BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ricky van Haaren van de zomer weg bij Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 november 2011 - 00:03   quote  deeplink  
Hij is niet tevreden blijkt dus denkt ergens beter te kennen/krijgen. Als je wilt dan, mits je de lat niet te hoog leg voor jezelf, lijkt Feyenoord mij een hele mooie club om voor te WILLEN voetballen. Verdienen doet ie genoeg dunkt me.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 januari 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Doei topic
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 23 januari 2012 - 19:25   quote  deeplink  
Ach ja, met vlagen gaat het weer over voetbal.

Yay.
van geil
 van geil - maandag 23 januari 2012 - 19:27   quote  deeplink  
ik zie weinig toekomst voor van haaren..
misschien pakt hij nu alsnog zn kans,en heb ik t mis
TheMenace
 TheMenace - maandag 23 januari 2012 - 19:50   quote  deeplink  
tjah hem heb je niet meer nodig als je hem al nodig had.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 januari 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als hij het zou laten zien, maar ik zie het niet gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2012 door RenatoBos --
Henny
 Henny - dinsdag 24 januari 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Auf wiedersehen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 24 januari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Ik heb zen koffers vast ingepakt.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 25 januari 2012 - 01:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door hoogvliet010 --
kuipje
 kuipje - vrijdag 24 februari 2012 - 09:25   quote  deeplink  
Ricky van Haaren heeft donderdagavond zijn rentree gemaakt bij de beloften van Feyenoord/Excelsior. De middenvelder, die tijdens de winterstop geblesseerd raakte aan zijn enkel in het Spaanse Marbella, was één keer trefzeker op Varkenoord tegen Jong Utrecht. De ploeg van trainer André Hoekstra won met 4-3.
Het was lekker om weer zestig minuten te spelen na er zes weken uit te zijn geweest. Het ging redelijk, ik heb mijn doelpuntje meegepikt en we hebben een overwinning geboekt, aldus Van Haaren, die aan het begin van de tweede seizoenshelft zijn kans dacht te krijgen, toen Karim El Ahmadi ontbrak omdat hij met Marokko deelnam aan de Afrika Cup. Toen ik geblesseerd raakte baalde ik enorm, maar ik kan het toch niet meer terug draaien. Ik heb hard gewerkt om fit te worden en nu hoop ik gewoon snel aan te sluiten bij de selectie en mijn kans te pakken.
Vorig jaar legde Van Haaren een aanbieding voor een langer verblijf in de Kuip naast zich neer. Ik heb toen een voorstel gehad dat ik voor 1 december moest tekenen en dat heb ik bewust niet gedaan. Ik wilde kijken naar de situatie en de speelmogelijkheden. Nu is het afwachten wat Feyenoord wil en dan kijk ik wat de opties zijn.
Ik heb geen nieuwe aanbieding gehad, dus zoals het er nu naar uit ziet blijf ik niet. Maar je weet het nooit in de voetballerij, ik heb in ieder geval niets anders. Natuurlijk wil ik bij deze mooie club blijven, maar voor mij is het wel belangrijk om veel minuten te maken. Zeker op deze leeftijd.
Jong Feyenoord/Excelsior won donderdag door doelpunten van Niels Vorthoren, Nayib Lagouireh, Mick van Buren en de herstelde aanvoerder Van Haaren. Leon de Kogel maakte alle doelpunten voor de bezoekers. De Rotterdammers zijn door de winst gestegen naar de tweede plaats van de beloftencompetitie achter koploper FC Twente.

zeg het maar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 09:25 schreef kuipje het volgende:
Ricky van Haaren heeft donderdagavond zijn rentree gemaakt bij de beloften van Feyenoord/Excelsior. De middenvelder, die tijdens de winterstop geblesseerd raakte aan zijn enkel in het Spaanse Marbella, was één keer trefzeker op Varkenoord tegen Jong Utrecht. De ploeg van trainer André Hoekstra won met 4-3.
Het was lekker om weer zestig minuten te spelen na er zes weken uit te zijn geweest. Het ging redelijk, ik heb mijn doelpuntje meegepikt en we hebben een overwinning geboekt, aldus Van Haaren, die aan het begin van de tweede seizoenshelft zijn kans dacht te krijgen, toen Karim El Ahmadi ontbrak omdat hij met Marokko deelnam aan de Afrika Cup. Toen ik geblesseerd raakte baalde ik enorm, maar ik kan het toch niet meer terug draaien. Ik heb hard gewerkt om fit te worden en nu hoop ik gewoon snel aan te sluiten bij de selectie en mijn kans te pakken.
Vorig jaar legde Van Haaren een aanbieding voor een langer verblijf in de Kuip naast zich neer. Ik heb toen een voorstel gehad dat ik voor 1 december moest tekenen en dat heb ik bewust niet gedaan. Ik wilde kijken naar de situatie en de speelmogelijkheden. Nu is het afwachten wat Feyenoord wil en dan kijk ik wat de opties zijn.
Ik heb geen nieuwe aanbieding gehad, dus zoals het er nu naar uit ziet blijf ik niet. Maar je weet het nooit in de voetballerij, ik heb in ieder geval niets anders. Natuurlijk wil ik bij deze mooie club blijven, maar voor mij is het wel belangrijk om veel minuten te maken. Zeker op deze leeftijd.
Jong Feyenoord/Excelsior won donderdag door doelpunten van Niels Vorthoren, Nayib Lagouireh, Mick van Buren en de herstelde aanvoerder Van Haaren. Leon de Kogel maakte alle doelpunten voor de bezoekers. De Rotterdammers zijn door de winst gestegen naar de tweede plaats van de beloftencompetitie achter koploper FC Twente.

