BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 4-12-2011, 12:30 uur) samen met Djee (Suiltje) & Ria!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee Mulder pakt alles.
Teminste nog iemand met het vertrouwen in Mulder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door RenatoBos --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee Mulder pakt alles.
Goed van vertrouwen ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 november 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Want Mulder is geen lul
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:
Want Mulder is geen lul
Voor mijn part is hij een manke parkiet, zolang hij die ballen der maar uit houd.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 30 november 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Jammer dat ze al een goeie testcase hebben gehad in polen wat betreft een intimiderende sfeer. Veel heftiger dan daar kan je het niet krijgen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 30 november 2011 - 23:52   quote  deeplink  
De sfeer in de kuip is al jaren niet intimiderend meer
mars
 mars - donderdag 01 december 2011 - 00:56   quote  deeplink  
Wat de uitslag wordt interesseert me echt niks meer als Suijltje maar een topdag mag meemaken.

Nou oke dan; stiekem hoop ik dat we in de 89 min bij een 4-0 stand opnieuw YNWA kunnen inzetten en Wijnaldum dan voortijdig huilend het veld verlaat en maandag komt vragen of hij alsjeblieft weer terug mag komen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 00:56 schreef mars het volgende:
Wat de uitslag wordt interesseert me echt niks meer als Suijltje maar een topdag mag meemaken.

Nou oke dan; stiekem hoop ik dat we in de 89 min bij een 4-0 stand opnieuw YNWA kunnen inzetten en Wijnaldum dan voortijdig huilend het veld verlaat en maandag komt vragen of hij alsjeblieft weer terug mag komen.
hahahahaha, eens
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 08:29   quote  deeplink  
Feyenoord gelooft in stunt in stampvolle Kuip

Feyenoord kan zondag rekenen op de steun van een volle, en dus ongetwijfeld kolkende Kuip. Gisteren waren er nog slechts 1500 kaarten te koop voor de topper tegen titelkandidaat PSV. 'De laatste kaarten gaan in razend tempo de deur uit', liet een woordvoerder weten. 'We rekenen dus op een uitverkocht stadion.'

In dat geval zitten er 43.000 toeschouwers in het stadion van Feyenoord, want de regels schrijven voor dat er om het uitvak met aanhangers van PSV bufferzones moeten worden ingesteld om de veiligheid te waarborgen. De laatste dagen is in het kamp van Feyenoord het geloof in een goed resultaat flink gegroeid. De winst in de uitwedstrijden tegen Vitesse (0-4) en RKC Waalwijk (1-2) heeft voor rust gezorgd in Rotterdam-Zuid.

De grote vraag is of de medische staf er nog in slaagt om centrale verdediger Stefan de Vrij klaar te stomen voor het treffen met de Eindhovenaren. De verdediger is herstellende van een enkelblessure, die hij opliep in de uitwedstrijd tegen Vitesse van vorige week zondag. De Vrij werkte de laatste dagen apart van de groep aan zijn herstel, samen met hersteltrainer Marcel Cas.

'De komende twee dagen blijkt of hij het duel met PSV inderdaad zal halen' zegt clubarts Casper van Eijck. Bij Feyenoord is de hoop op de rentree van de eigen kweek de afgelopen dagen fors toegenomen. Als De Vrij toch nog afhaakt zal hoogstwaarschijnlijk Bruno Martins Indi wederom als centrumverdediger fungeren. De tweede optie, Kamohelo Mokotjo, was maandag in Amsterdam als centrumverdediger nog uitblinker bij Jong Ajax-Jong Feyenoord/Excelsior (2-3) .

PSV is met 42 goals de meest scorende ploeg in de eredivisie en dus hoopt trainer Ronald Koeman, die als speler 98 wedstrijden speelde voor PSV en daarin 51 doelpunten maakte, vurig dat hij de international van Jong Oranje weer kan opstellen. 'PSV thuis wordt voor ons een heel interessante wedstrijd', zei Koeman eerder deze week. 'Wij zijn zeker niet kansloos.' (Mikos Gouka)

