|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik vind hem lollig ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: onder de tram ja... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nee, boven de tram... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik wil dat Ismail komt voor Enoh |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dan heb je 3 Aanvallende middenvelders.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: oh...niet aan gedacht.... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het regent, benieuwd of de jochies dat niet vies vinden.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
KEEPERTJE VERMEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo'n belangrijke pass die van Ebecilio en WEER niet op maat over 5 meter.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
GA NOU GVD EENS VOETBALLEN KLOOTZAKKEN!!!!!! Wederom echt slecht in een uitwedstrijd.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat is ajax toch kwetsbaar zodra de tegenstander maar iets aanzet |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: in de Eredivisie doet Ajax het slecht maar in de Champions League niet............................................................... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Die Goossens (Dacht ik) doet één beweging, gaat langs een speler, en wat doet die speler? Helemaal niks, loopt zelfs niet terug.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
THEO GVD kap eens met dat achteruit combineren.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Theo///////HELD!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ben je er nog niet aan gewend? is heel normaal tegenwoordig! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
13 minuten onderweg, en al meer dan 20 passes die niet op maat zijn.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nou valt reuze mee! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
pffff geven jullie 1 speler de schuld terwijl heel de team het doet.... :/ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kijk hie kort nec erop zit en hoeveel ruimte Ajax hun geeft |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: Yep, Theooooooooooooooo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nee jij zegt theo held, en ik zeg dat dat meevalt, geef ik dan alleen hem de schuld? of begin jij over een speler? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nee jij zegt theo held, en ik zeg dat dat meevalt, geef ik dan alleen hem de schuld? of begin jij over een speler? heb het niet tegen jou Aissati loopt warm!!!!!!!! :DDDDDDD |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nee jij zegt theo held, en ik zeg dat dat meevalt, geef ik dan alleen hem de schuld? of begin jij over een speler? Precies.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
gaat er nu alweer een warmlopen |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar staat dat dan?? Nergens, ik zeg alleen dat hij moet stoppen met achteruit combineren.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja heel apart, weer iemand geblesseerd? als je hem moet wisselen voor iemand die niet goed speeld zou je hem voor 6 spelers kunnen wisselen:P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:47 schreef remco k het volgende:[..] Waar staat dat dan?? Nergens, ik zeg alleen dat hij moet stoppen met achteruit combineren.. ja maar zowat heel de team speelt achteruit.. maar laat zitten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Weer een noodgedwongen wissel? Of gewoon een slechte basisopstelling.....ben benieuwd waarom en voor wie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:47 schreef remco k het volgende:[..] Waar staat dat dan?? Nergens, ik zeg alleen dat hij moet stoppen met achteruit combineren.. ben het met je eens, maar theo speelt sowiezo slecht in een ajax shirt, heb hem misschien 3 keer redelijk zien spelen meer niet, net als eriksen dit seizoen! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 9 van de 10 keer start het vanuit het middenveld en wel bij Theo, Enoh en Erikssen proberen in ieder geval vooruit te spelen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:48 schreef baco74 het volgende:[..] Weer een noodgedwongen wissel? Of gewoon een slechte basisopstelling.....ben benieuwd waarom en voor wie. Jup.. Ik zou het echt niet weten. |
|
|
|