BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vormer verkeert in een luxepositie: Vitesse of Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 06 december 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Ik hoorde net v Geel zeggen als je niet bij feyenoord wil spelen ,dan heb je niets te zoeken in dat mooie shirt met dat fantastische publiek.
en zo is het maar net.
dan wordt het maar zonder vormer
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Piet, ff het nieuws bijhouden. Vormer heeft zijn zaakwaarnemer opdracht gegeven er met Feyenoord uit te komen, terwijl hij bij Vitesse zo'n ton per jaar meer zou verdienen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 december 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:25 schreef RedDevil1990 het volgende:
oh, Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken.
Koeman nog een jaar
zou, voor hem, op zich wel uniek zijn :)
Els
 Els - dinsdag 06 december 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

zou, voor hem, op zich wel uniek zijn :)
Misschien is de directie zo verstandig geweest dat station door de weeks te sluiten?
sevillana
 sevillana - dinsdag 06 december 2011 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:07 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien is de directie zo verstandig geweest dat station door de weeks te sluiten?
hahahahahaha :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 december 2011 - 07:51   quote  deeplink  
Komst Vormer wordt vandaag bekend.
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:
Komst Vormer wordt vandaag bekend.
Ook mooi nieuws.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 december 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 07:51 schreef Stylzz het volgende:
Komst Vormer wordt vandaag bekend.
wordt gepresenteerd in een groen hazenpak?
Els
 Els - maandag 19 december 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2011 - 08:02 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

wordt gepresenteerd in een groen hazenpak?
Met bijpassende tandjes.
MMM
 MMM - maandag 19 december 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Welkom!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 09 januari 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Vormer: Duizend mensen op training Feyenoord, ongelooflijk

media_xl_1066021.jpg

Ruud Vormer werd afgelopen maand door technisch directeur Martin van Geel gestrikt als de eerste aanwinst van Feyenoord. De 23-jarige middenvelder van Roda JC kijkt reikhalzend uit naar zijn entree in de Kuip. 'Ik ben al weken dolblij met deze transfer. Deze club past echt bij mij.'

Waarom eigenlijk?
'Mijn stijl van voetballen past perfect bij die club. De Kuip is geweldig om in te voetballen en de steun van die supportersschare is iets om naar uit te kijken. Ik speel graag uitduels bij topclubs, maar bij Feyenoord is alles een graadje erger. Die passie, dát wil ik tweewekelijks meemaken.'

Als je dit allemaal zo graag wil, kan het toch haast niet anders of jij hebt vorig seizoen een keer in het oor van Martin van Geel gefluisterd dat jij ook naar Rotterdam wilde?
'Nee, zo zit ik niet in elkaar. Natuurlijk hoopte ik diep van binnen dat Feyenoord zou bellen. Daarnaast waren de geïnteresseerde buitenlandse clubs geen kansen waar ik altijd al van droomde. Manisaspor uit Turkije bijvoorbeeld is nu geen verstandige keuze.'

Je wilde een stap omhoog. Jouw voormalig ploeggenoot Willem Janssen kon vorig seizoen ook van Roda naar Feyenoord, maar dat was in zijn ogen geen stap vooruit.
'Er kan veel veranderen in een half seizoen, want nu zal iedereen dit wél een stap omhoog vinden. Maar buiten de plek op de ranglijst is volgens mij de stap van Roda JC naar Feyenoord altijd een sprong vooruit. Feyenoord hervatte woensdag de training en ik hoorde dat er duizend mensen langs de lijn stonden. Ongelofelijk.'

Bij AZ zeiden ze 'Vormer heeft een grote mond' en bij Roda JC stapte je ook brutaal op de trainer af.
'Bij Roda JC was dat in een fase dat ik terugkeerde van een enkelblessure. Ik wilde weten waar ik aan toe was. Dat doe ik alleen als ik vind dat ik recht heb op meer. Ik heb onder Louis van Gaal gewerkt bij AZ, maar toen deed ik het bijvoorbeeld nog niet. Hij was één van de grootste trainers in Europa en ik was pas achttien jaar. Dan ben je nog niet zover. Bij Roda lag dat anders.'

media_l_1066038.jpg

(Albert redactie)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 januari 2012 door albert ten vrijde --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 januari 2012 - 16:11   quote  deeplink  
hannie/franniebert

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vormer verkeert in een luxepositie: Vitesse of Feyenoord?









0.0071527