|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:02 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] tikken ze die bal over de zijlijn terwijl als je sportief speelt je die bal naar de keeper speelt!!! Nee helemaal niet, je behoort de bal terug te geven aan Ajax en dat doen ze toch?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: vind er weinig lolligs aan, volgens mij is zn bril elke wedstrijd beslagen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Nu moet die nr 7 van NEC ook geel krijgen voor vasthouden. Was voordeel voor Ajax dus wordt vergeten door de scheids...????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:02 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] tikken ze die bal over de zijlijn terwijl als je sportief speelt je die bal naar de keeper speelt!!! nogmaals geef ze is ongelijk, als ajax het doet weet ik zeker dat je het niet zegt |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: pfffffff...ik vind het niet sportief hoor mahja |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Bedroevend zwak en slecht weer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
34 minuten onderweg en nog geen fatsoenlijk schot op de goal.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] nogmaals geef ze is ongelijk, als ajax het doet weet ik zeker dat je het niet zegt wel zeker....maar dan niet op zo'n ruige manier ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mee eens, en dan ook werkelijk waar het gehele elftal.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
heb het gevoel dat lodeiro op een onbewoont eiland staat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: misschien komt dat de laatste 10 inuten een keer:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heb het gevoel dat Ajax niet weet dat het een wedstrijd aan het spelen is.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat gevoel heb ik iedere wedstrijd zon beetje, waarom kun je focking in een champions league gewoon behoorlijk voetballen en 4 van de 5 wedstrijden de nul houden en in een eredivisie niet, daar is het niveau toch lager! ligt gewoon aan mentaliteit |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dat gevoel heb ik iedere wedstrijd zon beetje, waarom kun je focking in een champions league gewoon behoorlijk voetballen en 4 van de 5 wedstrijden de nul houden en in een eredivisie niet, daar is het niveau toch lager! ligt gewoon aan mentaliteit Onderschatting? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
pffffffffffff, Lodeiro...... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zowel Ajax en NEC spelen een draak van een wedstrijd. Nec iets gretiger en dan Ajax, maar daar is alles mee gezegt. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: onderschatting is mentaliteit!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoezo? geef hem is ongelijk dat tie een keer schiet, hij staat zon beetje op een onbewoond eiland man |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:09 schreef baco74 het volgende:Zowel Ajax en NEC spelen een draak van een wedstrijd. Nec iets gretiger en dan Ajax, maar daar is alles mee gezegt. NEC kan niet veel beter en ons Ajax wel, dat is het verschilt, nu eindelijk Janssen een keer duurde 41 minuten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Yeeee een schot op de goal.. Goed onderschept van Erikssen goed doorgespeeld met Loderio Erikssen en Janssen.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tot nu toe spelen twee mensen naar behoren: Vermeer en Enoh. Maar ja, als hun het verschil moeten maken kunnen we lang wachten..... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:11 schreef baco74 het volgende:Tot nu toe spelen twee mensen naar behoren: Vermeer en Enoh. Maar ja, als hun het verschil moeten maken kunnen we lang wachten..... HEEL LANG.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:11 schreef baco74 het volgende:Tot nu toe spelen twee mensen naar behoren: Vermeer en Enoh. Maar ja, als hun het verschil moeten maken kunnen we lang wachten..... precies |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tis gewoon vermoeiend om te kijken dit.. Zo slecht heb ik het werkelijk waar zelden gezien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:12 schreef remco k het volgende:Tis gewoon vermoeiend om te kijken dit.. Zo slecht heb ik het werkelijk waar zelden gezien.. zullen we het gevoel ajax moe er maar weer bij halen? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:12 schreef remco k het volgende:Tis gewoon vermoeiend om te kijken dit.. Zo slecht heb ik het werkelijk waar zelden gezien.. Ik heb van Ajax dit seizoen wel slechter gezien hoor. Maar goed ook dit is bedroevend slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:11 schreef baco74 het volgende:Tot nu toe spelen twee mensen naar behoren: Vermeer en Enoh. Maar ja, als hun het verschil moeten maken kunnen we lang wachten..... Ligeon ook een voldoende vind ik.. Maar verder geen voldoendes binnen de ploeg.. De ondergrens bij Ajax zit echt heel diep en is niet hoger dan rechter rijtjes voetbal.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Ajax mist ook veel spelers he.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Jansen past niet bij ajax man, alleen maar lange passes :S |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
ebecilio wat een drama evenals die commentator |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:13 schreef baco74 het volgende:[..] Ik heb van Ajax dit seizoen wel slechter gezien hoor. Maar goed ook dit is bedroevend slecht. Ik kan het me niet herinneren.. Geen druk, geen overwicht, vrijwel geen balbezit, geen kansen en maar 1 redelijk schot.. En dat tegen een bedroevende tegenstander.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: die vaak aankomen?? |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: commentator is idd irritant alleen maar dooddoeners |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: hij is amper aan de bal gekomen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: janssen past bijna overal, zijn traptechniek is juist zijn kwaliteit, maar hij doet bij ajax steeds wat niet goed is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
en dit moest 2keer geel zijn |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: maakt geen reet uit aankomen of niet :P we hebben een gemiddelde lengte van 1.50 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tuurlijk.....wedden dat bij Ajax straks wel iemand van het veld gestuurd wordt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En misschien daarom ook wel. Als hij aan de bal komt is het niks.. |
|
|
|