bron: AD.NL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door FR-Elmo --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 december 2011 - 08:32   quote  deeplink  
ik zeg 3-2!! voor djee!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 23:52 schreef hotjumper het volgende:
De sfeer in de kuip is al jaren niet intimiderend meer
is wel opvallend ja... het verschil tussen nu en jaren terug.... destijds konden vleugelspelers van de tegenstander niet normaal langs de lijn rennen, werd elke beslissing luidkeels aangevochten etc etc... ik weet nog wel dat (sorry voor het verkeerd schrijven van zijn makkelijke naam) yassine abdelloui van willem 2 destijds in een interview aangaf het langs de lijn in de kuip verschrikkelijk te vinden. Spuug, bier en alles kreeg hij over zich heen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 09:09   quote  deeplink  
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 09:10   quote  deeplink  
even de sfeer een beetje aanhalen....
Marsss
 Marsss - donderdag 01 december 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Leuk om te zien, maar alles is nu compleet anders. Kijk maar naar de begin'foto' van dit filpmje dat zegt alles...
FR-D@@N
 FR-D@@N - donderdag 01 december 2011 - 10:03   quote  deeplink  
Wijnaldum vreest het ergste in Kuip
EINDHOVEN - Georginio Wijnaldum was ruim een half jaar geleden dé held van De Kuip. Dankzij twee doelpunten van de middenvelder schoot Feyenoord de titelaspiraties van PSV aan flarden en namen de Rotterdammers tevens revanche voor de historische 10-0-nederlaag in Eindhoven.

Rekening houden met het ergste

Zondag keert de toen zo bejubelde Wijnaldum terug in het stadion waar het legioen hem nu ziet als een verrader. Natuurlijk hoop ik op een goede ontvangst, maar ik houd rekening met het ergste, aldus de nummer 10 van PSV.

Wijnaldum kijkt uit naar weerzien

Zijn overstap naar PSV werd hem niet in dank afgenomen door het legioen. Nadat de transfer was beklonken, stroomde de twitterpagina van Wijnaldum vol met weinig vleiende teksten. De publiekslieveling van de Rotterdamse fans werd plotseling gezien als een verrader. Op 4 december 2011 zou hij dat wel merken, zo was de boodschap. Toch kijk ik echt uit naar deze wedstrijd. Ik ben blij dat ik de jongens en de mensen van de club weer zie, aldus Wijnaldum. Ik houd wel rekening met een fluitconcert, maar wat kan ik daar aan doen? ( bron Telegraaf.nl)
JanM
 JanM - donderdag 01 december 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Voor Zwijnaldum wordt deze wedstrijd één lange lijdensweg, al denk ik dat hij al in de rust wordt gewisseld of met een rode kaart het veld afgaat.

Ik voorspel 2-1
MMM
 MMM - donderdag 01 december 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
We zijn benaderd door een supporter van Feyenoord om mee te werken aan een actie die zij op poten hebben gezet tijdens de wedstrijd van aanstaande zondag. Zondag is er namelijk een ernstig zieke Feyenoord supporter aanwezig bij de wedstrijd die helaas voor het laatst zijn club kan bekijken in het stadion.

In de twaalfde minuut zal het Feyenoord legioen Youll never walk alone ten gehore te brengen, ondersteunt door hun sjaal omhoog te houden. Wij roepen alle PSV fans op om hun respect te tonen en in de 12de minuut eveneens hun sjaal omhoog te houden.

Lighttown Madness
Geweldig!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 december 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 15:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Geweldig!!!!
Inderdaad.....

Hoop dat de spelers van Feyenoord het ook lezen en er inspiratie uit putten. Dat ze knokken voor elke meter!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 december 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 15:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Geweldig!!!!
Respect.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 december 2011 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 15:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Geweldig!!!!
goed bezig!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 december 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Naldi man zegt dat hij niet gaat juichen als hij scoort.....dat kan toch helemaal niet vanaf een brancard.....
sevillana
 sevillana - donderdag 01 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik durf zelfs nog iets verder te gaan, 3-1 !!!!!
lefgozert!
sevillana
 sevillana - donderdag 01 december 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 23:52 schreef hotjumper het volgende:
De sfeer in de kuip is al jaren niet intimiderend meer
da's ook wel weer waar, . . jammer genoeg
sevillana
 sevillana - donderdag 01 december 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 15:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Inderdaad.....

Hoop dat de spelers van Feyenoord het ook lezen en er inspiratie uit putten. Dat ze knokken voor elke meter!
eens, . . sterker nog, . . . . is eigenlijk wel een verplichting tov de trouwe supporter(s)
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 december 2011 - 17:02   quote  deeplink  
lekker ouderwets hand in hand zingen lekker retro.
een ouderwetse sfeer creëren en dan gooien met pepernoten en warme choco over je buurman gooien.
Of het oude hi ha hondelul (het is volgens mij honde en geen hondenlul want een hond heeft maar een lul)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door piet de paler --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 december 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 10:52 schreef JanM het volgende:
Voor Zwijnaldum wordt deze wedstrijd één lange lijdensweg, al denk ik dat hij al in de rust wordt gewisseld of met een rode kaart het veld afgaat.

