|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Ik stel voor....laten we niet meer kijken en luisteren naar Ronald Waterreus! Wat liet hij zich gisteren schandalig gaan in Studio Voetbal t.o.v. Ajax. De agressieviteit straalde er vanaf en ik vind dat hij zich in die positie nooit zo mag laten gaan. Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
nog zo'n topic...over een week hebben we een paar 1000 van dit topics!!!! wat is de inhoud??? hij praat over Ajax, en dan???? pfffffffffff word er moe van!! |
|
|
|
|
ajaxied sca
|
|
|
top topic! iedereen die zo aan het zeiken is over die topics |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: vind je het gek???? 1 topic is genoeg, prop alles daarin......hoef je niet zoveel topics aan te maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
zeik niet zo man! je hoeft niet te reageren!! Nee al die 6000 topics over Cruijff zijn leuk! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb het programma niet "live" gezien, maar inmiddels wel via "uitzending gemist". Ik vind pertinent dat, gezien de uitlatingen van Waterreus, hieraan wel degelijk een apart topic besteed mag worden. Sorry AITB ;-) Meneertje Waterreus, inderdaad een fervent Ajax-hater, mag natuurlijk altijd zijn domme mening geven. Geen punt wat mij betreft. Ik heb liever dat Waterreus dit soort onzin uitkraamt dan iemand die ECHT verstand van analyseren van de voetbalsport heeft. Het zegt alles over hem! Sinds hij daar aan tafel mag zitten heb ik hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Jan van Halst daarentegen vind ik wel een goede mening hebben. Die kan het ook altijd goed verwoorden. Maar Waterreus... whahahahahaha die paljas, die nitwit die gaan we toch niet serieus nemen?? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Een topic openen voor de grootste calimero uit Brabant is iets te veel voor het goede, niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:05 schreef Pietje het volgende:Ik heb het programma niet "live" gezien, maar inmiddels wel via "uitzending gemist". Ik vind pertinent dat, gezien de uitlatingen van Waterreus, hieraan wel degelijk een apart topic besteed mag worden. Sorry AITB ;-) Meneertje Waterreus, inderdaad een fervent Ajax-hater, mag natuurlijk altijd zijn domme mening geven. Geen punt wat mij betreft. Ik heb liever dat Waterreus dit soort onzin uitkraamt dan iemand die ECHT verstand van analyseren van de voetbalsport heeft. Het zegt alles over hem! Sinds hij daar aan tafel mag zitten heb ik hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Jan van Halst daarentegen vind ik wel een goede mening hebben. Die kan het ook altijd goed verwoorden. Maar Waterreus... whahahahahaha die paljas, die nitwit die gaan we toch niet serieus nemen?? Helemaal mee eens.. Het zegt ook extreem veel over zijn niveau en dat van zijn "volgers" maar goed dat wisten we ook al wel even.. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
ashols
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Tering wat maken sommige zich weer druk. AITB als jij ergens moe van word kan je je ongenoegen ook ff geven via PB.Nu waterreus wat een kwal is dat zeg.Gadver vraag me af wat die vent daar steeds zit is alleen maar pro PSV en verders lult hij altijd zo dom mee.Dan zn accent vreselijk opfilkkeren met die gast.Blij als hij dr niet bij zit.Heb het overigens niet gezien gister geef mij VI maar veel leuker om naar te kijken.Heerlijke humor daar.Heb niks met die gladjakker van een van Gelder en Waterreus. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:08 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens.. Het zegt ook extreem veel over zijn niveau en dat van zijn "volgers" maar goed dat wisten we ook al wel even.. Precies, Remco. Het is een bevestiging van wat we al heel lang wisten! |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Waterreus als commentator is al erg om naar te luisteren. deze nitwit heeft altijd een grote bek gehad maar iets fatsoenlijks is er ook nooit over voetbal uitgekomen. Objectief gezien vind ik het hele programma een slechte vertoning ik kijk het al niet eens meer. Dat Jack van Gelderen zich nog wil conformeren aan dit programma snap ik al niet. Geloof dat die Vermeulen daar de scepter zwaait op de achtergrond en het programma is net zo saai geworden als deze man zelf. Het hele programma is ten dode opgeschreven als ze zo doorgaan. Ik durf zelfs de stelling aan dat ik daar een beter programma van kan maken. Tjonge wat een slechte vertoning is dat op TV. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
Wat ik gister zag,ongelofelijk!
