BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 4-12-2011, 12:30 uur) samen met Djee (Suiltje) & Ria!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 09:18   quote  deeplink  
images?q=tbn:ANd9GcT9vOmns2Q9zVZfHwTMT-pwSYAOQI3bWr54qPyQf-UPahM93zgHZQm3NOXaJQ psv-logo(1).jpg

Datum: zondag 4 december
Tijdstip: 12:30 uur
Plaats: Rotterdam
Scheidsrechter: Kuipers
Afwezigen:
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
Swerts (achillespees), Darley (heup), Ramsteijn (kruisband knie). Fernandez (schorsing), de Vrij (enkel/ twijfel).
PSV:
Marcelo (geschorst), Tyton (hoofd), Toivonen

Vorm:
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
GVVWW
PSV:
GGWWW
Topscorers:
9f13a1e9-1a06-486d-aaeb-8d018e2a2f8c_fey.gif
Guidetti (7)
PSV:
Mertens (12)

Laatste 5 ontmoetingen in Rotterdam:
Seizoen Wedstrijd Uitslag
24/04/2011 Feyenoord-PSV 3-1
20/09/2009 Feyenoord-PSV 1-3
15/03/2009 Feyenoord-PSV 1-0
23/08/2008 Feyenoord-PSV 0-2
12/01/2008 Feyenoord-PSV 0-1

Historisch beeldmateriaal:


Wedstrijdverslag:
24-04-2011 Feyenoord heer en meester tegen PSV

Feyenoord heeft zondag op overtuigende wijze PSV in De Kuip verslagen. De Rotterdammers zetten een ijzersterke prestatie neer tegen de titelkandidaat en wonnen met 3-1. Dankzij de zege blijft Feyenoord volop in de race voor de achtste plaats, die recht geeft op een plek in de play-offs om Europees voetbal. De overwinning betekende bovendien een grote pleister op de wond, die PSV eerder dit seizoen veroorzaakte door met 10-0 te winnen in Eindhoven. Ron Vlaar viel in de rust geblesseerd uit.

Het einde van de indrukwekkende minuut stilte voorafgaand aan de wedstrijd, ter nagedachtenis aan de afgelopen week overleden oud-trainer Wiel Coerver, was voor het legioen het startsein voor een orkaan van geluid die gedurende de eerste helft nauwelijks nog ging liggen. De supporters beseften wat er op het spel stond en lieten er geen enkele twijfel over bestaan dat Feyenoord alleen voor de winst moest gaan. Niet alleen met het oog op een plek bij de eerste acht in de competitie, maar ook uit revanche voor de 10-0 nederlaag die Feyenoord eerder dit seizoen in Eindhoven leed.

Het enthousiasme dat de supporters op de tribune aan de dag legden, sloeg al vanaf de eerste minuut over op de Feyenoorders op het veld. Feyenoord begon zeer gretig aan het duel in de warme en zonnige Kuip en troefde PSV vanaf het eerste fluitsignaal op alle fronten af. De bezoekers wisten gedurende de eerste helft zelfs maar één echte kans te creëren. Vroeg in de wedstrijd schoot Stanislav Manolev op de lat, nadat Bruno Martins Indi de bal uit een hoekschop had weggekopt.

Aan de andere kant van het veld begon Feyenoord na een wat rommelige openingsfase steeds beter te voetballen. Met name sterk spelende Stefan de Vrij spleet de verdediging van PSV verschillende keren open met uitstekende dieptepasses, waar de beweeglijke voorhoede van Feyenoord prima op inspeelde. Al na een kwartier spelen creëerde Georginio Wijnaldum op die manier een enorme kans voor zichzelf. De middenvelder tikte een hoge bal van achteruit in één beweging over zijn directe tegenstander heen en zag zijn schot in de verre hoek vervolgens maar net gered worden door Andreas Isaksson.

Tien minuten later had de middenvelder meer succes, toen hij de bal hoog voor het doel kreeg nadat Diego Biseswar een afgemeten voorzet vanaf de cornervlag had gegeven. Wijnaldum sprong ver boven zijn tegenstander uit, kopte de bal hard langs de Zweedse doelman en hoorde De Kuip vervolgens ontploffen.

