BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX Talenten-topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 18:43   quote  deeplink  
Ik zie allemaal verschillende topics over al het gezeik binnen Ajax en daarom eens een xtje een ander topic.

In dit topic kun je samen met alle andere mede-ajacieden bespreken wie de grootste talenten uit de jeugd zijn en wie er volgens jou zullen doorbreken en natuurlijk wie het niet zullen halen.

SELECTIE JONG AJAX:

Keepers:

1369078970_1999999421_W_Hahn.jpg 1369094416_1999999421_C_Kramer.jpg

Warner Hahn --------------- Chiel Kramer

Verdedigers:

1369033340_1999999421_D_Koppers.jpg 1371639268_1999999421_R_Ligeon.jpg1369011760_1999999421_H_Toivomaki.jpg 1316706434_1999999421_R_van_Rhijn.jpg1764719144_1999999225_J_Veltman01_150.jpg

Dico Koppers ------------ Ruben Ligeon ----------- Henri Toivomaki ------ Ricardo van Rhijn ---------- Joël Veltman

Middenvelders:

1845634210_1999999225_011-012_I_Aissati_0154.jpg 1368940818_1999999421_J_de_Kamps.jpg1371680646_1999999421_R_Kip.jpg 1371816522_1999999421_M_Rits.jpg

Ismaïl Aissati ---------- Joeri de Kamps ------------- Ricardo Kip ---------- Mats Rits

Aanvallers:

1360066655_1999999421_Y_Arica.jpg 1371438490_1999999421_T_Boere.jpg1845570151_1999999225_011-012_M_El_Hamdaoui_0150.jpg 1371844869_1999999421_Lukoki.jpg

Yener Arica ------------------ Tom Boere ----------- Mounir el Hamdaoui ------- Jody Lukoki

Helaas zijn er van de A1 spelers geen foto's geüpload op de Ajax-site. Daarom hier wel de namen met de posities waarvan ik denk dat ze staan. (Ook dit is niet te vinden op ajax.nl)

SELECTIE AJAX A1

Keepers:

Mickey van der Hart, Peter Leeuwenburgh

Verdedigers:

Sven Nieuwpoort, Fabian Sporkslede, Mike Busse, Mitchell Dijks, Stefan Marinkovic, Darren Rosheuvel, Xandro Schenk.

Middenvelders:

Davy Klaassen, Youssef Fennich, Danzell Gravenberch, Donny van der Wal

Aanvallers:

Viktor Fischer, Lesley de Sa, Jordi Bitter, Nick de Bondt, Davi Lizardo, Boban Lazic, Rowendey Schoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 november 2011 door Grasmaaier --
Cyprioot
 Cyprioot - woensdag 23 november 2011 - 18:46   quote  deeplink  
Die Tom Boere heeft zijn fysiek mee, wat is die gast breed zeg. Rits verdediger ? Aissati verdediger ?
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:46 schreef Cyprioot het volgende:
Die Tom Boere heeft zijn fysiek mee, wat is die gast breed zeg. Rits verdediger ? Aissati verdediger ?
hahah geintje.. foutje gemaakt :P verdedigers vergeten. komen er ook zo aan
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Erg leuk topic, maar haal wel spelers als Mounir en Aissati eruit, zijn niet bepaald talenten meer..:-)

Ik denk, en het is maar een idee, dat je het dan ook bij spelers moet houden die nog niet bij het eerste hebben gespeeld..
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:48 schreef remco k het volgende:
Erg leuk topic, maar haal wel spelers als Mounir en Aissati eruit, zijn niet bepaald talenten meer..:-)

Ik denk, en het is maar een idee, dat je het dan ook bij spelers moet houden die nog niet bij het eerste hebben gespeeld..
A1 komt er zo nog bij.. maar El Hamlap en Aissati spelen hier wel.. dus moeten ze wel vermeld worden ;-) haha
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:52 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

A1 komt er zo nog bij.. maar El Hamlap en Aissati spelen hier wel.. dus moeten ze wel vermeld worden ;-) haha
Het gaat om de talenten toch?
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat om de talenten toch?
Nouja, eigenlijk om alles.. maar hier kun je de talenten bespreken.. daarvoor moet je natuurlijk wel weten wie er allemaal in spelen.
Ajx
 Ajx - woensdag 23 november 2011 - 19:29   quote  deeplink  
Hoop dat ze het allemaal gaan halen.....
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Het zou hier over talenten moeten gaan.. vandaar dat ik daar maar even over begin.
---

Voor spelers als: de Sa, Boere, lukoki etc. zie ik de toekomst heel rooskleurig in. Sven Nieuwpoort heb k nog nooit van gehoord bij het 1e en ik denk dat hij dus niet één van de grote talenten is.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - woensdag 23 november 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:43 schreef Grasmaaier het volgende:
Ik zie allemaal verschillende topics over al het gezeik binnen Ajax en daarom eens een xtje een ander topic.