Watereus zei dat heel de club weg moest,dat hij er nooit meer over wil hebben enz...Waterdeus wou op een goedkope manier een witvoetje halen bij de psv Supporters,en bij de club, ik kijk wel is psv tv,,,en van de koffiejuffrouw tot en met oud voetballers,een onbeduidende tv kok,iemand van de supporters vereniging een kale pad hoofd tot aan iedereen bij die club bijna elke uitzending hoor je iets negatief over Ajax, iedereen zegt 020 allemaal om een wit voetje te halen bij de boere supporters,,heel de club drijft op frustraties en vooral tegen Ajax...Daar drijft de club op en die frustratie zag je ook bij Waterdeus wat een rare manier om als tv analiticus te reageren wat kinderachtig was dat!!!
want waar gaat het over! als bij Psv een paar mensen het voor het zeggen hadden die de club kapot maken dan heeft dat tog niks met de club en de geschiedenis te maken...en als dat bij psv zou gebeuren dan hebben ze bij psv iniedergeval niet iemand om voor de club op te staan zulke mensen hebben ze niet zoals Cruijff!! Want VD Kuylen en V Beveren en andere hebben na hun carriere altijd gejankt dat ze zich niet in het nederlandselftal konden vechten door mensen als Cruijff
gelukkig hebben wij iemand als Cruijff die voor de club op staat
Waterdeus heeft zich totaal belachelijk gemaakt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:09 schreef Guyt het volgende:Tering wat maken sommige zich weer druk. AITB als jij ergens moe van word kan je je ongenoegen ook ff geven via PB.Nu waterreus wat een kwal is dat zeg.Gadver vraag me af wat die vent daar steeds zit is alleen maar pro PSV en verders lult hij altijd zo dom mee.Dan zn accent vreselijk opfilkkeren met die gast.Blij als hij dr niet bij zit.Heb het overigens niet gezien gister geef mij VI maar veel leuker om naar te kijken.Heerlijke humor daar.Heb niks met die gladjakker van een van Gelder en Waterreus. Weet je wat zo grappig is.. Men ziet Studio voetbal als een Ajax georiënteerd programma, van Gelder zou dan de grote Ajax man zijn.. Dat terwijl er onder de Ajacieden over het algemeen net zo negatief over dat programma gesproken wordt.
Ik vind over het algemeen trouwens dat er extreem veel analytici is dat zich zomaar die naam meegeeft, men denkt dat omdat ze gevoetbald hebben ze ook daar wat te vertellen hebben.. Kijk eens naar sport 1 en welke rare vogels daar de wedstrijden analyseren, sorry hoor maar voordat ik een Kieft serieus ga nemen zijn we wel een paar jaar verder..
Voor mij zijn er maar een aantal mensen waar ik graag naar luister als ze over voetbal praten in deze programma's en dat zijn.. Van Halst, van Basten , Ron Jans en hoe raar het ook klinkt heeft Kraay junior ondanks zijn belachelijke voorkomen ook weleens wat goeds te vertellen..
