BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Statement Supporters Delegatie en Supportersvereniging?!?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
afcajax95
 afcajax95 - vrijdag 25 november 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Jongens waar blijft een statement van ASD en SVA?!? we moeten echt wat doen. Leden van de LR worden onder druk gezet. Vanavond heeft TenH en co Johan Cruijff, Bergkamp Jonk Molenaar helemaal afgemaakt bij bijeenkomst ABA. Sommige ABA-leden zijn weggelopen van woede.

Ze hebben bij de ABA business verklaring voorgelezen die ze ook bij LR hebben voorgelezen. Net gehoord van ABAlid.

Ten Have en Co voeren dus campagne bij de business association ! Alleen maar laster en zwartmakerij over JC en de spelers/trainers

Dit vraagt om reactie!!!! We kunnen dit niet laten gebeuren!! Wie doet er mee??
Maandag 28 november 19uur bij de ingang van de Arena

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2011 door afcajax95 --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 25 november 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Daarom heeft Davids CNN gesproken.
Ze gaan nu wereldwedstrijd tekeer.
De prutsers.
't is heel simpel, wie kiest voor JC blijft weg in de Arena als RvC wint.
Dan maar weer een eigen Ajax opbouwen zoals die gappies in Oostenrijk ook gedaan hebben.
Senja
 Senja - vrijdag 25 november 2011 - 00:59   quote  deeplink  
Tja weet je het is vreselijk zoals deze man tekeer gaat. Die Ten have is de meest vreselijke man die ze hadden kunnen binnenhalen. Ik hoop dat de LR wijs en verstandig kiest anders zie ik het somber in voor Ajax. In mijn ogen is die hele RvC het fundament onder Ajax aan het wegslaan en beschadigen. Dit kan je toch niet toelaten als Ajax fan. Het doet me zeer dat zulke mensen nog zo lang de kans krijgen en het platform om dit te mogen doen. Het is geen Diskwalificatie van Cruyff maar een zware belediging voor Ajax en de LR die notabene de plannen van Cruyff heeft omarmt.

WAAR GAAT DIT NOG OVER
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 25 november 2011 - 07:36   quote  deeplink  
Ten HaTe = PM = Persoonlijke Machtswellusteling.

Ik kan me niet voorstellen dat de ledenraad überhaupt nog voor de RvC zal gaan stemmen. Met dit soort mensen wil je toch geen voetbalclub runnen!

Ten Have, ROT OP!!!

Beste leden van de Ledenraad; Als je voor het plan "JOHAN" bent, stem je voor!!
Ben je tegen het plan "JOHAN", onthou je dan van stemming.

AL IS HET ALLEEN MAAR OM DE HUICHELAARS VAN Ten Have en Co. er uit te sodemieteren.

nogmaals; Ten Have MAAKT ONS EN JULLIE AJAX >> H E L E M A A L K A P O T <<

EEN 'AJAX=JOHAN' FAN!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2011 door Ronald 1960 --
Kane
 Kane - vrijdag 25 november 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 00:09 schreef afcajax95 het volgende:
Jongens waar blijft een statement van ASD en SVA?!? we moeten echt wat doen. Leden van de LR worden onder druk gezet. Vanavond heeft TenH en co Johan Cruijff, Bergkamp Jonk Molenaar helemaal afgemaakt bij bijeenkomst ABA. Sommige ABA-leden zijn weggelopen van woede.

Ze hebben bij de ABA business verklaring voorgelezen die ze ook bij LR hebben voorgelezen. Net gehoord van ABAlid.

Ten Have en Co voeren dus campagne bij de business association ! Alleen maar laster en zwartmakerij over JC en de spelers/trainers

Weet je wat het trieste is. Dat ten Have dit nu pas doet. Hij had daar Zondag de gelegenheid voor gehad. Maar hij is zo laf om een tijdstip uit te kiezen dat Johan zich niet kan verdedigen. Wat een achterbakse rat is het.
Kane
 Kane - vrijdag 25 november 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 07:36 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ten HaTe = PM = Persoonlijke Machtswellusteling.

Ik kan me niet voorstellen dat de ledenraad überhaupt nog voor de RvC zal gaan stemmen. Met dit soort mensen wil je toch geen voetbalclub runnen!

Ten Have, ROT OP!!!

Beste leden van de Ledenraad; Als je voor het plan "JOHAN" bent, stem je voor!!
Ben je tegen het plan "JOHAN", onthou je dan van stemming.