Ik voorspel 2-1
Zou wel mooi zijn
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 december 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 08:29 schreef FR-Douwe het volgende:
Feyenoord gelooft in stunt in stampvolle Kuip

Feyenoord kan zondag rekenen op de steun van een volle, en dus ongetwijfeld kolkende Kuip. Gisteren waren er nog slechts 1500 kaarten te koop voor de topper tegen titelkandidaat PSV. 'De laatste kaarten gaan in razend tempo de deur uit', liet een woordvoerder weten. 'We rekenen dus op een uitverkocht stadion.'

In dat geval zitten er 43.000 toeschouwers in het stadion van Feyenoord, want de regels schrijven voor dat er om het uitvak met aanhangers van PSV bufferzones moeten worden ingesteld om de veiligheid te waarborgen. De laatste dagen is in het kamp van Feyenoord het geloof in een goed resultaat flink gegroeid. De winst in de uitwedstrijden tegen Vitesse (0-4) en RKC Waalwijk (1-2) heeft voor rust gezorgd in Rotterdam-Zuid.

De grote vraag is of de medische staf er nog in slaagt om centrale verdediger Stefan de Vrij klaar te stomen voor het treffen met de Eindhovenaren. De verdediger is herstellende van een enkelblessure, die hij opliep in de uitwedstrijd tegen Vitesse van vorige week zondag. De Vrij werkte de laatste dagen apart van de groep aan zijn herstel, samen met hersteltrainer Marcel Cas.

'De komende twee dagen blijkt of hij het duel met PSV inderdaad zal halen' zegt clubarts Casper van Eijck. Bij Feyenoord is de hoop op de rentree van de eigen kweek de afgelopen dagen fors toegenomen. Als De Vrij toch nog afhaakt zal hoogstwaarschijnlijk Bruno Martins Indi wederom als centrumverdediger fungeren. De tweede optie, Kamohelo Mokotjo, was maandag in Amsterdam als centrumverdediger nog uitblinker bij Jong Ajax-Jong Feyenoord/Excelsior (2-3) .

PSV is met 42 goals de meest scorende ploeg in de eredivisie en dus hoopt trainer Ronald Koeman, die als speler 98 wedstrijden speelde voor PSV en daarin 51 doelpunten maakte, vurig dat hij de international van Jong Oranje weer kan opstellen. 'PSV thuis wordt voor ons een heel interessante wedstrijd', zei Koeman eerder deze week. 'Wij zijn zeker niet kansloos.' (Mikos Gouka)

bron: AD.NL
wat nou stunt? Die lampjes winnen niet zo vaak bij ons.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 01 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 19:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's allebei niet piet het is HI HA LIJDENSLUL
Hahaha!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Hup Suijltje! Mooi om te zien dat iedereen er aan meewerkt. Overal oproepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 december 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Brrrrr krijg een brok in mijn keel ervan.
EdjeNL
 EdjeNL - donderdag 01 december 2011 - 22:24   quote  deeplink  
Kaartje is binnen! Zal voor je zingen Suijltje!! YNWA!

3-1
van geil
 van geil - donderdag 01 december 2011 - 22:40   quote  deeplink  
ik proef goede sfeer...
3 2
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 02 december 2011 - 07:21   quote  deeplink  
392677_145374632233012_100002814280140_128391_1604873015_n.jpg
bjorn
 bjorn - vrijdag 02 december 2011 - 08:46   quote  deeplink  
3-2, Veel plezier Suiltje!!
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 02 december 2011 - 09:12   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3060843/2011/12/02/Massaal-eerbetoon-aan-zieke-Feyenoord-supporter.dhtml
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 02 december 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 07:21 schreef obiku010 het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha +1
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 02 december 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Mooi gebaar. Alleen valt het weer in het niet als er een paar klootviolen Wijnaldum alle ziektes van de wereld toewensen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 11:18 schreef Booya4Afca het volgende:
Mooi gebaar. Alleen valt het weer in het niet als er een paar klootviolen Wijnaldum alle ziektes van de wereld toewensen.
Toch, en die verwensingen van die klootviolen, jah, moeilijk uit te bannen Booya. Zelf niet aan mee doen en ze er op wijzen waar ze mee bezig zijn dunkt me het enigste juiste.
sevillana
 sevillana - vrijdag 02 december 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 11:18 schreef Booya4Afca het volgende:
Mooi gebaar. Alleen valt het weer in het niet als er een paar klootviolen Wijnaldum alle ziektes van de wereld toewensen.
we kunnen er natuurlijk met z'n allen wel voor zorgen dat die paar klootviolen niet opgemerkt worden, . . . positief de club steunen met stemverheffing!
Milo
 Milo - vrijdag 02 december 2011 - 15:47   quote  deeplink  
hand in hand......
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Ha ik lees net dat Ruttens met een goed gevoel naar de Kuip komt, heel mooi kan die met een kut gevoel weer huiswaarts.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 02 december 2011 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:
Ha ik lees net dat Ruttens met een goed gevoel naar de Kuip komt, heel mooi kan die met een kut gevoel weer huiswaarts.
hahaha inderdaad! is de teleurstelling des te groter ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 02 december 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Jan Everse

