|
|
remco k
|
|
|
Doel Lodeiro: Beter worden dan Suarez
Door het blessureleed van vaste spitsen Kolbeinn Sigthorsson en Dimitri Boelykin, krijgt Nicolás Lodeiro de kans zich te bewijzen in de spits van Ajax. De Uruguayaan, van origine middenvelder, maakt de laatste wedstrijden indruk in de punt van de Ajax-aanval. Zijn doel: Beter worden dan zijn illustere voorganger Luis Suárez.
Lodeiro staat zondag tegen NEC opnieuw in de basis van de Ajacieden. De Uruguayaan hoopt dit seizoen definitief door te breken bij de Amsterdammers. 'Het zal moeilijk zijn, maar ik ga mijn uiterste best doen om nog beter te worden dan Suárez', vertelt Lodeiro in gesprek met RTV Noord-Holland.
De 21-jarige Lodeiro speelde sinds zijn komst in januari vorig jaar pas tien duels voor Ajax. Toch geeft de Uruguayaan de moed niet op. 'Ik zal laten zien dat ik voor Ajax kan spelen. Doelpunten? Dat zou mooi zijn, maar het gaat om het resultaat, dus ik zal ook proberen om mijn teamgenoten in stelling te brengen zondag.' Lodeiro scoorde in de Eredivisie nog nooit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk en hoop dat ie het gaat redden, in ieder geval de juiste woorden en instelling. Of hij beter wordt dan Suarez is misschien wat ver gezocht, maar dat is ook niet perse nodig.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hij gaat het zeker redden. Ik heb die jongen de afgelopen twee jaar niet veel zien spelen, maar áls hij speelde... Een lust voor het oog. En vergeet niet, dat ook Lodeiro nog maar een jochie is. Ik voorspel hem een grote toekomst! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Hij is een compleet andere voetballer dan Luis, veel verfijnder. De drive is wel hetzelfde, maar deze jongen is inderdaad veel meer een aangever dan een afmaker. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zware titel voor een aantrekkelijk topic. Ik hoop dat ie het red en dat ie zich kan onderscheiden als spits, ipv het middenveld. Daar heeft Ajax domweg te veel opties voor in de selectie. Lodeiro is volgens wel een speler, die net als Suarez, continu blijft gaan. Jaagt de bal goed af en geeft zelden op. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kijk die actie op 0:32! Deze gast is écht een middenvelder, en wat voor een:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:Ik denk en hoop dat ie het gaat redden, in ieder geval de juiste woorden en instelling. Of hij beter wordt dan Suarez is misschien wat ver gezocht, maar dat is ook niet perse nodig.. Sluit me helemaal aan bij jouw woorden....heb ergens wel licht mijn twijfels als spits! Maar goed ons middenveld is al vet bezet uit toppertjes... Denk dat Aissatie op links Boerrigter gaat vervangen want Ebecilio is een beetje door het ijs gezakt... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Sluit me helemaal aan bij jouw woorden....heb ergens wel licht mijn twijfels als spits! Maar goed ons middenveld is al vet bezet uit toppertjes... Denk dat Aissatie op links Boerrigter gaat vervangen want Ebecilio is een beetje door het ijs gezakt... Dat laatste verwacht ik ook serieus. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoop voor hem dat hij weer terug komt....heb hem hoger in de pikorde staan als El Hamdaoui! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Kom op Sjakie, je kunt het over zijn instelling en mentaliteit oneindig hebben, maar Mounir is natuurlijk wel gewoon een prachtige voetballer. Ik zeg niet een Ajax-speler... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:Kom op Sjakie, je kunt het over zijn instelling en mentaliteit oneindig hebben, maar Mounir is natuurlijk wel gewoon een prachtige voetballer. Ik zeg niet een Ajax-speler... Oké, maar El Hamdaoui heeft zich in de ogen van de Ajax-supporter volledig onmogelijk gemaakt. Enkel en alleen al door zijn houding, zijn werkweigering, et cetera. Aissati heeft dat soort gedrag niet op zijn geweten en is een modelprof gebleken. Hem gun ik het wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:21 schreef Ikke_tikkie het volgende:Kom op Sjakie, je kunt het over zijn instelling en mentaliteit oneindig hebben, maar Mounir is natuurlijk wel gewoon een prachtige voetballer. Ik zeg niet een Ajax-speler... Daar heb je een punt....is een prachtige voetballer met gevoel voor de bal.....jammer is wel dat hij stijf rechts is want met zijn linkerpootje doet hij helemaal niks.....overigens doet hij met zijn bovenkamer nog minder... