BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klaasen vs Boere

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Eide
 Eide - vrijdag 25 november 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Ik kom al wat jaartjes niet meer op de Toekomst en zie dus de A1 nooit meer spelen. Ik probeer dat wel te volgen. De afgelopen jaren was Tom Boere toch wel het spitsentalent van zijn generatie. Nu is hij kennelijk toch voorbij gestreefd door Davy Klaasen, die, in tegenstelling tot Boere, geen echte spits is.

Ik zou verwachten dat Boere, toch ook trefzeker, er nu bij zou zitten bij afwezigheid van 3 spitsen. Iemand die de A1 wat vaker ziet hier ideeën over?
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 25 november 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 20:11 schreef Eide het volgende:
Ik kom al wat jaartjes niet meer op de Toekomst en zie dus de A1 nooit meer spelen. Ik probeer dat wel te volgen. De afgelopen jaren was Tom Boere toch wel het spitsentalent van zijn generatie. Nu is hij kennelijk toch voorbij gestreefd door Davy Klaasen, die, in tegenstelling tot Boere, geen echte spits is.

Ik zou verwachten dat Boere, toch ook trefzeker, er nu bij zou zitten bij afwezigheid van 3 spitsen. Iemand die de A1 wat vaker ziet hier ideeën over?
Kan dit niet in het AJAX Talenten-topic?
Twan
 Twan - vrijdag 25 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 20:11 schreef Eide het volgende:

Klaassen is een aanvallende middenvelder en Boere een pure spits.
Eide
 Eide - vrijdag 25 november 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 21:53 schreef Twan het volgende:

[..]

Klaassen is een aanvallende middenvelder en Boere een pure spits.
Precies, en Ajax heeft het probleem in de spits, dus waarom de keuze voor Klaasen en niet voor Boere.

En nee, dit is niet echt talent gerelateerd, ik ben alleen benieuwd of anderen een idee hebben waarom de Boer deze keuze maakt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 november 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 22:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies, en Ajax heeft het probleem in de spits, dus waarom de keuze voor Klaasen en niet voor Boere.

En nee, dit is niet echt talent gerelateerd, ik ben alleen benieuwd of anderen een idee hebben waarom de Boer deze keuze maakt.
Vind ik een goede vraag....iemand ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 november 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Misschien heeft hij een beetje de zelfde eigenschappen als De Jong want die is in principe ook een aanvallende middenvelder...
Kan een bal goed vasthouden en kaatsen en is zelf ook niet benauwd om te scoren...
Ajx
 Ajx - vrijdag 25 november 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Woon zelf te ver van Amsterdam af om daar eventjes een wedstrijdje te kijken, maar is wel een leuke vraag!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 november 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 23:27 schreef Ajx het volgende:
Woon zelf te ver van Amsterdam af om daar eventjes een wedstrijdje te kijken, maar is wel een leuke vraag!
Misschien Tom Boere ook een keer laten debuteren.....dan weten we wat De Boer bedoeld....of niet...
Ajx
 Ajx - zaterdag 26 november 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2011 - 23:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien Tom Boere ook een keer laten debuteren.....dan weten we wat De Boer bedoeld....of niet...
Inderdaad, zit hij wel bij de selectie?
Eide
 Eide - woensdag 30 november 2011 - 13:03   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/25964/tom-boere-wil-plan-voor-ogen-zien/

Omdat dit nog maar eens te benadrukken. Klaasen doet het goed hoor, maar ik hoop toch dat Boere ook zijn kans gaat krijgen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 30 november 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Het is aan Tom Boere om te laten zien dat hij een kans verdient. Kennelijk doet hij dat net te weinig waardoor de Boer kiest voor Klaassen.

Overigens meen ik te herrineren dat Boere er een tijdje is uitgeweest i.v.m. blessure, kan het mis hebben.
remco k
 remco k - woensdag 30 november 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 13:03 schreef Eide het volgende:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/25964/tom-boere-wil-plan-voor-ogen-zien/

Omdat dit nog maar eens te benadrukken. Klaasen doet het goed hoor, maar ik hoop toch dat Boere ook zijn kans gaat krijgen.
We goede en mooie woorden van zo;n jonge kerel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Klaasen vs Boere

0.0062930