20100131_ajax_wijnaldum_vk_scaled_7.jpg(Mooi logo....)

De tweede helft moest Feyenoord het stellen zonder Ron Vlaar, die geblesseerd achter bleef in de kleedkamer. Ook zonder de eerste aanvoerder kwam de thuisploeg na rust prima uit de startblokken, waarbij het vertrouwen alleen maar groeide nadat PSV-middenvelder Orlando Engelaar al na tien minuten met rood van het veld moest, wegens een overtreding op Luc Castaignos.

Met een man minder wist PSV desondanks de eerste kans na rust direct te verzilveren. Zakaria Labyad werd daarbij de diepte in gestuurd en schoot kiezelhard op de paal, waarna invaller Ola Toivonen de rebound vanaf een meter of twintig binnen schoot. Die treffer was een flinke opsteker voor de bezoekers, die desondanks drie minuten later alweer een nieuwe dreun te verwerken kregen. In een soortgelijke situatie als bij de 1-0 werd Wijnaldum opnieuw bereikt door een voorzet vanaf rechts door Biseswar, waarbij Wijnaldum wederom boven zijn tegenstanders uitsprong en raak knikte.

Daarmee was het verzet van PSV, dat met een nederlaag haar kansen op de titel flink zag slinken, zo goed als gebroken. De Eindhovenaren deelden in het laatste halfuur nog een paar plaagstootjes uit, maar waren vooral druk om Feyenoord van het scoren te houden. Dat lukte het aangeslagen PSV niet, want Castaignos bepaalde tien minuten voor tijd de eindstand. De spits kwam vlak voor het doel voor zijn tegenstander en tikte een voorzet van de opgekomen Kamohelo Mokotjo prima binnen. Daarmee barste een spontaan feest los in De Kuip, waar tot aan het laatste fluitsignaal de wave vele keren rondging.

Wedstrijdstatistieken:
Feyenoord PSV 3-1
Scoreverloop:
27 1-0 Wijnaldum
60 1-1 Toivonen
63 2-1 Wijnaldum
79 3-1 Castaignos

Scheidsrechter: Kuipers
Geel: Vlaar (Feyenoord), Pieters, Manolev (PSV)
Rood: Engelaar (53, PSV)

Opstellingen:
Feyenoord: Mulder; Mokotjo, De Vrij, Vlaar (46 Bahia), Martins Indi; Meeuwis, Wijnaldum, Fer; Biseswar (87 Simon), Castaignos (80 Larsen) en Ryo.
PSV: Isaksson; Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters; Bakkal (75 Berg), Engelaar, Hutchinson (46 Toivonen); Labyad, Lens en Dzsudzsak (87 Wuytens).

EDIT: Voor degenen die het niet gevolgd hebben: Enige tijd geleden is bekend geworden dat Suiltje (Djee) ongeneeslijk ziek is en niet lang meer te leven heeft. Er is een oproep geplaatst op dit forum en daarna is er het een en ander achter de schermen gaan lopen. Het is nu dus zover, Suiltje en zijn vrouw gaan zondag naar Feyenoord-PSV en mogen in de business-seats plaatsnemen. Het vervoer is geregeld en ook andere zaken zijn geregeld. Zoals iedereen kan lezen is er ook een brede oproep gedaan om in de 12e minuut het YNWA te zingen. Dit voor Suiltje natuurlijk. We hopen dat hij en zijn vrouw een fijne dag hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door FR-Elmo --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Hij kon weer niet wachten ;)

Eventueel bij de Vrij wel 'twijfel' aangeven. Mss speelt 'ie wel..?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 09:26 schreef Bosifyable het volgende:
Hij kon weer niet wachten ;)

Eventueel bij de Vrij wel 'twijfel' aangeven. Mss speelt 'ie wel..?
kon idd niet wachten hahahaha, had nu veel tijd.....
De Vrij: heb je gelijk in, ik geloof er geen zak van dat hij kan spelen maar laten we de wonderdokters maar volgen...
Milo
 Milo - zondag 27 november 2011 - 09:30   quote  deeplink  
3-2
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 09:31   quote  deeplink  
2-1
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Late 1-0.
Milo
 Milo - zondag 27 november 2011 - 09:39   quote  deeplink  
guidetti?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Waarschijnlijk.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 09:47   quote  deeplink  
heb de foto er maar neergeplakt maar ik kan het nog steeds niet zien dat Bijnaldum op het logo van psv tikt net zoals bij ons mooie logo. Ben benieuwd hoe hij het weer ervaart in de Kuip.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 09:49   quote  deeplink  
Zal een grimmige sfeer hangen denk ik. Zal geen warm welkom krijgen.