Mensen als Kieft, Waterreus, Gullit, Been, van Gelder e nog veel meer van dat soort volk hoef ik helemaal niet te horen spreken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Die gozer is niet serieus te nemen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Eh.... eh.... eh... de plaatselijke vuilnisman? |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Wat een stakker die waterreus!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
hahaha
Waterdeus is iemand die graar witte voetjes haalt bij de supporters en de club als je wel is Psv tv kijkt ik raad je het niet aan,dan doet iedereen dat zelf de koffiejuffrouw of een onbeduidende tv kok,heel de club drijft op haat en frustratie jegens Ajax...Calimero's |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha die hebben we lang niet meer gezien... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat zo grappig is.. Men ziet Studio voetbal als een Ajax georiënteerd programma, van Gelder zou dan de grote Ajax man zijn.. Dat terwijl er onder de Ajacieden over het algemeen net zo negatief over dat programma gesproken wordt. Ik vind over het algemeen trouwens dat er extreem veel analytici is dat zich zomaar die naam meegeeft, men denkt dat omdat ze gevoetbald hebben ze ook daar wat te vertellen hebben.. Kijk eens naar sport 1 en welke rare vogels daar de wedstrijden analyseren, sorry hoor maar voordat ik een Kieft serieus ga nemen zijn we wel een paar jaar verder.. Voor mij zijn er maar een aantal mensen waar ik graag naar luister als ze over voetbal praten in deze programma's en dat zijn.. Van Halst, van Basten , Ron Jans en hoe raar het ook klinkt heeft Kraay junior ondanks zijn belachelijke voorkomen ook weleens wat goeds te vertellen.. Mensen als Kieft, Waterreus, Gullit, Been, van Gelder e nog veel meer van dat soort volk hoef ik helemaal niet te horen spreken.. +1
Kraay junior gaat trouwens trainen svzw in wierden, hier om de hoek.. mooie vereniging trouwens.. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
allemaal vragen sturen naar VI redactie wij doen dat nu ook zodat dit ook vanavond bespreekbaar maken,ik wil Johan zijn ongezoute mening wel horen over Waterdeus |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
laat die waterkneus toch lekker oprotten man, komt nooit iets zinnigs uit |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat zo grappig is.. Men ziet Studio voetbal als een Ajax georiënteerd programma, van Gelder zou dan de grote Ajax man zijn.. Dat terwijl er onder de Ajacieden over het algemeen net zo negatief over dat programma gesproken wordt. Ik vind over het algemeen trouwens dat er extreem veel analytici is dat zich zomaar die naam meegeeft, men denkt dat omdat ze gevoetbald hebben ze ook daar wat te vertellen hebben.. Kijk eens naar sport 1 en welke rare vogels daar de wedstrijden analyseren, sorry hoor maar voordat ik een Kieft serieus ga nemen zijn we wel een paar jaar verder.. Voor mij zijn er maar een aantal mensen waar ik graag naar luister als ze over voetbal praten in deze programma's en dat zijn.. Van Halst, van Basten , Ron Jans en hoe raar het ook klinkt heeft Kraay junior ondanks zijn belachelijke voorkomen ook weleens wat goeds te vertellen.. Mensen als Kieft, Waterreus, Gullit, Been, van Gelder e nog veel meer van dat soort volk hoef ik helemaal niet te horen spreken.. Ik vind Derksen en Genee toch ook leuk en hilarisch.Vind de combinatie met Hans Kraaij dr erg leuk bij. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is meer een flaterdeus.....die wil scoren bij de niet-Ajax supporters.... voetbalkennis van 0,0000....heeft niets te melden....vindt zich zelf een hele meneer... |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 17:56 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vind Derksen en Genee toch ook leuk en hilarisch.Vind de combinatie met Hans Kraaij dr erg leuk bij. hopelijk komt Renee ook weer terug geweldig dat ze die ring hebben een grote middelvinger naar die nep mensen van de showbizz
Ik en wat voetbalvrieden hebben de redactie van VI bestookt met vragen naar Johan,over Waterdeus ben benieuwd vanavond |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Is meer een flaterdeus.....die wil scoren bij de niet-Ajax supporters.... voetbalkennis van 0,0000....heeft niets te melden....vindt zich zelf een hele meneer... WaterDWERG misschien? