BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Meyde herstelt 020-Tattoo

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 24 november 2011 - 11:35   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/188624/Van_der_Meyde_herstelt_Ajax_tattoo.html

Van der Meyde herstelt Ajax-tattoo

Andy van der Meyde heeft het hebben van een Ajax-tatoeage op zijn been in ere hersteld. De oud-voetballer van de Amsterdamse club kreeg naar eigen zeggen problemen met de harde kern van Ajax toen hij de tatoeage had weggehaald.

Dat vertelt hij in een gesprek met De Pers. "Het verhaal ging dat ik een Ajax-tatoeage had. Dat is me de hele tijd blijven achtervolgen", zegt hij. "Voor de wedstrijd tegen Ajax stond bij de training een groepje van de harde kern van PSV-fans me op te wachten. Ze wilden dat ik mijn kuit liet zien."

"Drie van hen werden binnengelaten in het gebouwtje op de Herdgang. Ze werden van harte welkom geheten. Stond ik daar in mijn onderbroek. Daarna was alles oké. Ik had hem al anderhalf jaar niet meer", aldus Van der Meyde. "Een paar maanden nadat ik weg was bij PSV, kreeg ik opnieuw problemen over die tattoo, maar nu met de harde kern van Ajax. Waarom ik die Ajax-tattoo had weggehaald?"

"Dat was op het Diemerfestijn, in september 2010. Een paar gasten van de F-side stonden om me heen. Een van hen wilde me slaan, maar miste. Daarna werd het één grote knokpartij. De volgende dag werd ik gebeld door Sven, de onlangs overleden leider van de F-side. Hij heeft me naar die jongens gebracht en hen sorry laten zeggen. Van de F-side kreeg ik toen een nieuwe tattoo aangeboden. Van Ajax, ja. Die moest ik tijdens Ajax-PSV laten zien, in het stadion. Heb ik in VAK410 nog een liedje gezongen door de megafoon. Alles is nu weer goed."

Wat een ruggengraatloze speler is dat, ik weet dat dit het Feyenoord forum is maar je bent toch wel erg beïnvloedbaar als persoon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door ViezeFurr --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 24 november 2011 - 12:16   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
Eigenlijk ook wel weer triest dit maar moet er toch om lachen.
Wat een verhaal en wat een sukkel zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door JoopieKlepzeikerT --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 24 november 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 11:35 schreef ViezeFurr het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/188624/Van_der_Meyde_herstelt_Ajax_tattoo.html

Van der Meyde herstelt Ajax-tattoo

Andy van der Meyde heeft het hebben van een Ajax-tatoeage op zijn been in ere hersteld. De oud-voetballer van de Amsterdamse club kreeg naar eigen zeggen problemen met de harde kern van Ajax toen hij de tatoeage had weggehaald.

Dat vertelt hij in een gesprek met De Pers. "Het verhaal ging dat ik een Ajax-tatoeage had. Dat is me de hele tijd blijven achtervolgen", zegt hij. "Voor de wedstrijd tegen Ajax stond bij de training een groepje van de harde kern van PSV-fans me op te wachten. Ze wilden dat ik mijn kuit liet zien."

"Drie van hen werden binnengelaten in het gebouwtje op de Herdgang. Ze werden van harte welkom geheten. Stond ik daar in mijn onderbroek. Daarna was alles oké. Ik had hem al anderhalf jaar niet meer", aldus Van der Meyde. "Een paar maanden nadat ik weg was bij PSV, kreeg ik opnieuw problemen over die tattoo, maar nu met de harde kern van Ajax. Waarom ik die Ajax-tattoo had weggehaald?"

"Dat was op het Diemerfestijn, in september 2010. Een paar gasten van de F-side stonden om me heen. Een van hen wilde me slaan, maar miste. Daarna werd het één grote knokpartij. De volgende dag werd ik gebeld door Sven, de onlangs overleden leider van de F-side. Hij heeft me naar die jongens gebracht en hen sorry laten zeggen. Van de F-side kreeg ik toen een nieuwe tattoo aangeboden. Van Ajax, ja. Die moest ik tijdens Ajax-PSV laten zien, in het stadion. Heb ik in VAK410 nog een liedje gezongen door de megafoon. Alles is nu weer goed."

Wat een ruggengraatloze speler is dat, ik weet dat dit het Feyenoord forum is maar je bent toch wel erg beïnvloedbaar als persoon!
En wat een KUTsupporters, met z'n alle tegen 1 oudspeler, echt knap.

Doe nu maar een slotje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door detrapstaandervanvak --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 november 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Heel groot slot op dit topic!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 november 2011 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 12:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Heel groot slot op dit topic!
+1
qwerto
 qwerto - donderdag 24 november 2011 - 13:02   quote  deeplink  
waarom opeens zoveel 020 topics ??

SLOTJEEEE
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 24 november 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Het gaat niet om 020, het gaat om een speler.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 24 november 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 13:02 schreef qwerto het volgende:
waarom opeens zoveel 020 topics ??

SLOTJEEEE
Zelf reageer je er anders ook graag op vriend:

Op maandag 21 november 2011 - 17:47 schreef qwerto het volgende:
er is maar 1 ding te doen : TV aan, Luie stoel pakken, Biertje erbij en genieten van al het drama in dat 020 dorp !

Je geniet er dus zelfs van, van dat clubje.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 24 november 2011 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 13:05 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Zelf reageer je er anders ook graag op vriend:

Op maandag 21 november 2011 - 17:47 schreef qwerto het volgende:
er is maar 1 ding te doen : TV aan, Luie stoel pakken, Biertje erbij en genieten van al het drama in dat 020 dorp !

Je geniet er dus zelfs van, van dat clubje.
Op t.v. is het te verwachten dat het er overgaat, op het feyenoord forum niet.....denk dat qwerto dat misschien bedoelt.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 24 november 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 13:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Op t.v. is het te verwachten dat het er overgaat, op het feyenoord forum niet.....denk dat qwerto dat misschien bedoelt.
Dat kan best, snap jouw gedachte ook wel, alleen de reactie van Qwerto niet. Ik vond het namelijk wel een lachwekkend artikel.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 24 november 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2011 - 13:40 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Dat kan best, snap jouw gedachte ook wel, alleen de reactie van Qwerto niet. Ik vond het namelijk wel een lachwekkend artikel.
dat dan weer wel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 november 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Vind dit meer iets voor de off-topic topic. En van der Meijde is ook nog eens een enorme lul.
van geil
 van geil - donderdag 24 november 2011 - 18:17   quote  deeplink  
kaasschaaf erop
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2011 - 18:55   quote  deeplink  
Benzine erover en de fik erin
craven
 craven - donderdag 24 november 2011 - 19:06   quote  deeplink  
slotje!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 november 2011 - 19:54   quote  deeplink  
En dan een slotje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Meyde herstelt 020-Tattoo









0.0071048