En terecht.
Milo
 Milo - zondag 27 november 2011 - 09:53   quote  deeplink  
zo lang we suijltje maar kippenvel bezorgen! de rest? i dont give a fuck!!!!!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 09:53 schreef Milo het volgende:
zo lang we suijltje maar kippenvel bezorgen! de rest? i dont give a fuck!!!!!!!
kan ook allebei, Suiltje het goede kippenvel en Bijnaldum ook kippenvel maar dan op een andere manier.....
Lijkt me een goed doel voor die dag!
Suijltje
 Suijltje - zondag 27 november 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Kippenvel is/was er al jongens, dankzij jullie gvd! hahaha........(echt mét traan!)
Hoop en denk tóch een 2-1 voor ons!
DK
 DK - zondag 27 november 2011 - 10:13   quote  deeplink  
ik denk 3 - 1. hangt nog een beetje af hoe we spelen tegen waalwijk. maar zo wie zo winst. We spelen immers beter tegen favoriete ploegen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 november 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Ik ben echt benieuwd ,mocht Feyenoord vandaag winnen tegen RKC.Denk ik dat Feyenoord vrijuit kan gaan spelen.
Dan zie ik kansen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 november 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 10:05 schreef Suijltje het volgende:
Hoop en denk tóch een 2-1 voor ons!
Ben het NIET met je eens, Suijl.
Hoewel voorspellen met dit Feyenoord een ramp is, wordt het niet 2-1, maar 5-3.
Lekker veel doelpunten, veel spanning.
Suijltje
 Suijltje - zondag 27 november 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 12:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben het NIET met je eens, Suijl.
Hoewel voorspellen met dit Feyenoord een ramp is, wordt het niet 2-1, maar 5-3.
Lekker veel doelpunten, veel spanning.
Okee Henk, ook dat kan nog hahaha!
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 27 november 2011 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 12:32 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben het NIET met je eens, Suijl.
Hoewel voorspellen met dit Feyenoord een ramp is, wordt het niet 2-1, maar 5-3.
Lekker veel doelpunten, veel spanning.
Ach als Wijnaldum er dan 2 of 3 scoort, zijn het toch een klein beetje doelpunten voor Feyenoord, hè? :)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 13:28   quote  deeplink  
Als ze achter Isaksson verdwijnen wel. Verder verdient hij het predikaat 'Feyenoorder' niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 november 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 13:28 schreef Bosifyable het volgende:
Als ze achter Isaksson verdwijnen wel. Verder verdient hij het predikaat 'Feyenoorder' niet.
+45.000
Suijltje
 Suijltje - zondag 27 november 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 13:28 schreef Bosifyable het volgende:
Als ze achter Isaksson verdwijnen wel. Verder verdient hij het predikaat 'Feyenoorder' niet.
Eens!
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 27 november 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 13:28 schreef Bosifyable het volgende:
Als ze achter Isaksson verdwijnen wel. Verder verdient hij het predikaat 'Feyenoorder' niet.
(Pssst.. Was redelijk doordrenkt met sarcasme hoor)
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 13:30 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

