BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum verdient een warm onthaal!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Groot denken!!
 Groot denken!! - maandag 28 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
Ik reageer niet vaak, maar bij deze wil ik iedereen vragen om aanstaande zondag ook onze oud voetballer Wijnaldum een groot applaus te geven. Dat zou onze club in uitstraling weer doen groeien. De tijden komen eraan dat de onze toppers niet meer van Feyenoord naar een andere grote club in NL willen. Maar laat ons groot zijn en Wijnaldum een warm onthaal geven. Hopelijk komt hij over een jaar of 10 samen met Fer en Castaignos ons versterken. Tegen die tijd hebben we weer nieuwe talenten die deze jongens nodig hebben. Maar daar hebben ze wel een goed gevoel voor nodig. En dat kunnen zeker de supporters hen geven. Lang leve Feyenoord en onze talenten!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 28 november 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Heb begrip voor z'n keuze, niet voor het feit dat ie verkondigt zo'n grote Feyenoorder te zijn en vervolgens bij een goal van PSV op het logo te kloppen. Van mij mag ie uitgefloten worden omdat ik er van geniet als Het Legioen voor een vijandige sfeer tegenover de tegenstander zorgt.

We zullen ze laten beven
Ze zullen wat beleven!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 november 2011 - 17:31   quote  deeplink  
En dat ze met hun koppies naar beneden de Kuip mogen verlaten. Ik heb zin in deze match. Zodat iedereen dit lied steaks kent:

Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 28 november 2011 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:14 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar bij deze wil ik iedereen vragen om aanstaande zondag ook onze oud voetballer Wijnaldum een groot applaus te geven. Dat zou onze club in uitstraling weer doen groeien. De tijden komen eraan dat de onze toppers niet meer van Feyenoord naar een andere grote club in NL willen. Maar laat ons groot zijn en Wijnaldum een warm onthaal geven. Hopelijk komt hij over een jaar of 10 samen met Fer en Castaignos ons versterken. Tegen die tijd hebben we weer nieuwe talenten die deze jongens nodig hebben. Maar daar hebben ze wel een goed gevoel voor nodig. En dat kunnen zeker de supporters hen geven. Lang leve Feyenoord en onze talenten!!
mee eens !
laat zien hoe groot we zijn.
Groot denken!!
 Groot denken!! - maandag 28 november 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Ik weet hoe fantastisch het is om in de kuip te zitten. En zeker wanneer er een mooie sfeer is. Een van de mooiste wedstrijden blijft toch Feyenoord Rosenberg met onze Somalia. Wat was dat genieten.

Maar geloof mij Wijnaldum houdt echt wel van Feyenoord. Wie stort er anders zoveel geld voor de jeugd!! Maar soms is het tijd voor een nieuwe stap. Zeker als je al zoveel slechte jaren hebt gehad en je daardoor jezelf minder ontwikkeld. En laten we eerlijk zijn. We hopen toch allemaal dat hij een grote toekomst tegemoed gaat en Feyenoord overal zal promoten. En na vele jaren ons weer aan een Titel helpt! Nogmaals laat ons groot zijn en niet op de korte termijn denken. En laat ons elke PSVer de bibbers geven. Maar laat Wijnaldum in ere. Zoals het bij een echte Feyenoorder hoort!! Denk groot en sta boven de keuze!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 28 november 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:39 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik weet hoe fantastisch het is om in de kuip te zitten. En zeker wanneer er een mooie sfeer is. Een van de mooiste wedstrijden blijft toch Feyenoord Rosenberg met onze Somalia. Wat was dat genieten.

