|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:48 schreef baco74 het volgende:[..] Weer een noodgedwongen wissel? Of gewoon een slechte basisopstelling.....ben benieuwd waarom en voor wie. denk het laatste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:48 schreef baco74 het volgende:[..] Weer een noodgedwongen wissel? Of gewoon een slechte basisopstelling.....ben benieuwd waarom en voor wie. UIt voorzorg?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en alleen maar lange ballen he, terwijl je weer dat ajax het fysiek vrijwel altijd aflegt! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Foutje De Boer dus.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:48 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ben het met je eens, maar theo speelt sowiezo slecht in een ajax shirt, heb hem misschien 3 keer redelijk zien spelen meer niet. Mee eens, de rest beschouw ik maar als niet geschreven..
Zal namelijk wel voor de grap zijn dan dat Erikssen genomineerd is met 4 anderen voor het grootste talent ter wereld van 2011.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Toch een (lichte) blessure bij iemand. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: denk het niet, maargoed met nadruk op denk! valt nog niet echt iets op te pijlen, hoewel hij wel een kans verdiend voor eriksen, die vind ik buiten een aantal assist zo slordig en zoveel balverlies! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:50 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, de rest beschouw ik maar als niet geschreven.. Zal namelijk wel voor de grap zijn dan dat Erikssen genomineerd is met 4 anderen voor het grootste talent ter wereld van 2011.. weetje remko, hij heeft echt wel talent, dat zie je ook aan bepaalde steekballetjes en mooie trucjes, maar je bent het toch ook met me eens dat hij zoveel onnodig balverlies lijdt en eigenlijk veel te weinig tot nu toe laat zien dit seizoen, zal ook komen omdat janssen vaak niet goed speelt, daar ligt wel vaak het probleem vind ik |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weet iemand waarom john goosens weg gegaan is bij ajax? was dat niet omdat hij van edgar manucharyan iets gejat had of was dat vito wormgoor? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou t word tijd voor een doelpunt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is ook ongelooflijk hoevaak de verdedigers Vermeer in de problemen brengt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: laten we beginnnen met kansen te crieeren |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:weet iemand waarom john goosens weg gegaan is bij ajax? was dat niet omdat hij van edgar manucharyan iets gejat had of was dat vito wormgoor? was Wormgoor |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:weet iemand waarom john goosens weg gegaan is bij ajax? was dat niet omdat hij van edgar manucharyan iets gejat had of was dat vito wormgoor? Was Wormgoor dacht ik. Goossens was niet goed genoeg, dacht ik. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: echt he, er wordt altijd maar naar hem gekeken, maar hij wordt zo onnodig steeds in de shit gebracht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] weetje remko, hij heeft echt wel talent, dat zie je ook aan bepaalde steekballetjes en mooie trucjes, maar je bent het toch ook met me eens dat hij zoveel onnodig balverlies lijdt en eigenlijk veel te weinig tot nu toe laat zien dit seizoen, zal ook komen omdat janssen vaak niet goed speelt, daar ligt wel vaak het probleem vind ik ee dat ben ik niet met je eens, hij heeft de meeste assists van de hele eredivisie en heeft er 3 inliggen. geen middenvelder is bij meer betrokken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: best jammer, weetje ik kan ook wel genieten van een speler, vind hem echt goed |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat een saaie pot tot nu toe zeg....... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik ook, maar goed dat ie weg is..geen last meer van em |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:55 schreef remco k het volgende:[..] ee dat ben ik niet met je eens, hij heeft de meeste assists van de hele eredivisie en heeft er 3 inliggen. geen middenvelder is bij meer betrokken.. dat klopt! maar ik persoonlijk vind hem wel heel veel balverlies lijden, en dat moet er wel uit vind ik! maar ik denk ook dat janssen daar een rol in speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry maar het is niet om aan te zien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: waarom had je last van hem dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: voor Ajax bedoel ik! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hahahahaha......!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat lult die Driessen nou:"met zijn 2 benen en niet de bal spelen"? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: had hem best een keer willen zien bij ons in zon hangende rol zoals urby ook wel eens deed! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
God....straks is Vurnon weg!!! :@ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: echt dat tutje van jou avatar die moet je is in de bek dan driessen douwen:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ziet er niet goed uit VernOFF Anita? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
speel eens sportief nec!!!!!!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Krijgt ie niet, is de mijne...... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 14:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] had hem best een keer willen zien bij ons in zon hangende rol zoals urby ook wel eens deed! yep.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nec wordt langzaam steeds sterker en dat gaat ons vandaag weer punten kosten.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: whahahhaahahahaha!!!!! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het wachten is op een goal van NEC.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: geef ze is ongelijk, je kunt beter zeggen : ajax toon is wat passie |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
hou je bek is driessen!!! :@ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ga jij het hem ff vertellen?:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: als ik hem zie wel ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
het probleem ligt gewoon weer dat we afgetroeft worden op felheid, utrecht uit was er ook zon voorbeeld van, dit ligt niet aan kwaliteit maar aan mentaliteit |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: tikken ze die bal over de zijlijn terwijl als je sportief speelt je die bal naar de keeper speelt!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: soms is die wel lollig hoor ;-) |
|
|
|