(Pssst.. Was redelijk doordrenkt met sarcasme hoor)
No shit..?!
van geil
 van geil - zondag 27 november 2011 - 14:54   quote  deeplink  
3 2......
Quiroz
 Quiroz - zondag 27 november 2011 - 15:31   quote  deeplink  
3-0 OPROTTEN PSV
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 november 2011 - 16:20   quote  deeplink  
IK WIL STRIJD ZIEN !!!! en als je dan zou verliezen heb ik er vrede mee
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 27 november 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Ik zeg weer 3-1 net als vorigseizoen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 november 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 16:20 schreef piet de paler het volgende:
IK WIL STRIJD ZIEN !!!! en als je dan zou verliezen heb ik er vrede mee
293435_10150362302296305_339837681304_8391432_1995409187_n.jpg

geheel in jou steil Piet!!!
JanM
 JanM - zondag 27 november 2011 - 20:08   quote  deeplink  
4-2
Quiroz
 Quiroz - zondag 27 november 2011 - 20:08   quote  deeplink  
Ik zie liever goed voetbal.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 november 2011 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 18:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

geheel in jou steil Piet!!!
Ik ga hier direct een tegeltje van laten maken
MMM
 MMM - zondag 27 november 2011 - 21:36   quote  deeplink  
Kwam deze tegen op FR12 hahahaha

Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 27 november 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Mooi, verspreiden! :P
Marsco
 Marsco - zondag 27 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Wat denken jullie? Hele week elke training beginnen met beelden van 10-0 afgelopen seizoen? Kan natuurlijk twee totaal verschillende effecten opleveren :-).

Het zou wel eens een hele mooie wedstrijd kunnen worden. Maar pisvee is wel erg sterk geworden. Zie ze met de week groeien. Het wordt een lastige pot... Maar ja. Feyenoord heeft tot nog toe zijn beste wedstrijden gespeeld tegen de beteren, dus daar hoop ik dan maar op.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 27 november 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 21:36 schreef MMM het volgende:
Kwam deze tegen op FR12 hahahaha

Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.
hahahaha, ga het meteen uit het koppie leren.
van geil
 van geil - zondag 27 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
bakkal matchwinnaar.....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 november 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Ik zou zo blij zijn met een overwinning, 3-1, heerlijk
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 21:36 schreef MMM het volgende:
Kwam deze tegen op FR12 hahahaha

Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.
en dat met 45.000 mensen
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 27 november 2011 - 23:29   quote  deeplink  
Dat lijkt me niet. Ik neem toch aan dat er niet 45.000 verstandslozen in de kuip zitten. hooguit een paar 1000.

Zijn overstap is rationeel gezien namelijk gewoon goed 'te begrijpen'.
Al jaren zijn we een middenmoter en hij kon naar een topclub. Een club die europees speelt. Zijn uitverkiezingen voor Oranje geven ook aan dat hij voor zijn carriere de juiste stap heeft gemaakt. Van mij geen Haatgevoelens richting gini.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2011 door Feijenoord1908 --
feyelinde
 feyelinde - zondag 27 november 2011 - 23:52   quote  deeplink  
heeft niks met verstandslozen te maken denk ik ,maar hij laat gewoon de club in de steek
keuze voor dit, of keuze voor dat ,maar voorlopig had feyenoord hem heel goed kunnen gebruiken in de vorm zoals hij nu is
dr. Love
 dr. Love - maandag 28 november 2011 - 01:02   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat feyenoord volgende week wint van psv, maar zo als het er nu voorstaat is feyenoord nog lang niet stabiel en ingewerkt want r.koeman is nog steeds aan het uitzoeken wie speelt constant en of is wisselvallig tja in mijn ogen en een toptrainer móet je dat al lang door hebben is geen slechte trainer in ieder geval vele malen beter dan m.been en g.j.verbeek die bij az de wind mee heeft en geluk dat alleen psv de enige concurrent is voor de landstitel r.koeman z.n probleem is een laatbloeier maar als hij eenmaal lekker en goed in z,n vel zit dan zal hij feyenoord Naar een hoger niveau tillen. als feyenoord wint van psv dan weet ik zeker dat feyenoord grote kans heeft op de titel of zeker de tweede plaats. Ik hoop ook dat r.koeman bijtekend, je ziet het die co adriaanse is ook maar een middelmatig choach tilt twente niet hoog is en blijft een normale middenmoot club die ook af en toe piekt.
dr. Love
 dr. Love - maandag 28 november 2011 - 01:18   quote  deeplink  
Oh ja m.v. geel probeer die Guidetti nog langer te binden voor feyenoord hij is de spits die feyenoord na jaren op zoek was heeft alles in zich alleen probleem is wanneer hij schittert voor feyenoord zullen alle belangenbehartiger weer tevoorschijn komen en ook manchester city trekt hem terug en verkoopt hem weer voor een riant bod.jammerlijk verliezen we weer een goudhaan.
Roffa5314
 Roffa5314 - maandag 28 november 2011 - 07:27   quote  deeplink  
3-1
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 09:30   quote  deeplink  
www.ad.nl :
Wijnaldum: Ik houd rekening met fluitconcert in De Kuip