Maar geloof mij Wijnaldum houdt echt wel van Feyenoord. Wie stort er anders zoveel geld voor de jeugd!! Maar soms is het tijd voor een nieuwe stap. Zeker als je al zoveel slechte jaren hebt gehad en je daardoor jezelf minder ontwikkeld. En laten we eerlijk zijn. We hopen toch allemaal dat hij een grote toekomst tegemoed gaat en Feyenoord overal zal promoten. En na vele jaren ons weer aan een Titel helpt! Nogmaals laat ons groot zijn en niet op de korte termijn denken. En laat ons elke PSVer de bibbers geven. Maar laat Wijnaldum in ere. Zoals het bij een echte Feyenoorder hoort!! Denk groot en sta boven de keuze!!
Ben het er helemaal mee eens, maar ben bang dat ook ik me in het heetst van de strijd wel zal laten gaan
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 28 november 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:14 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar bij deze wil ik iedereen vragen om aanstaande zondag ook onze oud voetballer Wijnaldum een groot applaus te geven. Dat zou onze club in uitstraling weer doen groeien. De tijden komen eraan dat de onze toppers niet meer van Feyenoord naar een andere grote club in NL willen. Maar laat ons groot zijn en Wijnaldum een warm onthaal geven. Hopelijk komt hij over een jaar of 10 samen met Fer en Castaignos ons versterken. Tegen die tijd hebben we weer nieuwe talenten die deze jongens nodig hebben. Maar daar hebben ze wel een goed gevoel voor nodig. En dat kunnen zeker de supporters hen geven. Lang leve Feyenoord en onze talenten!!
Eens, doe gewoon normaal, doe je al gek genoeg!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 november 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:27 schreef Quiroz het volgende:
Heb begrip voor z'n keuze, niet voor het feit dat ie verkondigt zo'n grote Feyenoorder te zijn en vervolgens bij een goal van PSV op het logo te kloppen. Van mij mag ie uitgefloten worden omdat ik er van geniet als Het Legioen voor een vijandige sfeer tegenover de tegenstander zorgt.

We zullen ze laten beven
Ze zullen wat beleven!
+1

Heb niets tegen Wijnaldum, maar een groot applaus lijkt me weer overdreven.

PSV als geheel uitfluiten, niet Wijnaldum als individu. En natuurlijk achter Feyenoord staan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 november 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

+1

Heb niets tegen Wijnaldum, maar een groot applaus lijkt me weer overdreven.

PSV als geheel uitfluiten, niet Wijnaldum als individu. En natuurlijk achter Feyenoord staan.
Wijnaldum heeft wel een verdenking op zich geladen. Een wond in vertrouwen achtergelaten. Is meer tijd voor nodig.
Maar uitfluiten? Nee.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - maandag 28 november 2011 - 18:04   quote  deeplink  
klappen voor die negert zit er voor mij niet in..geef jij maar een warm onthaal aan die verrader..
MMM
 MMM - maandag 28 november 2011 - 18:12   quote  deeplink  
Een fluitconcert kan ie krijgen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 18:12 schreef MMM het volgende:
Een fluitconcert kan ie krijgen.
+1, moet die logoklappert niet meer zo.....
el-loco
 el-loco - maandag 28 november 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Ik zal hem ook 90 minuten uitfluiten. Flapdrol eerste klas!
van geil
 van geil - maandag 28 november 2011 - 18:30   quote  deeplink  
gewoon vriendelijk benaderen.......
dat past veel beter.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 28 november 2011 - 19:00   quote  deeplink  
tja.. als ik Wijnaldum nu bij Pisvee is baal ik als een stekker..

1 van de grootste talenten uit de Feyenoord Academy in een pisvee shirt..
maar Feyenoord heeft zelf ook gezorgd voor de verkoop door het slechte beleid..

Dus ik neem het Wijnaldum niet kwalijk, maar degene die Feyenoord van top naar sub-top hebben gehaald door slecht beleid (nee ben niet zo'n anti gudde gozer) denk dat het al veel eerder is misgegaan.

Denk dat Feyenoord anders dan ook niet Fer en Wijnaldum "tegen het hoogste bod" (wijnaldum had meer moeten zijn) hadden verkocht... mja anders was er volgend jaar geen Feyenoord meer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door Zw' 28 --
feyezuid
 feyezuid - maandag 28 november 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:31 schreef RenatoBos het volgende:
En dat ze met hun koppies naar beneden de Kuip mogen verlaten. Ik heb zin in deze match. Zodat iedereen dit lied steaks kent:

Zie ginds komt die judas uit brabant weer aan...
Zijn naam is Wijnaldum, hij wou liever gaan.
Nu is die een boertje en judas in 1
oooooo Vlaar trap je noppen heel hard op zijn scheen.
Whahaha mooi gedicht! Kijk er was niets aan de hand, tot het moment dat ie het pisvee logo op zijn shirt kuste na een doelpunt...dat was een judasstreek.
FRNick
 FRNick - maandag 28 november 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Als Feyenoord dik wint van pisvee wil ik aan het eind van de rit nog wel klappen voor Wijnaldum.

