BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is van Gaal de grote winnaar?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
soccer
 soccer - dinsdag 29 november 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

En als trainer die kon putten uit een door Cruijff opgezet plan voor de jeugdopleiding.. Iets andere functie dan een AD die waarschijnlijk alles wil gaan hervormen..
Als dit waar is wat je zegt dan vraag ik me af wat ik moet denken van het feit dat hij het nu moet (wil) reorganiseren.
Eigenlijk(maar ik kan het niet allemaal zo goed volgen) heb ik alleen nog maar gehoord dat hij meer indivueel wil gaan trainen.
Dan denk ik laat die kinderen lekker op straat voetballen(tot een jaar of 14),daar leren ze meer dan op een club.

En sorry hoor maar ik vind de jeugdopleiding echt niet slecht. Als ik zie hoeveel eigen jeugd of vroeg gescout er spelen dan is dit echt niet slecht. Of zie ik dit verkeerd?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2011 - 21:30   quote  deeplink  
denk dat als vGaal aan blijft, met de visie van Cruijff (die zijn bijna het zelfde) dan zijn denk ik de supporters de grote winnaar..

en Cruijff in een normale advies rol..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 20:31 schreef soccer het volgende:

[..]

Als dit waar is wat je zegt dan vraag ik me af wat ik moet denken van het feit dat hij het nu moet (wil) reorganiseren.
Eigenlijk(maar ik kan het niet allemaal zo goed volgen) heb ik alleen nog maar gehoord dat hij meer indivueel wil gaan trainen.
Dan denk ik laat die kinderen lekker op straat voetballen(tot een jaar of 14),daar leren ze meer dan op een club.

En sorry hoor maar ik vind de jeugdopleiding echt niet slecht. Als ik zie hoeveel eigen jeugd of vroeg gescout er spelen dan is dit echt niet slecht. Of zie ik dit verkeerd?
het zijn leuke spelers.. maar absoluut niet de top die mee kan in europa, waar Ajax wel altijd bekend omstond.. van verdedigers tot aan de aanvallers was de opleiding europese top.. en dat is er niet meer
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 21:30 schreef nummer10 het volgende:
denk dat als vGaal aan blijft, met de visie van Cruijff (die zijn bijna het zelfde) dan zijn denk ik de supporters de grote winnaar..

en Cruijff in een normale advies rol..
Zijn echt compleet anders hoor.. Het individu trainen of het collectief??
alibabba
 alibabba - dinsdag 29 november 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Er is in deze geen enkele winnaar....Ajax is de grote verliezer van deze soap. Als je alles gaat analyseren, lijkt het nu wel duidelijk welke koers er word gevaren....het is de koers die enkele maanden geleden al was ingezet....dat een benoemingscommissie fatale fouten heeft gemaakt met de aanstelling van 4 pipo's, heeft de club in de hens gezet. V.GAAL/Blind word/is geschaad en dat was volstrekt onnodig geweest.

Ik ben ervan overtuigd dat de koers Cruijff de beste is voor Ajax en dat zal het imago weer opkrikken....als Ajax weer VOETBAL uitstraalt, is dat de grootste overwinning....
Senja
 Senja - woensdag 30 november 2011 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 22:21 schreef alibabba het volgende:
Er is in deze geen enkele winnaar....Ajax is de grote verliezer van deze soap. Als je alles gaat analyseren, lijkt het nu wel duidelijk welke koers er word gevaren....het is de koers die enkele maanden geleden al was ingezet....dat een benoemingscommissie fatale fouten heeft gemaakt met de aanstelling van 4 pipo's, heeft de club in de hens gezet. V.GAAL/Blind word/is geschaad en dat was volstrekt onnodig geweest.

Ik ben ervan overtuigd dat de koers Cruijff de beste is voor Ajax en dat zal het imago weer opkrikken....als Ajax weer VOETBAL uitstraalt, is dat de grootste overwinning....
AMEN!!!!!!!!!!!!!!
slimpie
 slimpie - woensdag 30 november 2011 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:05 schreef remco k het volgende:
Ik vind van Gaal de grote winnaar van alles eigenlijk.. Hij is werkelijk waar de enige persoon die alles binnenskamers houdt en er niet met de pers over spreekt.. Dat vind ik netjes van hem.
netjes? Stiekem een contract tekenen achter ruggen om waarbij je weet een oorlog te ontketenen, en dan meteen als een angsthaas ervan door om te wachten tot alle rook is opgetrokken? achterbaks noemen wij dat...
Ride
 Ride - woensdag 30 november 2011 - 08:53   quote  deeplink  
Iemand gisteren P&W gezien waarin Frits Barend een gerucht had dat er een afkoopsom van 10 miljoen is indien het contract ontbonden wordt?
Dat dat de reden is dat Johan de contracten die RvC gemaakt hebben wil inzien (waar hij gewoon 100% recht op heeft als lid)
Van Gaal de winnaar? Als dit waar is of als het bijvoorbeeld tussen 5 en 10 miljoen is dan is van Gaal voor eeuwig persona non grata en mag zijn beeltenis uit het museum gehaald worden.
remco k
 remco k - woensdag 30 november 2011 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 08:53 schreef Ride het volgende:
Iemand gisteren P&W gezien waarin Frits Barend een gerucht had dat er een afkoopsom van 10 miljoen is indien het contract ontbonden wordt?
Dat dat de reden is dat Johan de contracten die RvC gemaakt hebben wil inzien (waar hij gewoon 100% recht op heeft als lid)
Van Gaal de winnaar? Als dit waar is of als het bijvoorbeeld tussen 5 en 10 miljoen is dan is van Gaal voor eeuwig persona non grata en mag zijn beeltenis uit het museum gehaald worden.
Misschien snap ik je niet helemaal hoor.. Maar wie moet wie 10 miljoen betalen?? MOet Ajax Bayern dat geld betalen?
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - woensdag 30 november 2011 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 10:05 schreef remco k het volgende:
Ik vind van Gaal de grote winnaar van alles eigenlijk.. Hij is werkelijk waar de enige persoon die alles binnenskamers houdt en er niet met de pers over spreekt.. Dat vind ik netjes van hem.
gaat moeilijk als hij op wereldreis ?
remco k
 remco k - woensdag 30 november 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 20:39 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

gaat moeilijk als hij op wereldreis ?
Hij is niet op wereldreis..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 november 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Cruyff is zonder twijfel de grote winnaar...in principe wou hij niet eens in de RvC die functie is min of meer door de media opgedrongen....Cruyff moest nu eindelijk eens een functie vervullen in het bestuur....niet langs de zijlijn wat hij al jaren doet....vorig jaar is hij er in gestapt....vanaf het allereerste begin wou hij alleen de adviseur zijn... die rol krijgt hij nu en die ligt hem het best...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Is van Gaal de grote winnaar?

0.0082869