BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spurs leggen ruim 11 miljoen op tafel voor Vertonghen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 28 november 2011 - 23:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Spurs leggen ruim 11 miljoen op tafel voor Vertonghen (ELF Voetbal)

Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Omdat het nog altijd over voetbal (zou moeten) gaat.

Jantje schijnt weg te kunnen tijdens de winterstop. Zijn contract is nog 1.5 jaar dus als Ajax een transfersom wil moeten ze Jan of verlengen of verkopen.

Ik vrees dat Jan verlengen een heel moeilijk verhaal wordt. Jan weet ook welke kwaliteiten hij heeft en Ajax zal met een monster bedrag moeten komen om hem te behouden. Dus neig ik voorzichtig naar verkopen.

Ajax heeft natuurlijk niet de kwaliteit in de selectie om dit op te vangen. Puur verdedigend misschien wel, maar voetballend valt er met een eventueel vertrek van Jan veel weg.

Zegt u het maar...
Kane
 Kane - dinsdag 29 november 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Iets te weinig toch. Doe maar voor 15.
Ride
 Ride - dinsdag 29 november 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Welke tafel?
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2011 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:02 schreef Ride het volgende:
Welke tafel?
de tafel van 4... 44 miljoen dus..:-)
Senja
 Senja - dinsdag 29 november 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Prima bedrag zeker voor een contract van 1.5 jaar. Beetje onderhandelen en daar kom je wel uit. Vertongen is denk ik toe aan zo een club. Natuurlijk is het voor Ajax een aderlating maar ik denk dat dat wel is op te vangen. Kunnen we in de winterstop Chivu halen die kan hem perfect vervangen.
Kane
 Kane - dinsdag 29 november 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:54 schreef Senja het volgende:
Prima bedrag zeker voor een contract van 1.5 jaar. Beetje onderhandelen en daar kom je wel uit. Vertongen is denk ik toe aan zo een club. Natuurlijk is het voor Ajax een aderlating maar ik denk dat dat wel is op te vangen. Kunnen we in de winterstop Chivu halen die kan hem perfect vervangen.
Jaa Chivu. Heeft ie niet al gekozen voor een grote club?
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 29 november 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:54 schreef Senja het volgende:
Tuurlijk joh! Weer zo'n over de hill voetballer halen. Gaan we weer dezelfde kant op als destijds met Oleguer, Davids in de nadagen, Mido en nu Janssen en Bulykin. De voetballers die Ajax NU zou moeten hebben spelen bij PSV (door te langzaam handelen van Ajax)! Strootman, Mertens en Matavz
Senja
 Senja - dinsdag 29 november 2011 - 11:06   quote  deeplink  
Ben het met je eens hoor maar Chivu zou een overbrugging zijn zodat jongere talenten kunnen doorstromen. Mag van mij ook een ander zijn maar een beetje senioriteit in de verdediging kan geen kwaad. Ik vind Jansen niet over the hill wel verkeerd gebruikt uit onmacht. Ajax moet in twee jaar opbouwen naar het nieuwe systeem en daarbij kan Chivu van nut zijn. Het mag ook een ander zijn hoor het is geen wet van moeten. Als er een betere is dan moet je die nemen. (liefst uit eigen opleiding).
Dalai Lama
 Dalai Lama - dinsdag 29 november 2011 - 11:10   quote  deeplink  
11 Miljoen is veelste weinig
Wij zijn Ajax !!
In engeland betalen ze club tientallen miljoenen voor
een speler die minder is dan Vertonghen,kom op we zijn
geen clubje als Psv wij zijn Ajax

@echte ajaxfan!
Ik heb liever Boerrigter dan mertens,wij hebben buitenspelers nodig
die voorzetten kunnen geven,en die niet alleen maar binnendoor gaan,

Strootmannetje vind ik niet bij Ajax passen,in de jeugd hebben we
betere rondlopen met meer techniek en potentie

Matavz word een 2de M.Berg let maar op,geen spits voor Ajax
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 29 november 2011 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 11:10 schreef Dalai Lama het volgende:
Wij zijn Ajax !!