Fair enough! Hèhè
Biernaldum
 Biernaldum - maandag 28 november 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Ik zeg bij opkomst voor hem klappen en in de wedtrijd als ie balbezit heeft fluiten!
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 28 november 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:14 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar bij deze wil ik iedereen vragen om aanstaande zondag ook onze oud voetballer Wijnaldum een groot applaus te geven. Dat zou onze club in uitstraling weer doen groeien. De tijden komen eraan dat de onze toppers niet meer van Feyenoord naar een andere grote club in NL willen. Maar laat ons groot zijn en Wijnaldum een warm onthaal geven. Hopelijk komt hij over een jaar of 10 samen met Fer en Castaignos ons versterken. Tegen die tijd hebben we weer nieuwe talenten die deze jongens nodig hebben. Maar daar hebben ze wel een goed gevoel voor nodig. En dat kunnen zeker de supporters hen geven. Lang leve Feyenoord en onze talenten!!
dumps up
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 28 november 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:27 schreef Quiroz het volgende:
Heb begrip voor z'n keuze, niet voor het feit dat ie verkondigt zo'n grote Feyenoorder te zijn en vervolgens bij een goal van PSV op het logo te kloppen. Van mij mag ie uitgefloten worden omdat ik er van geniet als Het Legioen voor een vijandige sfeer tegenover de tegenstander zorgt.

We zullen ze laten beven
Ze zullen wat beleven!
dat zal denk ik a.s zondag niet meevallen
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 28 november 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 18:04 schreef Rotterdam22 het volgende:
klappen voor die negert zit er voor mij niet in..geef jij maar een warm onthaal aan die verrader..
racist
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - maandag 28 november 2011 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 19:08 schreef feyezuid het volgende:

[..]

Whahaha mooi gedicht! Kijk er was niets aan de hand, tot het moment dat ie het pisvee logo op zijn shirt kuste na een doelpunt...dat was een judasstreek.
hij heeft psv schijnbaar in zijn hart gesloten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 19:56 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

hij heeft psv schijnbaar in zijn hart gesloten.
en jullie een verrader, zegt veel over jullie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 19:55 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

racist
Nou hij blijft een neger zoals ik altijd een bacara zal zijn...!!!
Ik begrijp alleen de reden niet waarom hij Wijnaldum een neger noemt..
Beetje overbodig,alsof we blind zijn...

Ontopic ik kan niet fluiten,en nu?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou hij blijft een neger zoals ik altijd een bacara zal zijn...!!!
Ik begrijp alleen de reden niet waarom hij Wijnaldum een neger noemt..
Beetje overbodig,alsof we blind zijn...

Ontopic ik kan niet fluiten,en nu?
moet je het leren.... zie wedstrijd- topic voor tips.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 28 november 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

+1

Heb niets tegen Wijnaldum, maar een groot applaus lijkt me weer overdreven.

PSV als geheel uitfluiten, niet Wijnaldum als individu. En natuurlijk achter Feyenoord staan.
precies !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door de kromme2 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