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 17:56 schreef Guyt het volgende:[..] Ik vind Derksen en Genee toch ook leuk en hilarisch.Vind de combinatie met Hans Kraaij dr erg leuk bij. Vind ze bij vlagen zeker wel grappig, maar ook deze mensen zijn inhoudelijk over het spelletje niet heel goed, ze zitten een beetje tussen de goeden en slechten in denk ik...:-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:13 schreef Dalai Lama het volgende:Wat ik gister zag,ongelofelijk! Watereus zei dat heel de club weg moest,dat hij er nooit meer over wil hebben enz...Waterdeus wou op een goedkope manier een witvoetje halen bij de psv Supporters,en bij de club, ik kijk wel is psv tv,,,en van de koffiejuffrouw tot en met oud voetballers,een onbeduidende tv kok,iemand van de supporters vereniging een kale pad hoofd tot aan iedereen bij die club bijna elke uitzending hoor je iets negatief over Ajax, iedereen zegt 020 allemaal om een wit voetje te halen bij de boere supporters,,heel de club drijft op frustraties en vooral tegen Ajax...Daar drijft de club op en die frustratie zag je ook bij Waterdeus wat een rare manier om als tv analiticus te reageren wat kinderachtig was dat!!! want waar gaat het over! als bij Psv een paar mensen het voor het zeggen hadden die de club kapot maken dan heeft dat tog niks met de club en de geschiedenis te maken...en als dat bij psv zou gebeuren dan hebben ze bij psv iniedergeval niet iemand om voor de club op te staan zulke mensen hebben ze niet zoals Cruijff!! Want VD Kuylen en V Beveren en andere hebben na hun carriere altijd gejankt dat ze zich niet in het nederlandselftal konden vechten door mensen als Cruijff gelukkig hebben wij iemand als Cruijff die voor de club op staat Waterdeus heeft zich totaal belachelijk gemaakt! Volgens mij hebben van Beveren en vd kuijlen niet veel gejankt en wordt het alleen door de media opgerakelt. Van andere is het nooit tot mij doorgedrongen.(kan ook aan mij liggen.) Wat wel is dat de beste doelman die we toen hadden niet meer voor het nederlands elftal wilde spelen. Wat daar de gevolgen van geweest zijn zullen we nooit weten.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Vind ze bij vlagen zeker wel grappig, maar ook deze mensen zijn inhoudelijk over het spelletje niet heel goed, ze zitten een beetje tussen de goeden en slechten in denk ik...:-) Dat is het die droge humor vind ik leuk.Maar ik kijk liever VI dan studio sport.Studiosport sla ik nu en dan over zo ook gister waarschijnlijk heb ik iets gemist.Miss de herhaling eens opzoeken. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:17 schreef remco k het volgende:[..] Weet je wat zo grappig is.. Men ziet Studio voetbal als een Ajax georiënteerd programma, van Gelder zou dan de grote Ajax man zijn.. Dat terwijl er onder de Ajacieden over het algemeen net zo negatief over dat programma gesproken wordt. Ik vind over het algemeen trouwens dat er extreem veel analytici is dat zich zomaar die naam meegeeft, men denkt dat omdat ze gevoetbald hebben ze ook daar wat te vertellen hebben.. Kijk eens naar sport 1 en welke rare vogels daar de wedstrijden analyseren, sorry hoor maar voordat ik een Kieft serieus ga nemen zijn we wel een paar jaar verder.. Voor mij zijn er maar een aantal mensen waar ik graag naar luister als ze over voetbal praten in deze programma's en dat zijn.. Van Halst, van Basten , Ron Jans en hoe raar het ook klinkt heeft Kraay junior ondanks zijn belachelijke voorkomen ook weleens wat goeds te vertellen.. Mensen als Kieft, Waterreus, Gullit, Been, van Gelder e nog veel meer van dat soort volk hoef ik helemaal niet te horen spreken.. Ik vind dat die ook wel zinnige dingen zeggen. Maar misschien zeggen ze wel te veel dingen die je niet wilt horen;-) |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik vond het eigenlijk nog schokkender dat Mulder en Van Gelder Waterreus zo zijn gang lieten gaan. Vorige week maakte Waterreus ook een behoorlijke negatieve opmerking en toen kreeg hij nog wel een tegenreactie van Mulder, maar deze keer reageerde er helemaal niemand... Blijkbaar zijn ze zo bang om pro-Ajax gevonden te worden, dat ze zulk soort wangedrag tolereren. De agressiviteit was inderdaad duidelijk zichtbaar bij Waterreus en ik vind dat eerlijk gezegd wel zorgwekkend. Wat is er toch voorgevallen dat die man zo anti-Ajax is geworden? Ik vond het net zo zorgwekkend als die kerel bij huizenjacht die niet een kinderkamertje binnen wilde wandelen, omdat er Feyenoord behang op de muur hing. Dan neem je het spelletje toch allemaal iets te serieus lijkt me... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:17 schreef soccer het volgende:[..] Ik vind dat die ook wel zinnige dingen zeggen. Maar misschien zeggen ze wel te veel dingen die je niet wilt horen;-) Ik vind dat er geen zinnig woord uitkomt, en van die andere jongens die ik opnoem hoor ik ook regelmatig dingen waar ik het niet mee eens ben, daar heb ik ook geen last van, die andere mensen hebben gewoon geen voetbalverstand, tegenwoordig wordt iedere oudvoetballer die maar wil een microfoon in zijn handen gedrukt.. Zelfs Martijn Reuser mag zich ermee gaan bemoeien...