Georginio Wijnaldum. © ANP
Voor zeker één PSV'er wordt de kraker van zondag in De Kuip tegen Feyenoord bijzonder. Georginio Wijnaldum keert sinds zijn transfer naar Eindhoven terug in Rotterdam. Wijnaldum speelde van 2004 tot de voorbije zomer bij Feyenoord.

Wijnaldum kijkt op de site van Goal.com al vooruit naar het voor hem meer dan pikante duel. 'Ik ben blij dat ik die jongens en mensen van de club weer kan zien. Het onderlinge contact is er nog wel, ik ping veel met mijn oud-ploeggenoten. We wensen elkaar het allerbeste toe.'

De PSV'er is vooral benieuwd hoe het Legioen reageert op zijn terugkeer. 'Natuurlijk hou je rekening met dat je uitgefloten kan worden. Maar ik hoop dat ik goed ontvangen word, de supporters hebben altijd voor mij klaargestaan.'
------------------------------------------------------------------------------
Toch raar dat hij dat denkt....:
20100131_ajax_wijnaldum_vk_scaled_7.jpg
media_xl_1026522.jpg

Hoe fluit je op je vingers?

http://hobby-en-overige.infonu.nl/diversen/17665-hoe-fluit-je-op-je-vingers.html

handige site hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door FR-Elmo --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 28 november 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 01:02 schreef dr. Love het volgende:
Ik hoop echt dat feyenoord volgende week wint van psv, maar zo als het er nu voorstaat is feyenoord nog lang niet stabiel en ingewerkt want r.koeman is nog steeds aan het uitzoeken wie speelt constant en of is wisselvallig tja in mijn ogen en een toptrainer móet je dat al lang door hebben is geen slechte trainer in ieder geval vele malen beter dan m.been en g.j.verbeek die bij az de wind mee heeft en geluk dat alleen psv de enige concurrent is voor de landstitel r.koeman z.n probleem is een laatbloeier maar als hij eenmaal lekker en goed in z,n vel zit dan zal hij feyenoord Naar een hoger niveau tillen. als feyenoord wint van psv dan weet ik zeker dat feyenoord grote kans heeft op de titel of zeker de tweede plaats. Ik hoop ook dat r.koeman bijtekend, je ziet het die co adriaanse is ook maar een middelmatig choach tilt twente niet hoog is en blijft een normale middenmoot club die ook af en toe piekt.
????????
De Spot
 De Spot - maandag 28 november 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Moeilijke wedstrijd...ik denk dat Feyenoord zeker thuis heel sterk kan zijn,met een beetje geluk kunnen we die drie punten pakken en in de race gaan voor de tweede plaats...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 09:35   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door FR-Elmo --
Roffa5314
 Roffa5314 - maandag 28 november 2011 - 14:52   quote  deeplink  
Goed gedaan douwe

en als we op ons best zijn winnen we met 3-1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 november 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 09:30 schreef FR-Douwe het volgende:
Hoe fluit je op je vingers?

http://hobby-en-overige.infonu.nl/diversen/17665-hoe-fluit-je-op-je-vingers.html

handige site hahahaha
kan het nog steeds niet! Wel zit mn beelscherm nu onder restjes speeksel...
Roffa5314
 Roffa5314 - maandag 28 november 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2011 - 13:30 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Eens!
Suiltje.....Veel succes hoop juist dat het voor JOU een onvergetelijke dag word!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 4-12-2011, 12:30 uur) samen met Djee (Suiltje) & Ria!!!









0.0070161