AL IS HET ALLEEN MAAR OM DE HUICHELAARS VAN Ten Have en Co. er uit te sodemieteren.

nogmaals; Ten Have MAAKT ONS EN JULLIE AJAX >> H E L E M A A L K A P O T <<

EEN 'AJAX=JOHAN' FAN!!!
Kunnen we niet wat mails sturen naar de verschillende leden van de ledenraad??!!!
Kane
 Kane - vrijdag 25 november 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Heeft iemand toevallig een lijst met emai adressen van de ledenraad?
Cyprioot
 Cyprioot - vrijdag 25 november 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Het is werkelijk godsgeklaagd hoe dat smerige hypocriete etterbakje van een Ten Have een vuile PR oorlog in gang zet om zijn eigen vege lijf te redden en het grootste clubicoon aller tijden monddood te maken. Voor mij is het heel simpel; als Ajax niet voor Cruijff kiest dan doe ik afstand van de club. Tuurlijk zal Ajax dan altijd mijn club blijven, maar ik ga het dan allemaal niet meer zo intensief volgen. Er zal echt iets bij me breken, want ik geloof gewoon niet in Van Gaal's capaciteiten om de jeugdopleiding te verbeteren. Van Gaal is een prima coach, maar ik zie hem gewoon niet als de man die de jeugdopleiding kan verbeteren. Cruijff schat ik veel hoger in op dat gebied.
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 00:59 schreef Senja het volgende:
Tja weet je het is vreselijk zoals deze man tekeer gaat. Die Ten have is de meest vreselijke man die ze hadden kunnen binnenhalen. Ik hoop dat de LR wijs en verstandig kiest anders zie ik het somber in voor Ajax. In mijn ogen is die hele RvC het fundament onder Ajax aan het wegslaan en beschadigen. Dit kan je toch niet toelaten als Ajax fan. Het doet me zeer dat zulke mensen nog zo lang de kans krijgen en het platform om dit te mogen doen. Het is geen Diskwalificatie van Cruyff maar een zware belediging voor Ajax en de LR die notabene de plannen van Cruyff heeft omarmt.

WAAR GAAT DIT NOG OVER
EENS
een fc groningen sup
 een fc groningen sup - vrijdag 25 november 2011 - 14:35   quote  deeplink  
Ik volg deze soap van jullie club nu al een tijdje en voel me betrokken bij jullie leed. Die ledenraad van jullie bestaat niet uit betrokken voetballers en volgens mij heeft de RvC daar veel te veel invloed. Anders waren ze allang opgestapt. De ledenraad gaat dit niet voor jullie oplossen en stemt straks gewoon voor een halfbakken oplossing. Nu mag er voor 12 december geen agendapunt worden toegevoegd in de AVA om te stemmen. Waarom staan jullie niet massaal voor de arena om jullie club en jullie jeugdtrainers te redden? Jullie zijn machtiger dan de ledenraad.
ooteejoo
 ooteejoo - vrijdag 25 november 2011 - 14:36   quote  deeplink  
kunnen we geen petitie maken en ondertekenen jc 4life
Rogier
 Rogier - vrijdag 25 november 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Delta LLoyd wil zijn belang in Ajax verkopen. Ze hebben 8% van de aandelen. Misschien dat Ajax ze zelf kan terugkopen ? Kost geld, ik weet het maar wie weet kunnen we zo langzaam onze club weer in handen krijgen. Zonder beursgang heb je ook geen RvC nodig.
Kane
 Kane - vrijdag 25 november 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 14:36 schreef ooteejoo het volgende:
kunnen we geen petitie maken en ondertekenen jc 4life
Goed plan
Davey1111
 Davey1111 - vrijdag 25 november 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Het is heel simpel en deze is voor de Ledenraad:
Elk raadslid die denkt voor Ten Have te stemmen, stemt dus voor de allergrootste verrader die ooit bij Ajax rond heeft gelopen. Let wel dat als Ten Have dit misplaatste lef heeft , dat hij dat zeker met "andere gewone"leden zal kunnen uithalen.
Voor dat je het weet pakt hij ook jou!
Hoe stom kun je zijn om voor zo een idioot te kiezen.
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 00:13 schreef FsideVak129 het volgende:
De prutsers.
Dan maar weer een eigen Ajax opbouwen zoals die gappies in Oostenrijk ook gedaan hebben.
Zou dat kunnen??
Stanley
 Stanley - vrijdag 25 november 2011 - 18:48   quote  deeplink  
Er moet toch een manier om de boodschap aan de ledenraad en vooral aan Ten Have over te brengen dat zijn aanwezigheid niet langer gewenst is.

Gezien zijn rattenstreken zal dit met enige kracht moeten worden bijgezet.

Maar jongens het is inderdaad 2 voor 12 en als we ooit aan iedereen binnen Ajax duidelijk willen maken dat wij Ten Have, Olfers, Römer en Davids niet meer tolereren moeten we wel een statement maken!!!

Hij moet hoe dan ook gestopt worden!!!

Zij moeten begrijpen dat wij niet een kleine minderheid vertegenwoordigen.