In dit topic kun je samen met alle andere mede-ajacieden bespreken wie de grootste talenten uit de jeugd zijn en wie er volgens jou zullen doorbreken en natuurlijk wie het niet zullen halen.

SELECTIE JONG AJAX:

Keepers:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Warner Hahn --------------- Chiel Kramer

Verdedigers:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Dico Koppers ------------ Ruben Ligeon ----------- Henri Toivomaki ------ Ricardo van Rhijn ---------- Joël Veltman

Middenvelders:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ismaïl Aissati ---------- Joeri de Kamps ------------- Ricardo Kip ---------- Mats Rits

Aanvallers:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Yener Arica ------------------ Tom Boere ----------- Mounir el Hamdaoui ------- Jody Lukoki

Helaas zijn er van de A1 spelers geen foto's geüpload op de Ajax-site. Daarom hier wel de namen met de posities waarvan ik denk dat ze staan. (Ook dit is niet te vinden op ajax.nl)

SELECTIE AJAX A1

Keepers:

Mickey van der Hart, Peter Leeuwenburgh

Verdedigers:

Sven Nieuwpoort, Fabian Sporkslede, Mike Busse, Mitchell Dijks, Stefan Marinkovic, Darren Rosheuvel, Xandro Schenk.

Middenvelders:

Davy Klaassen, Youssef Fennich, Danzell Gravenberch, Donny van der Wal

Aanvallers:

Viktor Fischer, Lesley de Sa, Jordi Bitter, Nick de Bondt, Davi Lizardo, Boban Lazic, Rowendey Schoop
probeer het nogmaals. el hamdoek en aissati dat zijn toch geen talenten meer ?
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 22:57 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

probeer het nogmaals. el hamdoek en aissati dat zijn toch geen talenten meer ?
jij weet het echt niet of wel?

Aissati is wel degelijk nog steeds een talent.. en over El Hamdawie; hij zit wel in die selectie dus hij hoort wel tussen al die andere spelers
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Met 23 ben je echt geen talent meer hoor.
Grasmaaier
 Grasmaaier - woensdag 23 november 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 23:01 schreef remco k het volgende:
Met 23 ben je echt geen talent meer hoor.
Tja, en toch hoort hij bij de selectie en dus staat hij er gewoon tussen. period
remco k
 remco k - woensdag 23 november 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Klopt je topic titel van geen kant meer.. Jammer want het was zo'n leuk topic..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 05:58   quote  deeplink  
Mooi topic Grassie, persoonlijk zie ik wel wat in Tom Boere! Een goede body en hopelijk komt hij verder. En tja............over Hamlap houden we maar op! Zo snel mogelijk verkopen. Hoort niet thuis in een shirt van Ajax.

Trek je overigens niets aan van die zeikerds hierzo. Je bedoeling is goed met dit topic!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 05:58 schreef amsterdammer113 het volgende:
Mooi topic Grassie, persoonlijk zie ik wel wat in Tom Boere! Een goede body en hopelijk komt hij verder. En tja............over Hamlap houden we maar op! Zo snel mogelijk verkopen. Hoort niet thuis in een shirt van Ajax.

Trek je overigens niets aan van die zeikerds hierzo. Je bedoeling is goed met dit topic!
Boere is inderdaad een fysiek erg sterke spits.. ook voorspel ik voor Toivomaki een grote toekomst.. super goede verdediger
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 08:00 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Boere is inderdaad een fysiek erg sterke spits.. ook voorspel ik voor Toivomaki een grote toekomst.. super goede verdediger
Het nadeel met Toivomaki is dat hij op dit moment niet lekker in zijn vel zit. Het is inderdaad een hele talentvolle verdediger en hopelijk kan hij aansluiting vinden.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 08:08 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Het nadeel met Toivomaki is dat hij op dit moment niet lekker in zijn vel zit. Het is inderdaad een hele talentvolle verdediger en hopelijk kan hij aansluiting vinden.
zelfde met Boilesen toen hij er net was.. zie hem nu. haha

