|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Aissati terug in A-selectie Ajax (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Aissati terug in A-selectie Ajax
AMSTERDAM - Ismaïl Aissati maakt weer deel uit van de A-selectie van Ajax. De aanvallende middenvelder was dit seizoen actief bij Jong Ajax, maar mag zich weer melden bij de selectie van het eerste elftal.
"Zijn goede prestaties op de trainingen en in de wedstrijden van Jong Ajax hebben ertoe geleid dat Ismaïl Aissati vanaf morgen weer deel uit maakt van de A-selectie", zegt trainer Frank de Boer op de website van Ajax.
Ajax heeft te kampen met veel blessures, waardoor Aissati weer in beeld kwam. De Boer liet eerder deze week doorschemeren de middenvelder terug te willen halen bij de A-selectie. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Vind ik een goeie zaak. Aisati is gewoon een goeie voetballer. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Welkom terug. Heb alleen geen idee wie hij zou moeten vervangen, maar dat is de Boer zijn pakkie an ;) |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 15:45 schreef Booya4Afca het volgende:Welkom terug. Heb alleen geen idee wie hij zou moeten vervangen, maar dat is de Boer zijn pakkie an ;) Hij hoeft niemand in de basis te vervangen. Maar een goeie wisselspeler denk ik zo. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Ik neem aan dat je bedoelt naar een andere club? |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Weet iemand waarom Aisatti eigenlijk verbannen was? Heeft dat puur te maken met een genoeg aan middenvelders?
Verder fijn dat hij er weer bij is. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 16:44 schreef dutchajaxmen het volgende:Weet iemand waarom Aisatti eigenlijk verbannen was? Heeft dat puur te maken met een genoeg aan middenvelders? Verder fijn dat hij er weer bij is. Ja, er was teveel concurrentie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, + het feit dat de Boer de instelling van Aissatie niet goed genoeg vond.. Een speler met zo'n potentieel die dit er MAAR uit haalt moet helemaal niet bij Ajax spelen.. Zoiets zei de Boer destijds.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Een prima voetballer kan op verschillende posities spelen op het middenveld en wie weet gaat het talent zich nu ontplooien. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Die hanglip moeten ze ook lekker verkopen voor een paar tientjes....slappe voetballer met dezelfde kutinstelling als die andere luie schooier!
Aissatti/////oprotten! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 17:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Die hanglip moeten ze ook lekker verkopen voor een paar tientjes....slappe voetballer met dezelfde kutinstelling als die andere luie schooier! Aissatti/////oprotten! Ah, daar is onze hater weer... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Verklaar je nader beste knul....
Hater....euhm, sja, misschien wel een beetje, maar niet op afkomst ofzo, wel op mentaliteit!
Ciao ikke ikke ikke en de rest ken stikke! |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:maar niet op afkomst ofzo
haatsmurf? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Kijk, ga je alweer... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: T IS JE EIGEN NICKNAME vriend ;) just like all the others......racim beat it! Domme gelul van jou! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: NIET op AFKOMST............... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Even uitleggen Kane, hij gaat altijd capsen wanneer hij iets duidelijk probeert te maken... én schelden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 19:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Even uitleggen Kane, hij gaat altijd capsen wanneer hij iets duidelijk probeert te maken... én schelden. Doen er meer.. |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Wat een niveau weer.. beter blijf je bij het onderwerp. Goede zaak dat Aissati weer terug is. Ik hoop spoedig te zien dat hij gewoon totaal verandert is. Zou prachtig zijn als hij zijn vorm van PSV weer kan laten zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 19:53 schreef Twan het volgende:Wat een niveau weer.. beter blijf je bij het onderwerp. Goede zaak dat Aissati weer terug is. Ik hoop spoedig te zien dat hij gewoon totaal verandert is. Zou prachtig zijn als hij zijn vorm van PSV weer kan laten zien. Zijn vorm bij PSV?? Daar heeft ie een aantal fantastische wedstrijden gespeeld, maar hij is gewoon te vroeg onder de vleugels van Hiddink vertrokken.