moet je het leren.... zie wedstrijd- topic voor tips.
Ik kan wel hele harde scheten laten?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik kan wel hele harde scheten laten?
als je 1 bil iets scheef optilt, maakt het dan geen fluitend geluid?
Marco12345
 Marco12345 - maandag 28 november 2011 - 20:27   quote  deeplink  
Een staande ovatie als hij het veld op komt, die jongen heeft niet eens een afscheid gekregen! Denk inderdaad groots, Wijnaldum = Feyenoord!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:27 schreef Marco12345 het volgende:
Een staande ovatie als hij het veld op komt, die jongen heeft niet eens een afscheid gekregen! Denk inderdaad groots, Wijnaldum = Feyenoord!
Bijnaldum is een psv logokloppert.....
van geil
 van geil - maandag 28 november 2011 - 20:38   quote  deeplink  
prima gozer,,en dankzij hem worden alle feyenoordspelers meer waard!!!!!!!
hij laat zien dat ze nog beter renderen bij beter materiaal eromheen...,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:14 schreef Groot denken!! het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar bij deze wil ik iedereen vragen om aanstaande zondag ook onze oud voetballer Wijnaldum een groot applaus te geven. Dat zou onze club in uitstraling weer doen groeien. De tijden komen eraan dat de onze toppers niet meer van Feyenoord naar een andere grote club in NL willen. Maar laat ons groot zijn en Wijnaldum een warm onthaal geven. Hopelijk komt hij over een jaar of 10 samen met Fer en Castaignos ons versterken. Tegen die tijd hebben we weer nieuwe talenten die deze jongens nodig hebben. Maar daar hebben ze wel een goed gevoel voor nodig. En dat kunnen zeker de supporters hen geven. Lang leve Feyenoord en onze talenten!!
Ik wil het wel proberen...
kiki&pim
 kiki&pim - maandag 28 november 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Snap niet dat sommige hier Wijnaldum een warm onthaal willen geven. Hij had bij kunnen tekenen en dan over een paar jaar voor veel meer als 5 miljoen verkocht kunnen worden, wat nu bij Pisvee gaat gebeuren of naar het buitenland kunnen gaan. Hij kust na amper 3 maanden bij een doelpunt al dat pisvee logo. Snap hij niet dat dat bij feyenoord supporters nog pijnlijker is, omdat hij dat bij feyenoord ook altijd deed. Gewoon zondag bij opkomst en bij elk balcontact UITFLUITEN Dit geldt trouwens ook voor Fer over 3 weken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:57 schreef kiki&pim het volgende:
Snap niet dat sommige hier Wijnaldum een warm onthaal willen geven. Hij had bij kunnen tekenen en dan over een paar jaar voor veel meer als 5 miljoen verkocht kunnen worden, wat nu bij Pisvee gaat gebeuren of naar het buitenland kunnen gaan. Hij kust na amper 3 maanden bij een doelpunt al dat pisvee logo. Snap hij niet dat dat bij feyenoord supporters nog pijnlijker is, omdat hij dat bij feyenoord ook altijd deed. Gewoon zondag bij opkomst en bij elk balcontact UITFLUITEN Dit geldt trouwens ook voor Fer over 3 weken
Nu sla ik weer om in dit verhaal...hahaha fvuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuui
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:57 schreef kiki&pim het volgende:
Snap niet dat sommige hier Wijnaldum een warm onthaal willen geven. Hij had bij kunnen tekenen en dan over een paar jaar voor veel meer als 5 miljoen verkocht kunnen worden, wat nu bij Pisvee gaat gebeuren of naar het buitenland kunnen gaan. Hij kust na amper 3 maanden bij een doelpunt al dat pisvee logo. Snap hij niet dat dat bij feyenoord supporters nog pijnlijker is, omdat hij dat bij feyenoord ook altijd deed. Gewoon zondag bij opkomst en bij elk balcontact UITFLUITEN Dit geldt trouwens ook voor Fer over 3 weken
wijze woorden en ook nog eens onderbouwd.
van geil
 van geil - maandag 28 november 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 20:57 schreef kiki&pim het volgende:
Snap niet dat sommige hier Wijnaldum een warm onthaal willen geven. Hij had bij kunnen tekenen en dan over een paar jaar voor veel meer als 5 miljoen verkocht kunnen worden, wat nu bij Pisvee gaat gebeuren of naar het buitenland kunnen gaan. Hij kust na amper 3 maanden bij een doelpunt al dat pisvee logo. Snap hij niet dat dat bij feyenoord supporters nog pijnlijker is, omdat hij dat bij feyenoord ook altijd deed. Gewoon zondag bij opkomst en bij elk balcontact UITFLUITEN Dit geldt trouwens ook voor Fer over 3 weken
schei toch uit met dat gefrustreerde calimerogedrag.....

het zijn en blijven kinderen van de club,punt..............................................
Marsco
 Marsco - maandag 28 november 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Ik kan niet fluiten... Ben al hard aan het oefenen haha
Iemand nog tips? :-)

Zondag alles geoorloofd om te winnen! Zie niet in waarom we Wijnaldum zouden moeten onthalen. Hij is naar een traditionele concurrent gegaan. Of tie nou een Feyenoord hart heeft of niet... Dat is zolang hij bij pisveel voetbalt voor mij reden om hem op zijn zachtst gezegd geen warm hart toe te dragen.
kiki&pim
 kiki&pim - maandag 28 november 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:00 schreef van geil het volgende:

[..]

schei toch uit met dat gefrustreerde calimerogedrag.....

het zijn en blijven kinderen van de club,punt..............................................
als het kinderen van de club zijn hadden ze bijgetekend en over 2 jaar naar het buitenland gegaan voor veel hogere bedragen dan wat we nu hebben gekregen
Milo
 Milo - maandag 28 november 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 17:27 schreef Quiroz het volgende:
Heb begrip voor z'n keuze, niet voor het feit dat ie verkondigt zo'n grote Feyenoorder te zijn en vervolgens bij een goal van PSV op het logo te kloppen. Van mij mag ie uitgefloten worden omdat ik er van geniet als Het Legioen voor een vijandige sfeer tegenover de tegenstander zorgt.

