|
|
remco k
|
|
|
Zo eindelijk een keer lekker gewonnen al was het soms echt niet om aan te zien.. hopelijk zijn die goals en assists goed vooe het vertrouwen van een aantal jongens zoals met name Janssen en Erikssen.. Loderio werkt loeihard en is belangrijk geweest voor de ploeg en Enoh was voor mij samen met Ligeon de beste man van het veld vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik ga kroegje in, jongens op de 3-0! beye |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:25 schreef remco k het volgende:Zo eindelijk een keer lekker gewonnen al was het soms echt niet om aan te zien.. hopelijk zijn die goals en assists goed vooe het vertrouwen van een aantal jongens zoals met name Janssen en Erikssen.. Loderio werkt loeihard en is belangrijk geweest voor de ploeg en Enoh was voor mij samen met Ligeon de beste man van het veld vandaag. En wat ook belangrijk is: achterin de nul gehouden. Volgens mij voor de tweede keer. Alleen Roda uit en nu NEC uit. Is ook goed voor het zelfvertrouwen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:27 schreef Pietje het volgende:[..] En wat ook belangrijk is: achterin de nul gehouden. Volgens mij voor de tweede keer. Alleen Roda uit en nu NEC uit. Is ook goed voor het zelfvertrouwen. zeker! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 16:27 schreef Pietje het volgende:[..] En wat ook belangrijk is: achterin de nul gehouden. Volgens mij voor de tweede keer. Alleen Roda uit en nu NEC uit. Is ook goed voor het zelfvertrouwen. Helemaal, enkel zonde van de blessure van Vermeer.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Vreemd in westrijden waarin we beter spelen kunnen we de '0' niet houden, en in dit toch wel lastige potje houden we het doel schoon. Het lijkt alsof we het vaakst doelpunten tegen krijgen waneer we het niet verwachten. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
hehe t werd tijd , wat een opluchting |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vond het vandaag bedroevend slecht...als je nagaat wat er allemaal fout gaat....NEC is van een laag niveau, maar we winnen...daar is alles mee gezegd..
De basiskwaliteiten zijn gewoon niet goed genoeg en dat is al jaren aan de gang...de rust in het spel is al jaren niet meer, omdat Ajax niet in staat is om een wedstrijd te controleren...basiskwaliteiten....iets wat JC er weer wil inbrengen, maar nu geschoffeerd lijkt te worden door ten HaTe en co...het is onbegrijpelijk en niet te verteren en ik KOTS ervan... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Heb liever Cilissen, maar ik gun Vermeer het niet om (te) lang geblesseerd te zijn, verdiend hij ook weer niet. Al heb ik liever Cilissen!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 20:22 schreef Ajx het volgende:[..] Heb liever Cilissen, maar ik gun Vermeer het niet om (te) lang geblesseerd te zijn, verdiend hij ook weer niet. Al heb ik liever Cilissen!!!! Zie het verschil tussen beiden niet zo, ook Cillisen zijn spelvoortzettingen zijn beroerd en ook hij is bij hoge ballen niet goed.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 20:29 schreef remco k het volgende:[..] Zie het verschil tussen beiden niet zo, ook Cillisen zijn spelvoortzettingen zijn beroerd en ook hij is bij hoge ballen niet goed.. Niet goed bij hoge ballen?????? Heb Vermeer weer een keertje uit zien komen.... Zakt mijn broek vanaf..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 november 2011 - 20:30 schreef Ajx het volgende:[..] Niet goed bij hoge ballen?????? Heb Vermeer weer een keertje uit zien komen.... Zakt mijn broek vanaf..... En ik Cilissen ook, die blijft gewoon staan bij ballen binnen de 5 meter.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Volgens mij niet hoor, vind hem een stuk beter dan Vermeer daarbij. |
|
|
|