@echte ajaxfan!

Ze dragen op dit moment PSV...moet ik helaas zeggen. En Mertens valt ook op door zijn ongekende energie en dorogaan en daar hebben wij er een stuk of 11 te weinig van. Zie afgelopen zondag. het was weer om te huilen. De overwinning verhult veel ellende. En Janssen?? Die staat nu al anderhalve maand op 'zijn' plek maar blinkt nog steeds niet uit!
Ajax kan ook die Maher van AZ halen. AZ heeft toch geen geld om dat gassie te houden en hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar. Snel handelen zou ik zeggen en je hebt een prima alternatief voor als Eriksen weggaat.

echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - dinsdag 29 november 2011 - 11:15   quote  deeplink  
Ze dragen op dit moment PSV...moet ik helaas zeggen. En Mertens valt ook op door zijn ongekende energie en dorogaan en daar hebben wij er een stuk of 11 te weinig van. Zie afgelopen zondag. het was weer om te huilen. De overwinning verhult veel ellende. En Janssen?? Die staat nu al anderhalve maand op 'zijn' plek maar blinkt nog steeds niet uit!
Ajax kan ook die Maher van AZ halen. AZ heeft toch geen geld om dat gassie te houden en hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar. Snel handelen zou ik zeggen en je hebt een prima alternatief voor als Eriksen weggaat.
Dalai Lama
 Dalai Lama - dinsdag 29 november 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 11:15 schreef echte ajaxfan! het volgende:
Natuurlijk voor Psv doen ze het nu goed,maar vind het geen Ajax spelers,
wat wij nu in de jeugd hebben rondlopen ik pak nog wel is wedstrijdjes mee
maar daar ben ik echt verheigd over,heb daar veel vertrouwen in,

En Janssen die schrijf ik niet af,laatste wedstrijden niet top maar ook niet
dramatisch die gaat het vertrouwen echt wel terug geven let maar op,

En Ajax doet het goed in de ChamL wisselvallig in nederland maar we hebben
ook weer niet 5 keer verloren maar 2,gewoon pech gehad wij vinden onze draai
wel weer.En we missen ook veel spelers,maakte mij na Lyon niet uit hoe Ajax
met wat gemiste spelers wonnen tegen NEC als we maar wonnen....

Eriksen blijft nog wel 1 a 2 jaar zoniet vele miljoenen laten we er niet
gek mee doen,zoals Psv,psv gaat nog wel in de problemen komen qua geld
ze zijn nu de dans ontsprongen maar let maar op,,Wij hebben veel goede
spelers in de jeugd rondlopen,,en zoals vroeger daar komen de beste spelers
van de wereld vandaan..dus heb vertrouwen! ik kijk vol vertrouwen naar de toekomst
vooral als Ajax weer meer en meer de voetbal club word zoals het was,
de beursgenoteerde mannetje mogen van mij in een kantoor zitten ver van de Arena
de dingen doen die ze moeten doen,MAAR NIET MEER BEMOEIEN MET VOETBALZAKEN!!!!
nora
 nora - dinsdag 29 november 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Jan verkopen voor 15 miljoen je moet Jan ook niet overschatten hij maakt nog regelmatig zijn foutjes en voor een contract van nog 1,5 jaar is 15 milj.een mooi bedrag,en misschien dan een idee om die van Dijk van Groningen binnen te halen en verder te laten ontwikkelen bij Ajax is jong lang (kopkracht moet wel met onze keeper) zit potentie in dus volgens mij een goede investering.
Ride
 Ride - dinsdag 29 november 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Voor een Dalai Lama ben je nu niet bepaald de rust zelve...
Dalai Lama
 Dalai Lama - dinsdag 29 november 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 11:54 schreef Ride het volgende:
Voor een Dalai Lama ben je nu niet bepaald de rust zelve...
jah ik kan wel over iemand zijn spelfouten en gramatica hebben
en over iemand zijn naampje die die kiest voor deze forum Maar dat
laat ik helemaal aan jou over ;-)

Laat mij maar lkker met passie praten over Ajax
want daar gaat het tenslotte over want waarvoor zijn we hier?
om over Ajax te praten natuurlijk!!!!althans ik wel!!

