|
|
Marco12345
|
|
|
Niet van die zielige liedjes zingen gewoon applaus geven. We trekken toch wel een lange neus als we als winnaar van het veld stappen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 15:49 schreef Marco12345 het volgende:Niet van die zielige liedjes zingen gewoon applaus geven. We trekken toch wel een lange neus als we als winnaar van het veld stappen. Eens, maar het huidige legioen in acht nemend zal dat wel niet gebeuren, (zie ook het lullige "wij staan boven de joden") |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker mooi gedaan. Zouden ze 10 bij 5 meter moeten maken. Maatje van me heeft deze afbeelding gemaakt, haha ja ik vind hem goed. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Goed bedacht van fanatic.. still, hij heeft ons ook goeds gebracht.. :) Ik koester geen wrok. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 16:02 schreef hotjumper het volgende:[..] Eens, maar het huidige legioen in acht nemend zal dat wel niet gebeuren, (zie ook het lullige "wij staan boven de joden") Gaat nergens over idd. Zeker als je bedenkt dat Ajax de regerendkampioen is... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezien alle reactie's op diverse forums zal de op het varken rijdende JUDAS bijzonder warm onthaald worden. Hij vreest al het ergste. Moet hem wel nageven dan dat hij zijn 'oude' supporters goed inschat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Komende zondag staat in de Eredivisie de topper tussen Feyenoord en PSV op het programma. Georginio Wijnaldum ontmoet met zijn huidige ploeg PSV voor het eerst zijn oude werkgever.
"Feyenoord heeft een goed team. Er zit veel voetbal in. Ze zijn echter nog niet zo constant. Het publiek kan ze wel over een dood punt helpen. Ik weet zelf als geen ander hoe het er in De Kuip aan toe kan gaan", laat Wijnaldum tegenover De Telegraaf weten.
"Natuurlijk wil ik graag scoren en winnen, maar ik ga niet juichen. Dat vind ik geen teken van respect naar de club en de fans die altijd goed voor me zijn geweest. Ja, ook al zijn die supporters nu misschien boos", besluit de aanvallend ingestelde speler zijn verhaal.
Juich toch lekker knul, als de KKK je genoeg geld geeft zou je nog een brande kruis kussen.... Wat jij doet boeit me al meer dan een half jaar niet meer.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 21:30 schreef hotjumper het volgende:[..] Juich toch lekker knul, als de KKK je genoeg geld geeft zou je nog een brande kruis kussen.... Wat jij doet boeit me al meer dan een half jaar niet meer.... Zo dan moest het ff twee keer lezen maar gelijk heb je. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 21:30 schreef hotjumper het volgende:[..] Juich toch lekker knul, als de KKK je genoeg geld geeft zou je nog een brande kruis kussen.... Wat jij doet boeit me al meer dan een half jaar niet meer.... Whahahahahahaha zou het? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Beetje vaseline op de lippen en gaan! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Gewoon met een mooi liedje hem neerzetten tijdens de wedstrijd van te voren een daverend applaus. Wij willen respect van de tegenstander in de 12e minuut, laten wij dat respect dan zelf afdwingen bij ze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 00:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Gewoon met een mooi liedje hem neerzetten tijdens de wedstrijd van te voren een daverend applaus. Wij willen respect van de tegenstander in de 12e minuut, laten wij dat respect dan zelf afdwingen bij ze. Poeh ja hier heb je ook een punt, zo heb ik er nog niet tegen aangekeken. Moet ik eens over nadenken. Mixed emotions zal ik maar zeggen. Hmm |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 00:49 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Gewoon met een mooi liedje hem neerzetten tijdens de wedstrijd van te voren een daverend applaus. Wij willen respect van de tegenstander in de 12e minuut, laten wij dat respect dan zelf afdwingen bij ze. NEE, ER MANKEERT NIETS AAN MIJN CAPSLOCK, MAAR: HELEMAAL MEE EENS! IK/WIJ HEBBEN DIEPE BEWONDERING VOOR DE ORGANISATOREN VAN MIJN WENS, MAG IK JULLIE DAN 1 DING NOG VERZOEKEN: FLUIT WIJNALDUM NIET UIT, MAAR LAAT HEM OP SUBTIELE MANIER MERKEN, DAT WIJ HET JAMMER VINDEN/VONDEN, DAT HIJ DE OVERSTEEK GEMAAKT HEEFT!!!VERDER HOOP IK/HOPEN WE, DAT HET EEN GESLAAGDE DAG WORDT! FEYENOORD EN SUPPORTERS FOR EVER!!!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
SAMEN STERK DOOR STRIJD !!! |
|
|
|
|
Groot denken!!
|
|
|
Vi.nl De middenvelder, die als een van de weinige PSV'ers wel een voldoende haalde, zag een sterk Feyenoord domineren. 'Feyenoord kwam beter in het spel na een tijdje. Toen het publiek erachter ging staan waren zij de bovenliggende partij. Wij kwamen er vandaag niet uit. We moeten hopen dat AZ ook punten morst.'
Wijnaldum keert na de wedstrijd terug naar Eindhoven. Desondanks blijft zijn geboorteplaats speciaal voor hem. 'Rotterdam blijft mijn stad, ik ben hier geboren en opgegroeid. De mensen hier zijn heel goed voor me geweest. Feyenoord is dus nog steeds mijn club.'
Hij is en blijft een kind van de club!! En hij denkt dus groot!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en een warm onthaal was het!! kwam totaal niet in de wedstrijd door clasie en de striemende fluitconcerten |
|
|
|