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 19:53 schreef Twan het volgende:Wat een niveau weer.. beter blijf je bij het onderwerp. Goede zaak dat Aissati weer terug is. Ik hoop spoedig te zien dat hij gewoon totaal verandert is. Zou prachtig zijn als hij zijn vorm van PSV weer kan laten zien. bij twente vond ik hem nog beter! |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 19:53 schreef Twan het volgende:Wat een niveau weer.. beter blijf je bij het onderwerp. Goede zaak dat Aissati weer terug is. Ik hoop spoedig te zien dat hij gewoon totaal verandert is. Zou prachtig zijn als hij zijn vorm van PSV weer kan laten zien. Aisaiti had zich echt voorgenomen om zich terug te knokken. Goeie mentaliteit dus en wat we bij Ajax nu nodig hebben. Uiteindelijk is het hem dus toch gelukt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 19:59 schreef Kane het volgende:[..] Aisaiti had zich echt voorgenomen om zich terug te knokken. Goeie mentaliteit dus en wat we bij Ajax nu nodig hebben. Uiteindelijk is het hem dus toch gelukt. Ik denk dat dat wel meevalt, hij is er enkel en alleen omdat we 3 spitsen geblesseerd hebben en daardoor een middenvelder in de punt hebben lopen |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Is en blijft een goede speler, heeft gewoon goed gevoetbald bij Jong Ajax en krijgt door blessures weer kansen bij Ajax. Hoop voor hem dat hij het goed gaat doen! |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 17:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Die hanglip moeten ze ook lekker verkopen voor een paar tientjes....slappe voetballer met dezelfde kutinstelling als die andere luie schooier! Aissatti/////oprotten! Waar baseer je dat laatste op? Volgens de Boer en Vink heeft hij de juiste instelling getoond, hard gewerkt en goed gepresteerd in jong Ajax. ik gun het hem wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 19:46 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Even uitleggen Kane, hij gaat altijd capsen wanneer hij iets duidelijk probeert te maken... én schelden. Lekker belangrijk...laat toch gaan man....waar maak je je druk om..capsen of niet capsen moet hij toch weten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 20:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dat wel meevalt, hij is er enkel en alleen omdat we 3 spitsen geblesseerd hebben en daardoor een middenvelder in de punt hebben lopen Waarom altijd zo negatief over bepaalde spelers....sommigen kunnen niets goed doen in jouw ogen....anderen kunnen weer niets fout doen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehehe....sjakie maak je niet druk man....ik ga hem negeren.....is beter gap |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Volg je raad maar op pik...maar vindt het jammer dat hij zo betweterig aan het worden is....anders als vorig seizoen...maar goed ik heb niets persoonlijks tegen hem hoor want hij blijft op zich altijd wel redelijk netjes... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 23:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Volg je raad maar op pik...maar vindt het jammer dat hij zo betweterig aan het worden is....anders als vorig seizoen...maar goed ik heb niets persoonlijks tegen hem hoor want hij blijft op zich altijd wel redelijk netjes... Ga en wil je ook niet beinvloeden gap,moet je zelf weten.........maar ik ben er klaar mee......en dat heb ik niet gauw........maar met hem ben ik klaar. Daarna volgen zijn vriendjes............ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Waarom altijd zo negatief over bepaalde spelers....sommigen kunnen niets goed doen in jouw ogen....anderen kunnen weer niets fout doen.... Hoezo negatief?? Ik zeg alleen dat het wel meevalt met dat hele goede bij PSV, als hij wel echt zo goed was geweest had hij het hier wel gered.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ga je nou overal zwart praten kerel... Zielig hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ga en wil je ook niet beinvloeden gap,moet je zelf weten.........maar ik ben er klaar mee......en dat heb ik niet gauw........maar met hem ben ik klaar. Daarna volgen zijn vriendjes............ Ik heb hier geen vrienden, daarvoor ben ik hier niet kerel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik volg altijd mijn eigen koers ouwe....zit hier ondertussen ook al een hele poos op het Ajax forum... maar daardoor respecteren wij elkaar wel.... 1 tip: Maak je niet druk ouwe is slecht voor je hart pik...onze good old ziet het meestal wel goed op voetbal gebied maar is de laatste tijd een beetje snel aangebrand...misschien door negatieve invloed van buitenaf... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
cowards live because they are clever,heroes dies and live forever |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 24 november 2011 - 23:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik volg altijd mijn eigen koers ouwe....zit hier ondertussen ook al een hele poos op het Ajax forum... maar daardoor respecteren wij elkaar wel.... 1 tip: Maak je niet druk ouwe is slecht voor je hart pik...onze good old ziet het meestal wel goed op voetbal gebied maar is de laatste tijd een beetje snel aangebrand...misschien door negatieve invloed van buitenaf... Maar daar hoef ik niet de dupe van te zijn.......en bij hem ben ik dat de laatste tijd....en daar ben ik klaar mee gappie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, daarom worden heilige huisjes door sommige ook niet heilig bevonden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Never hear this before....beautiful words!!! |
|
|
|