|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nou...gaat nog wel hoor.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als de bal aankomt maakt de lengte dan uit?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: die vrijwel het hele seizoen niet aankomen op een wedstrijd of 4 na? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik vind Enoh de enige die de laatste weken behoorlijk constant speelt. Eindelijk rust...hoop dat ze flink op de klote krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat nou echt onzin, van de 5 trappen komen er 3 niet aan.. terwijl er minimaal 4 wel aan moeten komen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
rust KUTWEDSTRIJD gebrek aan mentaliteit, ik zou zeggen geen aissati een kans, geef klaassen een kans en als je wil verliezen zet dan daley blind erbij:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:18 schreef baco74 het volgende:Ik vind Enoh de enige die de laatste weken behoorlijk constant speelt. Eindelijk rust...hoop dat ze flink op de klote krijgen. Ajax in de tweede helft of de ploeg in de rust van de Boer?? |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
nou daar gaan we weer , weer niet om aan te gluren , kut |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:18 schreef remco k het volgende:[..] Dat nou echt onzin, van de 5 trappen komen er 3 niet aan.. terwijl er minimaal 4 wel aan moeten komen.. een type jansen moet echt 85 tot 90 procent in de passing zijn |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:18 schreef remco k het volgende:[..] Dat nou echt onzin, van de 5 trappen komen er 3 niet aan.. terwijl er minimaal 4 wel aan moeten komen.. ik zeg GAAT NOG WEL |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Lorenzo ebecilio alsjeblieft zeg!! Wat een frotspeler! Wissel hem aub voordat ik mn bier tegen mn tv aangooi.. Sjongejonge :s ik ben helemaal klaar met die vent! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik zeg dat je geen onzin moet lullen:P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: zei jij dat of Remco? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dan praat je over een xavi, maar een jongen die grotendeels voor het voetbal moet zorgen moet niet voor zoveel balverlies zorgen en slechte passes, ik ben het totaal met remk eens dat 4 van de 5 ballen aan moeten komen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Moet ik daar echt antwoord op geven :) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ach plaats 6 t/m 9 is ook leuk , kutzooi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: zal niet voor niets zijn:P ik kan je soms niet volgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat gaat nog wel? Juist daar is hij voor gehaald. en juist dat is wat hij wekelijks niet kan brengen.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik jou wel dan?? ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
bruggink beweert dat ze 80 procent spelen... is het niet veel minder?? jullie mening graag? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: moet je aangeven wat je niet volgt, dan onderbouw ik het |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:21 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dan praat je over een xavi, maar een jongen die grotendeels voor het voetbal moet zorgen moet niet voor zoveel balverlies zorgen en slechte passes, ik ben het totaal met remk eens dat 4 van de 5 ballen aan moeten komen Een Xavi is dat 95 98.. en heel ander type passing. Bij Theo moet dat zeker 90% zijn.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:bruggink beweert dat ze 80 procent spelen... is het niet veel minder?? jullie mening graag? Mijn mening? Bruggink is een eikeltikker. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik zeg toch 85 a 90% maar een jongen bij wie zon beetje het voetbal begint moet het veel en veel beter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:23 schreef Luis_suarez_19 het volgende:bruggink beweert dat ze 80 procent spelen... is het niet veel minder?? jullie mening graag? Dat klopt wel het is zo'n 80% van afgelopen week tegen Lyon.. Maar wat maakt het uit, het is niet voldoende en dat gewoon WEER niet.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:25 schreef remco k het volgende:[..] Dat klopt wel het is zo'n 80% van afgelopen week tegen Lyon.. Maar wat maakt het uit, het is niet voldoende en dat gewoon WEER niet.. maar je bent het toch met me eens dat dit mentaliteit is?? Waarom kan het in de champions league godverdomme wel?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik ga bier opentrekken, heb ik echt nodig |
|
|
|