|
|
uitnoord
|
|
|
Afgelopen zondag tegen NEC gebeurde het onverwachte, Vermeer die al langere tijd loopt te klungelen raakte geblesseerd en Cillissen maakte zijn opwachting in een officieel competitie duel, Ajax speelde een niet al te beste wedstrijd, wederom denk ik dat het te maken heeft met een niet al te sterke vertrouwen in onze sluitpost Vermeer, toen de blessure eenmaal een feit was en Cillissen het veld betrad, stond daar ineens een compleet anders gefocust team, het draaide beter, soepeler en men kon elkaar vinden, als snel kwam een herkenbaar spel terug en liep Ajax uit tot een stand van 3-0. eindelijk heeft Cillissen zijn kans gehad en laten zien dat hij de nr 1 moet zijn bij Ajax. mijn mening is dat de Boer een definitieve keeperswissel moet doorzetten en Ajax zo weer in zichzelf kan laten geloven!! |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 11:25 schreef uitnoord het volgende:Afgelopen zondag tegen NEC gebeurde het onverwachte, Vermeer die al langere tijd loopt te klungelen raakte geblesseerd en Cillissen maakte zijn opwachting in een officieel competitie duel, Ajax speelde een niet al te beste wedstrijd, wederom denk ik dat het te maken heeft met een niet al te sterke vertrouwen in onze sluitpost Vermeer, toen de blessure eenmaal een feit was en Cillissen het veld betrad, stond daar ineens een compleet anders gefocust team, het draaide beter, soepeler en men kon elkaar vinden, als snel kwam een herkenbaar spel terug en liep Ajax uit tot een stand van 3-0. eindelijk heeft Cillissen zijn kans gehad en laten zien dat hij de nr 1 moet zijn bij Ajax. mijn mening is dat de Boer een definitieve keeperswissel moet doorzetten en Ajax zo weer in zichzelf kan laten geloven!! Nee nog niet. Na zijn optreden in Lyon moet hij nog even de kans krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 11:25 schreef uitnoord het volgende:Afgelopen zondag tegen NEC gebeurde het onverwachte, Vermeer die al langere tijd loopt te klungelen raakte geblesseerd en Cillissen maakte zijn opwachting in een officieel competitie duel, Ajax speelde een niet al te beste wedstrijd, wederom denk ik dat het te maken heeft met een niet al te sterke vertrouwen in onze sluitpost Vermeer, toen de blessure eenmaal een feit was en Cillissen het veld betrad, stond daar ineens een compleet anders gefocust team, het draaide beter, soepeler en men kon elkaar vinden, als snel kwam een herkenbaar spel terug en liep Ajax uit tot een stand van 3-0. eindelijk heeft Cillissen zijn kans gehad en laten zien dat hij de nr 1 moet zijn bij Ajax. mijn mening is dat de Boer een definitieve keeperswissel moet doorzetten en Ajax zo weer in zichzelf kan laten geloven!! Ik ben het helemaal niet met je eens.. Cilissen was zeker net zo onzeker in de goal en die uitworp was niet bepaald een voorbeeld hoe het moet.. Ajax begon zekerder te spelen na de 1-0 en dat was gewoon met Vermeer in de goal.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 11:25 schreef uitnoord het volgende:Afgelopen zondag tegen NEC gebeurde het onverwachte, Vermeer die al langere tijd loopt te klungelen raakte geblesseerd en Cillissen maakte zijn opwachting in een officieel competitie duel, Ajax speelde een niet al te beste wedstrijd, wederom denk ik dat het te maken heeft met een niet al te sterke vertrouwen in onze sluitpost Vermeer, toen de blessure eenmaal een feit was en Cillissen het veld betrad, stond daar ineens een compleet anders gefocust team, het draaide beter, soepeler en men kon elkaar vinden, als snel kwam een herkenbaar spel terug en liep Ajax uit tot een stand van 3-0. eindelijk heeft Cillissen zijn kans gehad en laten zien dat hij de nr 1 moet zijn bij Ajax. mijn mening is dat de Boer een definitieve keeperswissel moet doorzetten en Ajax zo weer in zichzelf kan laten geloven!! Ik ben het ook niet met je eens.Wat heb Cillissen nu voor ballen gahad??? Beetje overdreven.En AJAX ging beter draaien??? Sorry weet niet welke wedstrijd jij gezien heb maar was bagger.Precies hetzelfde als mensen gaan roepen Davy Klaassen gaat een grote worden.Op basis waarvan??? Kan je niet zo snel al zeggen.Leuke goal gister dat wel maar hoe kan je na 1 a 2 invalbeurten al zeggen dat ze zo goed zijn??