Dat iemand een gerespecteerd profvoetballer is geweest wil niet zeggen dat hij het spelletje ook kan analyseren.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:18 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik vond het eigenlijk nog schokkender dat Mulder en Van Gelder Waterreus zo zijn gang lieten gaan. Vorige week maakte Waterreus ook een behoorlijke negatieve opmerking en toen kreeg hij nog wel een tegenreactie van Mulder, maar deze keer reageerde er helemaal niemand... Blijkbaar zijn ze zo bang om pro-Ajax gevonden te worden, dat ze zulk soort wangedrag tolereren. De agressiviteit was inderdaad duidelijk zichtbaar bij Waterreus en ik vind dat eerlijk gezegd wel zorgwekkend. Wat is er toch voorgevallen dat die man zo anti-Ajax is geworden? Ik vond het net zo zorgwekkend als die kerel bij huizenjacht die niet een kinderkamertje binnen wilde wandelen, omdat er Feyenoord behang op de muur hing. Dan neem je het spelletje toch allemaal iets te serieus lijkt me... Ik vond het gespeeld van Waterreus. Kwam erg geforceerd over. Zo van kijk mij ageren tegen een kwestie waar velen al een tijdje moe van zijn geworden. Gewoon een beetje provoceren ala Hugo Borst om wat meer pit te krijgen in het programma. Want er is heel veel kritiek op het vaak gezapige Studio Voetbal. VI wint op zoveel vlakken van SV. Kan Van Gelder wel stoer doen over 1 miljoen kijkers, maar als Studio Voetbal op een commerciële zender zou draaien...dan zouden ze de strijd met VI dik verliezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:24 schreef PSVMocro het volgende:Ik vond het gespeeld van Waterreus. Kwam erg geforceerd over. Zo van kijk mij ageren tegen een kwestie waar velen al een tijdje moe van zijn geworden. Gewoon een beetje provoceren ala Hugo Borst om wat meer pit te krijgen in het programma. Want er is heel veel kritiek op het vaak gezapige Studio Voetbal. VI wint op zoveel vlakken van SV. Kan Van Gelder wel stoer doen over 1 miljoen kijkers, maar als Studio Voetbal op een commerciële zender zou draaien...dan zouden ze de strijd met VI dik verliezen. Hij komt enkel gewoon lachwekkend over.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:18 schreef Harm de Graaf het volgende:Ik vond het eigenlijk nog schokkender dat Mulder en Van Gelder Waterreus zo zijn gang lieten gaan. Vorige week maakte Waterreus ook een behoorlijke negatieve opmerking en toen kreeg hij nog wel een tegenreactie van Mulder, maar deze keer reageerde er helemaal niemand... Blijkbaar zijn ze zo bang om pro-Ajax gevonden te worden, dat ze zulk soort wangedrag tolereren. De agressiviteit was inderdaad duidelijk zichtbaar bij Waterreus en ik vind dat eerlijk gezegd wel zorgwekkend. Wat is er toch voorgevallen dat die man zo anti-Ajax is geworden? Ik vond het net zo zorgwekkend als die kerel bij huizenjacht die niet een kinderkamertje binnen wilde wandelen, omdat er Feyenoord behang op de muur hing. Dan neem je het spelletje toch allemaal iets te serieus lijkt me... Ach, er zijn ook mensen die om diezelfde redenen dit forum vaarwel zeggen.. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat er geen zinnig woord uitkomt, en van die andere jongens die ik opnoem hoor ik ook regelmatig dingen waar ik het niet mee eens ben, daar heb ik ook geen last van, die andere mensen hebben gewoon geen voetbalverstand, tegenwoordig wordt iedere oudvoetballer die maar wil een microfoon in zijn handen gedrukt.. Zelfs Martijn Reuser mag zich ermee gaan bemoeien... Dat iemand een gerespecteerd profvoetballer is geweest wil niet zeggen dat hij het spelletje ook kan analyseren.. als Reuser het spelletje niet kan analyseren dan had hij op heel andere niveau gevoetbald |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat er geen zinnig woord uitkomt, en van die andere jongens die ik opnoem hoor ik ook regelmatig dingen waar ik het niet mee eens ben, daar heb ik ook geen last van, die andere mensen hebben gewoon geen voetbalverstand, tegenwoordig wordt iedere oudvoetballer die maar wil een microfoon in zijn handen gedrukt.. Zelfs Martijn Reuser mag zich ermee gaan bemoeien... Dat iemand een gerespecteerd profvoetballer is geweest wil niet zeggen dat hij het spelletje ook kan analyseren.. Als ik heel eerlijk ben vind ik eigenlijk alleen van Halst goed analyseren.
