BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schenkeveld met beloften tegen Jong Sparta

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 22 november 2011 - 10:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Schenkeveld met beloften tegen Jong Sparta (FR12.nl)

GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 22 november 2011 - 11:28   quote  deeplink  
Vanavond ontvangen de beloften van Feyenoord/Excelsior Jong Sparta, Jong Feyenoord/Excelsior staat op de ranglijst op de 7e plaats met 15 punten uit 9 wedstrijden, Jong Sparta staat op de 12e plaats met 8 punten uit 9 wedstrijden. Verdediger Bart Schenkeveld keert vanavond na achttien maanden terug in een officiƫle competitiewedstrijd.
Schenkeveld raakte in de voorbereiding op het seizoen 2010/2011 zwaar geblesseerd aan zijn knie. De jeugdinternational scheurde zijn kruisband en moest het gehele seizoen toekijken. In de voorbereiding op het huidige seizoen leek de Westlander terug te keren bij de selectie van coach Ronald Koeman, maar een terugslag in zijn herstel hield hem langer aan de kant.

De mandekker, die in het verleden tot de grootste talenten van de jeugdopleiding behoorde, zal tegen Jong Sparta Rotterdam na achttien maanden afwezigheid terugkeren binnen de lijnen. Mogelijk zal de twintigjarige Schenkeveld in het nieuwe kalenderjaar worden verhuurd aan een andere Eredivisieclub, om meer ritme op te doen op het hoogste niveau.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 22 november 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Het zal mij benieuwen of hij ooit Feyenoord 1 nog haalt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 november 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Mooi.
salemi
 salemi - dinsdag 22 november 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 - 11:29 schreef GeenGelul het volgende:
Het zal mij benieuwen of hij ooit Feyenoord 1 nog haalt
Dat moet!!!!
Ik heb Bart een keer in het eerste zien invallen, toen Ron Vlaar geblesseerd uitviel. Ik weet helaas niet meer welke wedstrijd het was. De schrik sloeg me even om het hart, zonder Ron Vlaar! Maar Bart viel niet alleen fantastisch in, maar drukte ook meteen zijn stempel op de wedstrijd. Ging meteen voor zijn verdediging voetballen en druk zetten op het middenveld. Toen zag ik dat hij een heel grote voetballer kan worden. Ik baalde ook verschrikkelijk toen hij zijn leleijke knieblessure kreeg. Nu krijg ik weer hoop dat hij weer helemaal de oude wordt. Hart onder de riem voor Bart!!!!!
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 23 november 2011 - 08:58   quote  deeplink  
Bart Schenkeveld maakte dinsdagavond voor het eerst sinds het begin van het seizoen weer wedstrijdminuten, als invaller in het duel van Jong Feyenoord/Excelsior met Jong Sparta Rotterdam (4-0). De verdediger keek na afloop met een goed gevoel terug op zijn rentree. Ik heb ervan genoten om weer een wedstrijd te spelen, zei hij.

Schenkeveld sloot in de voorbereiding op dit seizoen aan bij de wedstrijdselectie, nadat hij een jaar buitenspel had gestaan met een knieblessure. Afgelopen juli maakte hij bovendien zijn rentree in de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft. Daarna heb ik een terugslag gehad in mijn herstel, vertelde de verdediger.
Inmiddels is Schenkeveld nagenoeg volledig hersteld van zijn knieblessure. Ik voel me fit, maar nu moet ik weer volledig wedstrijdfit worden. Dat bekijk ik van dag tot dag, omdat ik weet dat het geen zin heeft om een datum te prikken waarop ik weer helemaal terug wil zijn. Dat hebben mijn eerdere blessures wel bewezen.
Juist daarom wil de verdediger nu ook in de laatste fase van zijn herstel geen risico nemen. Ik wil heel graag weer volledige wedstrijden spelen, maar ik wil voorkomen dat ik weer een terugslag krijg op het moment dat ik denk dat ik terug ben. Daarom hoop ik de komende tijd vooral minuten te maken bij de beloften en zo toe te werken naar het moment dat ik weer helemaal fit ben.
Juist in de defensie heeft de eerste selectie op dit moment te kampen met personele problemen, door de blessure van Stefan de Vrij. Volgens Schenkeveld is het echter niet realistisch dat hij binnenkort al als eventuele vervanger volledig inzetbaar is. Ik wil niks forceren, zegt hij. Natuurlijk is het jammer voor de ploeg dat Stefan geblesseerd is, maar dat betekent niet dat ik nu opeens eerder terug zal keren. Ik denk dat ik pas na de winterstop weer echt helemaal wedstrijdfit ben.
Els
 Els - woensdag 23 november 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 08:58 schreef GeenGelul het volgende:
Bart Schenkeveld maakte dinsdagavond voor het eerst sinds het begin van het seizoen weer wedstrijdminuten, als invaller in het duel van Jong Feyenoord/Excelsior met Jong Sparta Rotterdam (4-0). De verdediger keek na afloop met een goed gevoel terug op zijn rentree. Ik heb ervan genoten om weer een wedstrijd te spelen, zei hij.

Schenkeveld sloot in de voorbereiding op dit seizoen aan bij de wedstrijdselectie, nadat hij een jaar buitenspel had gestaan met een knieblessure. Afgelopen juli maakte hij bovendien zijn rentree in de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft. Daarna heb ik een terugslag gehad in mijn herstel, vertelde de verdediger.
Inmiddels is Schenkeveld nagenoeg volledig hersteld van zijn knieblessure. Ik voel me fit, maar nu moet ik weer volledig wedstrijdfit worden. Dat bekijk ik van dag tot dag, omdat ik weet dat het geen zin heeft om een datum te prikken waarop ik weer helemaal terug wil zijn. Dat hebben mijn eerdere blessures wel bewezen.
Juist daarom wil de verdediger nu ook in de laatste fase van zijn herstel geen risico nemen. Ik wil heel graag weer volledige wedstrijden spelen, maar ik wil voorkomen dat ik weer een terugslag krijg op het moment dat ik denk dat ik terug ben. Daarom hoop ik de komende tijd vooral minuten te maken bij de beloften en zo toe te werken naar het moment dat ik weer helemaal fit ben.
Juist in de defensie heeft de eerste selectie op dit moment te kampen met personele problemen, door de blessure van Stefan de Vrij. Volgens Schenkeveld is het echter niet realistisch dat hij binnenkort al als eventuele vervanger volledig inzetbaar is. Ik wil niks forceren, zegt hij. Natuurlijk is het jammer voor de ploeg dat Stefan geblesseerd is, maar dat betekent niet dat ik nu opeens eerder terug zal keren. Ik denk dat ik pas na de winterstop weer echt helemaal wedstrijdfit ben.
Leuk interview. Doe je dat vaker?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schenkeveld met beloften tegen Jong Sparta









0.0053308