Oke leraar
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Chivu is geen optie. Ajax heeft iemand nodig op die plek die verdedigend goed is, maar ook voetballend iets kan brengen, dat inamelijk de grote kracht van Jan. Een kracht waar Ajax dankbaar gebruik van maakt.

Ook internationaal zijn er maar weinig spelers die dat hebben hoor. Er wordt soms erg makkelijk over Jan gedaan, maar Thomas Vermaelen en hij hebben die specifieke kwaliteit en die is gewoon zeldzaam.

Als het niet een voetballend sterke jongen kan worden, moet het in ieder geval een killer van een verdediger worden, en dan hopen dat Jansen met het wegvallen van Jan meer aan de bal moet gaan komen.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 12:08 schreef Eide het volgende:
Chivu is geen optie. Ajax heeft iemand nodig op die plek die verdedigend goed is, maar ook voetballend iets kan brengen, dat inamelijk de grote kracht van Jan. Een kracht waar Ajax dankbaar gebruik van maakt.

Ook internationaal zijn er maar weinig spelers die dat hebben hoor. Er wordt soms erg makkelijk over Jan gedaan, maar Thomas Vermaelen en hij hebben die specifieke kwaliteit en die is gewoon zeldzaam.

Als het niet een voetballend sterke jongen kan worden, moet het in ieder geval een killer van een verdediger worden, en dan hopen dat Jansen met het wegvallen van Jan meer aan de bal moet gaan komen.
Chivu is een hele goede optie. Is een killer in de verdediging, veel ervaring en kent het Ajax-spelletje.
Wij missen ERVARING en zonder ervaring komt er NOOIT een constant spelniveau bij AJAX.

Waarom liep het totaal niet toen Theo VM stond?
Teveel voetballende spelers rondom het centrum van de verdediging.
En laat Toby eigenlijk zo'n zelfde soort speler als Jan zijn, maar speelt nu meestal met de handrem op in aanvallend opzicht.
Bokitooo!
 Bokitooo! - dinsdag 29 november 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Ik zie dat jullie twijfelen over theo janssen maar ik vind hem niet de uitblinker maar hij zorgt wel dat de 3 punten meegaan na amsterdam (paasje anita,corner) bedoel vergeet niet dat hij bij twente natuurlijk het beste seizoen uit zijn carriere speelde! en over JAN ik gun het deze jongen wel hij kan echt een topper worden als ik hem zie spelen tegen lyon vol passie en totaal geen respect voor de tegenstander echt gewoon de leider op het veld!
En de rest van de ploeg ook niet aan dekend we hebben de jong,boerighter enzo niet nee gewoon allemaal laten zien dat ze dat tegen van ons allerajax waard zijn! zo wil ik het graag zijn met strijd,passie en 100% de duels ingaan niet zoals tegen nec maar gewoon kort erop
Maar een vervanger voor jan?? geen idee
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 13:23 schreef
Maar een vervanger voor jan?? geen idee
Chivu of Virgil van Dijk.
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2011 - 14:06   quote  deeplink  
@Ztjes
Chivu is zeker ervaren,maar is opbouwend niet sterk. Dan heb je met Enoh, Toby en Chivu best een redelijk centraal trio verdedigend, maar dan wordt de opbouw van achteruit echt helemaal van Janssen. Dat is nu niet. Misschien dat juist daarom Theo tegenvalt, maar voorlopig zou dit wel een complete verschuiving van het concept van nu betekenen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 november 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:02 schreef Ride het volgende:
Welke tafel?
Mijn keukentafel?
Ride
 Ride - dinsdag 29 november 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 14:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mijn keukentafel?
Mag je een verdomd grote keukentafel hebben, ouwe.