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar heb je een punt....is een prachtige voetballer met gevoel voor de bal.....jammer is wel dat hij stijf rechts is want met zijn linkerpootje doet hij helemaal niks.....overigens doet hij met zijn bovenkamer nog minder... Kan niet, want hij doet 0% met zijn links...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:26 schreef Pietje het volgende:[..] Oké, maar El Hamdaoui heeft zich in de ogen van de Ajax-supporter volledig onmogelijk gemaakt. Enkel en alleen al door zijn houding, zijn werkweigering, et cetere. Aissati heeft dat soort gedrag niet op zijn geweten en is een modelprof gebleken. Hem gun ik het wel! Aissati had er al moeten zijn maar wie weet is het een laatbloeier... is idd een ander petrsoon als die andere...want wat heeft die jongen het hoog in de bol....en wat was Verbeek blij dat hij opgerot was bij AZ... die had onder verbeek echt geen duurtrainingen gedaan...is veel te lui... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: In de huidige selectie zit bijna niemand die tweebenig dribbelt, laat staan dat ze met hun mindere been een schot op doel zullen wagen. Feit blijft (althans, de mijne) dat Mounir het verpest heeft voor ons en voor zichzelf. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahaha overigens is -36% met zijn bovenkamer heel goed mogelijk..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:34 schreef baco74 het volgende:[..] In de huidige selectie zit bijna niemand die tweebenig dribbelt, laat staan dat ze met hun mindere been een schot op doel zullen wagen. Feit blijft (althans, de mijne) dat Mounir het verpest heeft voor ons en voor zichzelf. Dus op de eerste beste trein richting het oosten, ergens diep in Rusland..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:34 schreef baco74 het volgende:[..] In de huidige selectie zit bijna niemand die tweebenig dribbelt, laat staan dat ze met hun mindere been een schot op doel zullen wagen. Feit blijft (althans, de mijne) dat Mounir het verpest heeft voor ons en voor zichzelf. Voetbal is een raar wereldje.. Stel dat hij wel een keer zou spelen en er 2 maakt is ie voor een deel al weer een held.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 23:34 schreef baco74 het volgende:[..] In de huidige selectie zit bijna niemand die tweebenig dribbelt, laat staan dat ze met hun mindere been een schot op doel zullen wagen. Feit blijft (althans, de mijne) dat Mounir het verpest heeft voor ons en voor zichzelf. Kan er inderdaad niet veel herinneren die dat doen nee, maar ze doen wel een stuk meer dan Hamlap met het 'verkeerde been', wat eigenlijk schandalig is voor profs die 2x op een dag trainen! Maar ja, het zij zo... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Sluit ik niet uit........ |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Lodeiro vind ik opzich een prima speler, maar ik vind hem wat te lichtzinnig in zijn handelen. Hij moet wat zelfbewuster gaan spelen, maar hij is nog jong natuurlijk en kan daarin nog veel leren. Wat mij opvalt in de 2 wedstrijden onlangs is zijn enorme drive om er wat van te maken. Dat zie je in zijn vurige ogen. Wat dat betreft ben ik daar ontzettend blij mee, want dat is een goeie stap in de richting om dat lichtzinnige aan te pakken... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zijn grote passie is inderdaad een lust voor het oog daar kunnen een aantal spelers een voorbeeld aan nemen,als meerdere dat hadden dan hadden wij gewoon bovenaan gestaan,want het blijkt iedere keer weer als we tegen sterke ploegen moeten zoals tegen twente en de CL wedstrijden dan staan we er, maar zodra we een gewone eredivisie club krijgen dan komt de verschrikkelijke arrogantie weer boven en willen wij op 80 % winnen en dat lukt al jaren niet,alleen daarom gun ik Lodeiro zijn basisplaats over zijn voetbal kwaliteiten wil ik nog geen oordeel geven is wat meer wedstrijden van hem zien, Ik ben trouwens ook wel blij met Aisatti die zie ik 10xliever als Ebicilio die speelt echt als een juffershondje zodra hij een tegenstander ziet gaat hij weer terug naar zijn eigen helft nee Ajax onwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2011 door nora -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Hahahaha ebicilio is nu opeens weer de gebeten hond! Die jongen speelde vorig seizoen heerlijk voor het kampioenschap en had daar dus ook zijn aandeel, net zoals siempie. Nu is opeens aissatti weer inbeeld omdat die goed heeft getraind en opeens is die dus beter dan Ebicilio.....? Eerst maar eens zien en dan hopelijk geloven!
