|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is niet tevreden blijkt dus denkt ergens beter te kennen/krijgen. Als je wilt dan, mits je de lat niet te hoog leg voor jezelf, lijkt Feyenoord mij een hele mooie club om voor te WILLEN voetballen. Verdienen doet ie genoeg dunkt me. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach ja, met vlagen gaat het weer over voetbal.
Yay. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zie weinig toekomst voor van haaren.. misschien pakt hij nu alsnog zn kans,en heb ik t mis |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
tjah hem heb je niet meer nodig als je hem al nodig had.........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door TheMenace -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou mooi zijn als hij het zou laten zien, maar ik zie het niet gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik heb zen koffers vast ingepakt. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Ricky van Haaren heeft donderdagavond zijn rentree gemaakt bij de beloften van Feyenoord/Excelsior. De middenvelder, die tijdens de winterstop geblesseerd raakte aan zijn enkel in het Spaanse Marbella, was één keer trefzeker op Varkenoord tegen Jong Utrecht. De ploeg van trainer André Hoekstra won met 4-3. Het was lekker om weer zestig minuten te spelen na er zes weken uit te zijn geweest. Het ging redelijk, ik heb mijn doelpuntje meegepikt en we hebben een overwinning geboekt, aldus Van Haaren, die aan het begin van de tweede seizoenshelft zijn kans dacht te krijgen, toen Karim El Ahmadi ontbrak omdat hij met Marokko deelnam aan de Afrika Cup. Toen ik geblesseerd raakte baalde ik enorm, maar ik kan het toch niet meer terug draaien. Ik heb hard gewerkt om fit te worden en nu hoop ik gewoon snel aan te sluiten bij de selectie en mijn kans te pakken. Vorig jaar legde Van Haaren een aanbieding voor een langer verblijf in de Kuip naast zich neer. Ik heb toen een voorstel gehad dat ik voor 1 december moest tekenen en dat heb ik bewust niet gedaan. Ik wilde kijken naar de situatie en de speelmogelijkheden. Nu is het afwachten wat Feyenoord wil en dan kijk ik wat de opties zijn. Ik heb geen nieuwe aanbieding gehad, dus zoals het er nu naar uit ziet blijf ik niet. Maar je weet het nooit in de voetballerij, ik heb in ieder geval niets anders. Natuurlijk wil ik bij deze mooie club blijven, maar voor mij is het wel belangrijk om veel minuten te maken. Zeker op deze leeftijd. Jong Feyenoord/Excelsior won donderdag door doelpunten van Niels Vorthoren, Nayib Lagouireh, Mick van Buren en de herstelde aanvoerder Van Haaren. Leon de Kogel maakte alle doelpunten voor de bezoekers. De Rotterdammers zijn door de winst gestegen naar de tweede plaats van de beloftencompetitie achter koploper FC Twente.
zeg het maar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:25 schreef kuipje het volgende:Ricky van Haaren heeft donderdagavond zijn rentree gemaakt bij de beloften van Feyenoord/Excelsior. De middenvelder, die tijdens de winterstop geblesseerd raakte aan zijn enkel in het Spaanse Marbella, was één keer trefzeker op Varkenoord tegen Jong Utrecht. De ploeg van trainer André Hoekstra won met 4-3. Het was lekker om weer zestig minuten te spelen na er zes weken uit te zijn geweest. Het ging redelijk, ik heb mijn doelpuntje meegepikt en we hebben een overwinning geboekt, aldus Van Haaren, die aan het begin van de tweede seizoenshelft zijn kans dacht te krijgen, toen Karim El Ahmadi ontbrak omdat hij met Marokko deelnam aan de Afrika Cup. Toen ik geblesseerd raakte baalde ik enorm, maar ik kan het toch niet meer terug draaien. Ik heb hard gewerkt om fit te worden en nu hoop ik gewoon snel aan te sluiten bij de selectie en mijn kans te pakken. Vorig jaar legde Van Haaren een aanbieding voor een langer verblijf in de Kuip naast zich neer. Ik heb toen een voorstel gehad dat ik voor 1 december moest tekenen en dat heb ik bewust niet gedaan. Ik wilde kijken naar de situatie en de speelmogelijkheden. Nu is het afwachten wat Feyenoord wil en dan kijk ik wat de opties zijn. Ik heb geen nieuwe aanbieding gehad, dus zoals het er nu naar uit ziet blijf ik niet. Maar je weet het nooit in de voetballerij, ik heb in ieder geval niets anders. Natuurlijk wil ik bij deze mooie club blijven, maar voor mij is het wel belangrijk om veel minuten te maken. Zeker op deze leeftijd. Jong Feyenoord/Excelsior won donderdag door doelpunten van Niels Vorthoren, Nayib Lagouireh, Mick van Buren en de herstelde aanvoerder Van Haaren. Leon de Kogel maakte alle doelpunten voor de bezoekers. De Rotterdammers zijn door de winst gestegen naar de tweede plaats van de beloftencompetitie achter koploper FC Twente. zeg het maar Hij heeft veel krediet verspeeld en geloof niet dat hij ooit goed genoeg zal zijn voor het niveau waar Feyenoord naar toe wil. Maar de bal ligt bij hem. Hij heeft nog tot de zomer om zich te bewijzen bij de de beloften en op de trainingen. Pakt hij de handschoen op en laat hij zien een meerwaarde te kunnen zijn.... dan blijft hij wat mij betreft langer bij Feyenoord. Hij heeft het in eigen hand. Ik geloof er niet in, maar (bijna) iedereen verdiend een tweede kans. |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Dan mag zijn spel wel heel veel verbeteren het komende jaar, van mij hoeft hij niet te verlengen, een goeie speler voor Nac o.i.d. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Goede voetballer heeft na zijn blessure even tijd nodig op niveau te komen, we hebben weinig geld dus hem nog even het voordeel van de twijfel geven lijkt me voor de hand. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Gewoon verlengen, 2x minimum loon, stallen bij Excelsior. Als ie het goed doet terug halen, anders.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij heeft veel krediet verspeeld en geloof niet dat hij ooit goed genoeg zal zijn voor het niveau waar Feyenoord naar toe wil. Maar de bal ligt bij hem. Hij heeft nog tot de zomer om zich te bewijzen bij de de beloften en op de trainingen. Pakt hij de handschoen op en laat hij zien een meerwaarde te kunnen zijn.... dan blijft hij wat mij betreft langer bij Feyenoord. Hij heeft het in eigen hand. Ik geloof er niet in, maar (bijna) iedereen verdiend een tweede kans. een 2e kans, okay, . . . maar niemand is groter dan de club . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Uiteraard Sevi. Maar goed, iedereen maakt fouten. Schaken heeft bijvoorbeeld het wel goed opgepakt na zijn dramatische debuutseizoen. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
kan hij mooi naar NEC gaan plaats van Goossens overnemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jaartje Excelsior zou ideaal zijn denk ik ja. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zou eeuwig zonde zijn als deze held zou gaan. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Wat heb jij geslikt/gerookt/gedronken/gesnoven?? Nog mijlenver verwijderd van heldenstatus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed dat dit topic er is,was m'n bijna vergeten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De zomer is begonnen..d:-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kan samen met Bruins///HELD! beter zelf een club beginnen, want volgens mij komen ze allebei niet aan spelen toe ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
ben m gister nie tegengekomen |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Leuk voor deze speler, bij Feyenoord was hij toch niet aan spelen gekomen in het eerste moeten meer spelers doen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was Open Dag vergeten of anderzins. |
|
|
|