BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ricky van Haaren van de zomer weg bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Feyenoord gaat er van uit dat het geen akkoord zal bereiken met Ricky van Haaren, wiens contract komende zomer afloopt. De middenvelder kon zich niet vinden in de aanbieding van Feyenoord, terwijl de club niet zal ingaan op het tegenvoorstel van Van Haaren zelf.

Wij gaan hier dus niet uitkomen, zegt technisch directeur Martin van Geel. Ook Ruben Schaken lijkt niet geneigd zijn contract bij Feyenoord te verlengen. De vleugelaanvaller is bezig aan zijn beste seizoen in Rotterdamse dienst en weet zich in de belangstelling van buitenlandse clubs. Het voorstel dat Feyenoord hem deed, is volgens zijn zaakwaarnemer Humphrey Nijman nog onvoldoende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Leon FR1908 --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 november 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Yoo, bedankt voor de bewezen diensten en de mazzel.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 28 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Salzburg zal nog wel een plekkie overhebben..
DOEI!!
qwerto
 qwerto - maandag 28 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
mag ik de eerste zijn die juicht ?

ik bedoel maar dit soort spelers zijn toch niet van het gewenste niveau !
gewoon a junioren erbij en gaan !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 november 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:02 schreef qwerto het volgende:
mag ik de eerste zijn die juicht ?

ik bedoel maar dit soort spelers zijn toch niet van het gewenste niveau !
gewoon a junioren erbij en gaan !
zo is het...
qwerto
 qwerto - maandag 28 november 2011 - 22:06   quote  deeplink  
van haaren weg en dan vormer erbij ?! volgens mij gaan we dan zo 3 niveaus hoger zitten !
mithell13
 mithell13 - maandag 28 november 2011 - 22:08   quote  deeplink  
dan ben ik wel de eerste die zegt als dit gebeurt erg jammer is van haaren kan een goede speler worden als hij tenmiste een kans krijgt veel beter dan mokotjo ook in de wedtrijd tegen vvv die wedstrijd was gewoon dood en toen kwam van haaren der in en hij scoorde en het tempo ging omhoog
craven
 craven - maandag 28 november 2011 - 22:10   quote  deeplink  
poeh poeh weet niet hoe die voorstellen eruit zagen maar denk niet dat Ricky in deze veel te eisen heeft..
craven
 craven - maandag 28 november 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:08 schreef mithell13 het volgende:
dan ben ik wel de eerste die zegt als dit gebeurt erg jammer is van haaren kan een goede speler worden als hij tenmiste een kans krijgt veel beter dan mokotjo ook in de wedtrijd tegen vvv die wedstrijd was gewoon dood en toen kwam van haaren der in en hij scoorde en het tempo ging omhoog
Are you on drugs??
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 november 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Ik heb nooit iets gezien bij v Haaren waarvan ik zeg tja dit wordt een topper.
Kan iemand mij vertellen waarom ik nu moet treuren om zo een spelertje.Ook Schaken schijnt niet bij te tekenen,tja dat is door selecteren denk ik
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 28 november 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:13 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb nooit iets gezien bij v Haaren waarvan ik zeg tja dit wordt een topper.
Kan iemand mij vertellen waarom ik nu moet treuren om zo een spelertje.Ook Schaken schijnt niet bij te tekenen,tja dat is door selecteren denk ik
tegen telstar speelde hij heel goed! hahahahaha
qwerto
 qwerto - maandag 28 november 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:13 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb nooit iets gezien bij v Haaren waarvan ik zeg tja dit wordt een topper.
Kan iemand mij vertellen waarom ik nu moet treuren om zo een spelertje.Ook Schaken schijnt niet bij te tekenen,tja dat is door selecteren denk ik
ja zijn haar is geweldig ...........
nee van haaren is een aardige speler en zou wel wat toevoegen aan een excelsior ofzo maar als je naar ons middenveld kijkt is die wat mij betreft zwaaar overbodig !
volgend seizoen haal je vormer erbij en nog 2 A junioren en dan staat er weer een solide middenveld
Suijltje
 Suijltje - maandag 28 november 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Schaken: jammer, v. Haaren, lozen, zal bij ons nooit wat worden!
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 november 2011 - 22:18   quote  deeplink  
tja maar hoeveel wedstrijden heeft Schaken nu echt goed gespeeld,sommige wedstrijden zie je hem maar er zijn te veel wedstrijden dat hij er niets van bakt.
van geil
 van geil - maandag 28 november 2011 - 22:19   quote  deeplink  
schaken,,pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
scoort 1 doelpunt per twee seizoenen...
van haaren is jammer,,maar als hij niet wil,,,wegwezen
MMM
 MMM - maandag 28 november 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Groetjes
sevillana
 sevillana - maandag 28 november 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:08 schreef mithell13 het volgende:
dan ben ik wel de eerste die zegt als dit gebeurt erg jammer is van haaren kan een goede speler worden als hij tenmiste een kans krijgt veel beter dan mokotjo ook in de wedtrijd tegen vvv die wedstrijd was gewoon dood en toen kwam van haaren der in en hij scoorde en het tempo ging omhoog
misschien (ook) wat simpel geredeneerd, maar ik ga er van uit dat een voetballer op de training een basisplaats afdwingt en dat een trainer (normaliter) de beste speler(s) "gebruikt" op de bedoelde posities. jij draagt nu een voorbeeld aan maar er zullen ongetwijfeld ook voorbeelden zijn van momenten/wedstrijden dat RvH niet heeft gebracht wat de bedoeling was.