zeg het maar
Hij heeft veel krediet verspeeld en geloof niet dat hij ooit goed genoeg zal zijn voor het niveau waar Feyenoord naar toe wil. Maar de bal ligt bij hem. Hij heeft nog tot de zomer om zich te bewijzen bij de de beloften en op de trainingen. Pakt hij de handschoen op en laat hij zien een meerwaarde te kunnen zijn.... dan blijft hij wat mij betreft langer bij Feyenoord. Hij heeft het in eigen hand. Ik geloof er niet in, maar (bijna) iedereen verdiend een tweede kans.
boes
 boes - vrijdag 24 februari 2012 - 15:00   quote  deeplink  
Dan mag zijn spel wel heel veel verbeteren het komende jaar, van mij hoeft hij niet te verlengen, een goeie speler voor Nac o.i.d.
willem v G
 willem v G - vrijdag 24 februari 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Goede voetballer heeft na zijn blessure even tijd nodig op niveau te komen, we hebben weinig geld dus hem nog even het voordeel van de twijfel geven lijkt me voor de hand.
Henny
 Henny - vrijdag 24 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
Gewoon verlengen, 2x minimum loon, stallen bij Excelsior. Als ie het goed doet terug halen, anders.....4lm492.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 februari 2012 door Henny --
sevillana
 sevillana - vrijdag 24 februari 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hij heeft veel krediet verspeeld en geloof niet dat hij ooit goed genoeg zal zijn voor het niveau waar Feyenoord naar toe wil. Maar de bal ligt bij hem. Hij heeft nog tot de zomer om zich te bewijzen bij de de beloften en op de trainingen. Pakt hij de handschoen op en laat hij zien een meerwaarde te kunnen zijn.... dan blijft hij wat mij betreft langer bij Feyenoord. Hij heeft het in eigen hand. Ik geloof er niet in, maar (bijna) iedereen verdiend een tweede kans.
een 2e kans, okay, . . . maar niemand is groter dan de club . .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 19:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

een 2e kans, okay, . . . maar niemand is groter dan de club . .
Uiteraard Sevi. Maar goed, iedereen maakt fouten. Schaken heeft bijvoorbeeld het wel goed opgepakt na zijn dramatische debuutseizoen.
bode
 bode - vrijdag 24 februari 2012 - 20:04   quote  deeplink  
kan hij mooi naar NEC gaan plaats van Goossens overnemen
van geil
 van geil - vrijdag 24 februari 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 18:49 schreef Henny het volgende:
Gewoon verlengen, 2x minimum loon, stallen bij Excelsior. Als ie het goed doet terug halen, anders..... [ afbeelding ]
mee eens,,,,,
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 24 februari 2012 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 18:49 schreef Henny het volgende:
Gewoon verlengen, 2x minimum loon, stallen bij Excelsior. Als ie het goed doet terug halen, anders..... [ afbeelding ]
Jaartje Excelsior zou ideaal zijn denk ik ja.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 februari 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2012 - 19:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

een 2e kans, okay, . . . maar niemand is groter dan de club . .
+1
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 27 februari 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Zou eeuwig zonde zijn als deze held zou gaan.
Henny
 Henny - maandag 27 februari 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 11:50 schreef hoogvliet010 het volgende:
Zou eeuwig zonde zijn als deze held zou gaan.
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Wat heb jij geslikt/gerookt/gedronken/gesnoven?? Nog mijlenver verwijderd van heldenstatus.
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 12:27   quote  deeplink  
Goed dat dit topic er is,was m'n bijna vergeten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 01:26   quote  deeplink  
De zomer is begonnen..d:-)
JanM
 JanM - maandag 23 juli 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Kan samen met Bruins///HELD! beter zelf een club beginnen, want volgens mij komen ze allebei niet aan spelen toe ...
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2012 - 12:24   quote  deeplink  
is ie al weg???
joboo35
 joboo35 - maandag 23 juli 2012 - 12:38   quote  deeplink  
ben m gister nie tegengekomen
bode
 bode - maandag 23 juli 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Leuk voor deze speler, bij Feyenoord was hij toch niet aan spelen gekomen in het eerste moeten meer spelers doen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Was Open Dag vergeten of anderzins.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ricky van Haaren van de zomer weg bij Feyenoord









0.0066289