|
|
De Spot
|
|
|
Gister kwam ik Ed tegen in Waalwijk die begint liever vandaag dan morgen in de Kuip.
Ed hoort bij Feyenoord contract loopt af ik zeg halen deze echte Feyenoorder!!!
Ed==Held!!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 09:19 schreef De Spot het volgende:Gister kwam ik Ed tegen in Waalwijk die begint liever vandaag dan morgen in de Kuip. Ed hoort bij Feyenoord contract loopt af ik zeg halen deze echte Feyenoorder!!! Ed==Held!!! eens! geweldige vent!! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Klopt helemaal, maar om hem nou te halen....................??? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik vind dat we een enorm keepersprobleem hebben,is niet volledig de schuld van Lodewijks maar hij is wel elke dag bezig met deze onzekere factor...en ik vind dat Ed veel meer Feyenoorder is dan Lodewijks.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 09:44 schreef De Spot het volgende:Ik vind dat we een enorm keepersprobleem hebben,is niet volledig de schuld van Lodewijks maar hij is wel elke dag bezig met deze onzekere factor...en ik vind dat Ed veel meer Feyenoorder is dan Lodewijks.. Niet iedere ras-Feyenoorder is beter dan ieder die 'van buiten' komt... |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Met zijn naam zit het in iedergeval goed..;) |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 09:19 schreef De Spot het volgende:Gister kwam ik Ed tegen in Waalwijk die begint liever vandaag dan morgen in de Kuip. Ed hoort bij Feyenoord contract loopt af ik zeg halen deze echte Feyenoorder!!! Ed==Held!!! Alleen, als hij Jeroen Zoet meeneemt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lol! :P
Maar idd, als eventuele nieuwe keeperstrainer zou Ed de Goeij een goede zijn.
Niet dat Lodewijks ontslagen moet worden o.i.d. maar mocht hij weggaan, Edje halen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Nee eens maar denk dat Ed er goed bij past... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: zeiden wij gister ook..prima doelman...staat alleen onder contract bij GSV!! |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|