Anyhow, . . . . . . . . spelers zijn ook maar passanten en niemand staat boven de club, punt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door sevillana --
MMM
 MMM - maandag 28 november 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:08 schreef mithell13 het volgende:
dan ben ik wel de eerste die zegt als dit gebeurt erg jammer is van haaren kan een goede speler worden als hij tenmiste een kans krijgt veel beter dan mokotjo ook in de wedtrijd tegen vvv die wedstrijd was gewoon dood en toen kwam van haaren der in en hij scoorde en het tempo ging omhoog
Veel beter dan Mokotjo.. Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 november 2011 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 november 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:21 schreef MMM het volgende:
Groetjes
+1

Mag zn handjes dichtknijpen met die extra kans die Feyenoord hem bood. Een goed contract komt bij goede prestaties. Tot die tijd heb je niets te willen.

De mazzel.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 november 2011 - 23:30   quote  deeplink  
Is het van Haaren in z'n bol geslagen?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 28 november 2011 - 23:32   quote  deeplink  
Mooi laten gaan. Veel eisen en niks kunnen is gewoon exit.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 november 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Ja doei dan........ ze moeten blij zijn dat ze bij Feyenoord mogen voetballen!!
Dus van Haaren en Schaken ga dan lekker ergens anders spelen , dan zal er ook salaris ingeleverd moeten gaan worden lijkt mij!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 november 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:08 schreef mithell13 het volgende:
dan ben ik wel de eerste die zegt als dit gebeurt erg jammer is van haaren kan een goede speler worden als hij tenmiste een kans krijgt veel beter dan mokotjo ook in de wedtrijd tegen vvv die wedstrijd was gewoon dood en toen kwam van haaren der in en hij scoorde en het tempo ging omhoog
En waarschijnlijk de enige..............
Vakkie Q
 Vakkie Q - maandag 28 november 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Van Geel is heel goed bezig.
Wie niet wil moet heel snel inpakken en wegwezen.
De weg is vrij voor Ruud Vormer.
Wat Schaken betreft die mag blij zijn dat Feyenoord hem nog een contract aanbied.
Niet accepteren is duidelijk wegwezen.
Lamme Goedzak
 Lamme Goedzak - dinsdag 29 november 2011 - 01:02   quote  deeplink  
Ik ben hier echt blij mee! Niet meer dat gezeik tot in de eeuwigheid over pietluttige details, gewoon ingaan op onze aanbieding of anders jammer maar helaas!
Tevens is het een welverdiende schop onder de reet van enkele gluiperige zaakwaarnemers die hun pupil op zitten te naaien om zelf meer geld op te strijken, opzouten met die hufters!
Dikke credits voor van Geel, echt een verademing!!
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 29 november 2011 - 05:17   quote  deeplink  
Nou als ik mag kiezen als coach schaken en haren direct de maas in gooien de afval van die waardeloze beentje en bakje.
Jammer van bisiswar had hem wel hoog zitten maar op het veld oogt hij niet topfit, maar volgens mij Sprint ie wel de recordtijd Naar McDonald's, KFC, suri broodje halen ik vindt het goed hoe r.koeman die overschatte jongkies duidelijk maakt dat ze op top nog lang niet er zijn of komen, en als bisiswar geen zin heeft om voor feyenoord te voetballen móet gouw opleuren.
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 29 november 2011 - 05:24   quote  deeplink  