stapels_geld.jpg
Aianten
 Aianten - dinsdag 29 november 2011 - 14:29   quote  deeplink  
Als aandeelhouder zeg je misschien: verkopen. Als voetballiefhebber en Ajacied zeg ik: binnen boord houden onze Jan.
Supporters willen sportief succes, wat kan mij die poen nou schelen? Die storten ze niet op onze rekening hoor...
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 14:29 schreef Aianten het volgende:
Als aandeelhouder zeg je misschien: verkopen. Als voetballiefhebber en Ajacied zeg ik: binnen boord houden onze Jan.
Supporters willen sportief succes, wat kan mij die poen nou schelen? Die storten ze niet op onze rekening hoor...
Maar Jan heeft dit seizoen een probleem om zich op te laden tegen de kleintjes van de eredivisie en dan ben je de eredivisie ontgroeid.
Aianten
 Aianten - dinsdag 29 november 2011 - 14:42   quote  deeplink  
Ja, daar heb je gewoon gelijk in.
Was Ajax maar eens de eredivisie ontgroeid, dan konden we die spelers wel aan de club binden in hun topjaren.
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 14:42 schreef Aianten het volgende:
Ja, daar heb je gewoon gelijk in.
Was Ajax maar eens de eredivisie ontgroeid, dan konden we die spelers wel aan de club binden in hun topjaren.
Juist niet. Ook in de tijd dat Ajax de absolute top in Europa was gingen spelers makkelijk weg naar een topcompetitie. Ajax moet de competitie niet ontgroeien, de eredivisie moet over de gehele breedte veel sterker worden. Anders lukt het nooit om toppers te binden.

Daarom lach ik me ook altijd kapot om lui die de andere Nederlandse clubs niets gunnen. Uiteindelijk verneuk je daarmee namelijk ook je eigen club. Om te groeien heb je een sterk veld om je heen gewoon nodig.

Ik juich dus ook gewoon voor psv, twente, az en zelfs feyenoord in Europees verban. Niet omdat ik voor die clubs ben, maar omdat dat beter is voor de competitie en indirect dus ook voor Ajax. Onze Ajax neuzen zijn naar verluid best lang, maar ook wij moeten daar wel voorbij kunnen kijken.
Aianten
 Aianten - dinsdag 29 november 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Nederland is gewoon te klein om een sterke competitie te krijgen over de gehele breedte. Commercieel niet aantrekkelijk; er stroomt te weinig geld door de markt om goede spelers te kunnen behouden. Lage kijkcijfers en zo, vgl. met andere landen. Europese competitie(s), dat lijkt me wel wat. Of Benelux om te beginnen.
P.S. Ik kan echt niet juichen voor andere clubs uit Nederland, ook niet als ze in Europees verband scoren. ik ga ook niet zitten juichen als ze verliezen (hoewel... nee, zo haatdragend wil ik niet zijn), maar die clubs laten me gewoon koud.
Ride
 Ride - dinsdag 29 november 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 15:05 schreef Aianten het volgende:
Nederland is gewoon te klein om een sterke competitie te krijgen over de gehele breedte. Commercieel niet aantrekkelijk; er stroomt te weinig geld door de markt om goede spelers te kunnen behouden. Lage kijkcijfers en zo, vgl. met andere landen. Europese competitie(s), dat lijkt me wel wat. Of Benelux om te beginnen.
P.S. Ik kan echt niet juichen voor andere clubs uit Nederland, ook niet als ze in Europees verband scoren. ik ga ook niet zitten juichen als ze verliezen (hoewel... nee, zo haatdragend wil ik niet zijn), maar die clubs laten me gewoon koud.
Zo denk ik er ook over.