We zullen ze laten beven
Ze zullen wat beleven!
goed verwoordt! hij komt en gaat weg met lege handen! JUDAS!
Milo
 Milo - maandag 28 november 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:00 schreef van geil het volgende:

[..]

schei toch uit met dat gefrustreerde calimerogedrag.....

het zijn en blijven kinderen van de club,punt..............................................
echt niet! op het logo slaan van die boeren, kansloos!
FRW
 FRW - maandag 28 november 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Volgens mij klopte hij niet op het psv-logo, maar maakte hij het W-gebaar (Rotterdam-West) en klopte op zijn hart. Dit deed hij bij Feyenoord ook al (Cabral doet dit ook). Dat daar dan een logo van psv tussen zijn hand en zijn hart zit kan dan wel zo zijn, maar volgens mij gaat het hem puur om zijn roots.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:51 schreef FRW het volgende:
Volgens mij klopte hij niet op het psv-logo, maar maakte hij het W-gebaar (Rotterdam-West) en klopte op zijn hart. Dit deed hij bij Feyenoord ook al (Cabral doet dit ook). Dat daar dan een logo van psv tussen zijn hand en zijn hart zit kan dan wel zo zijn, maar volgens mij gaat het hem puur om zijn roots.
onzin! heb de beelden gezien en hij klopt heel duidelijk op het logo zonder tussenkomst van een W
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:51 schreef FRW het volgende:
Volgens mij klopte hij niet op het psv-logo, maar maakte hij het W-gebaar (Rotterdam-West) en klopte op zijn hart. Dit deed hij bij Feyenoord ook al (Cabral doet dit ook). Dat daar dan een logo van psv tussen zijn hand en zijn hart zit kan dan wel zo zijn, maar volgens mij gaat het hem puur om zijn roots.
oke thanks voor de info Gini!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke thanks voor de info Gini!!
hahahaha, echt he!
FRW
 FRW - maandag 28 november 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oke thanks voor de info Gini!!
Hahaha en bedankt! Maar nee ik zou zelf nooit voor psv kunnen kiezen ;), dus Gini is niet de naam.

Ik wil hem ook helemaal niet verdedigen, ik vind alleen dat er onder sommige Feyenoordsupporters (waaronder hier op het forum) ontzettend doorgeslagen wordt in de blinde haat naar die gozer. Ik zal hem niet uitfluiten zondag, maar zal ook niet applaudisseren o.i.d. voor mij is hij nu gewoon een psv'er en het niet waard om me er druk over te maken. Hij is nooit een Feyenoorder geweest (Spartaan) en voor mij is hij dan ook gewoon een voetballer uit Nederland die van mij zondag gewoon keihard op zijn kloten mag krijgen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 november 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Judas werd ook niet meer in genade aangenomen.en Wijnaldum is ook weggegaan voor een paar zilverlingen.
Ik sla weer een beetje door met deze reli teksten.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 28 november 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:19 schreef FRW het volgende:

[..]

Hahaha en bedankt! Maar nee ik zou zelf nooit voor psv kunnen kiezen ;), dus Gini is niet de naam.

Ik wil hem ook helemaal niet verdedigen, ik vind alleen dat er onder sommige Feyenoordsupporters (waaronder hier op het forum) ontzettend doorgeslagen wordt in de blinde haat naar die gozer. Ik zal hem niet uitfluiten zondag, maar zal ook niet applaudisseren o.i.d. voor mij is hij nu gewoon een psv'er en het niet waard om me er druk over te maken. Hij is nooit een Feyenoorder geweest (Spartaan) en voor mij is hij dan ook gewoon een voetballer uit Nederland die van mij zondag gewoon keihard op zijn kloten mag krijgen.
+1
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:19 schreef FRW het volgende:

[..]

Hahaha en bedankt! Maar nee ik zou zelf nooit voor psv kunnen kiezen ;), dus Gini is niet de naam.

Ik wil hem ook helemaal niet verdedigen, ik vind alleen dat er onder sommige Feyenoordsupporters (waaronder hier op het forum) ontzettend doorgeslagen wordt in de blinde haat naar die gozer. Ik zal hem niet uitfluiten zondag, maar zal ook niet applaudisseren o.i.d. voor mij is hij nu gewoon een psv'er en het niet waard om me er druk over te maken. Hij is nooit een Feyenoorder geweest (Spartaan) en voor mij is hij dan ook gewoon een voetballer uit Nederland die van mij zondag gewoon keihard op zijn kloten mag krijgen.
weet je, ik ben altijd best mild in dit soort dingen (echt waar!!) maar hij heeft het bij mij verbruid met z'n logotikkertje.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:23 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

+1
-1
van geil
 van geil - maandag 28 november 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:21 schreef piet de paler het volgende:
Judas werd ook niet meer in genade aangenomen.en Wijnaldum is ook weggegaan voor een paar zilverlingen.
Ik sla weer een beetje door met deze reli teksten.
chocomelk neutraliseerd lsd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum verdient een warm onthaal!!!









0.0069608