Ik vindt het klasse hoe de management en trainers langzaam aan feyenoord weer de goede richting stuurt,
Alleen die zaakwaarnemers en die scouting moeten ze dringend aanpakken die hebben ook jaren lang feyenoord in vernieling gedropt.
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 29 november 2011 - 05:34   quote  deeplink  
Wat een bende of zooitje bij ajax, eigenlijk hoop ik dat cruijff de touwtjes in handen neemt want iedereen is zo lof over hem
Maar hij kan dan wel van de hoge toren schreeuwen hoe het móet maar loui van gaal heeft het wel op het veld successen behaald, terwijl die cruijf alleen zit te genieten van de zon in spanje.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - dinsdag 29 november 2011 - 06:51   quote  deeplink  
Jammer voor van Haaren maar geen groot verlies. we zitten toch ruim inde middenvelders. Maakt gelijk ook ruimte voor Vormer.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 29 november 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 05:34 schreef dr. Love het volgende:
Wat een bende of zooitje bij ajax, eigenlijk hoop ik dat cruijff de touwtjes in handen neemt want iedereen is zo lof over hem
Maar hij kan dan wel van de hoge toren schreeuwen hoe het móet maar loui van gaal heeft het wel op het veld successen behaald, terwijl die cruijf alleen zit te genieten van de zon in spanje.
@ dr love, verkeerde forum m'n jonguh, en de tekst nog steeds helemaal vol met fouten. En dat voor een hoogopgeleide zoals je jezelf noemt.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 29 november 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Heerlijk, grote schoonmaak in ons "sterrenteam"
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 29 november 2011 - 08:52   quote  deeplink  
RvH Weinig tot niets presteren en toch eisen stellen. M'n baas ziet me aankomen. Nee hoor mooi bedank briefje en het gaat je goed. Schaken die klaagt over de aanbieding? Bij VVV was hij natuurlijk meer gewend.
sevillana
 sevillana - dinsdag 29 november 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 08:02 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

@ dr love, verkeerde forum m'n jonguh, en de tekst nog steeds helemaal vol met fouten. En dat voor een hoogopgeleide zoals je jezelf noemt.
hahahahahahahahahaha !!! :)
vakkie t
 vakkie t - dinsdag 29 november 2011 - 10:39   quote  deeplink  
weg ermee laat hem maar weer schoenen verkopen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 13:46   quote  deeplink  
Dit is prima nieuws. Ricky bedankt en succes verder. Wegwezen nou!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 29 november 2011 - 14:31   quote  deeplink  
schaken wil nog even cashen. is toch al tegen de 30 dus dat snap ik wel.

v.haaren is wel een tegenvaller.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door Feijenoord1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Das dan toch mooi tegenvallers kunnen we niet gebruiken, weg ermee. Hij is het shirt niet waard, moet zich schamen van Haaren. Haha hij moet zich schaamhaaren.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 29 november 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Clasie dichtbij langer verblijf bij Feyenoord Door Jeroen Sikkema | 29 Nov 2011 om 12:43 | Bron: NUsport |

Jordy Clasie ziet zijn toekomst bij Feyenoord goed in en wil langer aan de club verbonden worden. De speler en club zijn bijna akkoord over een contractverlenging van de twintigjarige middenvelder. Zijn huidige contract loopt tot medio 2014.

