondanks dat er een bestuurlijke chaos heerst, de heren Blind en Sturkenboom (en daarmee Van Gaal) doodleuk aan hun 'illegale' job zijn begonnen?

Dat is die olifant die jullie niet willen zien staan, omdat die olifant Van Gaal heet, die jullie kennelijk de kont kussen, ongeacht dat hij en achterbakse rat Ten Have twee handen op één buik zijn.

Ronduit onbeschoft om gewoon te beginnen met je werk in opdracht van Ten Have. Dan kaap je de club, doe je mee aan die zwakzinnige machtstrijd.

Haal die balk uit je ogen en zie wat er gaande is. Van Gaal is een achterbakse rat die uit eigenbelang en z'n haat voor Cruijff Ajax gebruikt om, illegaal, en met hulp van Ten Have, Ajax GEBRUIKT om te laten zien hoe geweldig hij is en dat er een standbeeld voor 'm moet worden opgezet. Het belang van Ajax staat bij Van Gaal een stuk lager dan het belang van Van Gaal zelf.

Kijk naar wat er gebeurt momenteel en haal de balk uit je ogen, wees eerlijk, al is de waarheid niet zoals je 'm graag zou hebben.
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:04 schreef romano het volgende:

[..]

Wat valt er nou juridisch uitgezocht te zijn. Als de ledenraad tegen de RvC stemt dan is het gewoon einde oefening. Daar hoef je geen jurist voor te zijn.
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:27 schreef Grasmaaier het volgende:
Ten HaTe/vGaal = kapot

Cruijff = beter

Met een kant tekening. Tenzij van Gaal zich ondergeschikt stelt aan de visie en reeds ingeslagen weg van Cruijff.
romano
 romano - dinsdag 22 november 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:51 schreef Kane het volgende:

[..]

Wat valt er nou juridisch uitgezocht te zijn. Als de ledenraad tegen de RvC stemt dan is het gewoon einde oefening. Daar hoef je geen jurist voor te zijn.
Helaas Kane, zo zit het niet in elkaar. De ledenraad heeft niks te vertellen over de RvC. De ledenraad benoemt het bestuur. In de aandeelhoudersvergadering (en daar komt veel meer volk op de been dan in de ledenraad) wordt beslist over benoemen of ontslaan van de RvC. En de RvC is het enige orgaan binnen Ajax dat de directie van de club kan benoemen of ontslaan. Anders gezegd: tenzij de ledenraad komende maandag een pro-JC bestuur benoemt is het juridisch onmogelijk voor hem om de huidige RvC op te blazen.
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 november 2011 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:16 schreef Arac het volgende:
De keus is eenvoudig, wat wil je:

Van Gaal/Ten Have = Ajax dood en wordt dan het beursgenoteerde bedrijf 'FC ArenA';

Cruijff = Ajax wordt weer een voetbalclub.

It's that simple.
Weet je wat het is...het is zeer triest dat een supporter van Ajax moet kiezen tussen V.Gaal en Cruijff....deze hele heisa hebben de 4 leden van de RvC gerealiseerd...het is als je alles nog eens op een rijtje zo asociaal dat je er werkelijk van moet kotsen...

Ik zit er echt enorm mee in mijn maag..de hele dag voel ik me beroerd over deze gang van zaken bij Ajax...nu staat Danny Blind als TD leiding te geven aan Bergkamp en Jonk...de plannen van Cruijff worden gewoon verdreven die er pas een aantal maanden zijn en die werkelijk nul, nul verstand van voetbal hebben...het is werkelijk ONVOORSTELBAAR dat dit allemaal gebeurd bij mijn en ONZE club...ik HAAT die 4 leden van de RvC enorm!!!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 15:34 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Dit is onrealistisch Grasmaaier....die 2 kunnen NOOIT samenwerken en dat weten de huidige 4 leden van de RvC als de beste...
alibabba
 alibabba - dinsdag 22 november 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 17:12 schreef romano het volgende:

[..]

Helaas Kane, zo zit het niet in elkaar. De ledenraad heeft niks te vertellen over de RvC. De ledenraad benoemt het bestuur. In de aandeelhoudersvergadering (en daar komt veel meer volk op de been dan in de ledenraad) wordt beslist over benoemen of ontslaan van de RvC. En de RvC is het enige orgaan binnen Ajax dat de directie van de club kan benoemen of ontslaan. Anders gezegd: tenzij de ledenraad komende maandag een pro-JC bestuur benoemt is het juridisch onmogelijk voor hem om de huidige RvC op te blazen.
De Ledenraad is bevoegd om de huidige RvC weg te sturen...
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 22 november 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 17:15 schreef alibabba het volgende:

[..]

