BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Coronel opperde om Cruijff helemaal te verbannen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 29 november 2011 - 16:20   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3056322/2011/11/29/Coronel-opperde-om-Cruijff-helemaal-te-verbannen.dhtml
Coronel, voormalig Ajax-voorzitter en -bestuurslid en een fervent Louis van Gaal-adept, zou volgens de Telegraaf hebben voorgesteld om Cruijff niet alleen als commissaris te ontbinden, maar ook niet meer als adviseur bij de club te betrekken.

Dat laatste werd niet door de meerderheid van de ledenraad gesteund. Cruijff is wel definitief uit zijn rol als commissaris gezet.

Bij de stemming kreeg het ingeperkte voorstel van Arie van Os om het vertrouwen in de voltallige RvC op te zeggen vervolgens een ruime meerderheid van 17 stemmen tegen 5. (Redactie)
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 29 november 2011 - 16:20   quote  deeplink  
wat een ***** die coronel
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 november 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Dit had ik al eerder gepost in een ander topic:

Voor diegene die nog enig vertrouwen in de mens Uri Coronel had...

Coronel heeft geprobeerd Cruijff helemaal buitenspel te zetten bij Ajax

Dinsdag, 29 november 2011 om 15:35

Als het aan Uri Coronel had gelegen, zou Johan Cruijff geen enkele rol meer spelen bij Ajax. Volgens De Telegraaf heeft de oud-voorzitter van de Amsterdammers geprobeerd om de clublegende volledig buitenspel te zetten. De ledenraad van Ajax is maandagavond bij elkaar gekomen en heeft vervolgens het advies aan de Raad van Commissarissen uitgebracht om terug te treden.

Daarbij werd geadviseerd om de vijf commissarissen, onder wie Cruijff, niet meer in een formele rol terug te laten keren bij de Amsterdamse club. Cruijff zou nog wel als adviseur bij Ajax betrokken kunnen worden, maar wat Coronel betreft zou ook dit geen optie zijn: de voormalig voorzitter zou tijdens de ledenraadvergadering hebben getracht om Cruijff compleet buiten de club te houden.

Coronel is een voorstander van Louis van Gaal en naar verluidt heeft de ex-bestuurder voorgesteld om alleen Cruijff als commissaris weg te sturen, maar ook om de legendarische nummer veertien niet langer als adviseur bij Ajax te betrekken. Het plan van Coronel kreeg echter geen meerderheid in de ledenraad.

Bron: http://www.voetbalzone.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door Pietje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 november 2011 - 17:48   quote  deeplink  
URI OPGEROT, TOPIC OPGESLOT!!!!!!!!!!!!!!!
Senja
 Senja - dinsdag 29 november 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Het is ongelofelijk dat Uri zoveel haat heeft naar Cruyff. Hij zou zelf eens in de spiegel moeten kijken want wat die veroorzaakt heeft is die zelf schuld aan. Hij heeft de kans gekregen met zijn mooie plan. Toen die zelf aan de touwtjes mocht trekken is het plan van hemzelf meteen de prullenbak in geflikkerd en heeft die never nooit meer in het belang van Ajax gehandeld.

Cruyff heeft hem niks anders dan aan de feiten gehouden en gezegd jo waaris nu dat nieuwe beleid en hoe staat het ermee.

Cruyff is gekomen en vanaf dag een heeft die met zijn kompanen niks anders gedaan dan het plan Cruyff te frustreren. Mijn inzicht is niet zo groot dat ik daar feitelijke bewijzen van heb maar je kan dit wel merken met alles wat er gebeurt.

Coronel is een ziekelijk mannetje die never nooit in het belang van Ajax heeft gehandeld en dat verbaast me nog tot op de dag van vandaag want dat had ik nooit achter deze man gezocht.
adriu
 adriu - dinsdag 29 november 2011 - 18:35   quote  deeplink  
?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2011 door adriu --
adriu
 adriu - dinsdag 29 november 2011 - 18:35   quote  deeplink  
(Senja)lees je bericht nog eens na!
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 29 november 2011 - 18:38   quote  deeplink  
coronel die rot maar op,oooh nee die is al opgerot...hehe
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2011 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 18:38 schreef verbrande harry het volgende:
coronel die rot maar op,oooh nee die is al opgerot...hehe
Lijkt wel een kat man, ook veel te veel levens..
alibabba
 alibabba - dinsdag 29 november 2011 - 19:28   quote  deeplink  
CORONEL////////////////////RAT
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 29 november 2011 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:
Een rat met 9 levens..
Senja
 Senja - dinsdag 29 november 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 18:35 schreef adriu het volgende:
(Senja)lees je bericht nog eens na!
Volgens mij klopt het bericht wel alleen had ik het het rapport Coronel moeten noemen. Coronel is in de problemen gekomen omdat die dat niet heeft uitgevoerd.

Dit staat los van het plan Cruyff
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 november 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Uri Coronel is echt een vuile vieze kakkerlak, een nsb-er die hemzelf belangrijker vind dan de voetbalclub Ajax. Deze man is geen jood, maar een vuile vieze rat. Deze man moet een straatverbod krijgen en mag van mij nooit meer het Ajax stadion betreden. Deze man maakt Ajax kapot.
URI ROT OP, URI ROT OP, URI URI URI ROT OP!!! Lijkt me heerlijk om dit te zingen in het stadion aanstaande zondag en Uri is een kakkerlak, Uri is een kakkerlak, wat heb ik al jaren een schurfthekel aan deze man
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 november 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 19:28 schreef alibabba het volgende:
+9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 november 2011 - 22:33   quote  deeplink  
Coronel? Ere lidmaatschap afnemen en royeren!!!

RATTEKOP dat ie is!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - zondag 04 december 2011 - 14:16   quote  deeplink  
http://www.catenaccio.nl/2011/achtergrond/leiders/coronel-gooit-ajax-vijftien-jaar-terug-in-de-tijd/
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2011 - 14:28   quote  deeplink  
Misschien kun je het bespreken in het algemene bestuurscrisis topic plaatsen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Coronel opperde om Cruijff helemaal te verbannen'

0.0070400