Maar Jantje moet niet weg, Jantje kan een topmiddenvelder worden als wij Chivu erbij hebben.
Kan hij van nog grotere waarde zijn.
Aianten
 Aianten - dinsdag 29 november 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Ik vind ook dat Ajax meer opbouwend moeten kijken dan alleen steeds wat centjes te oogsten van spelersverkoop. Sportieve successen, daar draait het uiteindelijk om.
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 15:05 schreef Aianten het volgende:
Kijk eens naar Portugal. De topteams daar zitten budgettair echt niet astraal veel hoger dan Ajax hoor. Ajax zit nu op 70 a 75 miljoen, de toppers daar op 85 a 90 miljoen. En die maken elk jaar winst, en winnen Europees gewoon bekers.

Het doel van Nederland moet niet Engeland, Spanje of Duitsland zijn. Dat is niet haalbaar, maar een land als Portugal wel, dus netonder die top. Dat verschil is gewoon te groot nu.
robajax
 robajax - dinsdag 29 november 2011 - 15:41   quote  deeplink  
Ik ben ook inderdaad voorstander van om hem te houden maar op gegeven moment kun je niet anders meer, maar 11 mil is te weinig minimaal 15 en dan maar hopen op een goede vervanger....

Ik vind alderweireld op dit moment veel beter spelen als vertonghen maar hij heeft toch denk ik het gevoel van onderdanigheid voor vertonghen hij levert te vaak de bal in terwijl hij zelf ook over een goede pass bezit maar als dat verandert word het ook een topper.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 15:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Kijk eens naar Portugal. De topteams daar zitten budgettair echt niet astraal veel hoger dan Ajax hoor. Ajax zit nu op 70 a 75 miljoen, de toppers daar op 85 a 90 miljoen. En die maken elk jaar winst, en winnen Europees gewoon bekers.

Het doel van Nederland moet niet Engeland, Spanje of Duitsland zijn. Dat is niet haalbaar, maar een land als Portugal wel, dus netonder die top. Dat verschil is gewoon te groot nu.
Je vergeet alleen iets.
De jonge Zuid-Amerikanen willen er graag komen i.v.m. het weer , de taal en het verschil in betaling tegenover Brazilië, etc..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2011 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 15:41 schreef robajax het volgende:
Ik ben ook inderdaad voorstander van om hem te houden maar op gegeven moment kun je niet anders meer, maar 11 mil is te weinig minimaal 15 en dan maar hopen op een goede vervanger....

Ik vind alderweireld op dit moment veel beter spelen als vertonghen maar hij heeft toch denk ik het gevoel van onderdanigheid voor vertonghen hij levert te vaak de bal in terwijl hij zelf ook over een goede pass bezit maar als dat verandert word het ook een topper.
+1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 november 2011 - 17:54   quote  deeplink  
JAN= AJACIED en mag nooit meer weg! Het zijn maar kuuuuuuut ........ = held!

Toby = AJACIED en mag nooit meer weg!

BAM BELGEN BAM!!!!!!!!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 29 november 2011 - 18:41   quote  deeplink  
dat is mijn club in engeland ''come on you spurs''dus jan als je gaat dan komen we elkaar vaker tegen,maar bij ajax is ook goed hoor....hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door verbrande harry --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 november 2011 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 11:54 schreef nora het volgende:
Jan verkopen voor 15 miljoen je moet Jan ook niet overschatten hij maakt nog regelmatig zijn foutjes en voor een contract van nog 1,5 jaar is 15 milj.een mooi bedrag,en misschien dan een idee om die van Dijk van Groningen binnen te halen en verder te laten ontwikkelen bij Ajax is jong lang (kopkracht moet wel met onze keeper) zit potentie in dus volgens mij een goede investering.
Helemaal mee eens, het hadden mijn woorden kunnen zijn......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 november 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 14:05 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Chivu of Virgil van Dijk.
Virgil van Dijk natuurlijk voor de toekomst...Ooijer begeleidt hem wel.....is sterk, lang en ontwikkelt zich razendsnel.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 november 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 15:11 schreef Ride het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.