Alleen vind ik dat elke topvoetballer wel zeker voetbal verstand heeft. Ik denk dat als je het spelletje niet ziet ook geen eredivisie speler kunt worden. alleen het overbrengen is een tweede. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:24 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik vond het gespeeld van Waterreus. Kwam erg geforceerd over. Zo van kijk mij ageren tegen een kwestie waar velen al een tijdje moe van zijn geworden. Gewoon een beetje provoceren ala Hugo Borst om wat meer pit te krijgen in het programma. Want er is heel veel kritiek op het vaak gezapige Studio Voetbal. VI wint op zoveel vlakken van SV. Kan Van Gelder wel stoer doen over 1 miljoen kijkers, maar als Studio Voetbal op een commerciële zender zou draaien...dan zouden ze de strijd met VI dik verliezen. ik kan je deels volgen
maar het heeft niks te maken met pit in het programma gooien Borst had nog klasse en als tv analiticus serieus te nemen
Waterdeus deed het met een hele andere ondertoon, ik kijk ook wel is Forza Psv,en van de cantine mensen van een onbeduidende tv kok tot aan oud voetballers,en ow jah ook die man van de supporters vereniging die kale pad hoofd,iedereen heeft altijd wel een frustratie woordje klaar en volwasse mensen zeggen 020 voor tv om maar een wit voetje te halen Psv is altijd maar met een brok frustratie bezig over Ajax, en dat chagarijnige ondertoontje van Waterdeus daarin zag ik wat ik altijd zie als Psvers over Ajax praten... Psv als ze die miljoenen van de gemeente niet hadden gehad dan hadden ze nu schulden niet al die spelers dus wanbeleid Wat was dan de mening van Waterdeus???
En op Psv Tv deden ze zo raar volwasse mensen kwaad zeggen Ooyer jij komt er niet meer in jij geen afscheid feest,jah die kale pad had zijn mond er vol over.. Had Ooyer dan bij Fc oss moeten spelen?????waren ze dan wel tevreden Ooyer is bij Ajax jeugd begonnen,maar nee hoor nu word tie als een NSBer behandelt deden wij raar toen Lerby naar Psv ging?? nee hoor wij verwelkomen hem nog altijd met open armen en Vanenburg ook
Psv is gewoon een brok frustratie jegens Ajax FC Calimero |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:34 schreef Dalai Lama het volgende:[..] ik kan je deels volgen maar het heeft niks te maken met pit in het programma gooien Borst had nog klasse en als tv analiticus serieus te nemen Waterdeus deed het met een hele andere ondertoon, ik kijk ook wel is Forza Psv,en van de cantine mensen van een onbeduidende tv kok tot aan oud voetballers,en ow jah ook die man van de supporters vereniging die kale pad hoofd,iedereen heeft altijd wel een frustratie woordje klaar en volwasse mensen zeggen 020 voor tv om maar een wit voetje te halen Psv is altijd maar met een brok frustratie bezig over Ajax, en dat chagarijnige ondertoontje van Waterdeus daarin zag ik wat ik altijd zie als Psvers over Ajax praten... Psv als ze die miljoenen van de gemeente niet hadden gehad dan hadden ze nu schulden niet al die spelers dus wanbeleid Wat was dan de mening van Waterdeus??? En op Psv Tv deden ze zo raar volwasse mensen kwaad zeggen Ooyer jij komt er niet meer in jij geen afscheid feest,jah die kale pad had zijn mond er vol over.. Had Ooyer dan bij Fc oss moeten spelen?????waren ze dan wel tevreden Ooyer is bij Ajax jeugd begonnen,maar nee hoor nu word tie als een NSBer behandelt deden wij raar toen Lerby naar Psv ging?? nee hoor wij verwelkomen hem nog altijd met open armen en Vanenburg ook Psv is gewoon een brok frustratie jegens Ajax FC Calimero Even een kleinigheidje Wat heeft fc Oss hier in gods naam mee te maken. Pak Almere city daar heeft Ajax een samenwerkingsverband mee. Laat fc Oss er buiten.