Verder is Ouasim Bouy ook erg getalenteerd! En natuurlijk Davy Klaassen, hoop dat hij nog wat meer speelminuten krijgt tegen NEC
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 09:21 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

zelfde met Boilesen toen hij er net was.. zie hem nu. haha

Verder is Ouasim Bouy ook erg getalenteerd! En natuurlijk Davy Klaassen, hoop dat hij nog wat meer speelminuten krijgt tegen NEC
Dat is inderdaad waar, daarom hoop ik ook dat hij alsnog die stap weet te zetten. Klaassen had een goede invalbeurt tegen Lyon en hopelijk weet hij die lijn voor te zetten! Het is wel jammer dat zulke talenten in deze fase en op deze manier moeten worden gebracht. Kijk maar eens naar de bank tegen Lyon. Erg jong en totaal nog geen ervaring. Ik ben er dan ook voor om dit soort spelers rustig richting de selectie te brengen, maar soms is het helaas niet anders!
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Jammer dat alle nieuwe topics altijd overgaan in suffe welles/nietes discussies. En wat El Hamda en Aissati betreft, heeft Remko natuurlijk gewoon gelijk. Daar kun je lang of kort over lullen, maar dat zijn duidelijk geen talenten meer.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 10:59 schreef RoodWit81 het volgende:
Jammer dat alle nieuwe topics altijd overgaan in suffe welles/nietes discussies. En wat El Hamda en Aissati betreft, heeft Remko natuurlijk gewoon gelijk. Daar kun je lang of kort over lullen, maar dat zijn duidelijk geen talenten meer.
Bedankt voor je mening, maar uiteindelijk ga je nu ook zelf meedoen aan het welles/nietes spelletje! Dus eigenlijk zinloos om een ander daarop te attenderen!
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:05 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening, maar uiteindelijk ga je nu ook zelf meedoen aan het welles/nietes spelletje! Dus eigenlijk zinloos om een ander daarop te attenderen!
Compleet met je eens. Het is inderdaad zinloos op dit forum om sommige mensen op iets te attenderen op wat overduidelijk klopt.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:16 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Compleet met je eens. Het is inderdaad zinloos op dit forum om sommige mensen op iets te attenderen op wat overduidelijk klopt.
Als het je stoort had je daar gewoon niet op moeten reageren en gewoon inhoudelijk op het topic kunnen reageren! Nu ga je indirect meedoen aan een welles/nietes spelletje terwijl je eerst aangeeft dat je jammer vind dat het gebeurd.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 10:59 schreef RoodWit81 het volgende:
Ze zitten toch beide in de selectie? Niet zeuren als je ongelijk hebt
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:33 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ze zitten toch beide in de selectie? Niet zeuren als je ongelijk hebt
De titel van je eigen topic is: Ajax talenten. Mijn vraag aan jou: vind je dat zowel El Hamda als Aisatti dit zijn?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:42 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

De titel van je eigen topic is: Ajax talenten. Mijn vraag aan jou: vind je dat zowel El Hamda als Aisatti dit zijn?
Het zijn inderdaad geen talenten, maar ze zitten nu eenmaal bij Jong Ajax. Als hij ze er niet bij vermeld had was er weer een groep geweest die zich afvraagt waarom ze er niet bij staan, terwijl de hele selectie van Jong Ajax wel word genoemd.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:33 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als het je stoort had je daar gewoon niet op moeten reageren en gewoon inhoudelijk op het topic kunnen reageren! Nu ga je indirect meedoen aan een welles/nietes spelletje terwijl je eerst aangeeft dat je jammer vind dat het gebeurd.
Ik begrijp dat je het liever wil negeren, maar dit is iets overduidelijks. Ik stel de topic starter nog 1 vraag en dan is voor mij de kous af.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als hij ze er niet bij vermeld had was er weer een groep geweest die zich afvraagt waarom ze er niet bij staan, terwijl de hele selectie van Jong Ajax wel word genoemd.
Als de naam van het topic "De Jong Ajax Selectie" was Amsterdammer, dan had je die vraag zeker gekregen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door RoodWit81 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:46 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je het liever wil negeren, maar dit is iets overduidelijks. Ik stel de topic starter nog 1 vraag en dan is voor mij de kous af.
Ik hoef het niet te negeren, daarvoor is het een forum maar je geeft aan dat je iets jammer vind om er vervolgens jezelf wel in te mengen. Is toch onnodig? Had gewoon ontopic gebleven en je eigen mening gegeven ipv je in een bestaande discussie te mengen. Van mij hoeven die 2 er ook niet bij te staan, maar het staat er nu eenmaal. En daar heeft de topicstarter voor gekozen. En indirect spelen ze nu eenmaal helaas bij Jong Ajax. Ik had liever gezien dat El Hamlap sowieso nergens meer tussen zou staan!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 24 november 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:54 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Het is onnodig als het geen zin heeft. Dus vandaar dat ik Grasmaaier nog die laatste vraag stelde. Daaruit kan ik wel concluderen of het zin heeft om uberhaupt over iets te praten of niet.
Ach, je kan die 2 spelers die er staan ook negeren en gewoon over de andere talenten discussieren! Want daar gaat het om en niet om 2 spelers die wel of geen talent meer zijn!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:42 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ja, Aissati nog wel.. El Handoek zit bij de selectie.. dus hij staat ertussen
thomASS
 thomASS - donderdag 24 november 2011 - 13:38   quote  deeplink  
Grootste talenten naar mijn idee: Henri Toivomaki, Yener Arica, Tom boere, Viktor Fischer, Boban Lazic, Davy Klaassen en Ouasim Bouy.
Kane
 Kane - donderdag 24 november 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:46 schreef Cyprioot het volgende:
En heeft laatste tijd toch veel gescoord?
Kane
 Kane - donderdag 24 november 2011 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2011 - 18:48 schreef remco k het volgende:

