|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind Guidetti een geweldig ventje maar voor sfeer bij het legioen tegen PSV hebben we zijn mening niet nodig...Straks denk hij nog dat het door hem komt als we gaan vlammen... spijker op de figuurlijke kop! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind Guidetti een geweldig ventje maar voor sfeer bij het legioen tegen PSV hebben we zijn mening niet nodig...Straks denk hij nog dat het door hem komt als we gaan vlammen... Heb je een punt, hij moet weten dat wij ons geen opdrachten laten opleggen ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind Guidetti een geweldig ventje maar voor sfeer bij het legioen tegen PSV hebben we zijn mening niet nodig...Straks denk hij nog dat het door hem komt als we gaan vlammen... +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind Guidetti een geweldig ventje maar voor sfeer bij het legioen tegen PSV hebben we zijn mening niet nodig...Straks denk hij nog dat het door hem komt als we gaan vlammen... Inderdaad hij moet maar gewoon weer vlammen |
|
|
|
|
thom01
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 09:10 schreef plannetje het volgende:There's only oneeeee Jonh Guidettiiii onee john Guidetti Shooting on goal scoring a goal walking in Guidetti's wonderland!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je vader, zoon van Tom??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Interessante post dan, en volgens mij bleef het daar bij. Ik zal deze er nog even bijzetten
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Super Guidetti you make us happy heho voor feyenoord en als hij gaat scoren dan laten we ons horen heeeueeeeeuuuuuuuu GOAL! |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
Scoort er nog eens 3 maar hou je shirtje aan. Scoort er nog eens 3 maar hou je shirtje aan. Scoort er nog eens 3 maar hou je shirtje aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Enscoorternogeens3maarhoujeshirtjeaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2012 door RobinHood010 -- |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
He scores when he wants , He scores when he wants Super Guidettie , He scores when he wants
Op de melodie die ze zingen in Engeland ( Arsenal) bij van Persie.
(Ik ben in Liverpool geweest dit weekend , en het is echt kippevel als dat hele vak dit lied zingt)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
He scores, he leaves, he's from Man City FC.
John Guidetti,John Guidetti ..
Beter een liedje maken over iemand die wel van ons is/blijft. Die paar weken nog.. |
|
|
|
|
VakkieC
|
|
|
Ih ah Guidetti......Say ih ah Guidetti
Geniaal!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
only oneeeee Jonh Guidettiiii onee john Guidetti Shooting on goal scoring a goal walking in Guidetti's wonderland!!! |
|
|
|