|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:54 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] sint jou beste vriend mijn beste vriend de vriend van ieder kind :PPPPPPPPPPPPPP vul niet in voor mij:P ik haat hem, das de grootste oplichter van allemaal:P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: goed werk! alleen aissati linksbuiten? of nu 4-4-2 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: lollllll je hebt wel gelijk!! :P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: lv volgens mij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: heeft bovendien een of andere schimmel tussen zijn benen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: LOL, dat kun je op 2 manieren opvatten :P 1 van de 2 wil ik niet weten ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja he, wij roepen allemaal dankjewel sinterklaasje, terwijl die vent 200 meter verder op een boot stapt en zo arm als de tering is, dan krijg je kados van je ouders en roepen we dankjewel sint, wat een randdebiel:P |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
VERMEER//////////HELD>... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 15:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja he, wij roepen allemaal dankjewel sinterklaasje, terwijl die vent 200 meter verder op een boot stapt en zo arm als de tering is, dan krijg je kados van je ouders en roepen we dankjewel sint, wat een randdebiel:P Er lezen ook kinderen mee zo her en der. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lekker doorgaan op vermeer |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: pffff denk je dat ik er nog in geloof fso?????? :P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: tsja, mag mij mening wel geven, wordt wel meer gescholden, dan maakt een geintje over de sint weinig uit |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: mijn droom valt anders nu in duigen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Die Conboy verdiend rood: met gestrekt been na het fluitsingaal doorgaan op de keeper. Driessen heeft het er niet over.....ik wil Driessen in z'n bek piesen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Cillesen erin!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
we hebben gvd ook iedere keer pech |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:00 schreef baco74 het volgende:Die Conboy verdiend rood: met gestrekt been na het fluitsingaal doorgaan op de keeper. Driessen heeft het er niet over.....ik wil Driessen in z'n bek piesen. ik ook! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Heeft Vermeer weer zijn zelfvertrouwen terug? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
owowow vermeer er weer uit |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik wil driessen zen neusgaten gebruiken als vuurpijl standaards voor oud en nieuw |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:00 schreef baco74 het volgende:Die Conboy verdiend rood: met gestrekt been na het fluitsingaal doorgaan op de keeper. Driessen heeft het er niet over.....ik wil Driessen in z'n bek piesen. Misschien doet-wel aan plassex... Uitkijken dus ;) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: nee conboy ging hard door er was al gefloten en Jasper is erin |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik wil die man niet zien op een feestdag...op geen een dag trouwens. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Jezus... nog meer blessures... er kan nog meer bij :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij gooit zichzelf met zijn leven voor de bal, het was wel buitenspel en nu is ie geblesseerd, dat is erg zonde.. Maar doet niks af aan de heldendaad..
Vermeer speelde niet geweldig, 1 fout als keeper, en een paar moeilijke oplossingen bij terugspeelballen.. Wel ook een aantal goede reddingen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
heb het gevoel dat dadelijk die gelijk maker valt kort voor tijd, maar dat is mn gevoel sorry |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Werd er gewoon uitgeschopt Pietje. Het spijt me dat mevr.Pinkelotje nog ziek is.....duurt nu wel lang he, gelukkig is ze bij jou in goede handen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
met dit voetbal vrees ik excelsior volgende week nog:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Gelukkig dan maar... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:05 schreef remco k het volgende:[..] Hij gooit zichzelf met zijn leven voor de bal, het was wel buitenspel en nu is ie geblesseerd, dat is erg zonde.. Maar doet niks af aan de heldendaad.. Vermeer speelde niet geweldig, 1 fout als keeper, en een paar moeilijke oplossingen bij terugspeelballen.. Wel ook een aantal goede reddingen.. Bedankt Remco! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:05 schreef baco74 het volgende:[..] Werd er gewoon uitgeschopt Pietje. Het spijt me dat mevr.Pinkelotje nog ziek is.....duurt nu wel lang he, gelukkig is ze bij jou in goede handen. was wel een kaart trouwens |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best