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 11:25 schreef uitnoord het volgende:Afgelopen zondag tegen NEC gebeurde het onverwachte, Vermeer die al langere tijd loopt te klungelen raakte geblesseerd en Cillissen maakte zijn opwachting in een officieel competitie duel, Ajax speelde een niet al te beste wedstrijd, wederom denk ik dat het te maken heeft met een niet al te sterke vertrouwen in onze sluitpost Vermeer, toen de blessure eenmaal een feit was en Cillissen het veld betrad, stond daar ineens een compleet anders gefocust team, het draaide beter, soepeler en men kon elkaar vinden, als snel kwam een herkenbaar spel terug en liep Ajax uit tot een stand van 3-0. eindelijk heeft Cillissen zijn kans gehad en laten zien dat hij de nr 1 moet zijn bij Ajax. mijn mening is dat de Boer een definitieve keeperswissel moet doorzetten en Ajax zo weer in zichzelf kan laten geloven!! Ik heb inderdaad best wel vertrouwen in Cillessen, maar dat heb ik ook in Vermeer! Naast zijn flaters tegen FC Utrecht en NAC heeft Kenneth ook veel reddingen verricht, dus verdient hij het om eerste doelman van Ajax te zijn. Ik ben het dus NIET met je eens! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Deels met je eens.
Cillesen heeft de potentie om een uitstekende keeper voor Ajax te worden. Heeft 3 dingen voor op Vermeer.
1) Straalt rust uit, waar Vermeer vaak als een kip zonder kop zijn doel uitdraaft. 2) Is voetballend beter dan Vermeer. 3) Lengte. Bij hoge ballen oogt hij een stuk zekerder dan Vermeer.
Vermeer heeft wat betreft reflexen natuurlijk wel weer een streepje voor op Cillessen. Daarnaast een blok aan ervaring natuurlijk, al is dat inherent aan de speelminuten die je maakt als 1e keeper. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
Ik vind Vermeer een goede Keeper die ons vorig jaar kampioen heeft gemaakt..maar tog voel ik dat Cillessen beter en constanter is voor de Toekomst van Ajax...maar ben er nog steeds niet helemaal zeker van beetje in dubio laten we maar zien hoe dit ontwikkeld |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 11:39 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het helemaal niet met je eens.. Cilissen was zeker net zo onzeker in de goal en die uitworp was niet bepaald een voorbeeld hoe het moet.. Ajax begon zekerder te spelen na de 1-0 en dat was gewoon met Vermeer in de goal.. eens.. en vermeer heeft gewoon weer een paar uitstekende redding gemaakt.. en lengte is ook gewoon onzin, cil is maar liefst 5 cm langer en daarin tegen heeft Vermeer meer sprong kracht |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
Vermeer heeft mijn voorkeur. Hij speelt misschien een paar wedstrijden minder. Maar dat heeft iedere keeper/ speler wel is. Maar bij een keeper is een fout 10x erger als een spits. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
cilissen is er klaar voor hij is namelijk niet slechter dan vermeer daar heb ik vanaf het begin al geen vertouwen in gehad. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 20:09 schreef nummer10 het volgende:[..] eens.. en vermeer heeft gewoon weer een paar uitstekende redding gemaakt.. en lengte is ook gewoon onzin, cil is maar liefst 5 cm langer en daarin tegen heeft Vermeer meer sprong kracht Hij sprong bij een hoekschop er met al zijn sprongkracht prima onderdoor. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vermeer gaat het niet redden op den duur denk ik,niet constant genoeg. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
constant is tie niet,al heeft tie ons wel kampioen gemaakt,wat was hij belangrijk in de fase hij heeft toen echt punten voor ons gepakt |
|
|
|
|
R janssen
|
|
|
Cillissen heeft de potentie om zelfs de beste keeper van Nederland te worden. Vermeer is een grabbelaar die voor veel onrust zorgt. Zie Bayern Munchen als voorbeeld met Neurer. Ineens is de verdediging goed. Het begint bij de keeper |
|
|
|