"De gesprekken met Jordy zitten in de afrondende fase. Het is nu een kwestie van fijnslijpen", reageert technisch directeur Martin van Geel tegenover NUsport. Naast Clasie kan Ruben Schaken (29), wiens contract aan het einde van het huidige seizoen afloopt, ook rekenen op een contractverlenging. Hij krijgt nog tot donderdag om in te gaan op de aanbieding.

Maandag liet Humphrey Nijman, de zaakwaarnemer van Schaken, echter wel weten dat de aanbieding te laag was van Feyenoord. Diverse clubs uit het buitenland zouden de vleugelaanvaller in de gaten houden.

Diego Biseswar (23) en Ricky van Haaren (20) zullen hoogstwaarschijnlijk aan hun laatste seizoen bij de Rotterdammers bezig zijn. De onderhandelingen tussen de betrokken partijen lopen stroef. "Daar gaan we niet meer uitkomen", zo stelt Van Geel.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 29 november 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Van Geel/HELD!
van geil
 van geil - dinsdag 29 november 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 14:51 schreef BRAYY het volgende:
Van Geel/HELD!
dank je
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Haha lezen gozert
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 29 november 2011 - 17:37   quote  deeplink  
Het ga je goed van Haaren.
Toch vanuit Varkenoord bijna vast in het eerste elftal.
Milo
 Milo - dinsdag 29 november 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2011 - 22:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

misschien (ook) wat simpel geredeneerd, maar ik ga er van uit dat een voetballer op de training een basisplaats afdwingt en dat een trainer (normaliter) de beste speler(s) "gebruikt" op de bedoelde posities. jij draagt nu een voorbeeld aan maar er zullen ongetwijfeld ook voorbeelden zijn van momenten/wedstrijden dat RvH niet heeft gebracht wat de bedoeling was.

Anyhow, . . . . . . . . spelers zijn ook maar passanten en niemand staat boven de club, punt!
prima verwoordt sevi! met spelers als bakkal el ahmadi classie en straks vormer voor je ben je kansloos! en er moet bezuinigd worden als we bakkal en el ahmadi willen behouden....
Milo
 Milo - dinsdag 29 november 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 05:34 schreef dr. Love het volgende:
Wat een bende of zooitje bij ajax, eigenlijk hoop ik dat cruijff de touwtjes in handen neemt want iedereen is zo lof over hem
Maar hij kan dan wel van de hoge toren schreeuwen hoe het móet maar loui van gaal heeft het wel op het veld successen behaald, terwijl die cruijf alleen zit te genieten van de zon in spanje.
echt, jij bent mijn held! geweldig!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 29 november 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Jammer, maar veel succes verder Rickie!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 29 november 2011 - 23:16   quote  deeplink  
Jongens als Schaken en van Haaren zouden contributie moeten betalen om in ons mooie shirt te spelen, maar in plaats daarvan gaat het over de financiën. Ze verdienen waarschijnlijk allebei meer als de Minister-President, veel meer. Ik maal er niet om dat ze weg zijn, groetjes.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 23:17   quote  deeplink  
Absoluut. Schaken vind ik jammer maar die van Haaren kan ik ook niet om malen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 23:17 schreef RenatoBos het volgende:
Absoluut. Schaken vind ik jammer maar die van Haaren kan ik ook niet om malen.
met Schaken zijn ze nog in gesprek hea.

Johan Derksen verwoordde het gisteren wel aardig in VI: "Jullie moeten echt heel dankbaar zijn dat je bij Feyenoord mag spelen."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 23:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

met Schaken zijn ze nog in gesprek hea.

Johan Derksen verwoordde het gisteren wel aardig in VI: "Jullie moeten echt heel dankbaar zijn dat je bij Feyenoord mag spelen."
Jawel, maar zijn WIL om voor Feyenoord te voetballen niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 november 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 23:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jawel, maar zijn WIL om voor Feyenoord te voetballen niet.
wat bedoel je?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ricky van Haaren van de zomer weg bij Feyenoord









0.0097420