De Ledenraad is bevoegd om de huidige RvC weg te sturen...
ja en nee ze kunnen alleen de motie van wantrouwen indienen in de aandeelhouders vergadering en hebben 79% van de aandelen van ajax dus gaat fia omweg
Grasmaaier
 Grasmaaier - dinsdag 22 november 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 17:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit is onrealistisch Grasmaaier....die 2 kunnen NOOIT samenwerken en dat weten de huidige 4 leden van de RvC als de beste...
Hij heeft aangegeven dat hij het wel wil.. als het moet, dan wil hij het best.. maarja
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 18:04   quote  deeplink  
De Raad van Commissarissen van Ajax heeft Wim Jonk en Dennis Bergkamp begin dit seizoen verzekerd dat er een volledig nieuwe directie zou worden aangesteld. Deze leiding moest zich accorderen met de doorgevoerde hervormingen op jeugdcomplex De Toekomst.

Van der Aat (l) met Rik van den Boog (m) en Jeroen Slop (r). © PRO SHOTS
Dat zeggen betrokkenen, werkzaam in het opleidingscentrum. Een woordvoerder van Ajax wilde het nieuws bevestigen noch ontkennen.

Duo blijft in functie
Algemeen directeur Rik van den Boog vertrok in april van dit jaar uit de Arena. In de nieuwste plannen van het RvC-viertal, president-commissaris Steven ten Have, Paul Römer, Mirjam Olfers en Edgar Davids, behouden commercieel directeur Henri van der Aat en financieel directeur Jeroen Slop echter hun baan.

Nieuw drietal
Woensdag maakte de RvC de overeenstemming met Louis van Gaal als nieuwe algemeen en Danny Blind als technisch directeur bekend. Omdat Van Gaal nog een verbintenis heeft bij Bayern München, kan hij niet direct aan de slag. Martin Sturkenboom is voorlopig ad-interim.

Nieuwe technische lijn
Sturkenboom en Blind (in nieuwe rol) meldden zich gisteren voor hun eerste werkdag bij Ajax. Bergkamp en Jonk zou de nieuwe technische lijn onder leiding van Van Gaal zijn voorgelegd. De emoties op opleidingscentrum De Toekomst liepen daarna hoog op.

Wie is nu de baas?
'Bergkamp en Jonk hebben in hun contract staan dat zij de technische leiding hebben, maar Blind claimt dat nu ook', zegt een nauw betrokkene, die zijn naam vanwege alle commotie niet vermeld wil hebben. 'Straks hebben we vijf directeuren, wie is er dan nog de baas?' Het inzetten van een topadvocaat wordt overwogen. (Rogier Deelstra)
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 17:12 schreef romano het volgende:

[..]

Als de ledenraad de 28e een beslissing hebben genomen dan is de 12e slechts een formaliteit. Ze gaan natuurlijk geen bestuur samenstellen die een andere beslissing gaat nemen.
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 17:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als van Gaal algemeen directeur wordt en zich niet bemoeid met technische aangelegenheden waarom niet? Cruijff zou, als van Gaal met de huidige lijn kan leven en dit is vastgelegd, gewoon als adviseur verder kunnen. Hij hoeft dan niet direct met van Gaal samen te werken.
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Van Gaal die zich niet gaat bemoeien met technische aangelegenheden?? Whahahahahahahahahahahahahahahaha
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:23 schreef remco k het volgende:
Van Gaal die zich niet gaat bemoeien met technische aangelegenheden?? Whahahahahahahahahahahahahahahaha
Ja idd. maar waar is een algemeen directeur dan eigenlijk voor?
remco k
 remco k - dinsdag 22 november 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:25 schreef Kane het volgende:

[..]

Ja idd. maar waar is een algemeen directeur dan eigenlijk voor?
ALGEMEEN
Kane
 Kane - dinsdag 22 november 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

ALGEMEEN
O ja dat ik daar niet eerder op was gekomen. Dankje voor de heldere uitleg.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 november 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Lekker allemaal weggaan bij Ajax en dan Peter.R.de vries trainer maken! Wat een gezeik toch allemaal dit! Op het veld moet het gebeuren, dus trots op de jongens in Lyon en TROTS OP DE MEEGEREISDE SUPPORTERS VAN AFCA!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal praat met Bayern over vervroegde start bij Ajax.

0.0094010