Functie Trainer en ex-speler van Ajax en Feyenoord
Voorspelling Feyenoord-PSV 3-1

Feyenoord is helemaal niet minder dan PSV. De ploeg won vorig seizoen al met 3-1 in De Kuip, maar was toen niet zo sterk als nu. Dit seizoen heeft Feyenoord Otman Bakkal erbij en is Karim El Ahmadi terug. Die routiniers waren hard nodig. Daarbij is John Guidetti een sterke aanjager die overal maling aan heeft. Ik verwacht dat Bakkal op Kevin Strootman speelt en El Ahmadi op Ola Toivonen. Daar zal El Ahmadi weinig problemen mee hebben. Toivonen is geen loper. Die is gewoon lui. Een van de minste spelers bij PSV, dat ik sowieso een beetje een slapjanussenelftal vind zonder grote persoonlijkheden. Ze zijn regelmatig afgebluft en dat gaat komende zondag in De Kuip opnieuw gebeuren. Feyenoord wint.

http://www.fr-fanatic.com/38994-feyenoord-is-niet-minder-dan-psv/
---------------

Kijk dat is nog eens taal!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 17:00   quote  deeplink  
Een slapjudassenelftal geniaal gevonden van Jan
Milo
 Milo - vrijdag 02 december 2011 - 17:30   quote  deeplink  
come on Feijenoord!
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 02 december 2011 - 17:41   quote  deeplink  
@Suiltje, genieten & veel plzier.. @Milo.. Nog kaartje gevonden..?

We winnen met 2-0.. Rode kaart Ola Toivonen.. Verder prima gejaagd, niet echt goed gespeeld.. :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 december 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:41 schreef FEY-Esm het volgende:
@Suiltje, genieten & veel plzier.. @Milo.. Nog kaartje gevonden..?

We winnen met 2-0.. Rode kaart Ola Toivonen.. Verder prima gejaagd, niet echt goed gespeeld.. :)
Nee ben het niet met je eens. Tuurlijk spreek ik de wens uit dat Suiltje en familie een werelddag mogen beleven, maar we winnen met 3-1...rode kaarten voor Manolev en Bouma... Verder prima gejaagd en uitmuntend gespeeld
(oh ja Milo zit er ook bij.)
mars
 mars - vrijdag 02 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Over de overwinning ben ik helaas nog niet zo zeker dan de andere forumbezoekers, maar dat de actie voor Suijltje gaat slagen inmiddels wel. Dat vind ik ook veel belangrijker. Het K-woord zal ik nooit gebruiken. Ook niet bij Wijnaldum. Uitfluiten zal ik hem zeker wel, omdat ik alles dat niet verboden is wil doen om Feyenoord naar de overwinning te schreeuwen. Ik haat wijnaldum niet en kan als ik m'n rood/witte bril af zet zijn keuze voor p$v nog wel een beetje begrijpen, maar nu even niet. Ik hoop dat hij minimaal twee keer drie kwartier spijt heeft van zijn keuze en met zijn staart tussen z'n benen het veld af gaat.

NB. ik heb veel meer moeite met Fer dat met wijnaldum!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 02 december 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Oprollen die gasten. Al is het alleen maar om weer in Feyenoord shirt op 't werk te komen bij mijn PSV collega's. Prutsers.
sevillana
 sevillana - vrijdag 02 december 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 18:35 schreef Bosifyable het volgende:
Oprollen die gasten. Al is het alleen maar om weer in Feyenoord shirt op 't werk te komen bij mijn PSV collega's. Prutsers.
hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - PSV (zondag 4-12-2011, 12:30 uur) samen met Djee (Suiltje) & Ria!!!









0.0082070