Dan nog even iets. Als Ajax de beursgang niet had gemaakt hadden ze nu ook schulden gehad.
En volgens mij heeft de gemeente Amsterdam ook geinvesteerd in de Arena. |
|
|
|
|
Dalai Lama
|
|
|
als je de voorbeeld van Oss niet begrijpt tsjah ik had net zo goed veendam kunnen noemen het gaat om het voorbeeld moet ik nou altijd alles uitleggen hiero ;-)
en ik heb het niet over Ajax,praat ook niks goed, alleen Waterdeus en andere doen net alsof hun de netste club van Nederland zijn en dat daar niks kan gebeuren,terwijl het bijna mis is gegaan zonder de gemeente was het heel anders gelopen.... |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 12:46 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ik stel voor....laten we niet meer kijken en luisteren naar Ronald Waterreus! Wat liet hij zich gisteren schandalig gaan in Studio Voetbal t.o.v. Ajax. De agressieviteit straalde er vanaf en ik vind dat hij zich in die positie nooit zo mag laten gaan. Wat vinden jullie? hoor jan mulder altijd negatief over iedereen, of ben je ajax doof. waterreus heeft toch gelijk het is net een soap daar in amsterdam. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Nee hoor, integendeel. Je hoeft helemaal niets uit te leggen. |
|
|
|
|
weetnietoftochwel
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 13:05 schreef Pietje het volgende:Ik heb het programma niet "live" gezien, maar inmiddels wel via "uitzending gemist". Ik vind pertinent dat, gezien de uitlatingen van Waterreus, hieraan wel degelijk een apart topic besteed mag worden. Sorry AITB ;-) Meneertje Waterreus, inderdaad een fervent Ajax-hater, mag natuurlijk altijd zijn domme mening geven. Geen punt wat mij betreft. Ik heb liever dat Waterreus dit soort onzin uitkraamt dan iemand die ECHT verstand van analyseren van de voetbalsport heeft. Het zegt alles over hem! Sinds hij daar aan tafel mag zitten heb ik hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen. Jan van Halst daarentegen vind ik wel een goede mening hebben. Die kan het ook altijd goed verwoorden. Maar Waterreus... whahahahahaha die paljas, die nitwit die gaan we toch niet serieus nemen?? jan mulder kan goed analyseren. wat waterreus gister zei sloeg ook nergens op. maar waarvoor denk je dat hij zo reageert, van een 1 uur uitzending gaat het meestal driekwartier over ajax en dat is hij denk ik spuug zat. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:59 schreef Dalai Lama het volgende:als je de voorbeeld van Oss niet begrijpt tsjah ik had net zo goed veendam kunnen noemen het gaat om het voorbeeld moet ik nou altijd alles uitleggen hiero ;-) en ik heb het niet over Ajax,praat ook niks goed, alleen Waterdeus en andere doen net alsof hun de netste club van Nederland zijn en dat daar niks kan gebeuren,terwijl het bijna mis is gegaan zonder de gemeente was het heel anders gelopen.... grapje |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 20:03 schreef weetnietoftochwel het volgende:[..] jan mulder kan goed analyseren. wat waterreus gister zei sloeg ook nergens op. maar waarvoor denk je dat hij zo reageert, van een 1 uur uitzending gaat het meestal driekwartier over ajax en dat is hij denk ik spuug zat. Moet ie een andere job zoeken. Hij zal er goed voor betaald worden om daar te zitten. Ik heb zo-wie-zo mijn bedenkingen over diverse voetbal-annalisten, niet alleen doelend op Waterreus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 november 2011 - 19:59 schreef Dalai Lama het volgende:als je de voorbeeld van Oss niet begrijpt tsjah ik had net zo goed veendam kunnen noemen het gaat om het voorbeeld moet ik nou altijd alles uitleggen hiero ;-) en ik heb het niet over Ajax,praat ook niks goed, alleen Waterdeus en andere doen net alsof hun de netste club van Nederland zijn en dat daar niks kan gebeuren,terwijl het bijna mis is gegaan zonder de gemeente was het heel anders gelopen.... Wat Baco zegt, gewoon stoppen met uitleggen.. |
|
|
|