Maar Jantje moet niet weg, Jantje kan een topmiddenvelder worden als wij Chivu erbij hebben.
Kan hij van nog grotere waarde zijn.
Jantje is zeer zeker een verdedigende topmiddenvelder maar denk eens na.....wil natuurlijk hogerop....wie niet overigens...
Ajx
 Ajx - dinsdag 29 november 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jantje is zeer zeker een verdedigende topmiddenvelder maar denk eens na.....wil natuurlijk hogerop....wie niet overigens...
Volgens mij is Vertonghen geen super VM, want hij is dus iets te traag... Maar ik denk dat hij wel weg kan, als je Chivu kan halen, hetzij met een groot contract!
Amstedam
 Amstedam - donderdag 08 december 2011 - 18:44   quote  deeplink  
slecht beleid!!!

Steek voor weinig miljoenen weg
VD Wiel dadelijk ook!!

En vertonghen maar 12 miljoen???? al deze 3 spelers zijn rond
de 20 miljoen of hoger waard...

Tottenham wil ook Gary Cahill maar die is te duur????????????
die is echt niet meer waard dan Vertonghen en al helemaal niet
net zo goed als Vertonghen...

nu we ChamL geld onterecht zijn misgelopen moeten we nu helemaal
meer vragen dan maar 12 miljoen....of Manchester City erbij betrekken
die voeren de miljoenen wel op...
alibabba
 alibabba - donderdag 08 december 2011 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 18:44 schreef Amstedam het volgende:
slecht beleid!!!

VD Wiel dadelijk ook!!

Slecht beleid en Ajax heb ik nog nooit van gehoord....
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 18:44 schreef Amstedam het volgende:
slecht beleid!!!

VD Wiel dadelijk ook!!

Dat slaat helemaal nergens op man, Steek is een goede keeper en had een contract voor maar 1 jaar, logisch dat hij niet veel heeft opgebracht.. Kijk naar de NL markt en je ziet dat Ajax veruit het meeste geld krijgt voor de spelers.. Wij gaan in Nl gewoon geen 40 miljoen voor een speler krijgen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 09 december 2011 - 08:52   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat Vertonghen wel toe is aan de volgende stap. Zeker nu we uit de CL liggen kan ik me goed voorstellen dat hij het wel goed vindt zo.

We zullen hem zeker missen, toch een van ons meest ervaren jongens achterin.

It's totally up to him...

Enkel voor de juiste prijs laten gaan natuurlijk. Ik hoop dat Ajax geleerd heeft van transfer Vermaelen en Suarez. Ze blijken namelijk toch iets makkelijker het niveau aan te kunnen.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - vrijdag 09 december 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:58 schreef echte ajaxfan! het volgende:

[..]

Tuurlijk joh! Weer zo'n over de hill voetballer halen. Gaan we weer dezelfde kant op als destijds met Oleguer, Davids in de nadagen, Mido en nu Janssen en Bulykin. De voetballers die Ajax NU zou moeten hebben spelen bij PSV (door te langzaam handelen van Ajax)! Strootman, Mertens en Matavz
hier remco, deze jongen begrijpt het.
Ride
 Ride - vrijdag 09 december 2011 - 09:21   quote  deeplink  
Ben nog steeds aan het zoeken naar die tafel waar 11 miljoen op ligt maar niks gevonden nog.

Wacht Ajax.nl wel af voor daadwerkelijke betrouwbare informatie.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - vrijdag 09 december 2011 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 11:10 schreef Dalai Lama het volgende:
Wij zijn Ajax !!