Wij zijn Ajax en wij eisen dat Ten Have gestopt wordt!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Stanley
 Stanley - vrijdag 25 november 2011 - 18:50   quote  deeplink  
En voor de duidelijkheid dan bedoel ik niet een dreigmail maar een statement als Ajaxlegioen.

Hij als nieuwkomer kan en mag nooit de baas worden!!!
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 18:50 schreef Stanley het volgende:
En voor de duidelijkheid dan bedoel ik niet een dreigmail maar een statement als Ajaxlegioen.

Hij als nieuwkomer kan en mag nooit de baas worden!!!
+1
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 00:13 schreef FsideVak129 het volgende:
De prutsers.
Wie heeft wat gedaan in Oostenrijk??
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 14:35 schreef een fc groningen sup het volgende:
Ik volg deze soap van jullie club nu al een tijdje en voel me betrokken bij jullie leed. Die ledenraad van jullie bestaat niet uit betrokken voetballers en volgens mij heeft de RvC daar veel te veel invloed. Anders waren ze allang opgestapt. De ledenraad gaat dit niet voor jullie oplossen en stemt straks gewoon voor een halfbakken oplossing. Nu mag er voor 12 december geen agendapunt worden toegevoegd in de AVA om te stemmen. Waarom staan jullie niet massaal voor de arena om jullie club en jullie jeugdtrainers te redden? Jullie zijn machtiger dan de ledenraad.
Ledenraad heeft 7 van de 24 leden ex-voetballers, dat heeft JC vorig jaar geregeld(weten we dat nog??) en verder zullen er nog wel een aantal zijn die gewoon voor JC zullen kiezen, want wat bieden die andere flapdrollen nou?
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:11 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ledenraad heeft 7 van de 24 leden ex-voetballers, dat heeft JC vorig jaar geregeld(weten we dat nog??) en verder zullen er nog wel een aantal zijn die gewoon voor JC zullen kiezen, want wat bieden die andere flapdrollen nou?
8 vd 24 Ajx..
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:14 schreef alibabba het volgende:

[..]

8 vd 24 Ajx..
Ooh, dat is nog wat beter, maar stel hem net ook op ander forum, die andere 16 mensen zijn toch ook niet gek en zullen wel begrijpen dat ze alles en iedereen over zich heen gaan krijgen als ze ook echt voor De kale Lul kiezen??
alibabba
 alibabba - vrijdag 25 november 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ooh, dat is nog wat beter, maar stel hem net ook op ander forum, die andere 16 mensen zijn toch ook niet gek en zullen wel begrijpen dat ze alles en iedereen over zich heen gaan krijgen als ze ook echt voor De kale Lul kiezen??
Lijkt me wel, maar je weet niet wat er intern allemaal speelt. Wat zijn de belangen van bepaalde mensen en wat is voor HUN het beste....ik ben er echt niet zeker van..
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 19:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Lijkt me wel, maar je weet niet wat er intern allemaal speelt. Wat zijn de belangen van bepaalde mensen en wat is voor HUN het beste....ik ben er echt niet zeker van..
Laten we maar hopen dat ze niet 'In het belang van Ajax' voor de Kale Lul kiezen.... Dan maar tegen het belang van Ajax voor JC.....
afcajax95
 afcajax95 - zaterdag 26 november 2011 - 10:59   quote  deeplink  
Kane
 Kane - zaterdag 26 november 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 10:59 schreef afcajax95 het volgende:
Zijn de stemmen dan niet al uitgebracht?
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 november 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 15:07 schreef Kane het volgende:

[..]

Zijn de stemmen dan niet al uitgebracht?
ik geloof dat er maandag gestemd wordt en het 12 december naar buiten wordt gebracht, alleen moet de uitkomst van de stemmen toch ondersteund worden door zo'n raad die erachter zit, dat was eerst Coronel, Krant en Van de Aat, dus ik weet niet wie die stemmen nu moeten goedkeuren, overigen las ik gister dat er toch niet gestemd mocht worden in 2011, weet iemand hier meer over?
Kane
 Kane - zaterdag 26 november 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2011 - 15:10 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik geloof dat er maandag gestemd wordt en het 12 december naar buiten wordt gebracht, alleen moet de uitkomst van de stemmen toch ondersteund worden door zo'n raad die erachter zit, dat was eerst Coronel, Krant en Van de Aat, dus ik weet niet wie die stemmen nu moeten goedkeuren, overigen las ik gister dat er toch niet gestemd mocht worden in 2011, weet iemand hier meer over?
Er mag wel gestemd worden alleen zal pas in 2012 de RvC er uitgeknikkerd mogen worden mocht de ledenraad tegen hen stemmen. Officieel horen we de uitslag op 12 december maar hoogstwaarschijnlijk zal het eerder gelekt worden. Dat hoorde ik Been geloof ik zeggen.
afcajax95
 afcajax95 - zondag 27 november 2011 - 10:19   quote  deeplink  
ledenraad begint om 19:00. Zelf ben ik er tussen 17:30 en 18:00 . die gasten rijden boven de hoofdingang naar binnen volgens mij dus een stuk van de arena af bij de hoofdingang is de plek om te gaan staan!!
Stanley
 Stanley - zondag 27 november 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Ten Have moet weten dat er niet alleen het Ajax bestaat waar hij op slinkse wijze op zakelijke manier de boel kan fucken omdat er dan toch niets meer gebeurd dan discussie wie te geloven.