Hoe bedoel je geen talenten.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 13:06 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ja, Aissati nog wel.. El Handoek zit bij de selectie.. dus hij staat ertussen
Dus jij vind een speler die al 6 a 7 jaar in de eredivisie speelt ook nog een talent? Duidelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door RoodWit81 --
Kane
 Kane - donderdag 24 november 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 14:11 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Dus jij vind een speler die al 6 a 7 jaar in de eredivisie speelt ook nog een talent? Duidelijk.
Dat is ook zo. El Hamlap is wat dat betreft geen talentje meer :-D
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 24 november 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Misschien dat het topic beter aangepast kan worden naar 'Het Jong Ajax & AJAX Talenten-topic'.

En dan zijn we het er meteen allemaal over eens dat El Hamdaoui geen talent meer is, en bij Ajax ook geen groot speler zal worden.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 24 november 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 14:18 schreef Kane het volgende:

[..]

Dat is ook zo. El Hamlap is wat dat betreft geen talentje meer :-D
Ik bedoel Aisatti :) Speelt ook al sinds 2005 in de eredivisie. Hij gaf zelf ook al aan El Hamdaoui geen talent te vinden, maar enkel toe te hebben gevoegd omdat hij in de selectie zit.

quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 14:48 schreef Boudewijn het volgende:
Misschien dat het topic beter aangepast kan worden naar 'Het Jong Ajax & AJAX Talenten-topic'
Lijkt me een juiste beslissing.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 24 november 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 14:48 schreef Boudewijn het volgende:
Misschien dat het topic beter aangepast kan worden naar 'Het Jong Ajax & AJAX Talenten-topic'.

En dan zijn we het er meteen allemaal over eens dat El Hamdaoui geen talent meer is, en bij Ajax ook geen groot speler zal worden.
Het woordje 'Ajax' dekt toch de hele lading? El Handoek is een Ajacied en Aissati ook en omdat ze in de 'talenten-teams' spelen, staan ze hier tussen.
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 28 november 2011 - 12:47   quote  deeplink  
Davy Klaassen bewijst zich gelijk!!
remco k
 remco k - maandag 28 november 2011 - 13:09   quote  deeplink  
Buiten zijn goal om heb ik in ieder geval wel meer goede dingen gezien.. Echt een heerlijk talent..
Dalai Lama
 Dalai Lama - maandag 28 november 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Viktor Fischer gaat het maken,heb hem een paar keer aan het
werk gezien,geweldige drijf geweldige overzicht en tecniek

Bij de Btjes zie ik ook al veel talent

Ajax moet trouwens wel opschieten met Contracten verlengen voordat
ze weer weg gaan naar grote kille clubs met veel geld
Grasmaaier
 Grasmaaier - maandag 28 november 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 13:28 schreef Dalai Lama het volgende:
Viktor Fischer gaat het maken,heb hem een paar keer aan het
werk gezien,geweldige drijf geweldige overzicht en tecniek

Bij de Btjes zie ik ook al veel talent

Ajax moet trouwens wel opschieten met Contracten verlengen voordat
ze weer weg gaan naar grote kille clubs met veel geld
Waarom kun je nu opeens wel normaal posten?
Dalai Lama
 Dalai Lama - maandag 28 november 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:52 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

als het over Ajax gaat ben ik altijd inhoudelijk en normaal
als er 1 raar tegen mij doet dan is dat internet eigen dat er
altijd 20 volgen kuddedieren die elkaar na praten,ik ben hier
niet om vrienden te maken of mensen tegen hun schenen te schoppen
ik ben Ajacied in hart en ziel,maar een mee prater ben ik niet
en zal ik nooit worden,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door Dalai Lama --
remco k
 remco k - maandag 28 november 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:52 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Je kan ook op z'n post reageren toch??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX Talenten-topic

0.0088469