@echte ajaxfan!

wij zijn geen clubje als psv, ik denk dat psv over het algemeen spelers duurder verkoopt
als ajax en zeker beter inkoopt. wij zijn ajax te arrogant voor woorden.
Brandje
 Brandje - vrijdag 09 december 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Prachtig bedrag!! Vertonghen is een leuke voetballer maar ook een hele domme voetballer. Afgelopen woensdag liep meneer bij de 0-1 en 0-2 op het middenveld ipv rugdekking te geven. Hij heeft ook nog maar anderhalf jaar contract dus strik erom heen!
Brandje
 Brandje - vrijdag 09 december 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:22 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

wij zijn geen clubje als psv, ik denk dat psv over het algemeen spelers duurder verkoopt
Hoe kom je hier bij??? Alleen Robben, Dsudzak en Nistelrooy hebben veel opgebracht. Zet daar alle verkopen van Ajax(Chivu, Zlatan, Sneijder, KJH, Suarez,) tegenover en je weet dat Ajax meer verkoopt en voor hogere bedragen want Nistelrooij was een uitzondering. Ga je nog verder terug. De Boertjes, Bergkamp, Jonk en Overmars en je ziet dat je reactie kant noch wal raakt
Verder betaalt PSV sinds die Lemic(of hoe heet die vent) weg is overal de hoofprijs voor. Strootman is aangeboden voor zes ton en kost nu 8 miljoen.
Dus hou je aub bij de feiten ipv losse flodders af te vuren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Brandje --
Stanley
 Stanley - vrijdag 09 december 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Ik vind Jan een goede voetballer, maar hij mist blijkbaar de uitdaging om 100% uitgedaagd te worden in de eredivisie met heel veel tegendoelpunten als gevolg van zijn ongeïnspireerde inzet wanneer het op verdedigen aankomt.

Wanneer Theo rond de 16m een vrije trap kan nemen is Jantje zijn inzet voorbeeldig in de zin van in de nek van Theo te hijgen waardoor er een extra druk op die vrije trap komt. Net als dat miezerige ventje Eriksen. Moet ook altijd haantje de voorste zijn bij vrije trappen.

Sorry maar Eriksen heeft zo ontiegelijk veel balverlies tijdens de wedstrijden dat het bijna niet verdedigbaar meer is om hem op te stellen. Maar goed het is een mega-talent en daarom moet of mag hij lekker zijn gang gaan. Als hij al een geniaal momentje in de wedstrijd heeft staat daar echt en minimaal 10x gevaarlijk, onnodig en irritant balverlies tegenover.

Terug naar Jantje... Ik zeg verkopen! En hij is zeker 18 mln waard.

Eigenlijk een hele zooi verkopen.. Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Eriksen.

Voor hen in de plaats eigen jeugd en ik ben ervan overtuigd dat we er niet op achteruit gaan in de eredivisie, want de nieuwe lichting is gretig en zal op basis van inzet gekoppeld aan talent het huidige team overstijgen.

En Sulemani... tja wat moet je daar nu mee. Soms flitsend en grote inzet, maar niet dreigend genoeg voor de goal,althans veel te weinig...

Jantje veel plezier in een nieuwe uitdaging, want die heb je hard nodig. Met jouw vertrek ontstaat er een nieuwe hierarchie in de kleedkamer die volgens mij positievere inbreng zal hebben op het team. Want je bent goed, maar lang niet zo goed als je jezelf tegenwoordig vind ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Stanley --
Ride
 Ride - vrijdag 09 december 2011 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:22 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

Hahahaha.

1. Wesley Sneijder [27 miljoen">
2. Luis Suarez [25 miljoen">
3. Klaas-Jan Huntelaar [25 miljoen">
4. Christian Chivu [18 miljoen">
5. Ryan Babel [17 miljoen Euro">
5. Zlatan Ibrahimovic [16 miljoen Euro">
7. Thomas Vermaelen [12 miljoen Euro">
8. Jesper Gronkyaer [11,5 miljoen">
9. Frank en Ronald De Boer [samen 16 miljoen">
10. Andy Van der Meyde [8 miljoen

en psv?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Spurs leggen ruim 11 miljoen op tafel voor Vertonghen

0.0190920