Maar er bestaat ook het Ajax van de supporters en wij laten ons Ajax niet afnemen door discussie te voeren en naaierijen zogenaamd binnen en tussen de regeles. Nee als je met ons van de straat fuckt kan je reacties van de straat krijgen vuile kale hufter!!!

Ik zeg nu is de maat vol, met zijn ik ga alleen weg als iedereen weg moet...

Hij denkt echt dat hij ons kapot kan maken en zichzelf belangrijker dan de club kan maken???

NOT!!!
afcajax95
 afcajax95 - zondag 27 november 2011 - 13:32   quote  deeplink  
Vandaag gaat het om de punten, morgen om de toekomst van Ajax.

Morgen neemt de Ledenraad namelijk stelling rondom de kwestie Cruijff. In een speciale vergadering zal de Raad gepolst worden en komt er een voorlopige 'winnaar' uit de bus.

Volgens NUsport zijn er drie scenario's mogelijk. De Raad schaart zich achter Cruijff en de vier leden van de RvC stappen op, deze vier krijgen juist de steun en Cruijff stapt op of de gehele RvC krijgt het advies om te vertrekken. Dat zou betekenen dat Cruijff als adviseur verder kan.

De vergadering blijft niet beslissend. Wel zal de stemming hoogstwaarschijnlijk worden meegenomen in een vergadering op 12 december, maar pas volgend jaar zal Ajax weten waar het aan toe is.
toppertje 75
 toppertje 75 - zondag 27 november 2011 - 13:53   quote  deeplink  
Het is vijf voor twaalf met de voetbalbalclub ajax,de groep ter have speelt een smerige spelletje om johan cruijff weg tewerken,en gaat ze op deze manier ook nog lukken,als bobo s dit winnen is einde voetbalclub ajax en is ajax definitief een bedrijf geworden.
Staan wij ajax supporters dit toe op dit moment is er weinig eenheid tussen supportersgroepen om samen optekomen voor onze voetbalclub ajax
afcajax95
 afcajax95 - zondag 27 november 2011 - 17:38   quote  deeplink  
Römer 'grapt' met Sint over Cruijff
Hieruit blijkt maar weer eens overduidelijk dat ook Römer van mening is dat hij een grote lolbroek is, en absoluut niet weet wat zijn functie inhoud en hoe hier mee om te gaan . ik kan deze zoveelste kansloze actie van het anti-Cruijff kamp niet anders verwoorden als 'ZIELIG'!
Ajx
 Ajx - zondag 27 november 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 17:38 schreef afcajax95 het volgende:
Römer 'grapt' met Sint over Cruijff
Hieruit blijkt maar weer eens overduidelijk dat ook Römer van mening is dat hij een grote lolbroek is, en absoluut niet weet wat zijn functie inhoud en hoe hier mee om te gaan . ik kan deze zoveelste kansloze actie van het anti-Cruijff kamp niet anders verwoorden als 'ZIELIG'!
Jep, erg misselijk toen ik het las.... Wat mij betreft zetten we de 4 samen op een rubberbootje in de stille oceaan....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 november 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:19 schreef Ajx het volgende:

[..]

Jep, erg misselijk toen ik het las.... Wat mij betreft zetten we de 4 samen op een rubberbootje in de stille oceaan....
maar dan wel één die lek is natuurlijk....
baco74
 baco74 - zondag 27 november 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

maar dan wel één die lek is natuurlijk....
Die vier weten drommels goed wat een lek is.....
Ajx
 Ajx - zondag 27 november 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:28 schreef baco74 het volgende:

[..]

HAHA, maar denk niet dat deze mensen dat lek kennen, want dan worden de handjes te vies......
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 november 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 20:28 schreef baco74 het volgende:

[..]

maar dit lek kunne ze niet eens dichten
afcajax95
 afcajax95 - zondag 27 november 2011 - 22:59   quote  deeplink  
MORGEN 18.00 UUR GROLSCH CAFE, NAAST HMH
Ride
 Ride - maandag 28 november 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 22:59 schreef afcajax95 het volgende:
MORGEN 18.00 UUR GROLSCH CAFE, NAAST HMH
VANAVOND DUS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Statement Supporters Delegatie en Supportersvereniging?!?

0.0066969