Wat stonden we te springen op het museumplein in mei!!! *** ook dankzij hun! Respect! |
|
|
|
|
Debiewl
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2011 - 11:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Hahahaha ebicilio is nu opeens weer de gebeten hond! Die jongen speelde vorig seizoen heerlijk voor het kampioenschap en had daar dus ook zijn aandeel, net zoals siempie. Nu is opeens aissatti weer inbeeld omdat die goed heeft getraind en opeens is die dus beter dan Ebicilio.....? Eerst maar eens zien en dan hopelijk geloven! Wat stonden we te springen op het museumplein in mei!!! *** ook dankzij hun! Respect! Ebecilio is ook niks |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2011 - 10:13 schreef alibabba het volgende:Lodeiro vind ik opzich een prima speler, maar ik vind hem wat te lichtzinnig in zijn handelen. Hij moet wat zelfbewuster gaan spelen, maar hij is nog jong natuurlijk en kan daarin nog veel leren. Wat mij opvalt in de 2 wedstrijden onlangs is zijn enorme drive om er wat van te maken. Dat zie je in zijn vurige ogen. Wat dat betreft ben ik daar ontzettend blij mee, want dat is een goeie stap in de richting om dat lichtzinnige aan te pakken... Uruquayaanse mentaliteit, passie noem het maar op....naast Lodeiro heeft Suarez ook die drive....maar ook Cavani van Napoli is zo'n speler die met vuur voetbalt...David Texeira van FC Groningen is ook zo'n speler. Dit zijn voetballers die met hun hart voetballen en daarnaast kwaliteit bezitten.... Van mij mogen ze nog meer gaan scouten daar in Uruguay....laat maar een bus komen want ze zijn ook nog eens niet duur.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 november 2011 - 00:13 schreef remco k het volgende:[..] Voetbal is een raar wereldje.. Stel dat hij wel een keer zou spelen en er 2 maakt is ie voor een deel al weer een held.. Dat lijkt me heel erg sterk. Al maakt EH er 4, dan wordt hij nog uitgefoten. Die is klaar in Amsterdam. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 november 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:Doel Lodeiro: Beter worden dan Suarez Door het blessureleed van vaste spitsen Kolbeinn Sigthorsson en Dimitri Boelykin, krijgt Nicolás Lodeiro de kans zich te bewijzen in de spits van Ajax. De Uruguayaan, van origine middenvelder, maakt de laatste wedstrijden indruk in de punt van de Ajax-aanval. Zijn doel: Beter worden dan zijn illustere voorganger Luis Suárez. Lodeiro staat zondag tegen NEC opnieuw in de basis van de Ajacieden. De Uruguayaan hoopt dit seizoen definitief door te breken bij de Amsterdammers. 'Het zal moeilijk zijn, maar ik ga mijn uiterste best doen om nog beter te worden dan Suárez', vertelt Lodeiro in gesprek met RTV Noord-Holland. De 21-jarige Lodeiro speelde sinds zijn komst in januari vorig jaar pas tien duels voor Ajax. Toch geeft de Uruguayaan de moed niet op. 'Ik zal laten zien dat ik voor Ajax kan spelen. Doelpunten? Dat zou mooi zijn, maar het gaat om het resultaat, dus ik zal ook proberen om mijn teamgenoten in stelling te brengen zondag.' Lodeiro scoorde in de Eredivisie nog nooit. Opzich die je wel dat het een behendige speler is, speelt ook niet voor niets in het nationale team van Uruguay! Alleen ik zou totaal niet weten waar je hem neer moet zetten als de spitsen straks terug zijn, op 10 speelt eriksen, waarvan ik overigens vind dat hij dit seizoen vaak heel zwak speelt, maar De Boer zal hem laten staan denk ik, dus voor Lodeiro wordt het lastig om in de basis te komen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Jij lag te rukken toen Ajax kampioen werd?
Ga lekker fc volendam supporten piemeltje! |
|
|
|